Ik geloof ik 140 - ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 19:03 schreef Maxvdw het volgende:
Goedzo, ik vond mijn rekening schrikwekkend leeg..nog maar 150 euro
ik ben er niet bepaald trots opquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:49 schreef SHERMAN het volgende:
Ik draag m'n mobiel wel altijd bij me..maar doe er verder niks mee.
Wij hebben zo'n..100 kluisjes, die gewoon voor iedereen zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef Carpento het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb mn telefoon écht in mn kluisje liggen. Geen zin in een broekzak vol gecrushte onderdelen -je zult eens klem komen te zitten tussen twee containers ofzo- , daar issie me net iets te duur voor...
Mn telefoon was voor mij zelfs de reden om een kluisje aan te vragen, en eigenlijk bevalt dat wel. Degene met wie ik het kluisje moest delen wat minder, die heeft intussen een andere betrokken, vanwege de rommel die altijd door mij veroorzaakt werd... Best handig want nu zit mn broertje -ook collega- bij mij erin
Je hebt mensen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Maxvdw het volgende:
Geplet worden door containers? hoe krijg je dat voor elkaar?
Oké, ik lees soms wel is even een smsje.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef Carpento het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb mn telefoon écht in mn kluisje liggen. Geen zin in een broekzak vol gecrushte onderdelen -je zult eens klem komen te zitten tussen twee containers ofzo- , daar issie me net iets te duur voor...
Mn telefoon was voor mij zelfs de reden om een kluisje aan te vragen, en eigenlijk bevalt dat wel. Degene met wie ik het kluisje moest delen wat minder, die heeft intussen een andere betrokken, vanwege de rommel die altijd door mij veroorzaakt werd... Best handig want nu zit mn broertje -ook collega- bij mij erin
quote:
Wat ik me afvraag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef Meki het volgende:
ik draag soms 2 tel van AH en me eigen tel
Ik werk , Fulltime , 1 dag school ( BBL ) Soort opleiding van AH ( 4 dagen werk 1 dag theorie ) . ik ben 18quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.
Werk je 1) Fulltime bij AH, 2) Heb je 1 dag in de week school? 3) Hoe oud ben je dan eigenlijk
Ik kan er nog niet bij dat jij laatst zóveel salaris had![]()
Mja, oke, duidelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik werk , Fulltime , 1 dag school ( BBL ) Soort opleiding van AH ( 4 dagen werk 1 dag theorie ) . ik ben 18![]()
quote:
Ja, ik geloof dat dat soort opleidingen bij ons ook wel eens vrijgegeven worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:29 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
het was beter om die opleiding te doen . Handel ken ik goed daarom
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik werk , Fulltime , 1 dag school ( BBL ) Soort opleiding van AH ( 4 dagen werk 1 dag theorie ) . ik ben 18![]()
jah ik zit gewoon op een ROC school maar den supermarkten klas ( Dirk AH Kruidvat etc. ) maar opleiding betaalt AH zelfquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef highway101 het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
zelfs een speciale AH klas op school![]()
mazzel!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:38 schreef Meki het volgende:
[..]
jah ik zit gewoon op een ROC school maar den supermarkten klas ( Dirk AH Kruidvat etc. ) maar opleiding betaalt AH zelf![]()
Bij de HBO klas (Sittard) iig wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
mazzel!!!
Alhoewel.
Jij krijgt zeker géén OV enzo.
Ja, maar als je (semi) fulltime werkt én 1 dag school dan verdien je toch te veel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef febster het volgende:
[..]
Bij de HBO klas (Sittard) iig wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |