quote:
Ik zou nog steeds graag in de lijst willen...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:07 schreef FanNa het volgende:
[Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef SHERMAN het volgende:
En verder.
Nog mensen die in de lijst der lijsten willen?]
Ja ik graag!
Ik werk in Bennekom, filiaal 8615![]()
Een supergoed lopende AH, we hebben al 15 (!!) % meer omzet dan vorig jaar![]()
Ik ben verkoper 2 op HB.
Hallo collega's !
(mn eerste post in dit supertopic)
Wij kwart over 8! 't Was bizar rustig...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:56 schreef GotC het volgende:
Zooo we hebben effe keihard gewerkt vandaagHalf 9 klaar!
onze Hamster non-food gaan als een speerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wij kwart over 8! 't Was bizar rustig...
waaromquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:29 schreef Maxvdw het volgende:
Net in de AH..werd ik aangesproken door een kaderlid, iets in de trant van meer werken. Tuurlijk
Werd ook de AH uitgezet trouwens
45? Damn dat spul ram je er toch gewoon met 70 colli/uur in?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef GotC het volgende:
Bij HB is de vulnorm 45, er wordt ook opgeschreven hoelang je over ene bepaalde hoeveelheid colli mag doen..vind het wel goed, werkt super bij ons.
relekstquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef highway101 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de vulnorm bij de Boni 25 colli/uur is
Mag ik het volledig belachelijk vinden wat je zegt? Dank je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:43 schreef highway101 het volgende:
[..]
45? Damn dat spul ram je er toch gewoon met 70 colli/uur in?
45 is nog niet eens bij vers de norm.
Maarja, als je die HB luie donders (no offence) met elkaar ziet lullen en af en toe wat vullenwat een werk.
Amenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Mag ik het volledig belachelijk vinden wat je zegt? Dank je.
Dus als jij colli 'erin wil rammen', be my guest, maar wij hebben meer aan ons hoofd dan dat.
Dat klopt ook nog. Echt erg, dan loop je helemaal je neus leeg te baggerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef highway101 het volgende:
Overigens hoorde ik van een collega dat de vulnorm bij de Boni 25 colli/uur is
Bij sommige VS'en volgens mij welquote:ja, van dit soort dingen wordt ik pissig, het draait niet alleen maar om de vulnorm bij de AH
Loopt het een beetje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bij sommige VS'en volgens mij wel![]()
en nee, ben geen VS, gewoon verkoper B.
Momenteel kassasinds deze week
![]()
Mja, ik draai al 'n jaar kassa, maar vanaf nu dus vast. Mis het rondlopen wel een beetje, gewoon van het magazijn naar de afdeling en vv. Beetje andere omgeving dat steeds vooruit kijken. Niet dat ik kassa draaien saai vind, maar na een tijdje is de lol er wel af. Gelukkig mag ik dan nog mandjes halen, en in de toekomst me bezig gaan houden met de voorraden van de snoep en dvds/boeken etc.quote:
Je kwam toch niet uit 1572 zei je?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef highway101 het volgende:
Ik snap het wel, maar ik doelde eigenlijk op voor openingstijd. Dan is 70 colli best te halen, bij de handel die niet FIFO hoeft. Bij vlees is denk ik 70 colli ook wel haalbaar (ik heb wel eens 90 colli gehaald). Maarja, toen was alles te laat en had ik haast.
Misschien is het bij jullie HB afdeling anders, maar als ik op vers hard werk om de boel netjes en vol te krijgen (Kleine winkel-veel omzet) en die HB-lui wat zie rondlopen en lullen met elkaar heb ik ook wel zoiets van -hallo! Ik werk me uit de naad terwijl jullie wat zitten te praten.
Dat verschilt per winkel, maar goed, beter voorbeeld, chips, of koekjes bv.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef SHERMAN het volgende:
Eieren zijn hier voor de zuivel afdeling?
*roept altijd afdeling zuivel als er problemen zijn met eieren, en diezelfde afdeling wijst ondergetekende er altijd op dat het houdbaar is. Ondergetekende antwoord steevast met "eieren komen van de boerderij, ergo, zuivel".*quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef SHERMAN het volgende:
hier ook zuivel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef SHERMAN het volgende:
Dan gaat de Heineken en Amstel dus harderquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef GotC het volgende:
Grolsch stopt levering aan Albert Heijn![]()
Overigens zijn de eieren bij ons voor houdbaar
hier HB met nootjes etc.quote:
Wij hebben nog genoeg Grolsch beugelfles maar zometeen snel weer bijbestellenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef GotC het volgende:
Dat is dan een mooie strop voor ons, want Grolsch is volgens mij één van de best lopende productenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef GotC het volgende:
Bij onze winkel hoort het bij Houdbaar. Al krijg ik de vraag "Waar staan de eieren?" nog altijd vrij regelmatig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef SHERMAN het volgende:
Whaha de eieren....... da's echt zo'n assortimentsgroep die niemand wil hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:06 schreef Mip1988 het volgende:
eieren zijn van HB bij ons
is toch logisch? eieren komen met de houdbaar wagen mee en niet met de vers
dus dan zou zuivel ook moeten komen opdraven als houdbaar gelevert wordt om 2 containers eieren weg te vullen?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:30 schreef Maxvdw het volgende:
Gister gebeurd..
Ik achter de kasaa(om 17:50) : word ik afgelost, of moet ik sluiten?
Counter: ehm, je was om 5 uur al klaar..
Ik: godverdegodverdegodver
15 Januari is ie niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:57 schreef DeTolk het volgende:
Grolsch er dus uit binnenkort? Wordt weer een rijtje extra voor Amstel
Eieren hoort al vanaf de opening bij Houdbaar in ons filiaal (is ook maar 1 meter, dus)quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:22 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Whaha de eieren....... da's echt zo'n assortimentsgroep die niemand wil hebben
Ze hoorden eerst bij de broodafdeling (omdat ze daar het dichtste bij stonden). Toen werd het ff zuivel, daarna weer terug naar de brood, en nu horen ze sinds een half jaartje ofzo bij houdbaar
En nog steeds is het zo'n groep die altijd vergeten wordt en pas als laatste wordt gevuld
Wij vullen alleen het noodzakelijke (Eieren, Nootjes, Koek, worsten op FIFO ) We gaan toch in April verhuizen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef febster het volgende:
Welke filialen vullen er nu héél HB FIFO![]()
Oke een paar gangen moeten, maar de rest kun je gerust niet FIFO erin gooien hoor, daarom hebben we verschillende vulnormen per gang. Die van de eieren ligt bv een stuk lager dan die van het fris.
Komt dat vaak voor zegquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:30 schreef Maxvdw het volgende:
Gister gebeurd..
Ik achter de kasaa(om 17:50) : word ik afgelost, of moet ik sluiten?
Counter: ehm, je was om 5 uur al klaar..
Ik: godverdegodverdegodver
Ja, ik mis rondlopen bij kassa jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef highway101 het volgende:
[..]
Mja, ik draai al 'n jaar kassa, maar vanaf nu dus vast. Mis het rondlopen wel een beetje, gewoon van het magazijn naar de afdeling en vv. Beetje andere omgeving dat steeds vooruit kijken. Niet dat ik kassa draaien saai vind, maar na een tijdje is de lol er wel af. Gelukkig mag ik dan nog mandjes halen, en in de toekomst me bezig gaan houden met de voorraden van de snoep en dvds/boeken etc.
Ik wil wel eens wat nieuws proberen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:46 schreef zenith_ust het volgende:
kassa bijna alles liever dan dat.
in het begin is het wel leuk.
maar ik mis de vrijheid.
brood, counter lekker kan je nog beetje bewegen ik wordt gek van stil zitten.
alleen is kassa draaien wel aardig al het super druk is. en je constand door kan gaan.
dan gaat de tijd wel snel.
gelukkig steeds minder kassa.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef SHERMAN het volgende:
Hebben jullie trouwens een eigen username en wachtwoord voor die ppc?
Ik wel.
tec?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef Carpento het volgende:
Ik weet een werkende met mn achternaam enzo, maar die kan net zo goed van mn broertje zijn... En anders gebruik ik er lekker eentje met veel meer rechten dan jij hebt
Voor mijn tijd, telt niet.quote:En als we toch gaan patsen, ik heb ook nog toegang gehad tot het account van de VM destijds, maarja, die vertrok richting ander filiaal -> account stuk...
Ik bedoel de pocket pc, voor mutaties enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ppc? Bedoel je gewoon de pc?
Alles waar ik mee te maken heb dat kan ik gewoon doen met de pc
Gewoon zelfde inlog als de PC toch. Kan daar alles mee doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik bedoel de pocket pc, voor mutaties enzo.
Wij hebben het probleem vooral in het ontvangstmagazijn. Lekker rot met Emballage inboekenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef SHERMAN het volgende:
Zo verdomde irritant is dat.
Als meerdere mensen tegelijk met zo'n ppc bezig zijn dan is het traaaaaaag.
En zo zijn er nog wel meer kleine dingetjes waarvan ik heb:
Ik niet, maar volgens mij kan je ook met username: Albert en wachtwoord: albert inloggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef SHERMAN het volgende:
Hebben jullie trouwens een eigen username en wachtwoord voor die ppc?
Ik wel.
En idd ja ze zijn soms gruwlijk irritant traag.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef SHERMAN het volgende:
Zo verdomde irritant is dat.
Als meerdere mensen tegelijk met zo'n ppc bezig zijn dan is het traaaaaaag.
En zo zijn er nog wel meer kleine dingetjes waarvan ik heb:
Handig ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wij hebben het probleem vooral in het ontvangstmagazijn. Lekker rot met Emballage inboeken
Hmm, moet ik ook is proberen dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik niet, maar volgens mij kan je ook met username: Albert en wachtwoord: albert inloggen.
Als er veelafboekingen zijn pak ik er 2.quote:[..]
En idd ja ze zijn soms gruwlijk irritant traag.
Vertel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:12 schreef febster het volgende:
Een reset wil wel eens helpen (dat is mogelijk op 2 manieren).
Wij hebben paar maanden terug wat van die dingen binnen gekregen. Zitten er nu met een touwtje aan vast.quote:Het nadeel bij ons is dat die gele (of die grijze) pennetjes steeds kwijt raken en je dus met een pen/mesje als aanwijsding moet gaan gebruiken
Ken ik niet volgens mij..quote:Daarnaast zijn rechten niet zo boeiend, al blijf ik (een cijferfreak) FBIS/PALLAS wel zeer interessant vinden
Wij hebben die pennetjes aan een elastiek gemaakt. Die kunnen nooit meer weg, of je moet wel érg goed je best doen. Werkt perfectquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:12 schreef febster het volgende:
Een reset wil wel eens helpen (dat is mogelijk op 2 manieren). Het nadeel bij ons is dat die gele (of die grijze) pennetjes steeds kwijt raken en je dus met een pen/mesje als aanwijsding moet gaan gebruiken
Daarnaast zijn rechten niet zo boeiend, al blijf ik (een cijferfreak) FBIS/PALLAS wel zeer interessant vinden
Mij lukt het nog wel is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wij hebben die pennetjes aan een elastiek gemaakt. Die kunnen nooit meer weg, of je moet wel érg goed je best doen. Werkt perfect
Binnnen 2 maanden (zijn dus die grijze) waren ze allemaal kapotquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wij hebben die pennetjes aan een elastiek gemaakt. Die kunnen nooit meer weg, of je moet wel érg goed je best doen. Werkt perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |