abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2005 @ 15:27:07 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30289476
Zwangerschap en Geboorte, deel 153

2005

07 oktober 2005: Biezb en Xlarge
11 oktober 2005: Vicky
16 oktober 2005: Quinny en chocobo
29 oktober 2005: Wennie
29 oktober 2005: Jelief en Mike Air
10 november 2005: Bastard (papa)
18 november 2005: Suzanna
18 november 2005: Mamamiek
28 november 2005: Ingrid19 en Djeez
05 december 2005: Saffier en Lautie (papa)
*** 17 december 2005: Elegantly Wasted en Digger
26 december 2005: Randa_v en Magneet
*** 27 december 2005: _evenstar_ en DarkManta

2006

01 januari 2006: X-Ray (papa) en Mevr. X-Ray
04 januari 2006: Merlijn (papa) en Bereboot
21 januari 2006: Ladylike
januari/februari 2006: Mirage en Oversight
05 februari 2006: bietjuh
18 februari 2006: Richard_ (papa)
06 maart 2006: Girly
12 april 2006: skyhigh (papa)
18 april 2006: Jis

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 07-09-2005 09:35:21 ]
  maandag 5 september 2005 @ 15:27:30 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30289485
Al 20 minuten geen nieuwe! Foei evenstar!
pi_30290341
Poeh, poeh, wat is het warm. De nachten zijn zo verschrikkelijk moeilijk door te komen door de warmte en alle andere storende dingen.

Ik kwam op het idee om gisteren voor het slapen gaan een thriller uit te lezen, had ik beter niet kunnen doen. Kreeg er dromen van! Dan beebje die het het niet goed vind als ik op mijn buik of zij slaap, en op de rug slapen slaapt zo k*t. Dan een kerel langs me die ik er het liefst uit wil schoppen omdat ik telkens een elleboog op mijn kussen vind en het luidruchtig zijn van hem 's nachts. En dan hebben we ook nog het naar de wc lopen 's nachts, na een keer lopen duurt het weer zo lang eer ik weer slaap door bovenstaande oorzaken En het worden steeds meer nachten dat ik niet kan slapen of in slaap kan komen. Grrr.

Hebben meer zwangeren last van zulke slechte nachten
pi_30291573
oh ja hoor ik herken je elleboog en snurk verhaal maar al te goed
vanacht was het idd weer raak
en die warmte doet idd geen goed erbij... ben wel blij dat ik nog maar 1 keer per nacht op hoef voor de wc
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30294479
ik heb af en toe van die nachten dat ik niet in slaap kan komen.
Op je rug liggen is trouwens niet echt goed meer. Adertjes worden dan afgekneld enzo.... (stond in mailtje van de vlos).
Ik heb af en toe moeite om in slaap te komen en tja, de nachtelijke rituelen van 4x piesen zijn hier ook bekend...
Ik heb een vriendje dat steeds de dekbed van me af jat...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_30294703
Wel leuk om die reacties te lezen. Want ja, wie heeft er geen last van
  maandag 5 september 2005 @ 20:05:33 #7
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_30297537
Renegate, gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 5 september 2005 @ 20:38:29 #8
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30298794
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
Al 20 minuten geen nieuwe! Foei evenstar!
oeh spank me baby

en slaapverhalen.. hmm meestal ben ik de vervelende hier gnagnagna
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30298862
Ja maar, dat heb ik ook hoor. Hoe vaak ik hem al wakker geschreeuwd heb. Kramp in mijn benen of zelf ineens in paniek. Maar vaak slaapt hij daarna met gemak verder terwijl dat bij wel even duurt.
  maandag 5 september 2005 @ 20:42:22 #10
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30298949
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef Randa_v het volgende:
Ja maar, dat heb ik ook hoor. Hoe vaak ik hem al wakker geschreeuwd heb. Kramp in mijn benen of zelf ineens in paniek. Maar vaak slaapt hij daarna met gemak verder terwijl dat bij wel even duurt.
ik ben gemener ik ga lopen zuchten.. net zolang tot vriendje vraagt of er iets is en de ruimte in pikken en snurken en schijnbaar klakken en nog meer irritante geluiden maken
pi_30299186
Nee, dat kan ik niet, maar dat heeft bij mijn man ook geen zin. Als hij slaapt, krijg je hem zo moelijk wakker. Ik heb hem een keer het bed op laten maken, de volgende dag kon hij zich echt niets meer herinneren. En zolang hij niet slaapt heb ik meestal geen last van hem of hij van mij.
pi_30302005
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:

ik ben gemener ik ga lopen zuchten.. net zolang tot vriendje vraagt of er iets is en de ruimte in pikken
ikke ook!! Of heeeel voorzichtig een stoot uitdelen als ie weer eens aan mijn kant van het bed ligt Of over z'n gezicht kriebelen als ie ligt te snurken

Soms is ie me dan zooo zat dat ie al z'n dekens en kussen oppakt om op de bank te gaan liggen

en dit ging dus ook al zo toen ik nog niet eens zwanger was Kan je nagaan als er straks ook nog een buik een deel van het bed opeist
pi_30303090
Zo ga je toch niet met je man om??
pi_30304424
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Randa_v het volgende:
Zo ga je toch niet met je man om??
pi_30307475
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Randa_v het volgende:
Poeh, poeh, wat is het warm. De nachten zijn zo verschrikkelijk moeilijk door te komen door de warmte en alle andere storende dingen.

Ik kwam op het idee om gisteren voor het slapen gaan een thriller uit te lezen, had ik beter niet kunnen doen. Kreeg er dromen van! Dan beebje die het het niet goed vind als ik op mijn buik of zij slaap, en op de rug slapen slaapt zo k*t. Dan een kerel langs me die ik er het liefst uit wil schoppen omdat ik telkens een elleboog op mijn kussen vind en het luidruchtig zijn van hem 's nachts. En dan hebben we ook nog het naar de wc lopen 's nachts, na een keer lopen duurt het weer zo lang eer ik weer slaap door bovenstaande oorzaken En het worden steeds meer nachten dat ik niet kan slapen of in slaap kan komen. Grrr.

Hebben meer zwangeren last van zulke slechte nachten

En Djeez maft altijd rustig door. Moet hij eruit om te plassen, slaapt hij binnen 5 min. weer. Ik niet hoor, duurt altijd een tijd voordat ik weer in slaap val.
En dan kan ik niet op mijn rechterzij (lievelingzij) slapen, draai ik me weer om en om en om. En dan weer op mn rug en dan krijg ik weer kramp etc.
Maar verder valt het wel mee!

Nu met de warmte slaap ik wel slechter, maar over het algemeen valt het wel mee. Maar als ik slecht slaap, is het ook meteen echt slecht, zie boven.
Misschien is het wel ter voorbereiding op wat komen gaat...
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:36:24 #16
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30314699
ik weet niet wat dat kind hier aan het doen is maar ik krijg er de slappe lach van.. volgens mij is ons mafkeesje zichzelf in de knup aan het leggen ik voel werkelijk waar overal handjes en/of voetjes daar waar ik ze voorheen eigenlijk altijd op dezelfde plek ons kindje voelde nu wordt elke cm van mijn buik gebruikt zo lief
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2005 @ 11:41:37 #17
81992 Githa
pi_30314861
In de knup Evenstar
Leuk is dat als je je kleintje zo goed voelt bewegen geniet er maar van want straks zul je dat het meeste missen ik iig wel
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:43:56 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30314939
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:41 schreef Githa het volgende:
In de knup Evenstar
Leuk is dat als je je kleintje zo goed voelt bewegen geniet er maar van want straks zul je dat het meeste missen ik iig wel
ja ik snap er echt niets van er zit totaal geen logica in de bewegingen en soms mag dat m,onstertje best even stil liggen.. want volgens mij wordt er daar binne in alleen maar gefeest en niet geslapen
pi_30315035
hihi slapen! ja dat is hier ook wel een gedoe, als ik 's middags een tukje doe ben ik meestal vrij snel in dromenland maar 's avonds .
en dan ook nog minstens twee keer per nacht mijn bed uit om te plassen, wat dan ook nog een mini-beetje is Draaien in bed gaat met veel gesteun en gekreun. en Mike slaapt overal doorheen....

Evenstar.. In de knup! Dat heb ik lang niet gehoord! Als ik dat hier in het westen zeg kijken mensen mij heel vreemd aan!

Nog meer edit. Zondag zijn we naar de Lion King geweest, het was erg mooi en Onsje heeft heftig mee zitten swingen op de muziek!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_30315471
Vannacht ben ik er eens niet uitgehoeven, had 's avonds ook veel minder gedronken dan normaal. En beebje heeft zich ook gedragen, ik voel hem als ik ga slapen eigenlijk al niet meer, als in van, ben het onderhand wel gewend. Prettig. En dan heb ik zo goed geslapen vannacht, ik zit me nu een ongeluk te gapen.

In de knup, grappig evenstar, hier ligt beebje toch nog veelal op dezelfde plaats te spartelen.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 september 2005 @ 12:09:38 #21
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30315745
Ingrid voelt Pino soms ook overal! Lijkt dan wel alsof Pino de samba danst, de spagaat maakt etc. Heel grappig. Ik zie haar buik nu ook wel eens bewegen, is een leuk gezicht! En als ik mijn hand dan op haar buik leg, voel ik hem helemaal onder mijn hand door kronkelen. Ja, vader worden is leuk!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:10:28 #22
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30315769
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Djeez het volgende:
Ingrid voelt Pino soms ook overal! Lijkt dan wel alsof Pino de samba danst, de spagaat maakt etc. Heel grappig. Ik zie haar buik nu ook wel eens bewegen, is een leuk gezicht! En als ik mijn hand dan op haar buik leg, voel ik hem helemaal onder mijn hand door kronkelen. Ja, vader worden is leuk!
heb ik wta gemist of hadden jullie al gezegd dat jullie een jngetje zouden krijgen
  Redactie Frontpage dinsdag 6 september 2005 @ 12:15:31 #23
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30315936
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

heb ik wta gemist of hadden jullie al gezegd dat jullie een jngetje zouden krijgen
je hebt niks gemist hoor, maar om nu elke keer hij/zij neer te zetten...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:16:43 #24
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30315971
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef Djeez het volgende:

[..]

je hebt niks gemist hoor, maar om nu elke keer hij/zij neer te zetten...
oh ik moet wel want omdat wij dus wle al weten wat het wordt.. en we lekker niks gaan verklappen .. ik vind dat ik dat aardig dapper volhoud ben erg benieuwd
pi_30319805
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

oh ik moet wel want omdat wij dus wle al weten wat het wordt.. en we lekker niks gaan verklappen .. ik vind dat ik dat aardig dapper volhoud ben erg benieuwd
Goed van je! Lijkt me moeilijk.

Wij weten het niet, dus dat maakt het weer makkelijker. Al denk ik wel dat het een jongetje wordt, weet niet waarom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')