quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:13 schreef Svensational het volgende:
Wat BVO en Bupatih zeggen.
Je kan ook zelf de handen eens uit de mouwen stekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef mark_03 het volgende:
Jees, ik dacht al... wachten we op de 90.000.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:13 schreef Svensational het volgende:
Wat BVO en Bupatih zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan ook zelf de handen eens uit de mouwen steken.
quote:
Daarvoor hoef je trouwens niet lang te wachten hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef mark_03 het volgende:
Jees, ik dacht al... wachten we op de 90.000.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je trouwens niet lang te wachten hoor
Het Grote Desktop Topic Deel I
quote:
Jullie hebben een topic reportquote:
Die had ik alquote:
Neeeee. Geen nieuwe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die had ik al
Of een nieuwe? Dan wil ik hem NU weten
Wie opent er een topic in FB?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil jullie dus niet meer horen met jullie "Bweeeeh! Niveau daalt"-gezeik.
Stomme smiley-posts hier.
IK WIST AL DAT IK LIEF BENquote:
Hihi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm anders stoppen de modjes even met dat irritante doorposten enzo
Dat ook jaquote:
Euh....tsja...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Kom eens met wat nieuws
Cc, doe wat aan die recalcitrante moderators in je forumquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een saamhorigheid heerscht hier weder ende om!
Klikspaan!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Cc, doe wat aan die recalcitrante moderators in je forum
I'm on it.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Cc, doe wat aan die recalcitrante moderators in je forum
Lief.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm on it.
Volgende na sluitingstijd reacties daar verwijder ik zonder pardon!
Ik heb nooit gezegd dat ik lief ben!quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik lief ben!
Nu niet meerquote:
Hmm, SHO gaat vóór reacties die complimentjes bevatten.quote:Wat zegt Copycat nou?
Alle reacties na sluitingstijd worden zonder pardon verwijderd.
Dus deze wordt hoogstwaarschijnlijk ook verwijderd.![]()
Daarom wil ik gebruik maken van de situatie door te zeggen dat ik Copycat echt héééééééééééél tof vind!![]()
![]()
![]()
Kijken of ze deze post alsnog gaat verwijderen.
quote:
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Kom eens met wat nieuws
Een serieuzequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, SHO gaat vóór reacties die complimentjes bevatten.
Wat ben je voor een mod?
Ach, het is de waarheid. En die hoeft niet altijd zo mooi verwoord te worden.quote:
Ik geef de voorkeur daar wel aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, het is de waarheid. En die hoeft niet altijd zo mooi verwoord te worden.
Nou, verwoord 'Bupatih is lief' dan eens beter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur daar wel aan.
Bupatih is een geschenk uit de hemel gevoed door de vrucht genaamd Maria en .....quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, verwoord 'Bupatih is lief' dan eens beter.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm on it.
Volgende na sluitingstijd reacties daar verwijder ik zonder pardon!
Hmm. Dat eerste kon beter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bupatih is een geschenk uit de hemel gevoed door de vrucht genaamd Maria en .....
Ach, bullshit
Bupatih is een hunk!
Ja, en ik heb een poes die andijviestamppot met rauwe stukjes kalkoen en een glas limonade als ontbijt heeft.quote:(al is dit allen Nofi omdat ik hetero ben)
Toffe poes!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm. Dat eerste kon beter.
Dat laatste klonk goed.
[..]
Ja, en ik heb een poes die andijviestamppot met rauwe stukjes kalkoen en een glas limonade als ontbijt heeft.Geloof je het zelf?
En ik héb niet eens een poes. Kun je nagaan!quote:
Heb je er een in bruikleen ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik héb niet eens een poes. Kun je nagaan!
Nou-hou!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je er een in bruikleen ofzo?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef Paltos het volgende:
Vette shit, Bup, Renesite is gewoon grappiger dan jij!
Belgen spreken altijd te waarheid, dat weer je bestquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je weer eens op je achterhoofd gevallen? Je kraamt onzin uit, fop-Belg.
Grapjes moet je niet uitleggen.quote:
Of je moet niet op sarcastische boeren pummels uit Groningen serieus gaan reageren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapjes moet je niet uitleggen.
Regel één van het Berends en Bupa-handboek.
Nou, hij is je helemaal aan het ownen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je weer eens op je achterhoofd gevallen? Je kraamt onzin uit, fop-Belg.
Ja, en je bent 7 jaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, hij is je helemaal aan het ownen!.
Ik woon trouwens in Leiden.![]()
quote:
Mag bups die lenenquote:
Don't forget the lemonade!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Lust die ook andijviestamppot met rauwe stukjes kalkoen?
Whoeiquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whoei
MB laat d'r poes weer eens zien.
Roodkleurig, goedgekamt edoch een tikkeltje 'dirty'quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whoei
Dat lust élke kat natuurlijk, gekkiequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Lust die ook andijviestamppot met rauwe stukjes kalkoen?
Jaja, ik heb een nieuwe cameraquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whoei
Rrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lust élke kat natuurlijk, gekkie
Daar heb je een dagtaak aan hoor, dus kom maar langs Bupa..quote:
Ze is nooit moe en wil altijd meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar heb je een dagtaak aan hoor, dus kom maar langs Bupa..
Is dit een uitnodiging?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar heb je een dagtaak aan hoor, dus kom maar langs Bupa..
Uhuhquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze is nooit moe en wil altijd meer![]()
Je woonde in België.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat je gelooft dat ik Belg ben!![]()
. Okay, ik ben niet zeven jaar oud.
Weet bups raad mee, hij is erg goed in zijn hobby.quote:
Ik heb er wel twee maandjes gewoond.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je woonde in België.Dat zei je! En je praat soms ook als een halve Belg.
Katten voeren... Tja ieder zn hobbyquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet bups raad mee, hij is erg goed in zijn hobby.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef Zhenar het volgende:
Gatverdamme wat haat ik modsrrrr
!1!!!: (
![]()
(((!@1!!!!
!11!!
Dat hele 800.000ste topic 1 grote farce dankzij die blauwe drek dat zichzelf "moderators" noemt!![]()
Behalve Copycatdie is tof en lief.
Weet ik niet!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Is het trouwens niet 'dat drek'?
Neen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Is het trouwens niet 'dat drek'?
Er zijn wel meer stomme dingen op deze wereld.quote:
Turks Fruit?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef Copycat het volgende:
Nog een kopfjen koffie en een sigaret en dan ga ik Anthony Kamerling in den buff bewonderen.
Kutmod.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dankje.Ik ben namelijk zelf ook al bezig met school.
Jaquote:
Ik ben ook benieuwd, dus houd me op de hoogte.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ben erg benieuwd hoe het in musicalvorm is.
Als je niet aan de tampeloeris van Antonie Kamerling aan het zwengelen bent natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef Copycat het volgende:
Als ik vanavond nog zin heb m'n laptop aan te zwengelen, zal ik je een korte recensie geven.
Pauperquote:
?quote:
Ja, maar misschien zou je het kunnen toelichten ofzoquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zou je het kunnen toelichten ofzo
Whehe.quote:
Hoiquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Als ie blauw was, was -ie net Foofur
[afbeelding]
Dat was grappig bedoeld voor mij ... niet voor jouquote:
Ik mag dan toch wel lachen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat was grappig bedoeld voor mij ... niet voor jou![]()
.
Nou sprekend iddquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Als ie blauw was, was -ie net Foofur
[afbeelding]
Dramaqueenquote:
Ik denk dat ze die foto met z'n nichtje bedoeltquote:
Oh.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die foto met z'n nichtje bedoelt![]()
Snap dat danquote:
Een nichtje kan ook een lief schatje zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef Tania18 het volgende:
De foto heet 'mijn lieve schatje' en op die slab staat 'Papa is the best.' Hoe bedoel je suggestief
Eentje die open en dicht geklapt worden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tov wat voor 1
Vet hendigquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eentje die open en dicht geklapt worden.
Alweerquote:
Die zijn het fijnst, hè.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tov wat voor 1
De vorige keer had ik er een besteld maar was achteraf niet leverbaarquote:
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat nu je nieuwe lieve schatje?
Ik heb één met ABS.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook een aan en uit knop er op zitten
Je hebt wel hét topic gemist hequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt wel hét topic gemist he!
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je wel Bup.. dat het niet gewaardeerd wordt als je zo maar mee gaat posten![]()
Je vergeet Marescha, maar die kun je indirect weer linken met Kristin en PABOquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Gewoon met alle winden meelullen, moslima's leuk vinden, Hind lekker vinden, Kristin Davis mooi vinden, de PABO waarderen, poesjes lief vinden...en mij ook.
Ja, dit is wel ShowChat natuurlijk... vet incrowdquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je wel Bup.. dat het niet gewaardeerd wordt als je zo maar mee gaat posten![]()
Je moet allang blij zijn dat Airelle tijdelijk niet aanwezig is. Ze had geen spaan van je heel gelaten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hoi, echt niet!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Gewoon met alle winden meelullen, moslima's leuk vinden, Hind lekker vinden, Kristin Davis mooi vinden, de PABO waarderen, poesjes lief vinden...en mij ook.
Kijk uit hoor, MissBliss is er.quote:
Ja, maar dat weet Airelle dan nog niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow maar eer dat zij dus terug is ben ik wel ingeburgerd?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, MissBliss is er.
MBquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dit is wel ShowChat natuurlijk... vet incrowd
Ja, dus ik vraag me ook af wat je hier doet op dit momentquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Jij zou haar onlinetijden doormailen
Allemaal buitenlandersquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #591: Special Edition - 800.000!!
En dat ik in een milde bui benquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet allang blij zijn dat Airelle tijdelijk niet aanwezig is. Ze had geen spaan van je heel gelaten.
Ik ben er om je te beschermen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus ben ik nog ten dode opgeschreven
Ik zie dr niet nog hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus ik vraag me ook af wat je hier doet op dit moment.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja sorry MissBliss.. Ik moest blijven van Bup
Dat was de slimste vraag die je kon bedenkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Allemaal buitenlanders![]()
Maaruh begrijp ik het goed, was het 800.000e topic een SC topic?
Wat ben ik opeens enorm gestegen met de Idols Pronoquote:
Ik wist dat ik zo een opmerking zou krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was de slimste vraag die je kon bedenken?
Goed begrepen! Maar die Sven heeft een hele rel opgestart bij gefrustreerde 800 000'ste wannabetopicopeners.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Allemaal buitenlanders![]()
Maaruh begrijp ik het goed, was het 800.000e topic een SC topic?
Goede voorspelling gedaan hequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben ik opeens enorm gestegen met de Idols Prono
Maar joh, mij ontving je niet vriendelijk! En nog steeds niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef LeBeau het volgende:
Vers bloed!
Mag Yasha ook gewoon met 1 a aan het einde geschreven worden? Of helemaal zonder?
Yash.
quote:
Ik kan me goed voorstellen dat er users boos zijn dat de 800.000e topic een SC topic isquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Goed begrepen! Maar die Sven heeft een hele rel opgestart bij gefrustreerde 800 000'ste wannabetopicopeners.![]()
Ik hoop dat ik het goed heb voor aanstaande zaterdag. Ik kan niet kijkenquote:
Ik ben in een vriendelijke bui.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar joh, mij ontving je niet vriendelijk! En nog steeds niet waarschijnlijk.![]()
De stomme slet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Graag
Ik snap ook niet waarom altijd iedereen al die aaaaas er achter blijft typen
en ik vind het ook stom dat de Yasha die er al is der account nooit gebruikt
Voor een Tom Cruise avatar kan hij er mee door.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens... jullie hebben mijn avatar nog niet uitgekafferd
Hoi incrowd-vriendjequote:
*checkt fotoboek....quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Graag
Ik snap ook niet waarom altijd iedereen al die aaaaas er achter blijft typen
en ik vind het ook stom dat de Yasha die er al is der account nooit gebruikt
Wat een kutavatar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Hoi incrowd-vriendinnetjequote:
Ik had 3 topics tegelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat er users boos zijn dat de 800.000e topic een SC topic is
Uuuhm ja, kan vast welquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi incrowd-vriendinnetje
Laatste zaterdag van de maand?
Dan mail je toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja en ik was zelf zo dom om mijn Yashaaa en Yashaaaa accounts te verneuken..
1 omdat ik de verkeerde email invulde met email veranderen![]()
en de Yashaaaa heb ik nooit de bevestigingsmail van gekregen
Wel man, ik was de eerstequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Maar niet dat -ik- een nieuwe avatar neem.quote:
Homo.quote:
Me me me me me me me me I'm your biggest fanquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef TomCruise het volgende:
Who is gonna see my new movie in may 2006? It's Mission Impossible 3
forum@fok.nl? Maar wel een beetje laat dan nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja had ik ook al aangedacht maar aan wie?
had nog welles aan yvonne gevraagd maar die weigerde toen mee te werken![]()
Ik was gister bij Piccolino (dat ene Italiaanse Restaurantje...) en het was weer propvolquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik niet, Mission Impossible 2 vond ik niet zo goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef TomCruise het volgende:
Who is gonna see my new movie in may 2006? It's Mission Impossible 3
Niet eens bij andere mensen aan tafel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was gister bij Piccolino (dat ene Italiaanse Restaurantje...) en het was weer propvolMaar gelukkig wel nog 1 tafeltje voor 2
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik niet, Mission Impossible 2 vond ik niet zo goed.Het enige dat ik me kan herinneren is dat ik de hele tijd naar de plee moet en er geen pauze tijdens de film was.
En NU ga ik echt slapen! Ik moet niet zo Dizerig doen, anders kom ik nooit aan slaap toe.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was gister bij Piccolino (dat ene Italiaanse Restaurantje...) en het was weer propvolMaar gelukkig wel nog 1 tafeltje voor 2
McDo!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, we moeten volgende keer maar kijken waar we eten.. Ik ben ALTIJD voor Italiaans, maar ik kan me voorstellen dat jullie misschien iets anders zouden willen
quote:
Ja, dat vind ik ook heerlijk hoorquote:
Alleen jammer dat Dizer een Burger King Slet is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook heerlijk hoor
EN JIJ BENT...?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef remmy159 het volgende:
Leuk spel!!
Klik maar even om te zien.
http://fok.nl
Flikker op met je spamquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef remmy159 het volgende:
Oh echt? Bahquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Dizer een Burger King Slet is.![]()
quote:
Kijk, dat soort teamwork gaan we ook in BB tentoonspreiden [high five smiley]quote:
Ben je blind??quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef remmy159 het volgende:
Extreme kuthoer, rot op met je crap.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef remmy159 het volgende:
Leuk spel!!
Klik maar even om te zien.
http://fok.nl
![]()
Jaaaaaa, hebben we ook gelijk een slachtoffer voor de moordquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat soort teamwork gaan we ook in BB tentoonspreiden [high five smiley]
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Extreme kuthoer, rot op met je crap.
Alwéér!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat soort teamwork gaan we ook in BB tentoonspreiden [high five smiley]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaaa, hebben we ook gelijk een slachtoffer voor de moord![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef remmy159 het volgende:
Ik heb een kleine piemel.Oh god, wat ben ik zielig!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef remmy159 het volgende:
En ik doe het met dikke negerinnen voor een kwartje.
Uhuhquote:
Al opgelost, schat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh!
En waar zijn die kutmods als je ze nodig hebt?
Nou. Hier kunnen we wel een hele minuut op teren!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:48 schreef remmy159 het volgende:
Hebben jullie toch weer wat gespreksstof
groetjes remmy
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]Als er wat meer mensen Dizerig zouden doen, zou de wereld een stukje toffer zijn.
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Dizer een Burger King Slet is.![]()
* Eensch isquote:
En zie haar sig.quote:Euh terzake. Dat linkje. Wat is het eigenlijk en waar is het voor? Ik mag het eigenlijk niet op het forum zetten, maar zal wel even kijken wat ik voor je kan doen
quote:
quote:
McDonald's it is!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]KUTHOER!! Ik vind Mac'D's lekkerder dan de BK. Maar de burgers van BK zijn lekkerder. Maar bij de Mac hebben ze salades en lekkere nuggets
De mensen waar ik het meest van hou, doe ik het meest pijnquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
De mensen waar ik het meest van hou, doe ik het meest pijn![]()
Spoolquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op... Spool is vele malen leuker
Dan had je eerder deze week erbij moeten zijn, toen was het pas vuurwerk! Buup en ik gingen helemaal los!quote:
Dat ook natuurlijk.quote:
Aan het rondspokenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan had je eerder deze week erbij moeten zijn, toen was het pas vuurwerk! Buup en ik gingen helemaal los!Waar was jij?
![]()
![]()
Die 'grap' is de [/Bupatih]-tag niet waardig, flapdrol.quote:
Ik wil nog een Bupatih grap uithalen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die 'grap' is de [/Bupatih]-tag niet waardig, flapdrol.
Post dan ook niet 4 reacties onder elkaar, druipsnuit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef timbob het volgende:
Zelfingenomen
red mijn topic!
de mensen in ONZ zijn te dom en snappen de clue niet
Dat kan ook niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef remmy159 het volgende:
voor degene die geklikt hebben. Bedanktzal het niet meer doen
Ban?quote:
quote:
Ja, flikker dan ook op met: Kijk leuk spelletjequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef remmy159 het volgende:
Ik hoop dat je blijft stikken tijdens het beffen van je negerinnenvriendin.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef remmy159 het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die 'grap' is de [/Bupatih]-tag niet waardig, flapdrol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |