abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33743993
Financiele onafhankelijkheid.
pi_33744049
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zijn jullie jong allemaal toekomstopbouwerig...
Burgerlijkheid is weer helemaal in de mode bij onze tieners.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_33744463
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zijn jullie jong allemaal toekomstopbouwerig...
Denk ook dat leeftijd er weinig mee te maken heeft. Ligt er helemaal aan hoe jezelf in elkaar zit en hoever je zelf bent. Ik ken mensen die midden twinig zijn en die bij wijze van nog niets zelf kunnen en ik ken mensen die 20 zijn en die al op wonen en alles zelf regelen. Een toekomst opbouwen doe je nooit te vroeg.
¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨Sistah loves mental¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
pi_33744613
De perfecte scriptie en Jesse Metcalfe
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33744714
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef sistah86 het volgende:

[..]

Denk ook dat leeftijd er weinig mee te maken heeft. Ligt er helemaal aan hoe jezelf in elkaar zit en hoever je zelf bent. Ik ken mensen die midden twinig zijn en die bij wijze van nog niets zelf kunnen en ik ken mensen die 20 zijn en die al op wonen en alles zelf regelen. Een toekomst opbouwen doe je nooit te vroeg.
Het al dan niet zelf kunnen van bepaalde dingen heeft weinig te maken met het opbouwen van een 'gezamenlijke' toekomst. Er zijn mensen die op hun 20e samen gaan wonen zonder dat ze een moment voor zichzelf hebben moeten zorgen.
pi_33745085
Voor m'n mannetje die keihard werkt een vaste baan.
Dan trouwen en een kindje maken...
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:01:15 #107
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33745518
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef sistah86 het volgende:

[..]

Het gaat niet om over voor jezelf kunnen zorgen, juist niet. Het gaat juist om nog zoveel dingen zelf doen. En ik ben heus niet iemand die zo happy is over "the single life" maar als je niet samenwoont doe je toch heel andere dingen lijkt me.

Iedereen die ik ken en die op zichzelf is gaan wonen (ipv op kamers) of samen is gaan wonen, of werken enzo die heeft het erover; je bent er aan de ene kant aan toe, maar aan de andere kant ga je een bepaald soort leven ontzettend missen. En als je net van school komt heb je dat studenten/jongeren leven niet eens echt gehad!
[KNE]-Mod
pi_33745955
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:40 schreef nozem het volgende:

[..]

Het al dan niet zelf kunnen van bepaalde dingen heeft weinig te maken met het opbouwen van een 'gezamenlijke' toekomst. Er zijn mensen die op hun 20e samen gaan wonen zonder dat ze een moment voor zichzelf hebben moeten zorgen.
Ik had het ook niet over een "gezamelijke" toekomst. Ik reageerde op de opmerking dat mensen al vroeg beginnen met aan hun toekomst te denken.
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:12:53 #109
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33746008
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef sistah86 het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over een "gezamelijke" toekomst. Ik reageerde op de opmerking dat mensen al vroeg beginnen met aan hun toekomst te denken.
Je had het over
quote:
Een lieve vriend die er altijd voor me is en waar ik een toekomst mee kan opbouwen
Dus daar doelde ik natuurlijk op.
[KNE]-Mod
pi_33746103
owja, the_ed, vergeet niet dat ik zei dat ik mezelf over 2 jaar wel zie samen wonen, nu nog niet
pi_33746144
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:12 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Je had het over
[..]

Dus daar doelde ik natuurlijk op.
Ik bedoelde de opmerking van vroeg aan je toekomst denken in het algemeen..dus
pi_33746155
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef sistah86 het volgende:

[..]

En daarmee bedoelde Edje waarschijnlijk het samen opbouwen van een toekomst, aangezien jij dat eerder aanhaalde.
pi_33746202
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef sistah86 het volgende:

[..]

Ik bedoelde de opmerking van vroeg aan je toekomst denken in het algemeen..dus
precies, ik denk er ook al veel over na, zou het ook wel willen, maar niet dat ik nu gelijk wil samenwonen, trouwen en kinderen krijgen maar nu een vriend krijgen en over 2 jaar samenwonen lijkt me wel wat
pi_33746308
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef nozem het volgende:

[..]

En daarmee bedoelde Edje waarschijnlijk het samen opbouwen van een toekomst, aangezien jij dat eerder aanhaalde.
Ja daarom even ter verduidelijking
pi_33746389
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

precies, ik denk er ook al veel over na, zou het ook wel willen, maar niet dat ik nu gelijk wil samenwonen, trouwen en kinderen krijgen maar nu een vriend krijgen en over 2 jaar samenwonen lijkt me wel wat
Juist het hoeft niet meteen maar ik denk er wel over na....geld heb je ook niet binnen een maand bij elkaar.
pi_33746414
Tering, als vrouwen van 20 of jonger daar al zo serieus over nadenken, hoe is het dan wel niet gesteld met vrouwen van 26?

Ik word echt oud, misschien moet ik ook maar eens iemand gaan zoeken om mee te 'settelen'
pi_33746473
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef sistah86 het volgende:

[..]

Juist het hoeft niet meteen maar ik denk er wel over na....geld heb je ook niet binnen een maand bij elkaar.
percies, ik moet eerst ook nog wel even flink sparen hoor
pi_33746547
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef nozem het volgende:
Tering, als vrouwen van 20 of jonger daar al zo serieus over nadenken, hoe is het dan wel niet gesteld met vrouwen van 26?

Ik word echt oud, misschien moet ik ook maar eens iemand gaan zoeken om mee te 'settelen'
Iedereen moet gewoon lekker doen waar die zin in heeft en of je op je 26ste dat gaat doen of op je 20ste dat maakt niet zoveel uit als je er zelf maar achter staat en gelukkig mee bent.
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:24:03 #119
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33746578
Nu zou een smak(je) geld wel goed uitkomen denk ik
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33746584
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef sistah86 het volgende:

[..]

Iedereen moet gewoon lekker doen waar die zin in heeft en of je op je 26ste dat gaat doen of op je 20ste dat maakt niet zoveel uit als je er zelf maar achter staat en gelukkig mee bent.
helemaal mee eens
pi_33746638
Vakantie ergens ver weg!
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:25:43 #122
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33746656
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef nozem het volgende:
Nee joh

Ik "heb" trouwens wel iemand, maar omm nu te gaan settlen...
[KNE]-Mod
pi_33746686
Wat een verstandige en wijze adviezen geven jullie toch. Nu voel ik me alleen maar ouder.

Nee, ik heb ook totaal geen haast, eerst maar eens afstuderen en wat levenservaring opdoen, dan zien we wel verder.
pi_33746738
Een nog groter bierglas

En een schone auto..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_33747100
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:09 schreef erodome het volgende:
Voor vandaag zou het erg leuk zijn als straks mijn jamie oliver appeltaart even goed gaat lukken als in mijn hoofd zit en verder mag de tijd (daarna graag ) wat sneller gaan, want ik wil mijn puppy!!!!!!
Hoe was je appeltaart nog?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')