quote:Martineke - dinsdag 3 januari 2006 @ 17:20
Me is MaMa!
evenstar welkom thuis ik hoop dat ik ooit ook een je meisje Arwen mag aanschouwen doe maar rustig aan en verplicht rusten ja!!! tis niet niks zon ks hoor.
ik hoop met je mee Misticle dat het deze x goed gaat, maaaar je bent al wel 8 weken, dan word de kans steeds kleiner he
Girly fijn dat het wel goed met je gaat, en over die harde buiken zou ik indd ook maar even laten testen op blaasontsteking. zeker omdat je al iets vaags zo ong in die richting had.
rustig aan he met mij gaat het prima, heb geen klagen. als ik teveel doe krijg ik last van mijn bil (had ik bij maxim aan het eind van de zwangerschap ook) net of er een zenuw klem zit.
lastig als je alles wilt doen maar uiteindelijk niet kan maar ik neem t voor lief, nog een maand of 12 en ik ben er wel vanaf
Renegate heel rustig aan doen geen (schoonO)zusje, moeder, oma, vriendin, vriend o fwat dan ook die mee kan helpen??
Zo erg is het toch niet met die buiken neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef Martineke het volgende:
uhh wil iemand even die zwab in zwabgerschap correct veranderen
Sommige nachten wel. Niet zozeer dat ik niet in slaap val, dat is geen probleem, maar ik word vaker wakker 's nachts. En vannacht werd ik regelmatig wakker van pijn in mijn bekken. Ik draaide me dan om, dan was de pijn weg, om na een tijdje weer wakker te worden met pijn, me om te draaien, enz. enz. Nogal irritant en niet alleen voor mij, manlief beschuldigd mij ervan dat ik hem bij het omdraaien mishandeld heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:38 schreef sjak het volgende:
(..)
Hebben jullie dat trouwens ook. Ik slaap zoveel slechter/ Als ik wakker ben geworden om even naar de wc te gaan dan duurt het ruim een uur voor ik weer in slaap val. Ik slaap ook veel lichter.
wij hebben een wat lastig huis om te verkopen hoor, dus maak je niet drukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef sjak het volgende:
Pff, ik hoop toch echt dat ons huis niet zo lang te koop zal staan. Eigenlijk wil ik het voor 1 juni kwijt zijn.
En ik heb het laatste stukje er afgefixed.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zwangerschap en geboorte, deel 151 t/m 200
Zwangerschap en geboorte deel 167
Zwangerschap en geboorte deel 166
Zwangerschap en geboorte deel 165
Zwangerschap en geboorte deel 164
Zwangerschap en Geboorte deel 163
Zwangerschap en Geboorte deel 162
Zwangerschap en Geboorte deel 161
Zwangerschap en Geboorte, deel 160
Zwangerschap en Geboorte, deel 159
Zwangerschap en Geboorte, deel 158
Zwangerschap en geboorte, deel 157
Zwangerschap en geboorte deel 156
Zwangerschap & Geboorte en deel 155
Zwangerschap en Geboorte, deel 154
Zwangerschap en Geboorte, deel 153
Zwangerschap en geboorte, deel 152
Zwangerschap en Geboorte, deel 151
Het wordt steeds gezelliger in Haarlemquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:38 schreef LadyS het volgende:
en wij gaan ook naar haarlem verhuizen
Voorkeur gaat uit naar Zandvoort, maar Haarlem is wat realistischer qua budget
Ons huis is al verkocht. We hebben alleen nog niks anders
Raar is dat he! IBij mij was de uitgerekende datum zo rond de dag van bevruchting van dit frummeltje. Ik had het er toen best heel moeilijk mee, moeilijk dan ik het had bij de miskraam zelf!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef MeNicole het volgende:
Vandaag was eigenlijk mijn uit gerekende datumHad verwacht dat ik het er moeilijker mee zou hebben
![]()
Misschien dat ik er niet zo mee bezig ben omdat ik toch weer zwanger ben ofzow!!
ik vind dat je hier geen genoegen mee moet nemen eigenlijk, want je belt al zo laat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:45 schreef Girly het volgende:
nou heb de vk vanochtend gebeld, en toen heb ik dus weer urine op blaasonsteking moeten testen, en kwam dus weer uit op dezelfde uitslag als vorige keer (in nov), wel wat ontstekingscellen gevonden alleen niet genoeg voor om daadwerkelijk te zeggen dat het een blaasontsteking is, noujah die harde buiken moet ik dus alsnog ff in de gaten houden, en als het erger wordt moet ik dus bellen, voorderest moet ik rusten (wat ik al deed)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het wordt steeds gezelliger in Haarlem![]()
Ik ben 28 weken en hald.. Ik heb volgensmij nog geen harde buiken gehad. Kand at?quote:Op donderdag 5 januari 2006 06:14 schreef Belana het volgende:
girly, kijk als je op de 30 weken + zit dan kan je idd meer last van harde buiken hebben en het geeft aan dat je ECHT rustig aan moet doen. Ik vind wel dat ze er vrij laconiek over doen, dat wel. Heb je verteld van je moeder en haar zus? Niet dat dat iets hoeft te zeggen, maar ik kan wel je zorgen begrijpen. Hou jezelf goed in de gaten meid en ik ben bang dat je echt niet zo veel meer kan doen dan... rustig aan meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |