Haha! Leuk dat je zo diep op die op het eerste gezicht simpele vraag ingaat!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:54 schreef demonsdance het volgende:
Moeilijke vraagstelling, er zijn uiteraard....
volgens mij is dat laatste iets wat je niet hier kan zeggenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:30 schreef donnahvh het volgende:
koffie, een heleboel kofffie.......![]()
en.....?
deepthroaten??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef anathema het volgende:
[..]
volgens mij is dat laatste iets wat je niet hier kan zeggen.
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:29 schreef demonsdance het volgende:
[..]
dat onderwerp?
![]()
Ik ben toevallig eens een paar topics bijlangs gegaan en toen kwam ik toevallig daar, en het spijt me ten allertijde dat ik het zeg, maar ik vind het onderwerp nogal vulgair, sexualiteit is voor mij iets intiems wat vooral bedoeld is voor iemand die heel erg speciaal voor mij is, en als we dan eens een keer vrijen dan heb ik niet de behoefte om dat aan de buitenwereld naar buiten te brengen, dat gaat niemand wat aan![]()
En zover gaan dat je er bijna van kokhalzen moet is ook niet aan mij besteed, wat een ander doet moet ie zelf weten hoor, ik wil dat best respecteren, of je nou met een zweep slaat of elkaar vastbindt best, maar deepthroaten gaat me echt veels te ver sorry![]()
tsja en noem mij nou niet frigide want dat is natuurlijk ook niet helemaal waar
![]()
euh..hi hi
ligt aan de koffiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Ja dat zal best![]()
Doe mij maar een bakje koffie daar hoef ik tenminste niet van te kokhalzen![]()
![]()
Oke hier:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ligt aan de koffiedoe mij ook maar bakkie
![]()
quote:
dank u!!!quote:
Het was de laatste dag van de (wintersport) vakantie en we waren zo'n beetje aan het kletsen over van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:23 schreef demonsdance het volgende:
Mooi om te horen dat we dezelfde mening delen, en inderdaad ook erg toevallig dat je er net met je reisgenoot over gepraat hebt, van waaruit dat onderwerp eigenlijk?
Hoe kwam dat onderwerp aan bod, door een vakantie die jullie samen meegemaakt hebben?
Dat je daar iets moois had wat geen geld kostte(om maar een voorbeeld te noemen) en dat je je toen realisseerde hoe mooi je eigenlijk leven kunt zonder luxe?
Was dat de aanleiding, van het gesprek?
Of was het onderwerp al eens eerder ter sprake gekomen?
(By the way: een reisgenoot kan ook een mede trienreiziger zijn, dus ik raad natuurlijk ook maar wathet kan net zo goed om iets anders gaan)
Hok om te pitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef ozzyat105 het volgende:
ik alleen nog een nieuwe liefde
en jij?
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Rust
en een fijne baan
lekkere combi ook btw
Palm bier?quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Een chick en zo lang die er niet is Palm.
Zo, jij laat er geen gras over groeienquote:Op maandag 30 januari 2006 08:36 schreef SHE het volgende:
een gozer met een dikke lul, een paar miljoen op zijn bankrekening en een liefde voor luie wijven
Ik wilde net vakantie posten maar dat is ook even klote zeg. Gezondheid en leven zonder pijn is iets heel belangrijks en dat laat jij me dan even beseffen nu.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:03 schreef Mabelle het volgende:
Zou wel weer helemaal gezond willen zijn![]()
hm is inderdaad lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 02:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is weekend en ik zou wel een pilletje willen slikken.![]()
Maar om nou te zeggen dat ik het écht nodig heb....
je mist ook je user iconquote:Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Thomasumo het volgende:
Wat een geweldig topic, ik probeer net te bedenken wat ik mis. En ik kan slechts een glas water verzinnen. Een op te lossen probleem.
Mijn dag is gemaakt, ben helemaal gelukkig!![]()
Voor elke dag een nacht, zo'n klein gemis onderstreept slechts mijn grote geluk!quote:
samequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef ozzyat105 het volgende:
ik alleen nog een nieuwe liefde
en jij?
en een zooi zakdoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Nieuwe longen, omdat deze vreselijk lopen te kriebelen en hoesten.
Homo!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:05 schreef Godlike02 het volgende:
Henny Huisman met een grote zak met geld zou prettig zijn
2,5 voor mijquote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Sport_Life het volgende:
een berg, sneeuw en een snowboardje!.
Nog 1,5 week.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef thaleia het volgende:
Een leuke betaalbare woning
Een man die deugt
Griekse yoghurt met honing en amandelen
Een van die drie heb ik over 2 minuten voor elkaar![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef Cattara het volgende:
een berg van alles wat fijn en lekker is!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
je bent 15 en je wil nu al een huis?
Idd Syytönquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:27 schreef Syytön het volgende:
[..]
Rekenen is ook een vak apart, jongen.
als je goed gelezen had had je gezien dat het over carniie ging en niet over jou!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:27 schreef Syytön het volgende:
[..]
Rekenen is ook een vak apart, jongen.
ok, een bril danquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:52 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
als je goed gelezen had had je gezien dat het over carniie ging en niet over jou!
![]()
en ga je nu maar schamen!![]()
Zo, dat is gelukt.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef Croupouque het volgende:
Een dak boven mijn hoofd zou wel fijn zijn.
Ze hebben toch gewonnenquote:
kortom je bent dus eigenlijk gewoon een asociale uitkeringstrekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Op dit moment ...... helemaal niets.
Ben dik tevreden met de leegte die ik nu ervaar
Maar ik heb gewoon rust nu, en die rust doet gewoon goed.
Zodra ik opgeladen ben door deze rust. Ga ik er volop tegenaan![]()
Geld heb ik nu ook niet nodig, maar goed. Ik weet het niet nu.
Ik heb lucht nodig en ruimte en vrijheid nu. Meer niet. En ik voel lucht. Ik voel alleen maar lucht.
En na 28 jaar is het ff prettig om lucht en ruimte te hebben. Voor het eerst dusEn daar ga ik nu van genieten. Het eerst in mijn leven heb ik het gevoel dat ik echt vakantie heb en rust
Dat. En een bepaald meisje.quote:
en wat ga je ervan kopuuuuhh? kleren?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef BrandX het volgende:
Een anti-immigratie beleid voor Braziliaanse vrouwen tussen de 20 en 25......![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Ik heb een baan! Nu nog m'n rijbewijs en een bounty-eilandquote:Op maandag 6 februari 2006 14:22 schreef coltje87 het volgende:
Ik wil een baan en m'n rijbewijs. En ik wil de 10e ook veel geld winnen, dan ga ik op vakantie naar m'n versgekochte bounty-eiland.
Had direct iets wat kut bleek te zijn, en ben vorige week begonnen met wat fatsoenlijks. Nu wat schulden wegwerken en m'n leven is weer helemaal okee, in plaats van bijna helemaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:12 schreef heiden6 het volgende:
Een goed baantje.
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:40 schreef iamredleader het volgende:
Internet thuis.
Meldtquote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef YanniiCke het volgende:
Ik ben over het algemeen wel tevrede
kWil alleen nog een vriendje
Eey Barb!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:46 schreef Barb het volgende:
Ik heb gewoon een beetje liefde en aandacht nodig,.
Peuken/shag en vloei.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goeie wiet waar ik lekker stoned van word.![]()
Neuken op de melodieën van Eddie Vedder zeker?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:00 schreef purplerose het volgende:
Dat is het enige wat ik wel heb, hasj en me bong
wat ik nodig heb?
1 vast vriendje
of
3 losse vriendjes
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Neuken op de melodieën van Eddie Vedder zeker?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
het liefste met Eddie Vedder natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |