Leuk topic voor het ses forumquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef Cheesecake het volgende:
Een geniale ingeving. Ik kan geen keuze maken tussen twee verschillende opleidingen. Bidden tijdens de nachtmis om steun heeft ook al niet geholpen...
* Furia kijkt of ie terecht is gekomen op een datingsitequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef ozzyat105 het volgende:
ik alleen nog een nieuwe liefde
en jij?
Ik krijg morgen lekker een hondenbabytje, lekker puhuhhhhhhhhhhh(gna gna gna)quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef Oosthoek het volgende:
Ik wil dolgraag een hond, maar kan er niet voor zorgen nu en heb er de ruimte niet voor.
opeens weet je het, je wordt ambtenaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Rust
en een fijne baan
lekkere combi ook btw
Waarom nou weer Henny, heb je niet genoeg aan mij?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:05 schreef Godlike02 het volgende:
Henny Huisman met een grote zak met geld zou prettig zijn
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef erodome het volgende:
Nou, een lekker blowtje zou wel prettig zijn
Je bent krap een week vrijgezel, wat moet je dan in godsnaam met een vriend?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef Sylvana het volgende:
geld, me rijbewijs, me propedeuse en een vriend
Ach joh, das altijd hetzelfde met dat soort vrouwen, ze willen perse een vriend hebben, gaan de kroeg in, zoenen de eerste de beste, beginnen daar vervolgens een relatie mee, liggen dan helemaal aan de voeten van zo'n gast en na 2 maanden begint het gedonder dat ze eigenlijk toch niet zo verliefd zijn (duh, ze zijn nooit verliefd geweest maar wilden gewoon zo graag een vriendje hebben)quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent krap een week vrijgezel, wat moet je dan in godsnaam met een vriend?
ik wi gewoon altijd een vriend hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent krap een week vrijgezel, wat moet je dan in godsnaam met een vriend?
sorry, ik heb de LEGO niet meegenomen toen ik een huis kochtquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:32 schreef Sylvana het volgende:
wil nou es een keer iemand waar ik echt wat mee kan opbouwen
lol, lego heeft me broertje nog welquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
sorry, ik heb de LEGO niet meegenomen toen ik een huis kocht
je bent toch 18 of 19 ofzo? En nu wil je een al iemand waarmee je wat kan opbouwen? Lang leven de lol zou ik zeggen, nu het nog kan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik wi gewoon altijd een vriend hebbenNee, maar ff serieus, ik ben echt toe aan een beetje vastigheid en heb het een beetje gehad met relaties van 2 maanden ( die uitgingen omdat ze niet meer verliefd op me waren of verliefd waren op een ander of dat het meer een bevlieging van ze was dan verliedfheid ), dus wil nou es een keer iemand waar ik echt wat mee kan opbouwen
De toekomst wordt zwaar overschat. Maar bel maar ns aan. Trek iets kleins en geils aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef Sylvana het volgende:
lol, lego heeft me broertje nog welmaar samen een toekomst opbouwen lijkt me leuker met een vriend
tja, ik wil gewoon echt een jongen ontmoeten waar ik een serieuze relatie mee kan opbouwen, vind dat ik daar aardig aan toe ben, heb het wel gezien met die kortstondige relaties die niet echt serieus te noemen waren en ik zie mezelf al helemaal samenwonen over 2 jaar enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef Aurelium het volgende:
[..]
je bent toch 18 of 19 ofzo? En nu wil je een al iemand waarmee je wat kan opbouwen? Lang leven de lol zou ik zeggen, nu het nog kan.
Kom op joh, er is nog zoveel te doen in het leven, samenwonen kan altijd nog, toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Sylvana het volgende:
heb het wel gezien met die kortstondige relaties die niet echt serieus te noemen waren en ik zie mezelf al helemaal samenwonen over 2 jaar enzo
owk maar beloof me wel dat je niet iemand in de kroeg zoent en vervolgens meer verwacht van zo iemand.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik wil gewoon echt een jongen ontmoeten waar ik een serieuze relatie mee kan opbouwen, vind dat ik daar aardig aan toe ben, heb het wel gezien met die kortstondige relaties die niet echt serieus te noemen waren en ik zie mezelf al helemaal samenwonen over 2 jaar enzo
maar goed, ben zoals gezegd net een week vrigjezel en lijkt me verstandiger om eerst dat achter me te laten voordat ik een nieuwe relatie begin, maar het staat zeker wel hoog op me verlanglijstje
lol, nee, ik ben veel te verlegen om op iemand af te stappen in de kroegquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:45 schreef Aurelium het volgende:
[..]
owk maar beloof me wel dat je niet iemand in de kroeg zoent en vervolgens meer verwacht van zo iemand.
lolquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:48 schreef ThE_ED het volgende:
Fok! zit natuurlijk helemaal vol met leuke jongens, ik noem een BrauN, een Maikuul, een Herald...
Laat je eigen een keer flink neuken(door een dikke neger)quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik wil gewoon echt een jongen ontmoeten waar ik een serieuze relatie mee kan opbouwen, vind dat ik daar aardig aan toe ben, heb het wel gezien met die kortstondige relaties die niet echt serieus te noemen waren en ik zie mezelf al helemaal samenwonen over 2 jaar enzo
maar goed, ben zoals gezegd net een week vrigjezel en lijkt me verstandiger om eerst dat achter me te laten voordat ik een nieuwe relatie begin, maar het staat zeker wel hoog op me verlanglijstje
flink doorneuken heb ik al paar keer gedaan op gangbang, dus dat heb ik ook al wel weer gezienquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Laat je eigen een keer flink neuken(door een dikke neger)
Je klinkt wel heel erg desperate. Ik kan niet voor andere spreken maar je zou me bedreigen
overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef fernando_redondo het volgende:
een typische relatie van Sylvana
Keep it cool
hij bedoelt gewoon dat je eerst nog 5 jaar lang lekker moet rondbieren met vrienden en vage kennissen..quote:
tja, ieder zijn ding, iedereen is op een verschillende leeftijd ergens aan toe, en ik heb dat al wel weer gezien de afgelopen jarenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
hij bedoelt gewoon dat je eerst nog 5 jaar lang lekker moet rondbieren met vrienden en vage kennissen..
Toen ik 21 was dacht ik dat ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:07 schreef Sylvana het volgende:
tja, ieder zijn ding, iedereen is op een verschillende leeftijd ergens aan toe, en ik heb dat al wel weer gezien de afgelopen jaren
Nou ik ben nu 26 en ik vind het juist een beetje jammer dat je er eigenlijk een beetje mee gaat stoppen als vanzelf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ieder zijn ding, iedereen is op een verschillende leeftijd ergens aan toe, en ik heb dat al wel weer gezien de afgelopen jaren
En dat kan niet in een relatie????????quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou ik ben nu 26 en ik vind het juist een beetje jammer dat je er eigenlijk een beetje mee gaat stoppen als vanzelf.
Gewoon zo lang mogelijk proberen te rekken die jongerentijd
precies, zo denk ik er ook over,ook als je een relatie hebt kun je toch best uitgaan en lol maken enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:02 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat kan niet in een relatie????????
Wat is dat toch met mensen dat ze denken dat als ze een vaste relatie hebben dat dan de lol ineens op is, je leven zowat over is ofzo...
Ik heb al heel vroeg een relatie gekregen, heb echt niets gemist van wat ik in mijn jeugd wilde doen, heb mijn jeugd niet overgeslagen ofzo, heb juist des te meer lol gehad, presies gedaan wat ik wilde doen.
Je zegt net zelf "ik heb dat wel gezien de afgelopen jaren", dus op mij komt het over dat je een relatie wilt omdat je op de bank wilt hangen en verlost worden van al dat vervelende uitgaan en lol maken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef Sylvana het volgende:
precies, zo denk ik er ook over,ook als je een relatie hebt kun je toch best uitgaan en lol maken enzo
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef ozzyat105 het volgende:
Oh ik ook!1quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
owja, daar ben ik ook nog naar op zoek
Minder goed als je samenwoont ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:02 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat kan niet in een relatie????????
Burgerlijkheid is weer helemaal in de mode bij onze tieners.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zijn jullie jong allemaal toekomstopbouwerig...
Denk ook dat leeftijd er weinig mee te maken heeft. Ligt er helemaal aan hoe jezelf in elkaar zit en hoever je zelf bent. Ik ken mensen die midden twinig zijn en die bij wijze van nog niets zelf kunnen en ik ken mensen die 20 zijn en die al op wonen en alles zelf regelen. Een toekomst opbouwen doe je nooit te vroeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
Het al dan niet zelf kunnen van bepaalde dingen heeft weinig te maken met het opbouwen van een 'gezamenlijke' toekomst. Er zijn mensen die op hun 20e samen gaan wonen zonder dat ze een moment voor zichzelf hebben moeten zorgen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Denk ook dat leeftijd er weinig mee te maken heeft. Ligt er helemaal aan hoe jezelf in elkaar zit en hoever je zelf bent. Ik ken mensen die midden twinig zijn en die bij wijze van nog niets zelf kunnen en ik ken mensen die 20 zijn en die al op wonen en alles zelf regelen. Een toekomst opbouwen doe je nooit te vroeg.![]()
Het gaat niet om over voor jezelf kunnen zorgen, juist niet. Het gaat juist om nog zoveel dingen zelf doen. En ik ben heus niet iemand die zo happy is over "the single life" maar als je niet samenwoont doe je toch heel andere dingen lijkt me.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Denk ook dat leeftijd er weinig mee te maken heeft. Ligt er helemaal aan hoe jezelf in elkaar zit en hoever je zelf bent. Ik ken mensen die midden twinig zijn en die bij wijze van nog niets zelf kunnen en ik ken mensen die 20 zijn en die al op wonen en alles zelf regelen. Een toekomst opbouwen doe je nooit te vroeg.![]()
Ik had het ook niet over een "gezamelijke" toekomst. Ik reageerde op de opmerking dat mensen al vroeg beginnen met aan hun toekomst te denken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Het al dan niet zelf kunnen van bepaalde dingen heeft weinig te maken met het opbouwen van een 'gezamenlijke' toekomst. Er zijn mensen die op hun 20e samen gaan wonen zonder dat ze een moment voor zichzelf hebben moeten zorgen.
Je had het overquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over een "gezamelijke" toekomst. Ik reageerde op de opmerking dat mensen al vroeg beginnen met aan hun toekomst te denken.
Dus daar doelde ik natuurlijk op.quote:Een lieve vriend die er altijd voor me is en waar ik een toekomst mee kan opbouwen
Ik bedoelde de opmerking van vroeg aan je toekomst denken in het algemeen..dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je had het over
[..]
Dus daar doelde ik natuurlijk op.![]()
En daarmee bedoelde Edje waarschijnlijk het samen opbouwen van een toekomst, aangezien jij dat eerder aanhaalde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over een "gezamelijke" toekomst. Ik reageerde op de opmerking dat mensen al vroeg beginnen met aan hun toekomst te denken.
precies, ik denk er ook al veel over na, zou het ook wel willen, maar niet dat ik nu gelijk wil samenwonen, trouwen en kinderen krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de opmerking van vroeg aan je toekomst denken in het algemeen..dus![]()
Ja daarom even ter verduidelijkingquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef nozem het volgende:
[..]
En daarmee bedoelde Edje waarschijnlijk het samen opbouwen van een toekomst, aangezien jij dat eerder aanhaalde.
Juist het hoeft niet meteen maar ik denk er wel over na....geld heb je ook niet binnen een maand bij elkaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
precies, ik denk er ook al veel over na, zou het ook wel willen, maar niet dat ik nu gelijk wil samenwonen, trouwen en kinderen krijgenmaar nu een vriend krijgen en over 2 jaar samenwonen lijkt me wel wat
percies, ik moet eerst ook nog wel even flink sparen hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Juist het hoeft niet meteen maar ik denk er wel over na....geld heb je ook niet binnen een maand bij elkaar.![]()
Iedereen moet gewoon lekker doen waar die zin in heeft en of je op je 26ste dat gaat doen of op je 20ste dat maakt niet zoveel uit als je er zelf maar achter staat en gelukkig mee bent.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef nozem het volgende:
Tering, als vrouwen van 20 of jonger daar al zo serieus over nadenken, hoe is het dan wel niet gesteld met vrouwen van 26?
Ik word echt oud, misschien moet ik ook maar eens iemand gaan zoeken om mee te 'settelen'
helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon lekker doen waar die zin in heeft en of je op je 26ste dat gaat doen of op je 20ste dat maakt niet zoveel uit als je er zelf maar achter staat en gelukkig mee bent.![]()
Nee johquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef nozem het volgende:
Ik word echt oud, misschien moet ik ook maar eens iemand gaan zoeken om mee te 'settelen'
Hoe was je appeltaart nog?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:09 schreef erodome het volgende:
Voor vandaag zou het erg leuk zijn als straks mijn jamie oliver appeltaart even goed gaat lukken als in mijn hoofd zit en verder mag de tijd (daarna graag) wat sneller gaan, want ik wil mijn puppy!!!!!!
En zo vanzelfsprekend uitgaand van de maakbaarheid der dingen. Misschien kom je wel niemand geschikts tegen, of het gaat snel weer uit, of je komt onder een bus, of je krijgt een enge ziekte, of je blijkt onvruchtbaar, of er gebeurt iets met iemand in je naaste omgeving dat al je aandacht en energie opslurpt, of je raakt je baan kwijt en vindt geen nieuwe, of whatever.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
Alsof dat aan de orde was toen zeg....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef fernando_redondo het volgende:
Met een ander neuken tijdens een relatie is dan ook niet normaal
Is dat echt zo, want zo heb ik het dus nooit ervaren, vond het altijd juist extra leuk dat hij erbij was, heb alle lol gehad die ik wilde hebben, heb niets niet kunnen doen omdat ik een relatie had.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Minder goed als je samenwoont ja.
Met vrienden is het zo anders.
Te lekker, ben misselijk geweest van die taart, teveel gegeten, maar hij wa sniet zo lekker als de chocoladetaart die ik van de week heb gemaakt, godskolere, die taarten moeten verboden worden, zag mezelf gewoon dikker worden tijdens het etenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef Pagan_poetry het volgende:
Dat ik buiten kan lopen en dat de lucht weer schoon is en dat er geen gore bling bling tmf gangsta idioten de straat verpesten met hun aanwezigheid
en veel natuur
3 uit 5 is niet slechtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Liefde, erkenning, eten en geld. En seks.
Mwah geldt niet voor alle vrouwen. Ik heb 8 jaar op mezelf gewoond en het grootste gedeelte van de tijd single geweest. Settlen en trouwen en alles is nooit een wens/doel geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef nozem het volgende:
Tering, als vrouwen van 20 of jonger daar al zo serieus over nadenken, hoe is het dan wel niet gesteld met vrouwen van 26?
Gaan we de eerste live FOK! zelfmoord dan eindelijk beleven?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Foo_niks het volgende:
Ben er eigenlijk wel klaar mee!
whehe ik moest wel een beetje lachen om je.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
Zalfje voor m,n gezicht (tegen eczeem) en een flinke knuffel.
maar niemand wil een lelijkerd knuffelen, dusss.. heb pech gehad denk ik.
Haha! Leuk dat je zo diep op die op het eerste gezicht simpele vraag ingaat!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:54 schreef demonsdance het volgende:
Moeilijke vraagstelling, er zijn uiteraard....
volgens mij is dat laatste iets wat je niet hier kan zeggenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:30 schreef donnahvh het volgende:
koffie, een heleboel kofffie.......![]()
en.....?
deepthroaten??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef anathema het volgende:
[..]
volgens mij is dat laatste iets wat je niet hier kan zeggen.
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:29 schreef demonsdance het volgende:
[..]
dat onderwerp?
![]()
Ik ben toevallig eens een paar topics bijlangs gegaan en toen kwam ik toevallig daar, en het spijt me ten allertijde dat ik het zeg, maar ik vind het onderwerp nogal vulgair, sexualiteit is voor mij iets intiems wat vooral bedoeld is voor iemand die heel erg speciaal voor mij is, en als we dan eens een keer vrijen dan heb ik niet de behoefte om dat aan de buitenwereld naar buiten te brengen, dat gaat niemand wat aan![]()
En zover gaan dat je er bijna van kokhalzen moet is ook niet aan mij besteed, wat een ander doet moet ie zelf weten hoor, ik wil dat best respecteren, of je nou met een zweep slaat of elkaar vastbindt best, maar deepthroaten gaat me echt veels te ver sorry![]()
tsja en noem mij nou niet frigide want dat is natuurlijk ook niet helemaal waar
![]()
euh..hi hi
ligt aan de koffiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Ja dat zal best![]()
Doe mij maar een bakje koffie daar hoef ik tenminste niet van te kokhalzen![]()
![]()
Oke hier:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ligt aan de koffiedoe mij ook maar bakkie
![]()
quote:
dank u!!!quote:
Het was de laatste dag van de (wintersport) vakantie en we waren zo'n beetje aan het kletsen over van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:23 schreef demonsdance het volgende:
Mooi om te horen dat we dezelfde mening delen, en inderdaad ook erg toevallig dat je er net met je reisgenoot over gepraat hebt, van waaruit dat onderwerp eigenlijk?
Hoe kwam dat onderwerp aan bod, door een vakantie die jullie samen meegemaakt hebben?
Dat je daar iets moois had wat geen geld kostte(om maar een voorbeeld te noemen) en dat je je toen realisseerde hoe mooi je eigenlijk leven kunt zonder luxe?
Was dat de aanleiding, van het gesprek?
Of was het onderwerp al eens eerder ter sprake gekomen?
(By the way: een reisgenoot kan ook een mede trienreiziger zijn, dus ik raad natuurlijk ook maar wathet kan net zo goed om iets anders gaan)
Hok om te pitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef ozzyat105 het volgende:
en jij?
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Rust
en een fijne baan
lekkere combi ook btw
Palm bier?quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Een chick en zo lang die er niet is Palm.
Zo, jij laat er geen gras over groeienquote:Op maandag 30 januari 2006 08:36 schreef SHE het volgende:
een gozer met een dikke lul, een paar miljoen op zijn bankrekening en een liefde voor luie wijven
Ik wilde net vakantie posten maar dat is ook even klote zeg. Gezondheid en leven zonder pijn is iets heel belangrijks en dat laat jij me dan even beseffen nu.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:03 schreef Mabelle het volgende:
Zou wel weer helemaal gezond willen zijn![]()
hm is inderdaad lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 02:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is weekend en ik zou wel een pilletje willen slikken.![]()
Maar om nou te zeggen dat ik het écht nodig heb....
je mist ook je user iconquote:Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Thomasumo het volgende:
Wat een geweldig topic, ik probeer net te bedenken wat ik mis. En ik kan slechts een glas water verzinnen. Een op te lossen probleem.
Mijn dag is gemaakt, ben helemaal gelukkig!![]()
Voor elke dag een nacht, zo'n klein gemis onderstreept slechts mijn grote geluk!quote:
samequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef ozzyat105 het volgende:
en jij?
en een zooi zakdoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Nieuwe longen, omdat deze vreselijk lopen te kriebelen en hoesten.
Homo!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:05 schreef Godlike02 het volgende:
Henny Huisman met een grote zak met geld zou prettig zijn
2,5 voor mijquote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Sport_Life het volgende:
een berg, sneeuw en een snowboardje!.
Nog 1,5 week.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef thaleia het volgende:
Een leuke betaalbare woning
Een man die deugt
Griekse yoghurt met honing en amandelen
Een van die drie heb ik over 2 minuten voor elkaar![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef Cattara het volgende:
een berg van alles wat fijn en lekker is!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
je bent 15 en je wil nu al een huis?
Idd Syytönquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:27 schreef Syytön het volgende:
[..]
Rekenen is ook een vak apart, jongen.
als je goed gelezen had had je gezien dat het over carniie ging en niet over jou!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:27 schreef Syytön het volgende:
[..]
Rekenen is ook een vak apart, jongen.
ok, een bril danquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:52 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
als je goed gelezen had had je gezien dat het over carniie ging en niet over jou!
![]()
en ga je nu maar schamen!![]()
Zo, dat is gelukt.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef Croupouque het volgende:
Een dak boven mijn hoofd zou wel fijn zijn.
Ze hebben toch gewonnenquote:
kortom je bent dus eigenlijk gewoon een asociale uitkeringstrekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Op dit moment ...... helemaal niets.
Ben dik tevreden met de leegte die ik nu ervaar
Maar ik heb gewoon rust nu, en die rust doet gewoon goed.
Zodra ik opgeladen ben door deze rust. Ga ik er volop tegenaan![]()
Geld heb ik nu ook niet nodig, maar goed. Ik weet het niet nu.
Ik heb lucht nodig en ruimte en vrijheid nu. Meer niet. En ik voel lucht. Ik voel alleen maar lucht.
En na 28 jaar is het ff prettig om lucht en ruimte te hebben. Voor het eerst dusEn daar ga ik nu van genieten. Het eerst in mijn leven heb ik het gevoel dat ik echt vakantie heb en rust
Dat. En een bepaald meisje.quote:
en wat ga je ervan kopuuuuhh? kleren?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef BrandX het volgende:
Een anti-immigratie beleid voor Braziliaanse vrouwen tussen de 20 en 25......![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Ik heb een baan! Nu nog m'n rijbewijs en een bounty-eilandquote:Op maandag 6 februari 2006 14:22 schreef coltje87 het volgende:
Ik wil een baan en m'n rijbewijs. En ik wil de 10e ook veel geld winnen, dan ga ik op vakantie naar m'n versgekochte bounty-eiland.
Had direct iets wat kut bleek te zijn, en ben vorige week begonnen met wat fatsoenlijks. Nu wat schulden wegwerken en m'n leven is weer helemaal okee, in plaats van bijna helemaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:12 schreef heiden6 het volgende:
Een goed baantje.
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:40 schreef iamredleader het volgende:
Internet thuis.
Meldtquote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef YanniiCke het volgende:
Ik ben over het algemeen wel tevrede
kWil alleen nog een vriendje
Eey Barb!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:46 schreef Barb het volgende:
Ik heb gewoon een beetje liefde en aandacht nodig,.
Peuken/shag en vloei.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goeie wiet waar ik lekker stoned van word.![]()
Neuken op de melodieën van Eddie Vedder zeker?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:00 schreef purplerose het volgende:
Dat is het enige wat ik wel heb, hasj en me bong
wat ik nodig heb?
1 vast vriendje
of
3 losse vriendjes
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Neuken op de melodieën van Eddie Vedder zeker?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
het liefste met Eddie Vedder natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |