Er waren vanmiddag geen beugels meer en nog anderhalf krat pijpjes.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
alle soortenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beugels mag je ze hier in 1027 ophalenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er waren vanmiddag geen beugels meer en nog anderhalf krat pijpjes.
Naar blik heb ik niet gekeken.
Hallo, wat doe jij dus niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef Lestat het volgende:
AH 1263 meldt zich! Verkoper 2, HB+KAS+AGF+ZAV+ZV+DP+VL+BR+MAG!
Hebben jullie dat niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:46 schreef Lestat het volgende:
Deli/Kaas, want dat hebben we nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoe kan dat?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen zav en kaas ZB zeker...quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:51 schreef Lestat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De wat kleinere AH's hebben over het algemeen nooit een Deli.
lol, ik werk in 1262.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef Lestat het volgende:
AH 1263 meldt zich! Verkoper 2, HB+KAS+AGF+ZAV+ZV+DP+VL+BR+MAG!
wij welquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:23 schreef Renesite het volgende:
Hebben we toch niet gewonnen
och wij ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wij welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wij hebben een hele mooie magere hijen plakaatJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De meesten die ik ken wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef o-fiel het volgende:
Iedereen heeft toch zo'n lijst met een gouden meneer Heijn erin?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:32 schreef Maxvdw het volgende:
Ahold neemt alle concurrentie over
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop