quote:
Ik zou nog steeds graag in de lijst willen...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:07 schreef FanNa het volgende:
[Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef SHERMAN het volgende:
En verder.
Nog mensen die in de lijst der lijsten willen?]
Ja ik graag!
Ik werk in Bennekom, filiaal 8615![]()
Een supergoed lopende AH, we hebben al 15 (!!) % meer omzet dan vorig jaar![]()
Ik ben verkoper 2 op HB.
Hallo collega's !
(mn eerste post in dit supertopic)
Wij kwart over 8! 't Was bizar rustig...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:56 schreef GotC het volgende:
Zooo we hebben effe keihard gewerkt vandaagHalf 9 klaar!
onze Hamster non-food gaan als een speerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wij kwart over 8! 't Was bizar rustig...
waaromquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:29 schreef Maxvdw het volgende:
Net in de AH..werd ik aangesproken door een kaderlid, iets in de trant van meer werken. Tuurlijk
Werd ook de AH uitgezet trouwens
45? Damn dat spul ram je er toch gewoon met 70 colli/uur in?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef GotC het volgende:
Bij HB is de vulnorm 45, er wordt ook opgeschreven hoelang je over ene bepaalde hoeveelheid colli mag doen..vind het wel goed, werkt super bij ons.
relekstquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef highway101 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de vulnorm bij de Boni 25 colli/uur is
Mag ik het volledig belachelijk vinden wat je zegt? Dank je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:43 schreef highway101 het volgende:
[..]
45? Damn dat spul ram je er toch gewoon met 70 colli/uur in?
45 is nog niet eens bij vers de norm.
Maarja, als je die HB luie donders (no offence) met elkaar ziet lullen en af en toe wat vullenwat een werk.
Amenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Mag ik het volledig belachelijk vinden wat je zegt? Dank je.
Dus als jij colli 'erin wil rammen', be my guest, maar wij hebben meer aan ons hoofd dan dat.
Dat klopt ook nog. Echt erg, dan loop je helemaal je neus leeg te baggerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef highway101 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de vulnorm bij de Boni 25 colli/uur is
Bij sommige VS'en volgens mij welquote:ja, van dit soort dingen wordt ik pissig, het draait niet alleen maar om de vulnorm bij de AH
Loopt het een beetje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bij sommige VS'en volgens mij wel![]()
en nee, ben geen VS, gewoon verkoper B.
Momenteel kassasinds deze week
![]()
Mja, ik draai al 'n jaar kassa, maar vanaf nu dus vast. Mis het rondlopen wel een beetje, gewoon van het magazijn naar de afdeling en vv. Beetje andere omgeving dat steeds vooruit kijken. Niet dat ik kassa draaien saai vind, maar na een tijdje is de lol er wel af. Gelukkig mag ik dan nog mandjes halen, en in de toekomst me bezig gaan houden met de voorraden van de snoep en dvds/boeken etc.quote:
Je kwam toch niet uit 1572 zei je?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef highway101 het volgende:
Ik snap het wel, maar ik doelde eigenlijk op voor openingstijd. Dan is 70 colli best te halen, bij de handel die niet FIFO hoeft. Bij vlees is denk ik 70 colli ook wel haalbaar (ik heb wel eens 90 colli gehaald). Maarja, toen was alles te laat en had ik haast.
Misschien is het bij jullie HB afdeling anders, maar als ik op vers hard werk om de boel netjes en vol te krijgen (Kleine winkel-veel omzet) en die HB-lui wat zie rondlopen en lullen met elkaar heb ik ook wel zoiets van -hallo! Ik werk me uit de naad terwijl jullie wat zitten te praten.
Dat verschilt per winkel, maar goed, beter voorbeeld, chips, of koekjes bv.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef SHERMAN het volgende:
Eieren zijn hier voor de zuivel afdeling?
*roept altijd afdeling zuivel als er problemen zijn met eieren, en diezelfde afdeling wijst ondergetekende er altijd op dat het houdbaar is. Ondergetekende antwoord steevast met "eieren komen van de boerderij, ergo, zuivel".*quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef SHERMAN het volgende:
hier ook zuivel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef SHERMAN het volgende:
Dan gaat de Heineken en Amstel dus harderquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef GotC het volgende:
Grolsch stopt levering aan Albert Heijn![]()
Overigens zijn de eieren bij ons voor houdbaar
hier HB met nootjes etc.quote:
Wij hebben nog genoeg Grolsch beugelfles maar zometeen snel weer bijbestellenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef GotC het volgende:
Dat is dan een mooie strop voor ons, want Grolsch is volgens mij één van de best lopende productenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef GotC het volgende:
Bij onze winkel hoort het bij Houdbaar. Al krijg ik de vraag "Waar staan de eieren?" nog altijd vrij regelmatig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef SHERMAN het volgende:
Whaha de eieren....... da's echt zo'n assortimentsgroep die niemand wil hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:06 schreef Mip1988 het volgende:
eieren zijn van HB bij ons
is toch logisch? eieren komen met de houdbaar wagen mee en niet met de vers
dus dan zou zuivel ook moeten komen opdraven als houdbaar gelevert wordt om 2 containers eieren weg te vullen?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:30 schreef Maxvdw het volgende:
Gister gebeurd..
Ik achter de kasaa(om 17:50) : word ik afgelost, of moet ik sluiten?
Counter: ehm, je was om 5 uur al klaar..
Ik: godverdegodverdegodver
15 Januari is ie niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:57 schreef DeTolk het volgende:
Grolsch er dus uit binnenkort? Wordt weer een rijtje extra voor Amstel
Eieren hoort al vanaf de opening bij Houdbaar in ons filiaal (is ook maar 1 meter, dus)quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:22 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Whaha de eieren....... da's echt zo'n assortimentsgroep die niemand wil hebben
Ze hoorden eerst bij de broodafdeling (omdat ze daar het dichtste bij stonden). Toen werd het ff zuivel, daarna weer terug naar de brood, en nu horen ze sinds een half jaartje ofzo bij houdbaar
En nog steeds is het zo'n groep die altijd vergeten wordt en pas als laatste wordt gevuld
Wij vullen alleen het noodzakelijke (Eieren, Nootjes, Koek, worsten op FIFO ) We gaan toch in April verhuizen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef febster het volgende:
Welke filialen vullen er nu héél HB FIFO![]()
Oke een paar gangen moeten, maar de rest kun je gerust niet FIFO erin gooien hoor, daarom hebben we verschillende vulnormen per gang. Die van de eieren ligt bv een stuk lager dan die van het fris.
Komt dat vaak voor zegquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:30 schreef Maxvdw het volgende:
Gister gebeurd..
Ik achter de kasaa(om 17:50) : word ik afgelost, of moet ik sluiten?
Counter: ehm, je was om 5 uur al klaar..
Ik: godverdegodverdegodver
Ja, ik mis rondlopen bij kassa jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef highway101 het volgende:
[..]
Mja, ik draai al 'n jaar kassa, maar vanaf nu dus vast. Mis het rondlopen wel een beetje, gewoon van het magazijn naar de afdeling en vv. Beetje andere omgeving dat steeds vooruit kijken. Niet dat ik kassa draaien saai vind, maar na een tijdje is de lol er wel af. Gelukkig mag ik dan nog mandjes halen, en in de toekomst me bezig gaan houden met de voorraden van de snoep en dvds/boeken etc.
Ik wil wel eens wat nieuws proberen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:46 schreef zenith_ust het volgende:
kassa bijna alles liever dan dat.
in het begin is het wel leuk.
maar ik mis de vrijheid.
brood, counter lekker kan je nog beetje bewegen ik wordt gek van stil zitten.
alleen is kassa draaien wel aardig al het super druk is. en je constand door kan gaan.
dan gaat de tijd wel snel.
gelukkig steeds minder kassa.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef SHERMAN het volgende:
Hebben jullie trouwens een eigen username en wachtwoord voor die ppc?
Ik wel.
tec?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef Carpento het volgende:
Ik weet een werkende met mn achternaam enzo, maar die kan net zo goed van mn broertje zijn... En anders gebruik ik er lekker eentje met veel meer rechten dan jij hebt
Voor mijn tijd, telt niet.quote:En als we toch gaan patsen, ik heb ook nog toegang gehad tot het account van de VM destijds, maarja, die vertrok richting ander filiaal -> account stuk...
Ik bedoel de pocket pc, voor mutaties enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ppc? Bedoel je gewoon de pc?
Alles waar ik mee te maken heb dat kan ik gewoon doen met de pc
Gewoon zelfde inlog als de PC toch. Kan daar alles mee doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik bedoel de pocket pc, voor mutaties enzo.
Wij hebben het probleem vooral in het ontvangstmagazijn. Lekker rot met Emballage inboekenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef SHERMAN het volgende:
Zo verdomde irritant is dat.
Als meerdere mensen tegelijk met zo'n ppc bezig zijn dan is het traaaaaaag.
En zo zijn er nog wel meer kleine dingetjes waarvan ik heb:
Ik niet, maar volgens mij kan je ook met username: Albert en wachtwoord: albert inloggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef SHERMAN het volgende:
Hebben jullie trouwens een eigen username en wachtwoord voor die ppc?
Ik wel.
En idd ja ze zijn soms gruwlijk irritant traag.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef SHERMAN het volgende:
Handig ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wij hebben het probleem vooral in het ontvangstmagazijn. Lekker rot met Emballage inboeken
Hmm, moet ik ook is proberen dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik niet, maar volgens mij kan je ook met username: Albert en wachtwoord: albert inloggen.
Als er veelafboekingen zijn pak ik er 2.quote:[..]
En idd ja ze zijn soms gruwlijk irritant traag.
Vertel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:12 schreef febster het volgende:
Een reset wil wel eens helpen (dat is mogelijk op 2 manieren).
Wij hebben paar maanden terug wat van die dingen binnen gekregen. Zitten er nu met een touwtje aan vast.quote:Het nadeel bij ons is dat die gele (of die grijze) pennetjes steeds kwijt raken en je dus met een pen/mesje als aanwijsding moet gaan gebruiken
Ken ik niet volgens mij..quote:Daarnaast zijn rechten niet zo boeiend, al blijf ik (een cijferfreak) FBIS/PALLAS wel zeer interessant vinden
Wij hebben die pennetjes aan een elastiek gemaakt. Die kunnen nooit meer weg, of je moet wel érg goed je best doen. Werkt perfectquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:12 schreef febster het volgende:
Een reset wil wel eens helpen (dat is mogelijk op 2 manieren). Het nadeel bij ons is dat die gele (of die grijze) pennetjes steeds kwijt raken en je dus met een pen/mesje als aanwijsding moet gaan gebruiken
Daarnaast zijn rechten niet zo boeiend, al blijf ik (een cijferfreak) FBIS/PALLAS wel zeer interessant vinden
Mij lukt het nog wel is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wij hebben die pennetjes aan een elastiek gemaakt. Die kunnen nooit meer weg, of je moet wel érg goed je best doen. Werkt perfect
Binnnen 2 maanden (zijn dus die grijze) waren ze allemaal kapotquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wij hebben die pennetjes aan een elastiek gemaakt. Die kunnen nooit meer weg, of je moet wel érg goed je best doen. Werkt perfect
ach ja. Werk er nu 6.5 jaar. Bevalt nog steedsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:31 schreef firecow het volgende:
Ontslag genomen na 4.95 jaarNet de 5 jaar niet halen was eigk wel een must... Dat is namelijk vrij sneu
heb een andere baan wat een stukkie meer schuift.... Ga het wel missen denk ik hoor maja het zei zo.... 28ste jan laatste werk dag
![]()
Morgen weer 6uur openen![]()
Druk de 2 rechterboven knoppen (die blader dingen) en de rechts onder knop (van die 4 of 5 grote) tegelijk in, dan heb je een soft reset.quote:
Wij dus ook, maar nu van de 5 HT's zijn er 4 zonder pennetjequote:Wij hebben paar maanden terug wat van die dingen binnen gekregen. Zitten er nu met een touwtje aan vast.
FBIS is het "oude" cijfer programma, omzet etc, omzet per artikel&wag enzo kun je daar bekijken, zit dus onder de toepassingen en verschijnt als extra optie in dat programma, mits je autorisatie hebt.quote:[..]
Ken ik niet volgens mij..
als je in Amsterdam woont hebben wij werk voor jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Game_Error het volgende:
Ik moet van me vader een baan zoeken, ik ga het maandag of dinsdag proberen bij de plaatselijke albert heijn
Altijd handig om te weten, dankje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:47 schreef febster het volgende:
[..]
Druk de 2 rechterboven knoppen (die blader dingen) en de rechts onder knop (van die 4 of 5 grote) tegelijk in, dan heb je een soft reset.
Dan is er nog een andere methode, weet niet helemaal hoe die zit, maar ik meen deksel van de batterij eraf halen en dan zie je 2 kleine grijze zachte knopjes drukken, die moet je dan tegelijk indrukken en dan krijg je een harde reset, wat wil zeggen dat je ook je touchscreen opnieuw kalibreert mocht dat ooit nodig zijn.
Lekker lullig.quote:[..]
Wij dus ook, maar nu van de 5 HT's zijn er 4 zonder pennetje.
Hmm... Dat doe ik eigenlijk nooit.quote:[..]
FBIS is het "oude" cijfer programma, omzet etc, omzet per artikel&wag enzo kun je daar bekijken, zit dus onder de toepassingen en verschijnt als extra optie in dat programma, mits je autorisatie hebt.
Pallas is de opvolger eigenlijk (ongeveer dan) en is via het internet/winkelweb ding te bereiken, veel uitgebreider, maar ik vind het persoonlijk nog een beetje onoverzichtelijk waardoor ik meer met FBIS werk (en meer thuis in ben) dan Pallas.
Waar is plaatselijk voor jou?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Game_Error het volgende:
Ik moet van me vader een baan zoeken, ik ga het maandag of dinsdag proberen bij de plaatselijke albert heijn
Staat niet in zijn profiel.quote:
MAS? Die gaan toch allemaal weg...?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:25 schreef GotC het volgende:
Onze assistent bedrijfsleider is ermee gekapt. Ineens, uit het niks, na maar een paar maanden hier gewerkt te hebben.
.
jammer ik woon in hilversum...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
als je in Amsterdam woont hebben wij werk voor je
Winkelgrootte 3 Gijsbrecht van Amstelstr 177 1214 AX Hilversumquote:
Nee, of iig bij ons niet. Hij was ook hoofd afdeling HB..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
MAS? Die gaan toch allemaal weg...?
Ik heb ook een eigen account. Sterker nog: ik kan zelf mensen autoriseren voor alle programma'squote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef SHERMAN het volgende:
Ikke ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:31 schreef firecow het volgende:
Ontslag genomen na 4.95 jaarNet de 5 jaar niet halen was eigk wel een must... Dat is namelijk vrij sneu
heb een andere baan wat een stukkie meer schuift.... Ga het wel missen denk ik hoor maja het zei zo.... 28ste jan laatste werk dag
![]()
Morgen weer 6uur openen![]()
Ik heb genoeg Page bij besteld we hadden er nog 10 over . Page ging keihard dankzij mijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Webgangster het volgende:
Hier geen werk, waar ik niks vna snap, ik ga opeens veel meer werken en sta nu ook op Zuivel en natuurlijk houdbaar. Page toillet papier was zaterdag ochtend om 10 uur al helemaal op!!! rest van de dag niks meer gekregen en allemaal bozen klanten... netzoals de groente die om 4 uur gevuld en al weer helemaal leeg was... zelfde geld voor de eiren, brood en zuivel....
Owja in Albert Heijn weekoverzicht van week 2 staat maarssen, nee dat filliaat ben ik niet... (ikke 1247) beetje stomme ideen hebben ze daar zeg, en ook dat ventje op zijn pinano, dikke pret
Vandaag gewerkt van 9 tot 6
Ik jou welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:54 schreef Game_Error het volgende:
[..]
hoe weet jij datben ik je eerder tegengekomen
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef Game_Error het volgende:
Hier alleen maar natte sneeuw, en bakken met regen, t wil maar niet blijven liggen (Hilversum BTW)
Je kan via WinkelWeb andere pennetjes bestellen. Standaard heb je van die gele, maar er zijn ook grijze met een elastisch touwtje en die raak je tenminste niet kwijt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:47 schreef febster het volgende:
Wij dus ook, maar nu van de 5 HT's zijn er 4 zonder pennetje.
Voor de 4e keerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Je kan via WinkelWeb andere pennetjes bestellen. Standaard heb je van die gele, maar er zijn ook grijze met een elastisch touwtje en die raak je tenminste niet kwijt.
Vandaag was een rare dag, klant (vrouw van 82) ging onderuit bij de kassa met karretje en al. Ambulance en politie erbij. Bleek een tia te zijn. Was wel ff schrikken zeg maar. Zeker omdat ik FHV-er ben en er dus bij geroepen werd.
Welke beesten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:29 schreef DeTolk het volgende:
zow, nieuwjaarsborrel was wel gezellig.
Die knuffelbeesten gaan hard zeg.
die van winkelgrote 1 zit hier een paar straten vandaanquote:
enorm klein imhoquote:Op zondag 8 januari 2006 00:38 schreef Game_Error het volgende:
[..]
die van winkelgrote 1 zit hier een paar straten vandaanmaar ik zit meer te denken aan een wat grotere waar een aantal van mn maten ook werken (kappitel weg
)
Die Floppy Animals van de opruimmarktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Welke beesten?
Wij hebben volgende week een nieuwjaarsborrel, als voorbereiding voor de Finale
Oh die zag ik gister ook niet meer liggen, zullen ze ook wel op zijn bij onsquote:Op zondag 8 januari 2006 11:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die Floppy Animals van de opruimmarkt
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oh die zag ik gister ook niet meer liggen, zullen ze ook wel op zijn bij ons
Bij deze maand salaris zit toch weer personeelskorting?
Oh jawel hoor!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef dodew83 het volgende:
[..]
maar er zijn ook grijze met een elastisch touwtje en die raak je tenminste niet kwijt.
kwenie hoe jullie er mee omgaan maar wij hebben ze ook en ze werken perfect, en gaan niet kapotquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef febster het volgende:
[..]
Voor de 4e keer, die grijze met elastiekjes zijn hier binnen 2 maanden ook allemaal kapot en dus kwijt.
Volgens WW krijg je je personeelskorting bij je loon van periode 1. Dat krijg je rond 15 februari...quote:Op zondag 8 januari 2006 11:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oh die zag ik gister ook niet meer liggen, zullen ze ook wel op zijn bij ons
Bij deze maand salaris zit toch weer personeelskorting?
Ah, jullie staan ook in de finale? Wij ook, best leuk, alleen volgens mij wordt het niet zo leuk als vorig jaar, allemaal rare opdrachten en ook al om kwart over 7 ofzo afgelopen. Enige voordeel is dat het nu in arnhem is, dat is dichter bij huis dan enschede.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Welke beesten?
Wij hebben volgende week een nieuwjaarsborrel, als voorbereiding voor de Finale
Om te winnen moet je allemaal spelletjes doen enzo he? Daarom doen wij mee aan de Beste Winkel Wedstrijd, dus voor alle supermarkten ( en winkels sowieso?? not sure.)..we horen over een week of we door zijn!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah, jullie staan ook in de finale? Wij ook, best leuk, alleen volgens mij wordt het niet zo leuk als vorig jaar, allemaal rare opdrachten en ook al om kwart over 7 ofzo afgelopen. Enige voordeel is dat het nu in arnhem is, dat is dichter bij huis dan enschede.
Komt omdat die man-die-alles-beter-weet er geen tijd voor vrij maakt?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef Carpento het volgende:
Zeg er dan gelijk even bij dat schoonmaken in 1572 ongeveer gelijk staat als rondlopen met een bord op je rug 'Ik ben levensmoe / gek / niet bij mn verstand' ofzo...
Als in: niemand doet het, en als je het vrijwillig doet word je gek aangekeken
Geintresserd doenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Game_Error het volgende:
Ik ga zo eens ff kijken bij de plaatselijke AH of ze werk voor me hebben, iemand tips waar ik op moet letten?
Gewoon aan de balie om een sollicitatieformulier vragenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Game_Error het volgende:
Ik ga zo eens ff kijken bij de plaatselijke AH of ze werk voor me hebben, iemand tips waar ik op moet letten?
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gewoon aan de balie om een sollicitatieformulier vragen
Aannemelijk maken dat je onder de 19 bent...quote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Game_Error het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:46 schreef highway101 het volgende:
[..]
Aannemelijk maken dat je onder de 19 bent...![]()
Het liefst een stuk onder de 19.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:46 schreef highway101 het volgende:
[..]
Aannemelijk maken dat je onder de 19 bent...![]()
quote:
Je mag je mobiel niet bij je dragen tijdens het werk.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef Renesite het volgende:
15 jaar en erg vaak zijn mobiele telefoon aanhebbende kutpubertje?
[..]
Om in te vallen enzo natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je mag je mobiel niet bij je dragen tijdens het werk.
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n collega's van de kassa. Zat er eens eentje te smsen terwijl ze kassa aan het draaien wasquote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je mag je mobiel niet bij je dragen tijdens het werk.
Of aso kauwgum gaan kauwenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n collega's van de kassa. Zat er eens eentje te smsen terwijl ze kassa aan het draaien was![]()
Ik ben 16quote:
ik heb geen mobiele telefoonquote:Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef Renesite het volgende:
15 jaar en erg vaak zijn mobiele telefoon aanhebbende kutpubertje?
[..]
En kauwgom kauwen vind ik ranzigquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:38 schreef GotC het volgende:
Ik draag m'n mobiel wel altijd bij me..maar doe er verder niks mee.
Staat denk ik in de OP!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef got.rice het volgende:
Ik werk nu officieel een maand bij AH te leidschenveen, filiaal 1377.. tis wel aardig
maar iig, wanneer krijg je eigenlijk uitbetaald? het is nu al een maand voorbij of moet ik wachten tot een bepaald datum?
DAN ALquote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef DeTolk het volgende:
volgende week weer rice
Leidschenveenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef got.rice het volgende:
Ik werk nu officieel een maand bij AH te leidschenveen, filiaal 1377.. tis wel aardig
maar iig, wanneer krijg je eigenlijk uitbetaald? het is nu al een maand voorbij of moet ik wachten tot een bepaald datum?
Hmm..ik had me niet geschoren..was 10 minuten te laat..wist niet echt wat ik er van kon verwachten en mijn enige motivatie was geld..quote:
Ik geloof ik 140 - ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 19:03 schreef Maxvdw het volgende:
Goedzo, ik vond mijn rekening schrikwekkend leeg..nog maar 150 euro
ik ben er niet bepaald trots opquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:49 schreef SHERMAN het volgende:
Ik draag m'n mobiel wel altijd bij me..maar doe er verder niks mee.
Wij hebben zo'n..100 kluisjes, die gewoon voor iedereen zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef Carpento het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb mn telefoon écht in mn kluisje liggen. Geen zin in een broekzak vol gecrushte onderdelen -je zult eens klem komen te zitten tussen twee containers ofzo- , daar issie me net iets te duur voor...
Mn telefoon was voor mij zelfs de reden om een kluisje aan te vragen, en eigenlijk bevalt dat wel. Degene met wie ik het kluisje moest delen wat minder, die heeft intussen een andere betrokken, vanwege de rommel die altijd door mij veroorzaakt werd... Best handig want nu zit mn broertje -ook collega- bij mij erin
Je hebt mensen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Maxvdw het volgende:
Geplet worden door containers? hoe krijg je dat voor elkaar?
Oké, ik lees soms wel is even een smsje.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef Carpento het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb mn telefoon écht in mn kluisje liggen. Geen zin in een broekzak vol gecrushte onderdelen -je zult eens klem komen te zitten tussen twee containers ofzo- , daar issie me net iets te duur voor...
Mn telefoon was voor mij zelfs de reden om een kluisje aan te vragen, en eigenlijk bevalt dat wel. Degene met wie ik het kluisje moest delen wat minder, die heeft intussen een andere betrokken, vanwege de rommel die altijd door mij veroorzaakt werd... Best handig want nu zit mn broertje -ook collega- bij mij erin
quote:
Wat ik me afvraag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef Meki het volgende:
ik draag soms 2 tel van AH en me eigen tel
Ik werk , Fulltime , 1 dag school ( BBL ) Soort opleiding van AH ( 4 dagen werk 1 dag theorie ) . ik ben 18quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.
Werk je 1) Fulltime bij AH, 2) Heb je 1 dag in de week school? 3) Hoe oud ben je dan eigenlijk
Ik kan er nog niet bij dat jij laatst zóveel salaris had![]()
Mja, oke, duidelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik werk , Fulltime , 1 dag school ( BBL ) Soort opleiding van AH ( 4 dagen werk 1 dag theorie ) . ik ben 18![]()
quote:
Ja, ik geloof dat dat soort opleidingen bij ons ook wel eens vrijgegeven worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:29 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
het was beter om die opleiding te doen . Handel ken ik goed daarom
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik werk , Fulltime , 1 dag school ( BBL ) Soort opleiding van AH ( 4 dagen werk 1 dag theorie ) . ik ben 18![]()
jah ik zit gewoon op een ROC school maar den supermarkten klas ( Dirk AH Kruidvat etc. ) maar opleiding betaalt AH zelfquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef highway101 het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
zelfs een speciale AH klas op school![]()
mazzel!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:38 schreef Meki het volgende:
[..]
jah ik zit gewoon op een ROC school maar den supermarkten klas ( Dirk AH Kruidvat etc. ) maar opleiding betaalt AH zelf![]()
Bij de HBO klas (Sittard) iig wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
mazzel!!!
Alhoewel.
Jij krijgt zeker géén OV enzo.
Ja, maar als je (semi) fulltime werkt én 1 dag school dan verdien je toch te veel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef febster het volgende:
[..]
Bij de HBO klas (Sittard) iig wel.
Geen idee, hoef donderdag avond pas, en vrijdag, zaterdag vrijquote:
Psst, is jouw naam gerelateerd aan American Pie ?quote:
Neen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Psst, is jouw naam gerelateerd aan American Pie ?![]()
Die sherminator
Vullennnnnnnnnnnnnn!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neen.
Zuivel van 1572 vanmiddag.
[afbeelding]
Verkeerde voorraden.quote:
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Verkeerde voorraden.
Mijn fout, ik had het gisteravond moeten zien.
Ja.quote:
Aha, bij ons hebben ze ervoor gekozen om een klas van AH alleen te maken, dat zijn 15 mensen uit Zwolle en wijde omgeving, waarvan 7 uit mijn filiaal, best leuk. Stond vandaag zelfs nog in de krant, met foto en alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:38 schreef Meki het volgende:
[..]
jah ik zit gewoon op een ROC school maar den supermarkten klas ( Dirk AH Kruidvat etc. ) maar opleiding betaalt AH zelf![]()
Welke?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Aha, bij ons hebben ze ervoor gekozen om een klas van AH alleen te maken, dat zijn 15 mensen uit Zwolle en wijde omgeving, waarvan 7 uit mijn filiaal, best leuk. Stond vandaag zelfs nog in de krant, met foto en al![]()
Wij zijn meer een amstel winkel... Grolsch zat geloof ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef highway101 het volgende:
Alles is naar DC Zwolle versleept. Omdat in dit gebied het meeste Grolsch wordt gedronken. Het DC Zwolle beleverd alles boven de lijn Hilversum - Arnhem.
Wij hebben nog wel voorraad en krijgen ook nog binnen.
Er waren vanmiddag geen beugels meer en nog anderhalf krat pijpjes.quote:
Beugels mag je ze hier in 1027 ophalenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er waren vanmiddag geen beugels meer en nog anderhalf krat pijpjes.
Naar blik heb ik niet gekeken.
Hallo, wat doe jij dus niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef Lestat het volgende:
AH 1263 meldt zich! Verkoper 2, HB+KAS+AGF+ZAV+ZV+DP+VL+BR+MAG!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet?Hoe kan dat?
alleen zav en kaas ZB zeker...quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:51 schreef Lestat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?![]()
De wat kleinere AH's hebben over het algemeen nooit een Deli.
lol, ik werk in 1262.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef Lestat het volgende:
AH 1263 meldt zich! Verkoper 2, HB+KAS+AGF+ZAV+ZV+DP+VL+BR+MAG!
wij welquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:23 schreef Renesite het volgende:
Hebben we toch niet gewonnen
och wij ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wij welwij hebben een hele mooie magere hijen plakaat
De meesten die ik ken wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef o-fiel het volgende:
Iedereen heeft toch zo'n lijst met een gouden meneer Heijn erin?
C is NASA en G is de datum waarop de worp inging. (of iig wanneer die sticker gebruikt ging worden)quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:35 schreef SHERMAN het volgende:
Wie helpt mij?
[afbeelding]
A -
B - Aantal in een colli
C -
D - Breedte in schap
E -
F - Barcode
G -
A, C of G is het NASA nummer maar weet niet zeker wlke...
Kan iemand mij even hlpen?
Thanks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef febster het volgende:
[..]
C is NASA en G is de datum waarop de worp inging. (of iig wanneer die sticker gebruikt ging worden)
A: Laatste 6 cijfers van de streepjescode van het productquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:35 schreef SHERMAN het volgende:
Wie helpt mij?
[afbeelding]
A -
B - Aantal in een colli
C -
D - Breedte in schap
E -
F - Barcode
G -
A, C of G is het NASA nummer maar weet niet zeker wlke...
Kan iemand mij even hlpen?
Thanks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:45 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
A: Laatste 6 cijfers van de streepjescode van het product
C: Nasa-nummer
E: Functie van de sticker. Kan zijn: A (Aangevraagde sticker), B (Wijziging van de besteleenheid), F (Wijziging van het aantal facings), N (Nieuw product), P (Prijswijziging), W (Sticker aangemaakt omdat er een worp is voor die assortimentsgroep) en X (Wijziging van de productomschrijving op de sticker)
(Ja het is ziek dat ik dit allemaal weet)
En G is de datum van de sticker.
21?! Damn, die is nog jong.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef DeTolk het volgende:
Hoorde net van m'n pa dat ze in de XL Purmerend een 21 jarig meiske SM willen maken. Had de OM gezegd
My thoughts exactly . Zeker zo'n theorietrutje die het wel even denk te gaan makenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
21?! Damn, die is nog jong.
Die is goed met de benen wijd gegaan.
you betquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
21?! Damn, die is nog jong.
Die is goed met de benen wijd gegaan.
feauteaus!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef DeTolk het volgende:
Hoorde net van m'n pa dat ze in de XL Purmerend een 21 jarig meiske SM willen maken. Had de OM gezegd
ja er zit geen paint opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef SHERMAN het volgende:
Ik dacht vorige week al wat doet al die grolsch hier nog, en liep nog hard ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Alle DC's leveren trouwens alle voorraad naar Overijsel toe, omdat daar het meest Grolsch gedronken wordt.
Ik ben wel benieuwd wanneer de eerste klanten komen met: "Is er nog Grolsch-bier?".
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef GotC het volgende:
Zal ik nog eens wat laten zien?
[afbeelding]
[afbeelding]
Op dat bordje: Wij hebben nog WEL Grolsch Pils.
Meeste gaat naar regio enschede he, je herkent ritten die kant op altijd uitstekend aan de containers grolschquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef highway101 het volgende:
Ik moet zeggen dat de Grolsch hier in Zwolle nou niet echt hard loopt... We hebben het nog wel, in alle soorten en maten, maar de Heineken staat wel 4 breed.
En toch denk ik dat veel mensen zoiets zullen hebben van "quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:21 schreef PoisonouS het volgende:
Ik denk eigelijk dat veel mensen die echt grolsch willen, zowieso al naar andere winkel gaan om het te halen, omdat ze toch denken dat het gelijk niet meer leverbaar is als grolsch besluit niet meer te leveren
Haha ik zat er nog aan te denken! Foutje dan..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef got.rice het volgende:
Krijg je na je proefperiode nou een halfjaars-contract of een jaar-contract?
offtopic: Hai GotC, je was op school vergeten je fokaccount uit te loggen :p
hij gaat elke dag naar de Laurus winkels om daar de voorraad leeg te plunderen, zodat AH wel heeft, en Edah/SdB niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef GotC het volgende:
Het gaat bij ons ook niet echt hard. Daarom hebben we nog zo veel. Nja, 1 van de redenen. Maar zelfs als Grolsch stopt met leveren aan de AH, zullen wij het nog hebben
.
Die geruchten gaan rond bij ons jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
hij gaat elke dag naar de Laurus winkels om daar de voorraad leeg te plunderen, zodat AH wel heeft, en Edah/SdB niet?![]()
je kan gewoon naar de groothandel gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Die geruchten gaan rond bij ons ja. Goed bezig
.
Dat gaan we ook doen, geloof ik. Weet het fijne er niet vanquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
je kan gewoon naar de groothandel gaan
maar ja wij als normale AH mogen dat niet doen
Winst is minder belangrijk dan de omzet. Een oud kruideniersgezegde over winst is "liever 10 keer een dubbeltje dan 4 keer een kwartje" en dat geldt nog steeds.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:51 schreef highway101 het volgende:
maar de winst zal wel veel minder gestegen zijn of gelijk gebleven zijn. De prijzen zijn immers lager.
is 8% van je bruto verdiende loon in een jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef zenith_ust het volgende:
hoe zit het met vakantie geld ik weet dat het in mei periode 5 uit me hoofd er bij zit maar wordt op gebaseerd
3 tot 8 ja, of wel, kwart over 3 tot 8quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef Maxvdw het volgende:
ligt eraan..als je van 2 tot 7 werkt, dan krijg je wel pauze maar geen betaald eten. werk je 3 tot 8, dan wel gratis eten..
tenminste, dat is mij verteld..
Is geregeld met de pauze-regelingen. Ligt er dus aan hoe simpel de VM is kwestie is...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef pimtenbrinke het volgende:
ligt aan filiaal...
Zuiderdiep, ja, opzich vind ik dat dan ook wel een mindere filiaal, ik ga net zo lief naar Akerkquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef P8 het volgende:
neuk filliaal 1552 (zuiderdiep, groningen). En dan vooral Melvin.
heb er 3 maanden fulltime gewerkt als verkopermaar had maar ontslag genomen omdat ik zijn kop niet meer kon uitstaan. hij had al 3 van mijn collega's zonder goede reden ontslagen, en begon hij bij mij ook te dreigen. Dus toen had ik zoiets van: steek al die lekkere producten maar in je anusje, vieze teringlijer.
mocht je ooit in 1552 komen, scheld die modderfokker dan maar flink uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |