Wat heb je allemaal uitgespookt dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef Dint het volgende:
-Ðint.nl -Dankjewel lieve agente
Agente die me net maar 1 bekeuring gaf van ¤20,- en de andere 4 bekeuringen/overtredingen achterwege liet![]()
Ehm, ff denken.. zonder licht fietsen, geen identiteitsbewijs bij me, fietsen op de busbaan, uhm.. en nog eentje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef Crizje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?![]()
Neuhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:01 schreef Crizje het volgende:
O valt wel mee dan, ik dacht echt belediging van ambtenaar en functie en dat soort dingen
Dit was ook m'n eerste keer dat ik door agentes aan werd gehouden hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef Crizje het volgende:
Ik word altijd aangehouden door motoragenten met snor. Wat doe ik fout
Sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
En nou maar weer ontopic.
De slowchat is een deurtje verder.
Maar hier kan je toch helemaal niet surfen ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef Thirdeye het volgende:
Work sucks, I'm going surfin'
Eh.. ok..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar hier kan je toch helemaal niet surfen ?
Hehe kijk dr eens ontopic spammen over dr vernieuwde site... Sneaky, héél sneakyquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef snopprinses het volgende:
MoOnsTahHHhH-StyLEEEEE11!!1!!!! LOVeS U
www.snopprinseske.tk vernieuwd
doe ik goed hequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef chiren het volgende:
[..]
Hehe kijk dr eens ontopic spammen over dr vernieuwde site... Sneaky, héél sneaky!
Idd, en nog meer reclame omdat ik erop wijs! Je staat bij me in het krijtquote:
Je bent een Feyenoorder en dan ga je een songtekst neerkalken van een pure amsterdammerquote:
U got issuesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:32 schreef knakworstje het volgende:
B.|| Fuck all you wannabes You don't mean shit to me Let it bleed...
Niet breezahquote:Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef PositiV het volgende:
(f) (k)[B]assie...(yn) de tranen zie ik lopen, over je wangen,ogen vol met hoop, en dromen vol verlangen(l)
Niet BrEeZaH ofzo gewoon stukje tekst uit een leuk nummer
Soort van schreeuw om aandacht, alsof wij dan medelijden moeten hebben en maar aan je moeten vragen wat er isquote:Op zondag 29 januari 2006 18:36 schreef M.Ram het volgende:
Martijn -->> 25 jaar <<-- Dinsdag ziekenhuis, vrijdag hopelijk weer thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |