Geen idee, hoef donderdag avond pas, en vrijdag, zaterdag vrijquote:
Psst, is jouw naam gerelateerd aan American Pie ?quote:
Neen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Psst, is jouw naam gerelateerd aan American Pie ?![]()
Die sherminator
Vullennnnnnnnnnnnnn!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neen.
Zuivel van 1572 vanmiddag.
[afbeelding]
Verkeerde voorraden.quote:
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Verkeerde voorraden.
Mijn fout, ik had het gisteravond moeten zien.
Ja.quote:
Aha, bij ons hebben ze ervoor gekozen om een klas van AH alleen te maken, dat zijn 15 mensen uit Zwolle en wijde omgeving, waarvan 7 uit mijn filiaal, best leuk. Stond vandaag zelfs nog in de krant, met foto en alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:38 schreef Meki het volgende:
[..]
jah ik zit gewoon op een ROC school maar den supermarkten klas ( Dirk AH Kruidvat etc. ) maar opleiding betaalt AH zelf![]()
Welke?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Aha, bij ons hebben ze ervoor gekozen om een klas van AH alleen te maken, dat zijn 15 mensen uit Zwolle en wijde omgeving, waarvan 7 uit mijn filiaal, best leuk. Stond vandaag zelfs nog in de krant, met foto en al![]()
Wij zijn meer een amstel winkel... Grolsch zat geloof ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef highway101 het volgende:
Alles is naar DC Zwolle versleept. Omdat in dit gebied het meeste Grolsch wordt gedronken. Het DC Zwolle beleverd alles boven de lijn Hilversum - Arnhem.
Wij hebben nog wel voorraad en krijgen ook nog binnen.
Er waren vanmiddag geen beugels meer en nog anderhalf krat pijpjes.quote:
Beugels mag je ze hier in 1027 ophalenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er waren vanmiddag geen beugels meer en nog anderhalf krat pijpjes.
Naar blik heb ik niet gekeken.
Hallo, wat doe jij dus niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef Lestat het volgende:
AH 1263 meldt zich! Verkoper 2, HB+KAS+AGF+ZAV+ZV+DP+VL+BR+MAG!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet?Hoe kan dat?
alleen zav en kaas ZB zeker...quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:51 schreef Lestat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?![]()
De wat kleinere AH's hebben over het algemeen nooit een Deli.
lol, ik werk in 1262.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef Lestat het volgende:
AH 1263 meldt zich! Verkoper 2, HB+KAS+AGF+ZAV+ZV+DP+VL+BR+MAG!
wij welquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:23 schreef Renesite het volgende:
Hebben we toch niet gewonnen
och wij ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wij welwij hebben een hele mooie magere hijen plakaat
De meesten die ik ken wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef o-fiel het volgende:
Iedereen heeft toch zo'n lijst met een gouden meneer Heijn erin?
C is NASA en G is de datum waarop de worp inging. (of iig wanneer die sticker gebruikt ging worden)quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:35 schreef SHERMAN het volgende:
Wie helpt mij?
[afbeelding]
A -
B - Aantal in een colli
C -
D - Breedte in schap
E -
F - Barcode
G -
A, C of G is het NASA nummer maar weet niet zeker wlke...
Kan iemand mij even hlpen?
Thanks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef febster het volgende:
[..]
C is NASA en G is de datum waarop de worp inging. (of iig wanneer die sticker gebruikt ging worden)
A: Laatste 6 cijfers van de streepjescode van het productquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:35 schreef SHERMAN het volgende:
Wie helpt mij?
[afbeelding]
A -
B - Aantal in een colli
C -
D - Breedte in schap
E -
F - Barcode
G -
A, C of G is het NASA nummer maar weet niet zeker wlke...
Kan iemand mij even hlpen?
Thanks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:45 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
A: Laatste 6 cijfers van de streepjescode van het product
C: Nasa-nummer
E: Functie van de sticker. Kan zijn: A (Aangevraagde sticker), B (Wijziging van de besteleenheid), F (Wijziging van het aantal facings), N (Nieuw product), P (Prijswijziging), W (Sticker aangemaakt omdat er een worp is voor die assortimentsgroep) en X (Wijziging van de productomschrijving op de sticker)
(Ja het is ziek dat ik dit allemaal weet)
En G is de datum van de sticker.
21?! Damn, die is nog jong.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef DeTolk het volgende:
Hoorde net van m'n pa dat ze in de XL Purmerend een 21 jarig meiske SM willen maken. Had de OM gezegd
My thoughts exactly . Zeker zo'n theorietrutje die het wel even denk te gaan makenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
21?! Damn, die is nog jong.
Die is goed met de benen wijd gegaan.
you betquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
21?! Damn, die is nog jong.
Die is goed met de benen wijd gegaan.
feauteaus!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef DeTolk het volgende:
Hoorde net van m'n pa dat ze in de XL Purmerend een 21 jarig meiske SM willen maken. Had de OM gezegd
ja er zit geen paint opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef SHERMAN het volgende:
Zo verdomde irritant is dat.
Als meerdere mensen tegelijk met zo'n ppc bezig zijn dan is het traaaaaaag.
En zo zijn er nog wel meer kleine dingetjes waarvan ik heb:
Ik dacht vorige week al wat doet al die grolsch hier nog, en liep nog hard ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Alle DC's leveren trouwens alle voorraad naar Overijsel toe, omdat daar het meest Grolsch gedronken wordt.
Ik ben wel benieuwd wanneer de eerste klanten komen met: "Is er nog Grolsch-bier?".
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef GotC het volgende:
Zal ik nog eens wat laten zien?
[afbeelding]
[afbeelding]
Op dat bordje: Wij hebben nog WEL Grolsch Pils.
Meeste gaat naar regio enschede he, je herkent ritten die kant op altijd uitstekend aan de containers grolschquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef highway101 het volgende:
Ik moet zeggen dat de Grolsch hier in Zwolle nou niet echt hard loopt... We hebben het nog wel, in alle soorten en maten, maar de Heineken staat wel 4 breed.
En toch denk ik dat veel mensen zoiets zullen hebben van "quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:21 schreef PoisonouS het volgende:
Ik denk eigelijk dat veel mensen die echt grolsch willen, zowieso al naar andere winkel gaan om het te halen, omdat ze toch denken dat het gelijk niet meer leverbaar is als grolsch besluit niet meer te leveren
Haha ik zat er nog aan te denken! Foutje dan..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef got.rice het volgende:
Krijg je na je proefperiode nou een halfjaars-contract of een jaar-contract?
offtopic: Hai GotC, je was op school vergeten je fokaccount uit te loggen :p
hij gaat elke dag naar de Laurus winkels om daar de voorraad leeg te plunderen, zodat AH wel heeft, en Edah/SdB niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef GotC het volgende:
Het gaat bij ons ook niet echt hard. Daarom hebben we nog zo veel. Nja, 1 van de redenen. Maar zelfs als Grolsch stopt met leveren aan de AH, zullen wij het nog hebben
.
Die geruchten gaan rond bij ons jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
hij gaat elke dag naar de Laurus winkels om daar de voorraad leeg te plunderen, zodat AH wel heeft, en Edah/SdB niet?![]()
je kan gewoon naar de groothandel gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Die geruchten gaan rond bij ons ja. Goed bezig
.
Dat gaan we ook doen, geloof ik. Weet het fijne er niet vanquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
je kan gewoon naar de groothandel gaan
maar ja wij als normale AH mogen dat niet doen
Winst is minder belangrijk dan de omzet. Een oud kruideniersgezegde over winst is "liever 10 keer een dubbeltje dan 4 keer een kwartje" en dat geldt nog steeds.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:51 schreef highway101 het volgende:
maar de winst zal wel veel minder gestegen zijn of gelijk gebleven zijn. De prijzen zijn immers lager.
is 8% van je bruto verdiende loon in een jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef zenith_ust het volgende:
hoe zit het met vakantie geld ik weet dat het in mei periode 5 uit me hoofd er bij zit maar wordt op gebaseerd
3 tot 8 ja, of wel, kwart over 3 tot 8quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef Maxvdw het volgende:
ligt eraan..als je van 2 tot 7 werkt, dan krijg je wel pauze maar geen betaald eten. werk je 3 tot 8, dan wel gratis eten..
tenminste, dat is mij verteld..
Is geregeld met de pauze-regelingen. Ligt er dus aan hoe simpel de VM is kwestie is...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef pimtenbrinke het volgende:
ligt aan filiaal...
Zuiderdiep, ja, opzich vind ik dat dan ook wel een mindere filiaal, ik ga net zo lief naar Akerkquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef P8 het volgende:
neuk filliaal 1552 (zuiderdiep, groningen). En dan vooral Melvin.
heb er 3 maanden fulltime gewerkt als verkopermaar had maar ontslag genomen omdat ik zijn kop niet meer kon uitstaan. hij had al 3 van mijn collega's zonder goede reden ontslagen, en begon hij bij mij ook te dreigen. Dus toen had ik zoiets van: steek al die lekkere producten maar in je anusje, vieze teringlijer.
mocht je ooit in 1552 komen, scheld die modderfokker dan maar flink uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |