Lily, bedankt voor je advies, maar ik heb al cup G, dus dan helpt E niet meer zo
![]()
MissD, die cup en dan in combinatie met de omvang is dus het probleem. Want ze hebben wel t/m H, maar dan wordt de omvang weer kleiner (t/m 85 terwijl ik 95 heb), waardoor de cup kleiner valt dan een 95G (en daar vielen ze al bijna uit
![]()
) en een tussenstukje geen zin heeft. Ik snap er werkelijk niets van waarom dat zo is
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef piglet het volgende:[..]
Hoi Wennie, balen is dat hè? Ik heb de mijne in Engeland besteld. Op
deze site vind je meer informatie. De grootste gaat tot L (ja echt, dit is geen typfout!), dat moet toch voldoende zijn lijkt me
Mag ik je zoenen?
![]()
Als ik straks wat meer uitgeslapen ben, ga ik ff neuzen. Onwijs bedankt!!
Liane
![]()
welkom hier!
Digger, idd geen stijl dat ze nog niks hebben laten horen
![]()
Op mijn werk is het beleid om dicht bij de medewerker betrokken te blijven als die er om wat voor reden dan ook langdurig niet is.
Mijn werkgever is wel veel te makkelijk omgegaan met mijn vervanging (kwam pas 2 weken voor m'n zwangerschapsverlof terwijl ik al veel eerder met b.i. liep). Maar heb wel een afscheidslunch gehad incl. pluizig zacht olifantje en ik weet zeker dat zodra de baby geboren is er een bloemetje komt en dat ze binnen no time op de stoep staan.
Gisteren hier grote schoonmaak gehad. M'n moeder en schoonmoeder hebben het huis grondig aangepakt en al het achterstallige strijkwerk is verdwenen, op de babyspullen na. Het was wel moeilijk dat zo uit handen te geven en heb toch nog teveel gedaan, dus ik zat gisteravond helemaal gaar op een verjaardag
![]()
Wel weer leuke cadeautjes gehad voor de baby
![]()
Hmm.. m'n post is wel een beetje lang geworden, ik duik m'n bedje nog ff in
![]()
Vandeweek de laptop maar ff naast m'n bed installeren