Burgerlijkheid is weer helemaal in de mode bij onze tieners.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zijn jullie jong allemaal toekomstopbouwerig...
Denk ook dat leeftijd er weinig mee te maken heeft. Ligt er helemaal aan hoe jezelf in elkaar zit en hoever je zelf bent. Ik ken mensen die midden twinig zijn en die bij wijze van nog niets zelf kunnen en ik ken mensen die 20 zijn en die al op wonen en alles zelf regelen. Een toekomst opbouwen doe je nooit te vroeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zijn jullie jong allemaal toekomstopbouwerig...
Het al dan niet zelf kunnen van bepaalde dingen heeft weinig te maken met het opbouwen van een 'gezamenlijke' toekomst. Er zijn mensen die op hun 20e samen gaan wonen zonder dat ze een moment voor zichzelf hebben moeten zorgen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Denk ook dat leeftijd er weinig mee te maken heeft. Ligt er helemaal aan hoe jezelf in elkaar zit en hoever je zelf bent. Ik ken mensen die midden twinig zijn en die bij wijze van nog niets zelf kunnen en ik ken mensen die 20 zijn en die al op wonen en alles zelf regelen. Een toekomst opbouwen doe je nooit te vroeg.![]()
Het gaat niet om over voor jezelf kunnen zorgen, juist niet. Het gaat juist om nog zoveel dingen zelf doen. En ik ben heus niet iemand die zo happy is over "the single life" maar als je niet samenwoont doe je toch heel andere dingen lijkt me.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Denk ook dat leeftijd er weinig mee te maken heeft. Ligt er helemaal aan hoe jezelf in elkaar zit en hoever je zelf bent. Ik ken mensen die midden twinig zijn en die bij wijze van nog niets zelf kunnen en ik ken mensen die 20 zijn en die al op wonen en alles zelf regelen. Een toekomst opbouwen doe je nooit te vroeg.![]()
Ik had het ook niet over een "gezamelijke" toekomst. Ik reageerde op de opmerking dat mensen al vroeg beginnen met aan hun toekomst te denken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Het al dan niet zelf kunnen van bepaalde dingen heeft weinig te maken met het opbouwen van een 'gezamenlijke' toekomst. Er zijn mensen die op hun 20e samen gaan wonen zonder dat ze een moment voor zichzelf hebben moeten zorgen.
Je had het overquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over een "gezamelijke" toekomst. Ik reageerde op de opmerking dat mensen al vroeg beginnen met aan hun toekomst te denken.
Dus daar doelde ik natuurlijk op.quote:Een lieve vriend die er altijd voor me is en waar ik een toekomst mee kan opbouwen
Ik bedoelde de opmerking van vroeg aan je toekomst denken in het algemeen..dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je had het over
[..]
Dus daar doelde ik natuurlijk op.![]()
En daarmee bedoelde Edje waarschijnlijk het samen opbouwen van een toekomst, aangezien jij dat eerder aanhaalde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over een "gezamelijke" toekomst. Ik reageerde op de opmerking dat mensen al vroeg beginnen met aan hun toekomst te denken.
precies, ik denk er ook al veel over na, zou het ook wel willen, maar niet dat ik nu gelijk wil samenwonen, trouwen en kinderen krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de opmerking van vroeg aan je toekomst denken in het algemeen..dus![]()
Ja daarom even ter verduidelijkingquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef nozem het volgende:
[..]
En daarmee bedoelde Edje waarschijnlijk het samen opbouwen van een toekomst, aangezien jij dat eerder aanhaalde.
Juist het hoeft niet meteen maar ik denk er wel over na....geld heb je ook niet binnen een maand bij elkaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
precies, ik denk er ook al veel over na, zou het ook wel willen, maar niet dat ik nu gelijk wil samenwonen, trouwen en kinderen krijgenmaar nu een vriend krijgen en over 2 jaar samenwonen lijkt me wel wat
percies, ik moet eerst ook nog wel even flink sparen hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Juist het hoeft niet meteen maar ik denk er wel over na....geld heb je ook niet binnen een maand bij elkaar.![]()
Iedereen moet gewoon lekker doen waar die zin in heeft en of je op je 26ste dat gaat doen of op je 20ste dat maakt niet zoveel uit als je er zelf maar achter staat en gelukkig mee bent.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef nozem het volgende:
Tering, als vrouwen van 20 of jonger daar al zo serieus over nadenken, hoe is het dan wel niet gesteld met vrouwen van 26?
Ik word echt oud, misschien moet ik ook maar eens iemand gaan zoeken om mee te 'settelen'
helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef sistah86 het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon lekker doen waar die zin in heeft en of je op je 26ste dat gaat doen of op je 20ste dat maakt niet zoveel uit als je er zelf maar achter staat en gelukkig mee bent.![]()
Nee johquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef nozem het volgende:
Ik word echt oud, misschien moet ik ook maar eens iemand gaan zoeken om mee te 'settelen'
Hoe was je appeltaart nog?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:09 schreef erodome het volgende:
Voor vandaag zou het erg leuk zijn als straks mijn jamie oliver appeltaart even goed gaat lukken als in mijn hoofd zit en verder mag de tijd (daarna graag) wat sneller gaan, want ik wil mijn puppy!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |