abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:03:11 #126
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_33748420
60 studiepunten en dus mn P dit jaar zodat ik niet meer van school afgeschopt kan worden
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_33748735
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zijn jullie jong allemaal toekomstopbouwerig...
En zo vanzelfsprekend uitgaand van de maakbaarheid der dingen. Misschien kom je wel niemand geschikts tegen, of het gaat snel weer uit, of je komt onder een bus, of je krijgt een enge ziekte, of je blijkt onvruchtbaar, of er gebeurt iets met iemand in je naaste omgeving dat al je aandacht en energie opslurpt, of je raakt je baan kwijt en vindt geen nieuwe, of whatever.

Al dat plannen, toekomst opbouwen, denken in een bepaalde richting en ook alleen in die richting....neem het leven gewoon zoals het komt joh!
pi_33748804
oja en schoensmeer.
pi_34325363
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef fernando_redondo het volgende:
Met een ander neuken tijdens een relatie is dan ook niet normaal
Alsof dat aan de orde was toen zeg....

Ik ben dus gewoon met een monogame relatie begonnen he en daarin heb ik nooit het gevoel gehad iets gemist te hebben, deed alles wat ik leuk vond, alleen dan samen, wat ik nog veel leuker vond dan datzelfde alleen doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34325483
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Minder goed als je samenwoont ja.
Met vrienden is het zo anders.
Is dat echt zo, want zo heb ik het dus nooit ervaren, vond het altijd juist extra leuk dat hij erbij was, heb alle lol gehad die ik wilde hebben, heb niets niet kunnen doen omdat ik een relatie had.
Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik(en wat een tegenstelling is dit) niet zo van het jagen op wat lekkers ben, niet van het je lam zuipen en dom zoenen met een of andere eikel ben, daar heb ik nooit mijn lol uitgehaalt, dat vond ik ook niet leuk toen ik alleen was, ik heb echt alles kunnen doen wat ik echt wilde, samen met hem...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34325571
Je veux l' amouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!
Ik wil me verbranden aan het vuur der lusten, me tegoeddoend aan die zoete busten vol wellusten!
pi_34325588
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Hoe was je appeltaart nog?
Te lekker, ben misselijk geweest van die taart, teveel gegeten, maar hij wa sniet zo lekker als de chocoladetaart die ik van de week heb gemaakt, godskolere, die taarten moeten verboden worden, zag mezelf gewoon dikker worden tijdens het eten
pi_34325634
een goed idee om mn kamer weer eens te verschuiven, ben dit zat maar het blijft erop uit komen dat dit de meeste ideale opstelling is..
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_34326005
Een leven.
pi_34326016
Een kamer, m'n propedeuse en m'n vriendje hier nu bij me.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:50:24 #136
78498 classpc
I don't like change
pi_34327515
Een vriendin zou leuk zijn.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_34327720
Moeilijke vraagstelling, er zijn uiteraard dingen in het leven waarvan ik het gevoel heb dat ik ze nodig heb, maar als ik verder reik dan mijn neus lang is, dan denk ik wel eens wat dieper na en dan realiseer ik mij dat er maar weinig dingen zijn in mijn leven die mij een beetje gelukkig zouden kunnen maken, de dingen die het leven net iets meer glans geven bijvoorbeeld.

Wat ik denk dat ik nodig zou kunnen hebben is het volgende:

Voldoende voedsel: dat wil zeggen, zoveel nuttigen als dat mijn lichaam nodig heeft, dus geen overdaad, dat is helemaal niet nodig voor mijn gevoel, natuurlijk spreekt mijn lichaam mij wel eens tegen wanneer ik mijn avondmaaltijd heb genuttigd en nog steeds zin heb om te bunkeren, maar dan denk ik : Ja, maar dit is in principe overbodig, dus overdaad, dus idioterie, luxe dus.

Verder vindt ik sociaal contact erg belangrijk, dat wil zeggen, zo nu en dan eens met mensen praten, lol met ze maken, en die vriendschappen blijven onderhouden, maar liever niet in het extreme weg, ik vind vriendschap leuk, maar ik vind mijn eigen ding doen ook erg belangrijk, maar als het nodig is, dan ben ik bereid er alles voor op te geven, want echte vriendschap zie ik tot nu toe meer als een illusie dan werkelijkheid, men idealiseerd te veel, men verwacht te veel van een ander en ik vindt het belangrijk om die verwachtingen die je van een ander hebt probeerd los te laten en datgene neemt van diegene waar je allebei profijt van kunt hebben, en daar bedoel ik natuurlijk geen misbruik mee, ik doel meer in de zin op, dat je niet eens zo zeer een diepe band met iemand hoeft te hebben om vriendschap te kunnen ervaren, je kunt ook op andere manieren met iemand een band scheppen, zonder daar meteen aan vastgekleefd te zitten met alle gevolgen van dien, je kunt een uitgaansvriend hebben, (alleen bestemd om mee uit te gaan) een sportmaatje (om mee te gymen en te jumpen) maar ook iemand die je als een goeie gesprekspartner kunt beschouwen, een zielsverwant.

Daarnaast vindt ik maar weinig dingen relevant of belangrijk, kleding bijvoorbeeld is essentieel, maar ik hoef niet perse met de dagelijkse mode mee te lopen om, er bij te horen ik kleed me graag zoals ik dat graag wil en vooral met de doelstelling om mijn lichaam te bescheremen tegen weer en wind, tegen kou, dus een overvolle kledingkast is in principe niet aan mij besteed, die heb ik overigens wel hoor, maar dat was in een periode waarvan ik niet wist hoe ik met mijn geld om moest gaan, ik smeet er mee en ik smeette maar, en mijn kastten raakten toendertijd overvol, maar ergens voelde ik me er leeg bij , het voldeed niet, kleding heeft een functie maar nu is het meer bestemd voor uiterlijk vertoon in deze moderne maatschappij, immers kun je jezelf goed profileren met de juiste kledingstijl of juist de foute.
Dus goie warmhoudende kleding vindt ik dus erg essentieel.

Een dak boven je hoofd hebben ook, een plek waar je je thuis kunt voelen, waar je je af kunt zonderen van de maatschappij, je je terug kunt trekken is ook heel erg belangrijk voor mij, maar liever niet met alles erop en eraan, met luxe zwembaden erin en dergelijke, dat kan best geweldig zijn, maar geluk zit hem in andere dingen niet in materiaal, het zit in je gevoel , hoe je in je vel zit,ddat huis heeft ook in dit geval een doel voor mij om te overleven dus, maar ik wens die lijn niet te ver door te trekken ik hou niet van overdrijven.

Het laatste is gezondheid, als je gezond bent dan kun ej de wereld aan, je bent fit, goed lachs, en je voelt je gelukkig, ben je niet gezond, dan voel je je moe, je lacht minder en je wordt er mentaal niet beter op, dat is niet goed voor je leven, het beinvloed alles in je doen en laten en je kunt je er flink rot bij voelen, dus ik zou graag gezond willen blijven, dat vindt ik essentieel want immers leef je maar een keer en als je leeft dan wil je graag dat alles lekker op rollletjes loopt en je gezondheid helpt je daarbij.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:57:27 #138
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34327875
Dat ik buiten kan lopen en dat de lucht weer schoon is en dat er geen gore bling bling tmf gangsta idioten de straat verpesten met hun aanwezigheid

en veel natuur
pi_34328185
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef Pagan_poetry het volgende:
Dat ik buiten kan lopen en dat de lucht weer schoon is en dat er geen gore bling bling tmf gangsta idioten de straat verpesten met hun aanwezigheid

en veel natuur
pi_34328233
Liefde, erkenning, eten en geld. En seks.
pi_34328397
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Liefde, erkenning, eten en geld. En seks.
3 uit 5 is niet slecht
met ballen
pi_34328417
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef nozem het volgende:
Tering, als vrouwen van 20 of jonger daar al zo serieus over nadenken, hoe is het dan wel niet gesteld met vrouwen van 26?

Ik word echt oud, misschien moet ik ook maar eens iemand gaan zoeken om mee te 'settelen'
Mwah geldt niet voor alle vrouwen. Ik heb 8 jaar op mezelf gewoond en het grootste gedeelte van de tijd single geweest. Settlen en trouwen en alles is nooit een wens/doel geweest.
Sinds gisteren woon ik voor het eerst samen, met mijn vriend.
En ook dat is niet met maandenlang wikken en wegen tot stand gekomen.
pi_34328692
Kennis..
Heel heel veel kennis.. dan hoef ik nooit meer te leren, en schop ik het wel ver in het leven..
Kennis = macht..
Dus ik heb kennis nodig, de rest komt dan vanzelf wel..
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:16:45 #144
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_34328739
Ben er eigenlijk wel klaar mee!
Klaar?
Ik niet!
pi_34328802
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Foo_niks het volgende:
Ben er eigenlijk wel klaar mee!
Gaan we de eerste live FOK! zelfmoord dan eindelijk beleven?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:30:13 #146
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_34329292
Zalfje voor m,n gezicht (tegen eczeem) en een flinke knuffel.
maar niemand wil een lelijkerd knuffelen, dusss.. heb pech gehad denk ik.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_34330887
*40 studiepuntjes voor dit schooljaar
* Een knuffel van m'n vriendje (morgen weer )
* Verder mag de hoogte van m'n stufi wel weer net zo worden als in 2005 (is miv 2006 ineens met ruim 200 euro verlaagd , onterecht, 't klopt ook niet, wordt ook wel weer rechtgezet, maarja komende maand is dat wel _mijn_ probleem )..

[ Bericht 7% gewijzigd door Zonnestraaltje op 22-01-2006 00:56:40 ]
pi_34331595
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
Zalfje voor m,n gezicht (tegen eczeem) en een flinke knuffel.
maar niemand wil een lelijkerd knuffelen, dusss.. heb pech gehad denk ik.
whehe ik moest wel een beetje lachen om je.
Ik ben begonnen aan mn kamer veranderen, meestal betekend dit een nieuwe periode in mn leven.
Wanneer ik mn kamer veranderd heb gebeurd er altijd wat leuks (krijg een vriendinnetje, plotseling meer geld hebben dan ik dacht, etc.. )
Nu maar hopen dat het weer lukt, ben wel weer toe aan een nieuw lief meisje
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  zondag 22 januari 2006 @ 09:04:05 #149
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34336106
Dat de vogelgriep op de mensheid overslaat hahaha
pi_34336457
Van mijn depressie afkomen

ik ben serieus
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')