McDonald's it is!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]KUTHOER!! Ik vind Mac'D's lekkerder dan de BK. Maar de burgers van BK zijn lekkerder. Maar bij de Mac hebben ze salades en lekkere nuggets
De mensen waar ik het meest van hou, doe ik het meest pijnquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
De mensen waar ik het meest van hou, doe ik het meest pijn![]()
Spoolquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op... Spool is vele malen leuker
Dan had je eerder deze week erbij moeten zijn, toen was het pas vuurwerk! Buup en ik gingen helemaal los!quote:
Dat ook natuurlijk.quote:
Aan het rondspokenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan had je eerder deze week erbij moeten zijn, toen was het pas vuurwerk! Buup en ik gingen helemaal los!Waar was jij?
![]()
![]()
Die 'grap' is de [/Bupatih]-tag niet waardig, flapdrol.quote:
Ik wil nog een Bupatih grap uithalen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die 'grap' is de [/Bupatih]-tag niet waardig, flapdrol.
Post dan ook niet 4 reacties onder elkaar, druipsnuit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef timbob het volgende:
Zelfingenomen
red mijn topic!
de mensen in ONZ zijn te dom en snappen de clue niet
Dat kan ook niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef remmy159 het volgende:
voor degene die geklikt hebben. Bedanktzal het niet meer doen
Ban?quote:
quote:
Ja, flikker dan ook op met: Kijk leuk spelletjequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef remmy159 het volgende:
Ik hoop dat je blijft stikken tijdens het beffen van je negerinnenvriendin.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef remmy159 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |