abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34005493
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:54 schreef Quinazoline het volgende:
Ik wilde net gaan opschrijven dat ik gisteren een mindere dag had, maar toen ik zag wat ik geschreven had, bleek dat toch wel mee te vallen eigenlijk. Het was denk ik alleen het gevoel, en het feit dat het niet zo'n perfecte dag was als ik de laatste tijd wel vaker heb.

Ik had tussen mijn college door wel trek, dus toen zo'n stuk ontbijtkoek gekocht. Daar was ik niet zo tevreden over, maar op zich moet het wel kunnen, want normaal eet ik nooit tussendoortjes en dit college was erg intensief.

's Avonds hadden we een nieuwjaars receptie, en ik heb behalve heel veel spa-blauw maar 1 cappuchino (met suiker helaas, dat moet ik toch eens afleren) gedronken. Normaal zou ik op zo'n receptie echt wel wijn of bier of op zn minst fris hebben gedronken, maar dat allemaal.
Voor de receptie heb ik in de stad wat gegeten, maar ik heb braaf een broodje gekocht in plaats van frietjes.

Dus eigenlijk was het helemaal zo slecht nog niet. Toen ik vanmorgen voor de spiegel stond, zag ik ook echt dat mijn buik kleiner (platter) is geworden, terwijl anderen het al veel langer zagen. Het werkt dus echt!
Netjes, ik moet zulke zelf discipline ook maar eens gaan kweken
pi_34006070
ik heb gister op de reclame gezien dat er nu ook 10+ kaas bestaat heeft iemand die al geprobeerd??
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:44:17 #178
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34006117
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef blessed19 het volgende:
ik heb gister op de reclame gezien dat er nu ook 10+ kaas bestaat heeft iemand die al geprobeerd??
waar te koop?

duur zeker?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:54:56 #179
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34006373
Is het nou waar dat een geroosterde bruine boterham nu minder calorieen bevat dan een gewone?
Of behoort dit tot het land der fabeltjes.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:32:20 #180
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34007377
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef Mabelle het volgende:
Is het nou waar dat een geroosterde bruine boterham nu minder calorieen bevat dan een gewone?
Of behoort dit tot het land der fabeltjes.
nee, het is waar
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34009253
Zo, tot nu toe gaat het goed. Als ontbijt 2 crackertjes gehad, 1 met smeerkaas en 1 met (dun) leverworst. Dadelijk nog even wat yoghurt met cruesli, vanmiddag wat fruit en dan hou ik het wel vol tot het avondeten. Dan is de schade van gisteren weer ingehaald
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:08:18 #182
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34010474
Ik zie net in het WW dinges dat een glaasje Rose maar 1,5 punt is en 1 glas bier (250 ml, terwijl een flesje 33 is) 2... dus

* Puckzzz stapt over op Rose...ook lekker
pi_34011724
quote:
Nee, en het lijk me niet te vreten.
pi_34011916
Even een update van mijn regeltje...

Mini_rulez (1m65) (24,2%) was 67 kg, weegt nu 65,9 kg en wil graag 57 kg wegen. -1,1
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:15:51 #185
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_34019530
Ik zit nog steeds allemaal het zelfde
Ben er deze week ook niet meer mee bezig geweest (juist het tegenover gestelde!)

Heb eindelijk een nieuwe baan, waarmee het allemaal wel ok gaat, wat dingen op school recht gezet, ga een vak totaal opnieuw volgen. Kortom mijn financiële ellende gaat opgelost worden, ik kom weer in rustiger vaarwater

Ondertussen probeer ik nog wel wat te trainen, maar afgelopen week zat het er gewoonweg niet in door tijdsgebrek Door mijn werk kon ik ook niet spinnen

Nah ja komt dus wel goed, als 't met de rest beter gaat, dan gaat 't hier ook weer ok mee!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:35:07 #186
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34033190
quote:
Ik za het vandaag liggen in de supermarkt. Bij de voorverpakte kaas. Inderdaad 10+ kaas van Milner. Ik moet zeggen dat die plakjes er erg droog uitzagen.
Ik had nu geen kaas nodig maar ik ga wel eens proeven maar ik verwacht het niet echt lekker te vinden.
pi_34036632
kaas is kaas! en voor kaas op een tosti, maakt de kwaliteit niet echt zoveel uit!
pi_34040704
Hoi, wellicht hebben jullie hier iets aan: http://www.slank-en-sterk.nl/ (overigens geen supplementen enz., alleen adviezen en alles pro Deo (oftewel: graties en voor nieks )
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:11:53 #189
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34043259
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef blessed19 het volgende:
kaas is kaas! en voor kaas op een tosti, maakt de kwaliteit niet echt zoveel uit!
Nee oke ... dat is helemaal waar
pi_34050352
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, tot nu toe gaat het goed. Als ontbijt 2 crackertjes gehad, 1 met smeerkaas en 1 met (dun) leverworst. Dadelijk nog even wat yoghurt met cruesli, vanmiddag wat fruit en dan hou ik het wel vol tot het avondeten. Dan is de schade van gisteren weer ingehaald
En de eindscore van gisteren was 16 punten! 4 gespaard dus.

Maar dat is ook wel nodig, net vlaai met slagroom gehad en dat had ik toch beter niet kunnen doen. Naja, dadelijk nog een stukje fietsen en voor het feestje vanavond heb ik in elk geval groente met dipsaus in huis gehaald, kan ik ook wat snacken.
pi_34058414
Ben bar slecht bezig .
pi_34075345
Oww slecht, op het feestje iets te veel gesnackt. Maarja, ik zit er niet zo mee want normaal gesproken zou ik dat ook doen én dan ook nog eens de rest van de week ongezond eten, en zo'n verjaardag heb je ook niet elke week (tenminste zolang ik nog maar 1 vriendje heb ) dus ik ga er geen gewoonte van maken. Alleen van dat puntenaantal word je niet vrolijk...
pi_34081860
vanochtend weer wezen sporten deze keer wezen spinnen.
Goed om weer wakker te worden van de nacht uitgaan
pi_34086032
Nou nou deze week was het me wat. Veel te veel gesnoept en slecht gegeten... Maar vorige week was er op mijn stageschool een traktatieregen ofzo.. Allemaal lekkere dingen die ik niet kon laten staan en in dit weekend weer veel gesnoept. Balen.
Nou echt, vanaf morgen ga ik echt veel minder snoepen. Hoe dan ook! Grrr het zal me toch ooit wel moeten lukken
  zondag 15 januari 2006 @ 19:36:05 #195
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_34094954
Hmm, zou je bij WeightWatchers appelmoes tot een vakje fruit mogen rekenen ?
pi_34101189
Ik heb een vraagje over dat Weight Watchers programmaatje, ik hoop dat iemand hier het antwoord weet. Om de week af te sluiten, moet je je nieuwe gewicht en maten invullen. Ze zeggen altijd dat je je het beste 's ochtends kunt wegen, voordat je gegeten hebt, want anders is het niet te vergelijken met de week ervoor. Moet je dan bij dat programma het gewicht invullen van de laatste ochtend van de week, of de eerste ochtend van de nieuwe week?
pi_34113229
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef blessed19 het volgende:
Dat is niet waar. Minder vette kaas smelt niet zoals vette kaas dat doet. Light kaas droogt eerder uit en wordt zo'n harde massa!
pi_34113254
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een vraagje over dat Weight Watchers programmaatje, ik hoop dat iemand hier het antwoord weet. Om de week af te sluiten, moet je je nieuwe gewicht en maten invullen. Ze zeggen altijd dat je je het beste 's ochtends kunt wegen, voordat je gegeten hebt, want anders is het niet te vergelijken met de week ervoor. Moet je dan bij dat programma het gewicht invullen van de laatste ochtend van de week, of de eerste ochtend van de nieuwe week?
Programma vraagt er vanzelf om.

Maar bij mij was dit het moment dat ie opeens vast liep.
Weet niet hoe het komt. Waarschijnlijk omdat ik de laatste dagen gewoon slecht bezig was

Had weer problemen met mijn ex, weer allerlei gesprekken met de politie en advocaat. Om moedeloos van te worden. Dus het was pizza en chinees wat hier werd gegeten.

Vanmorgen was ik 62 kilo, dus... nog even doorgaan....
pi_34113581
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:57 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Programma vraagt er vanzelf om.
Ja, je moet het invullen bij zondag om de week af te kunnen sluiten, maar moet je dan dat van zondagochtend invullen? Of moet je je 's avonds meten? Hier liep het programma trouwens nog niet vast.
Ik heb nu maar de metingen van vanochtend gebruikt.

Vervelend van al dat gedoe, ik hoop dat je deze week weer wat rustiger vaarwater krijgt...
In elk geval sterkte, en hou vol.
pi_34114205
Oke, ik ben dus niet de enige bij wie het programma vastloopt na 1 week.
Schiet dus niet echt op.
Ik probeer nog even een andere versie van het programma te bemachtigen, 1 die het beter doet.

Ik sluit de week pas af als ik 's morgens ben opgestaan. Je weet nooit of je 's nachts nog snaaitrek krijgt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')