Nou ik ben benieuwd...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef snopprinses het volgende:
doe ik alleen als ik een leukere weet, en dat weet ik nu nog niet
Niet "Beach || Ik ben een mislukte Maikuul wannabe || " ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:01 schreef Beach het volgende:
Beach [boh gek zoeen sjieke msn naam]
[breezermodus] MaRtIJnTjUUhh [/breezermodus] zegt:quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Martijn
ik ben allergisch voor die lange breezernamen![]()
![]()
betraptquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
[breezermodus] MaRtIJnTjUUhh [/breezermodus] zegt:
Ah.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:30 schreef snopprinses het volgende:
MoOnsTahHHhH-StyLEEEEE11!!1!!!!
mooie nieuwe naamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:30 schreef snopprinses het volgende:
MoOnsTahHHhH-StyLEEEEE11!!1!!!!
Is dat jou MSN-naamquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef LedZep het volgende:
Dat is je MSN-naam?
purno de purno!quote:
Sidney Samsonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat inpluggen?![]()
Ontopic:
[afbeelding]
Van het nummer Sidney Samson - Rock This!!
is dat hebreeuws ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef fate het volgende:
de mijne:
/\_/\_/\_/\_/\_ pH!l _/\_/\_/\_/\_/\ {d3s!gN!nG r0cK-rAllY}
(ben dus site aan het maken)
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef Imberr het volgende:
× (F) ..Inge.. × (8) Love the melody..
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef Dint het volgende:
-Ðint.nl -Dankjewel lieve agente
Agente die me net maar 1 bekeuring gaf van ¤20,- en de andere 4 bekeuringen/overtredingen achterwege liet![]()
Ehm, ff denken.. zonder licht fietsen, geen identiteitsbewijs bij me, fietsen op de busbaan, uhm.. en nog eentje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef Crizje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?![]()
Neuhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:01 schreef Crizje het volgende:
O valt wel mee dan, ik dacht echt belediging van ambtenaar en functie en dat soort dingen
Dit was ook m'n eerste keer dat ik door agentes aan werd gehouden hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef Crizje het volgende:
Ik word altijd aangehouden door motoragenten met snor. Wat doe ik fout
Sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
En nou maar weer ontopic.
De slowchat is een deurtje verder.
Maar hier kan je toch helemaal niet surfen ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef Thirdeye het volgende:
Work sucks, I'm going surfin'
Eh.. ok..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar hier kan je toch helemaal niet surfen ?
Hehe kijk dr eens ontopic spammen over dr vernieuwde site... Sneaky, héél sneakyquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef snopprinses het volgende:
MoOnsTahHHhH-StyLEEEEE11!!1!!!! LOVeS U
www.snopprinseske.tk vernieuwd
doe ik goed hequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef chiren het volgende:
[..]
Hehe kijk dr eens ontopic spammen over dr vernieuwde site... Sneaky, héél sneaky!
Idd, en nog meer reclame omdat ik erop wijs! Je staat bij me in het krijtquote:
Je bent een Feyenoorder en dan ga je een songtekst neerkalken van een pure amsterdammerquote:
U got issuesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:32 schreef knakworstje het volgende:
B.|| Fuck all you wannabes You don't mean shit to me Let it bleed...
Niet breezahquote:Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef PositiV het volgende:
(f) (k)[B]assie...(yn) de tranen zie ik lopen, over je wangen,ogen vol met hoop, en dromen vol verlangen(l)
Niet BrEeZaH ofzo gewoon stukje tekst uit een leuk nummer
Soort van schreeuw om aandacht, alsof wij dan medelijden moeten hebben en maar aan je moeten vragen wat er isquote:Op zondag 29 januari 2006 18:36 schreef M.Ram het volgende:
Martijn -->> 25 jaar <<-- Dinsdag ziekenhuis, vrijdag hopelijk weer thuis.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef chiren het volgende:
Ik vind het zo lomp als mensen hun halve levensverhalen in hun msnnaam neerzetten, zoals:
[..]
Soort van schreeuw om aandacht, alsof wij dan medelijden moeten hebben en maar aan je moeten vragen wat er is
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
Sven
Gewoon mijn eigen naam![]()
geen moeilijk gedoe met al die lastige tekentjes erin
lol roepen om je eigen msn naamquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef WesHell het volgende:
sinds kort 'GTI Drivers do it faster"
lol
Gewoon lol roepen is al erg genoeg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:58 schreef Aparteling het volgende:
[..]
lol roepen om je eigen msn naam![]()
Breezer msn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I (L) Jennifer (F) OOohhhh beinoa Karnaval
Whehe
Dat klopt nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
~*~Vannacht lag ik weer wakker, denken aan jou~*~
WUAHAHAHUAHAUHAAquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:15 schreef Platina het volgende:
Ik heet Paul en heb als naam: Lantaarnpaul (I)
Ga ik hele jaar lang proberen vol te houden
Dat soort MSN namen haat ik dus echt, dan moet je dus eerst met je muis erover heen om te kijken wie het is. En dan heb je soms ook nog mensen met zo'n vaag e-mail adresquote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef stefmans het volgende:
Nu is het, ^_^ This addict just starved again asphyxiated!
p.s. uit lyrics van de band Trivium
Nee mijn msn adres is toch echt gewoon mijn naam, en ik heb alleen mensen die mijn stijl kennen dus als die mijn naam zien weten ze wel wie ik ben, en ik verander niet elke dag ofzo hoogstens 1x in de 2 maanden.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat soort MSN namen haat ik dus echt, dan moet je dus eerst met je muis erover heen om te kijken wie het is. En dan heb je soms ook nog mensen met zo'n vaag e-mail adres.
Verkapte 'Iemand-derbi-onderdelen-hebben' post..quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
--< : IrishBastard: >-- || Iemand Derbi onderdelen hebben? ||
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I (L) Jennifer (F) Maikel ut sjuipke helt vaan jennifer ut huintje
Deh gek
niet waar Bobbie.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef Geqxon het volgende:
Geqxoj
Stoer manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:20 schreef quadrifoglio het volgende:
mijn MSN-naam is:
geen naam te zien dus
wij gaan naar salou.quote:
Ik niet verder, maar als jij een goede aanbieding terug hebt voor mij ken ik nog wel iemand hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef NeoPhythe het volgende:
*.* ИεσРђутђε. *.* United By Hate....Divided By Truth. *.* Veni Vidi Vici *.* Any Girls Wanna Bone George For 50euro?
ondernaam:
Odno I To Zhe I Lobi To ^^ Yeah Yeah I Can Speak Weird Languages Aswell xD
als iemand hier ook nog intresse in george heb hoor ik het wel xD die dude moet gwoon ff ertegenaan hangen
Hij krijgt m gratis, geen probleem hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef NeoPhythe het volgende:
lolhmmz denk dat hij r zelf ook wel voor betalen wil
echt hopeloos die dude :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |