Da's Murphy's Law, als er iets fout gaat dan gaat het ook goed fout, kan ook maar beter allemaal in 1 dag gebeuren niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
<knip> heel veel pech en gewonde dieren<knip>
Vorige week was ik 62,6… nu 62!Q!!!! Dus… dat geeft me weer moed om vandaag door te gaan!
ik denk een combinatie van ww, mijn keuzes van voedsel, en sporten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:37 schreef Kleintje het volgende:
Kijk, dat gaat goed bij je Puckzzz!!!
Omdat je een beetje het ww doet of omdat je het op jouw manier doet???
Zo zie je, die 2 in een weekend, dat zijn losse kilo's die heb je er zo af!
Ik weet vanavond pas meer van het paard. Maar net had ze gewoon beweging in haar buik en niet van haar darmen, dat was duidelijk het veulen.
Puckzzzz, wij zijn niet logisch! 12 maanden is zo standaard, dan doet iedereen wat.
Ik kreeg 4 januari ook mijn kerstcadeau. Omdat je het dan niet verwacht![]()
stoelgang wel okee?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, ik zit weer aan de cruesli.
Ik heb de afgelopen dagen wel buikpijn zeg, hopelijk is dat geen slecht teken. Het lijkt wel alsof ik tegenwoordig al van het minste druppeltje vet klachten krijg. En ik heb niet eens frisdrank met prik gehad.Nouja, nog een motivatie om minder vet te eten dan maar...
Ja, redelijk normaal, dat is het rare. Ach ja, als het erger wordt ga ik maar een keertje naar de huisarts. Gezond eten zal sowieso wel geen kwaad kunnen.quote:
hihiquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh jee oh jee... vanavond uit eten met vriendje. Maar goed, we hebben afgesproken dat ik een salade neem, en hij een portie spareribs met frietjes (slecht, ik weet het!) en dat we dan allebei delen. Ik heb het al ingepland en ik blijf nét binnen mijn puntenaantal, de 2 bonuspunten van heen en weer lopen naar de stad nog niet eens meegerekend! Phew...
awwww da's klotequote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, wat een rare dag. Vanmiddag belde een goede vriendin opeens dat haar vader overleden is, dus we zijn na het eten hals over kop naar Limburg vertrokken...
Net nog ff een broodje gegeten, maar nu mag het ook wel.
Jeetje, wat vervelend!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, wat een rare dag. Vanmiddag belde een goede vriendin opeens dat haar vader overleden is, dus we zijn na het eten hals over kop naar Limburg vertrokken...
Net nog ff een broodje gegeten, maar nu mag het ook wel.
Een knorrende maag ik nooit goed volgens mij. Ik zou dan beter iets te eten kunnen pakken, want anders ga ik later gegarandeerd te veel lunch/avondeten pakken of snoepenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
Zow weer op mijn werk aangekomen.
Ik baalde gisteren toch zo van mezelf. Mijn vriend en ik zijn echte dartfans dus de hele week zitten we al stipt om 7 uur voor de tv de Embassy te kijken. Gisteravond was een belangrijke wedstrijd, om om 7 uur voor de tv te kunnen zitten hebben we gelijk toen we om 5.30 thuis waren de klusjes aangepakt, wassen afwassen, etc. en ja om 7 uur zaten we voor de tv. Maar nog niet gegeten
In eerste instantie zat ik er met een glaasje water, maar toen mijn vriend een biertje opentrok zei ik al snel, doe er mij ook maar eentje. Wetende dat ik er dus nog wel een paar zou drinken waardoor de punten van mijn eten opgingen aan bier. Maar ach, we zaten lekker darts te kijken en het was spannend en gezellig. Na het darten had mijn vriend uiteraard honger. Ik had al gezegd dat ik geen eten meer hoefde, maar voor hem heb ik nog een lekkere uitgebreide uitsmijter gebakken. Ow wat rook die lekker!! Hij heeft een halve boterham voor me overgelaten en ik kon het niet weerstaan, dus ook nog een halve boterham met ei, bacon en gewone boter gehad
Ik was best boos op mezelf, vandaag extra lang en extra zwaar gesport, 3 bonuspunten erbij, en vandaag maar heeeel voorzichtig met mijn eten, maar mijn maag knort nu alen het is vrijdag, dat is meestal de dag dat we het weekend inluiden met een potje darten en een potje bier erbij...
toch nog over de hele week bijna twee kilo eraf, dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |