Leuk topic voor het ses forumquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef Cheesecake het volgende:
Een geniale ingeving. Ik kan geen keuze maken tussen twee verschillende opleidingen. Bidden tijdens de nachtmis om steun heeft ook al niet geholpen...
* Furia kijkt of ie terecht is gekomen op een datingsitequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef ozzyat105 het volgende:
ik alleen nog een nieuwe liefde
en jij?
Ik krijg morgen lekker een hondenbabytje, lekker puhuhhhhhhhhhhh(gna gna gna)quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef Oosthoek het volgende:
Ik wil dolgraag een hond, maar kan er niet voor zorgen nu en heb er de ruimte niet voor.
opeens weet je het, je wordt ambtenaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Rust
en een fijne baan
lekkere combi ook btw
Waarom nou weer Henny, heb je niet genoeg aan mij?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:05 schreef Godlike02 het volgende:
Henny Huisman met een grote zak met geld zou prettig zijn
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef erodome het volgende:
Nou, een lekker blowtje zou wel prettig zijn
Je bent krap een week vrijgezel, wat moet je dan in godsnaam met een vriend?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef Sylvana het volgende:
geld, me rijbewijs, me propedeuse en een vriend
Ach joh, das altijd hetzelfde met dat soort vrouwen, ze willen perse een vriend hebben, gaan de kroeg in, zoenen de eerste de beste, beginnen daar vervolgens een relatie mee, liggen dan helemaal aan de voeten van zo'n gast en na 2 maanden begint het gedonder dat ze eigenlijk toch niet zo verliefd zijn (duh, ze zijn nooit verliefd geweest maar wilden gewoon zo graag een vriendje hebben)quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent krap een week vrijgezel, wat moet je dan in godsnaam met een vriend?
ik wi gewoon altijd een vriend hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent krap een week vrijgezel, wat moet je dan in godsnaam met een vriend?
sorry, ik heb de LEGO niet meegenomen toen ik een huis kochtquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:32 schreef Sylvana het volgende:
wil nou es een keer iemand waar ik echt wat mee kan opbouwen
lol, lego heeft me broertje nog welquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
sorry, ik heb de LEGO niet meegenomen toen ik een huis kocht
je bent toch 18 of 19 ofzo? En nu wil je een al iemand waarmee je wat kan opbouwen? Lang leven de lol zou ik zeggen, nu het nog kan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik wi gewoon altijd een vriend hebbenNee, maar ff serieus, ik ben echt toe aan een beetje vastigheid en heb het een beetje gehad met relaties van 2 maanden ( die uitgingen omdat ze niet meer verliefd op me waren of verliefd waren op een ander of dat het meer een bevlieging van ze was dan verliedfheid ), dus wil nou es een keer iemand waar ik echt wat mee kan opbouwen
De toekomst wordt zwaar overschat. Maar bel maar ns aan. Trek iets kleins en geils aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef Sylvana het volgende:
lol, lego heeft me broertje nog welmaar samen een toekomst opbouwen lijkt me leuker met een vriend
tja, ik wil gewoon echt een jongen ontmoeten waar ik een serieuze relatie mee kan opbouwen, vind dat ik daar aardig aan toe ben, heb het wel gezien met die kortstondige relaties die niet echt serieus te noemen waren en ik zie mezelf al helemaal samenwonen over 2 jaar enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef Aurelium het volgende:
[..]
je bent toch 18 of 19 ofzo? En nu wil je een al iemand waarmee je wat kan opbouwen? Lang leven de lol zou ik zeggen, nu het nog kan.
Kom op joh, er is nog zoveel te doen in het leven, samenwonen kan altijd nog, toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Sylvana het volgende:
heb het wel gezien met die kortstondige relaties die niet echt serieus te noemen waren en ik zie mezelf al helemaal samenwonen over 2 jaar enzo
owk maar beloof me wel dat je niet iemand in de kroeg zoent en vervolgens meer verwacht van zo iemand.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik wil gewoon echt een jongen ontmoeten waar ik een serieuze relatie mee kan opbouwen, vind dat ik daar aardig aan toe ben, heb het wel gezien met die kortstondige relaties die niet echt serieus te noemen waren en ik zie mezelf al helemaal samenwonen over 2 jaar enzo
maar goed, ben zoals gezegd net een week vrigjezel en lijkt me verstandiger om eerst dat achter me te laten voordat ik een nieuwe relatie begin, maar het staat zeker wel hoog op me verlanglijstje
lol, nee, ik ben veel te verlegen om op iemand af te stappen in de kroegquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:45 schreef Aurelium het volgende:
[..]
owk maar beloof me wel dat je niet iemand in de kroeg zoent en vervolgens meer verwacht van zo iemand.
lolquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:48 schreef ThE_ED het volgende:
Fok! zit natuurlijk helemaal vol met leuke jongens, ik noem een BrauN, een Maikuul, een Herald...
Laat je eigen een keer flink neuken(door een dikke neger)quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik wil gewoon echt een jongen ontmoeten waar ik een serieuze relatie mee kan opbouwen, vind dat ik daar aardig aan toe ben, heb het wel gezien met die kortstondige relaties die niet echt serieus te noemen waren en ik zie mezelf al helemaal samenwonen over 2 jaar enzo
maar goed, ben zoals gezegd net een week vrigjezel en lijkt me verstandiger om eerst dat achter me te laten voordat ik een nieuwe relatie begin, maar het staat zeker wel hoog op me verlanglijstje
flink doorneuken heb ik al paar keer gedaan op gangbang, dus dat heb ik ook al wel weer gezienquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Laat je eigen een keer flink neuken(door een dikke neger)
Je klinkt wel heel erg desperate. Ik kan niet voor andere spreken maar je zou me bedreigen
overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef fernando_redondo het volgende:
een typische relatie van Sylvana
Keep it cool
hij bedoelt gewoon dat je eerst nog 5 jaar lang lekker moet rondbieren met vrienden en vage kennissen..quote:
tja, ieder zijn ding, iedereen is op een verschillende leeftijd ergens aan toe, en ik heb dat al wel weer gezien de afgelopen jarenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
hij bedoelt gewoon dat je eerst nog 5 jaar lang lekker moet rondbieren met vrienden en vage kennissen..
Toen ik 21 was dacht ik dat ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:07 schreef Sylvana het volgende:
tja, ieder zijn ding, iedereen is op een verschillende leeftijd ergens aan toe, en ik heb dat al wel weer gezien de afgelopen jaren
Nou ik ben nu 26 en ik vind het juist een beetje jammer dat je er eigenlijk een beetje mee gaat stoppen als vanzelf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ieder zijn ding, iedereen is op een verschillende leeftijd ergens aan toe, en ik heb dat al wel weer gezien de afgelopen jaren
En dat kan niet in een relatie????????quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou ik ben nu 26 en ik vind het juist een beetje jammer dat je er eigenlijk een beetje mee gaat stoppen als vanzelf.
Gewoon zo lang mogelijk proberen te rekken die jongerentijd
precies, zo denk ik er ook over,ook als je een relatie hebt kun je toch best uitgaan en lol maken enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:02 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat kan niet in een relatie????????
Wat is dat toch met mensen dat ze denken dat als ze een vaste relatie hebben dat dan de lol ineens op is, je leven zowat over is ofzo...
Ik heb al heel vroeg een relatie gekregen, heb echt niets gemist van wat ik in mijn jeugd wilde doen, heb mijn jeugd niet overgeslagen ofzo, heb juist des te meer lol gehad, presies gedaan wat ik wilde doen.
Je zegt net zelf "ik heb dat wel gezien de afgelopen jaren", dus op mij komt het over dat je een relatie wilt omdat je op de bank wilt hangen en verlost worden van al dat vervelende uitgaan en lol maken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef Sylvana het volgende:
precies, zo denk ik er ook over,ook als je een relatie hebt kun je toch best uitgaan en lol maken enzo
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef ozzyat105 het volgende:
ik alleen nog een nieuwe liefde
Oh ik ook!1quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
owja, daar ben ik ook nog naar op zoek
Minder goed als je samenwoont ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:02 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat kan niet in een relatie????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |