Een serieuzequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, SHO gaat vóór reacties die complimentjes bevatten.
Wat ben je voor een mod?
Ach, het is de waarheid. En die hoeft niet altijd zo mooi verwoord te worden.quote:
Ik geef de voorkeur daar wel aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, het is de waarheid. En die hoeft niet altijd zo mooi verwoord te worden.
Nou, verwoord 'Bupatih is lief' dan eens beter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur daar wel aan.
Bupatih is een geschenk uit de hemel gevoed door de vrucht genaamd Maria en .....quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, verwoord 'Bupatih is lief' dan eens beter.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm on it.
Volgende na sluitingstijd reacties daar verwijder ik zonder pardon!
Hmm. Dat eerste kon beter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bupatih is een geschenk uit de hemel gevoed door de vrucht genaamd Maria en .....
Ach, bullshit
Bupatih is een hunk!
Ja, en ik heb een poes die andijviestamppot met rauwe stukjes kalkoen en een glas limonade als ontbijt heeft.quote:(al is dit allen Nofi omdat ik hetero ben)
Toffe poes!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm. Dat eerste kon beter.
Dat laatste klonk goed.
[..]
Ja, en ik heb een poes die andijviestamppot met rauwe stukjes kalkoen en een glas limonade als ontbijt heeft.Geloof je het zelf?
En ik héb niet eens een poes. Kun je nagaan!quote:
Heb je er een in bruikleen ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik héb niet eens een poes. Kun je nagaan!
Nou-hou!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je er een in bruikleen ofzo?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef Paltos het volgende:
Vette shit, Bup, Renesite is gewoon grappiger dan jij!
Belgen spreken altijd te waarheid, dat weer je bestquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je weer eens op je achterhoofd gevallen? Je kraamt onzin uit, fop-Belg.
Grapjes moet je niet uitleggen.quote:
Of je moet niet op sarcastische boeren pummels uit Groningen serieus gaan reageren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapjes moet je niet uitleggen.
Regel één van het Berends en Bupa-handboek.
Nou, hij is je helemaal aan het ownen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je weer eens op je achterhoofd gevallen? Je kraamt onzin uit, fop-Belg.
Ja, en je bent 7 jaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, hij is je helemaal aan het ownen!.
Ik woon trouwens in Leiden.![]()
quote:
Mag bups die lenenquote:
Don't forget the lemonade!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Lust die ook andijviestamppot met rauwe stukjes kalkoen?
Whoeiquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whoei
MB laat d'r poes weer eens zien.
Roodkleurig, goedgekamt edoch een tikkeltje 'dirty'quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whoei
Dat lust élke kat natuurlijk, gekkiequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Lust die ook andijviestamppot met rauwe stukjes kalkoen?
Jaja, ik heb een nieuwe cameraquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whoei
Rrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lust élke kat natuurlijk, gekkie
Daar heb je een dagtaak aan hoor, dus kom maar langs Bupa..quote:
Ze is nooit moe en wil altijd meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar heb je een dagtaak aan hoor, dus kom maar langs Bupa..
Is dit een uitnodiging?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar heb je een dagtaak aan hoor, dus kom maar langs Bupa..
Uhuhquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze is nooit moe en wil altijd meer![]()
Je woonde in België.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat je gelooft dat ik Belg ben!![]()
. Okay, ik ben niet zeven jaar oud.
Weet bups raad mee, hij is erg goed in zijn hobby.quote:
Ik heb er wel twee maandjes gewoond.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je woonde in België.Dat zei je! En je praat soms ook als een halve Belg.
Katten voeren... Tja ieder zn hobbyquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet bups raad mee, hij is erg goed in zijn hobby.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef Zhenar het volgende:
Gatverdamme wat haat ik modsrrrr
!1!!!: (
![]()
(((!@1!!!!
!11!!
Dat hele 800.000ste topic 1 grote farce dankzij die blauwe drek dat zichzelf "moderators" noemt!![]()
Behalve Copycatdie is tof en lief.
Weet ik niet!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Is het trouwens niet 'dat drek'?
Neen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Is het trouwens niet 'dat drek'?
Er zijn wel meer stomme dingen op deze wereld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |