Netjes, ik moet zulke zelf discipline ook maar eens gaan kwekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:54 schreef Quinazoline het volgende:
Ik wilde net gaan opschrijven dat ik gisteren een mindere dag had, maar toen ik zag wat ik geschreven had, bleek dat toch wel mee te vallen eigenlijk. Het was denk ik alleen het gevoel, en het feit dat het niet zo'n perfecte dag was als ik de laatste tijd wel vaker heb.
Ik had tussen mijn college door wel trek, dus toen zo'n stuk ontbijtkoek gekocht. Daar was ik niet zo tevreden over, maar op zich moet het wel kunnen, want normaal eet ik nooit tussendoortjes en dit college was erg intensief.
's Avonds hadden we een nieuwjaars receptie, en ik heb behalve heel veel spa-blauw maar 1 cappuchino (met suiker helaas, dat moet ik toch eens afleren) gedronken. Normaal zou ik op zo'n receptie echt wel wijn of bier of op zn minst fris hebben gedronken, maar dat allemaal.
Voor de receptie heb ik in de stad wat gegeten, maar ik heb braaf een broodje gekocht in plaats van frietjes.
Dus eigenlijk was het helemaal zo slecht nog niet. Toen ik vanmorgen voor de spiegel stond, zag ik ook echt dat mijn buik kleiner (platter) is geworden, terwijl anderen het al veel langer zagen. Het werkt dus echt!
waar te koop?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef blessed19 het volgende:
ik heb gister op de reclame gezien dat er nu ook 10+ kaas bestaatheeft iemand die al geprobeerd??
nee, het is waarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef Mabelle het volgende:
Is het nou waar dat een geroosterde bruine boterham nu minder calorieen bevat dan een gewone?![]()
Of behoort dit tot het land der fabeltjes.
Nee, en het lijk me niet te vreten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef blessed19 het volgende:
ik heb gister op de reclame gezien dat er nu ook 10+ kaas bestaatheeft iemand die al geprobeerd??
Ik za het vandaag liggen in de supermarkt. Bij de voorverpakte kaas. Inderdaad 10+ kaas van Milner. Ik moet zeggen dat die plakjes er erg droog uitzagen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef blessed19 het volgende:
Nee oke ... dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef blessed19 het volgende:
kaas is kaas! en voor kaas op een tosti, maakt de kwaliteit niet echt zoveel uit!
En de eindscore van gisteren was 16 punten!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, tot nu toe gaat het goed. Als ontbijt 2 crackertjes gehad, 1 met smeerkaas en 1 met (dun) leverworst. Dadelijk nog even wat yoghurt met cruesli, vanmiddag wat fruit en dan hou ik het wel vol tot het avondeten. Dan is de schade van gisteren weer ingehaald
Dat is niet waar. Minder vette kaas smelt niet zoals vette kaas dat doet. Light kaas droogt eerder uit en wordt zo'n harde massa!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef blessed19 het volgende:
kaas is kaas! en voor kaas op een tosti, maakt de kwaliteit niet echt zoveel uit!
Programma vraagt er vanzelf om.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een vraagje over dat Weight Watchers programmaatje, ik hoop dat iemand hier het antwoord weet. Om de week af te sluiten, moet je je nieuwe gewicht en maten invullen. Ze zeggen altijd dat je je het beste 's ochtends kunt wegen, voordat je gegeten hebt, want anders is het niet te vergelijken met de week ervoor. Moet je dan bij dat programma het gewicht invullen van de laatste ochtend van de week, of de eerste ochtend van de nieuwe week?
Ja, je moet het invullen bij zondag om de week af te kunnen sluiten, maar moet je dan dat van zondagochtend invullen? Of moet je je 's avonds meten? Hier liep het programma trouwens nog niet vast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |