Dat soort MSN namen haat ik dus echt, dan moet je dus eerst met je muis erover heen om te kijken wie het is. En dan heb je soms ook nog mensen met zo'n vaag e-mail adresquote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef stefmans het volgende:
Nu is het, ^_^ This addict just starved again asphyxiated!
p.s. uit lyrics van de band Trivium
Nee mijn msn adres is toch echt gewoon mijn naam, en ik heb alleen mensen die mijn stijl kennen dus als die mijn naam zien weten ze wel wie ik ben, en ik verander niet elke dag ofzo hoogstens 1x in de 2 maanden.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat soort MSN namen haat ik dus echt, dan moet je dus eerst met je muis erover heen om te kijken wie het is. En dan heb je soms ook nog mensen met zo'n vaag e-mail adres.
Verkapte 'Iemand-derbi-onderdelen-hebben' post..quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
--< : IrishBastard: >-- || Iemand Derbi onderdelen hebben? ||
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I (L) Jennifer (F) Maikel ut sjuipke helt vaan jennifer ut huintje
Deh gek
niet waar Bobbie.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef Geqxon het volgende:
Geqxoj
Stoer manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:20 schreef quadrifoglio het volgende:
mijn MSN-naam is:
geen naam te zien dus
wij gaan naar salou.quote:
Ik niet verder, maar als jij een goede aanbieding terug hebt voor mij ken ik nog wel iemand hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef NeoPhythe het volgende:
*.* ИεσРђутђε. *.* United By Hate....Divided By Truth. *.* Veni Vidi Vici *.* Any Girls Wanna Bone George For 50euro?
ondernaam:
Odno I To Zhe I Lobi To ^^ Yeah Yeah I Can Speak Weird Languages Aswell xD
als iemand hier ook nog intresse in george heb hoor ik het wel xD die dude moet gwoon ff ertegenaan hangen
Hij krijgt m gratis, geen probleem hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef NeoPhythe het volgende:
lolhmmz denk dat hij r zelf ook wel voor betalen wil
echt hopeloos die dude :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |