Wat heb je allemaal uitgespookt dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef Dint het volgende:
-Ðint.nl -Dankjewel lieve agente
Agente die me net maar 1 bekeuring gaf van ¤20,- en de andere 4 bekeuringen/overtredingen achterwege liet![]()
Ehm, ff denken.. zonder licht fietsen, geen identiteitsbewijs bij me, fietsen op de busbaan, uhm.. en nog eentje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef Crizje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?![]()
Neuhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:01 schreef Crizje het volgende:
O valt wel mee dan, ik dacht echt belediging van ambtenaar en functie en dat soort dingen
Dit was ook m'n eerste keer dat ik door agentes aan werd gehouden hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef Crizje het volgende:
Ik word altijd aangehouden door motoragenten met snor. Wat doe ik fout
Sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
En nou maar weer ontopic.
De slowchat is een deurtje verder.
Maar hier kan je toch helemaal niet surfen ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef Thirdeye het volgende:
Work sucks, I'm going surfin'
Eh.. ok..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar hier kan je toch helemaal niet surfen ?
Hehe kijk dr eens ontopic spammen over dr vernieuwde site... Sneaky, héél sneakyquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef snopprinses het volgende:
MoOnsTahHHhH-StyLEEEEE11!!1!!!! LOVeS U
www.snopprinseske.tk vernieuwd
doe ik goed hequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef chiren het volgende:
[..]
Hehe kijk dr eens ontopic spammen over dr vernieuwde site... Sneaky, héél sneaky!
Idd, en nog meer reclame omdat ik erop wijs! Je staat bij me in het krijtquote:
Je bent een Feyenoorder en dan ga je een songtekst neerkalken van een pure amsterdammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |