oeh spank me babyquote:Op maandag 5 september 2005 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
Al 20 minuten geen nieuwe! Foei evenstar!![]()
ik ben gemener ik ga lopen zuchten.. net zolang tot vriendje vraagt of er iets isquote:Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef Randa_v het volgende:
Ja maar, dat heb ik ook hoor. Hoe vaak ik hem al wakker geschreeuwd heb.Kramp in mijn benen of zelf ineens in paniek. Maar vaak slaapt hij daarna met gemak verder terwijl dat bij wel even duurt.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben gemener ik ga lopen zuchten.. net zolang tot vriendje vraagt of er iets isen de ruimte in pikken
quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Randa_v het volgende:
Poeh, poeh, wat is het warm. De nachten zijn zo verschrikkelijk moeilijk door te komen door de warmte en alle andere storende dingen.
Ik kwam op het idee om gisteren voor het slapen gaan een thriller uit te lezen, had ik beter niet kunnen doen. Kreeg er dromen van!Dan beebje die het het niet goed vind als ik op mijn buik of zij slaap, en op de rug slapen slaapt zo k*t. Dan een kerel langs me die ik er het liefst uit wil schoppen omdat ik telkens een elleboog op mijn kussen vind en het luidruchtig zijn van hem 's nachts.
En dan hebben we ook nog het naar de wc lopen 's nachts, na een keer lopen duurt het weer zo lang eer ik weer slaap door bovenstaande oorzaken
En het worden steeds meer nachten dat ik niet kan slapen of in slaap kan komen. Grrr.
Hebben meer zwangeren last van zulke slechte nachten
ja ik snap er echt niets van er zit totaal geen logica in de bewegingenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:41 schreef Githa het volgende:
In de knup Evenstar![]()
Leuk is dat als je je kleintje zo goed voelt bewegengeniet er maar van want straks zul je dat het meeste missen ik iig wel
heb ik wta gemist of hadden jullie al gezegd dat jullie een jngetje zouden krijgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Djeez het volgende:
Ingrid voelt Pino soms ook overal! Lijkt dan wel alsof Pino de samba danst, de spagaat maakt etc. Heel grappig. Ik zie haar buik nu ook wel eens bewegen, is een leuk gezicht! En als ik mijn hand dan op haar buik leg, voel ik hem helemaal onder mijn hand door kronkelen. Ja, vader worden is leuk!
je hebt niks gemist hoor, maar om nu elke keer hij/zij neer te zetten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heb ik wta gemist of hadden jullie al gezegd dat jullie een jngetje zouden krijgen![]()
ohquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
je hebt niks gemist hoor, maar om nu elke keer hij/zij neer te zetten...
Goed van je! Lijkt me moeilijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ohik moet wel want omdat wij dus wle al weten wat het wordt.. en we lekker niks gaan verklappen .. ik vind dat ik dat aardig dapper volhoud
![]()
ben erg benieuwd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |