Een serieuzequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, SHO gaat vóór reacties die complimentjes bevatten.
Wat ben je voor een mod?
Ach, het is de waarheid. En die hoeft niet altijd zo mooi verwoord te worden.quote:
Ik geef de voorkeur daar wel aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, het is de waarheid. En die hoeft niet altijd zo mooi verwoord te worden.
Nou, verwoord 'Bupatih is lief' dan eens beter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur daar wel aan.
Bupatih is een geschenk uit de hemel gevoed door de vrucht genaamd Maria en .....quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, verwoord 'Bupatih is lief' dan eens beter.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm on it.
Volgende na sluitingstijd reacties daar verwijder ik zonder pardon!
Hmm. Dat eerste kon beter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bupatih is een geschenk uit de hemel gevoed door de vrucht genaamd Maria en .....
Ach, bullshit
Bupatih is een hunk!
Ja, en ik heb een poes die andijviestamppot met rauwe stukjes kalkoen en een glas limonade als ontbijt heeft.quote:(al is dit allen Nofi omdat ik hetero ben)
Toffe poes!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm. Dat eerste kon beter.
Dat laatste klonk goed.
[..]
Ja, en ik heb een poes die andijviestamppot met rauwe stukjes kalkoen en een glas limonade als ontbijt heeft.Geloof je het zelf?
En ik héb niet eens een poes. Kun je nagaan!quote:
Heb je er een in bruikleen ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik héb niet eens een poes. Kun je nagaan!
Nou-hou!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je er een in bruikleen ofzo?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef Paltos het volgende:
Vette shit, Bup, Renesite is gewoon grappiger dan jij!
Belgen spreken altijd te waarheid, dat weer je bestquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je weer eens op je achterhoofd gevallen? Je kraamt onzin uit, fop-Belg.
Grapjes moet je niet uitleggen.quote:
Of je moet niet op sarcastische boeren pummels uit Groningen serieus gaan reageren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapjes moet je niet uitleggen.
Regel één van het Berends en Bupa-handboek.
Nou, hij is je helemaal aan het ownen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je weer eens op je achterhoofd gevallen? Je kraamt onzin uit, fop-Belg.
Ja, en je bent 7 jaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, hij is je helemaal aan het ownen!.
Ik woon trouwens in Leiden.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |