abonnement Unibet Coolblue
pi_31418812
Zwangerschap en geboorte deel 156

2005

07 oktober 2005: Biezb en Xlarge
11 oktober 2005: Vicky
16 oktober 2005: Quinny en chocobo
29 oktober 2005: Wennie
29 oktober 2005: Jelief en Mike Air
10 november 2005: Bastard (papa)
18 november 2005: Suzanna
18 november 2005: Mamamiek
28 november 2005: Ingrid19 en Djeez
05 december 2005: Saffier en Lautie (papa)
26 december 2005: Randa_v en Magneet
*** 27 december 2005: _evenstar_ en DarkManta

2006

01 januari 2006: X-Ray (papa) en Mevr. X-Ray
04 januari 2006: Merlijn (papa) en Bereboot
21 januari 2006: Ladylike
januari/februari 2006: Mirage en Oversight
05 februari 2006: bietjuh
18 februari 2006: Richard_ (papa)
06 maart 2006: Girly
12 april 2006: skyhigh (papa)
18 april 2006: Jis
21 mei 2006: Tamea
11 juni 2006: Martineke
11 juni 2006: Liane83
15 juni 2006: Meimeltje en Morpheus_at_work

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 14-10-2005 19:06:58 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_31418839
DIGGER en EW nogmaals veel sterkte en succes!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator donderdag 13 oktober 2005 @ 20:41:58 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31418909
Nog even de post van Digger herhalen:
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:42 schreef DIGGER het volgende:
EW ligt inmiddels op een andere kamer, 2 persoons, in haar up, heeft ze iig niet zo'n last van al die andere patienten die komen en gaan, want dat was gewoon strontvervelend.

Vandaag een rustige dag, was het wel weer eens ff tijd voor..... Nog effies en de 31 weken zijn gehaald.

En op het moment dat ik dat zeg gaat de telefoon, is er sprake van veel bloedverlies, harde buiken, lichte weeen en een dwars liggend kind, ligt EW aan de CTG en of ik maar vast wil komen, want als de weeen blijven wordt het opereren geblazen.

Wish us luck.

Golfer/Bluezz, dank voor het kaartje, hij gaat mee.
Meimeltje, je staat erbij in het lijstje. Is jullie baby een fokbaby? Want dan kan ik dat nog even aanpassen.

[ Bericht 80% gewijzigd door Lois op 13-10-2005 20:49:30 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_31418924
Digger en EW ik hoop dat jullie meisje nog lekker lang blijft zitten!!

Succes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31419220
Sterkte Digger en EW
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:59:45 #6
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31421670
Sterkte Digger en E.W,
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 13 oktober 2005 @ 22:20:37 #7
95752 crew  Chell
Kluns
pi_31422352
* Yoni steekt een kaarsje aan voor Digger en EW en hun kleine meisje
pi_31422400
quote:
Meimeltje, je staat erbij in het lijstje. Is jullie baby een fokbaby? Want dan kan ik dat nog even aanpassen.
Nee geen fokbaby. We waren al een tijdje samen toen ik via een kleine meeting van een fokclubje erg nieuwsgierig werd en me ook maar aan had gemeld

[ Bericht 10% gewijzigd door Meimeltje op 13-10-2005 22:28:42 ]
pi_31422474
EW en Digger heel veel sterkte!
pi_31423062
uh oh, ik duim ook weer ff hard mee.

vicky nog steeds krampen?
pi_31423207
Sterkte EW en DIGGER!!!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_31423655
Vanavond is het zover .....denken we , Biezb ligt aardig te kreunen op de bank [insert zenuwachtige smiley , die ik niet in de lijst kon ontdekken]
pi_31423670
tis momenteel rustig..
niet echt krampenwel heel veel harde buiken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31423965
Spannend Xlarge
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_31423994
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef Xlarge het volgende:
Vanavond is het zover .....denken we , Biezb ligt aardig te kreunen op de bank [insert zenuwachtige smiley , die ik niet in de lijst kon ontdekken]
spannend!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31425195
Nou, weer terug uit het Sophia en nog steeds geen vader, om de situatie maar direct te verhelderen.

Anna heeft ruim 3 uur aan de CTG gelegen, de harde buiken zijn niet geheel harde buiken maar nogal plaatselijk.
Komen om de 5 minuten.

Wel echt aanzienlijk bloedverlies, echt een veelvoud van eerdere dagen, maar nadat de arts een donatie aan de po bekeken had vond ie dat het nog net kon.
Hartslag van de baby is in orde, koorts schommelt, dan is het tegen de 37 aan, dan weer boven de 38.

De artsen hebben lang nagedacht en getwijfeld over ingrijpen middels een KS maar er voorlopig nog van afgezien op basis van hun 'fingerspitzengefuhl' daar als de situatie zo blijft het voor de baby nog steeds binnen beter is dan buiten en elk uur, elke dag meegenomen is.
Maar er is dus niet veel verslechtering nodig voor een ingreep nu.

En wederom heb ik er een heel raar, onbeschrijflijk, dubbel gevoel over. Blij dat de baby nog zit, maar ergens, die voortdurende onrust......

En nu net belt m'n vrouw weer, om de 4 minuten weeen, heftiger, weer aan de CTG, en dat ik me maar beter stand-by kan houden.....

Volgen jullie het nog

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31425577
digger, wat een enorm moeilijke tijd moet dit voor jullie zijn. Als ik een observatie met je mag delen die ik heb opgedaan tijdens jarenlang OUD lezen: ga vooral af op het gevoel van de moeder. Vecht voor wat zíj wil, want ik heb maar al te vaak gezien dat haar gevoel klopte. Belachelijk dat ze jullie niet direct een KS willen toezeggen. Ik zou zeggen, gooi de emoties er maar flink bovenop (net iemand die ik ken een kindje verloren vanwege gescheurd litteken, etc.), haal alles maar uit de kast. Het voorgevoel van de moeder klopt schrikbarend vaak. Anna heeft gewoon altijd gelijk!

Sterkte jullie de komende tijd. Hopelijk zit jullie meiske er nog lekker lang en veilig.

kus
Phil
mooi he, alles
pi_31425594
jeetje zeg Digger... wat een spanning allemaal zeg!
Logisch dat je een heel raar en dubbel gevoel hebt.. Niet meer dan logisch dat het onrustig is in je lijf en dat je in spanning zit...

Sterkte!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31425712
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:52 schreef phileine het volgende:
(net iemand die ik ken een kindje verloren vanwege gescheurd litteken, etc
M'n vrouw had dat verhaal van Captain Chaos van hiero, dag of 10 terug, ook aan de maatschappelijk werkster verteld en die was daar ook nog ontdaan van.
Maar die KS komt er wel, zeker als het zo doorgaat want er is weinig vruchtwater en de baby ligt overdwars.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:03:45 #20
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31425875
Vaak is de reden dat ze een natuurlijke bevalling willen bij een vroeggeboorte dat de stress van een natuurlijke bevalling beter is voor de baby. De baby maakt bij een natuurlijke bevalling stresshormonen aan die het beginnen met ademen ed prikkelen.

Wat niet wegneemt dat Phil helemaal gelijk heeft, moeders weten precies wat goed is voor hun baby, zeker als het de tweede is.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_31425940
Met het gehele stuk eens Leah. Het 1e at je schrijft is dus ook de grootste reden voor de artsen en wat het voor m'n vrouw zo moeilijk maakt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:14:25 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31426040
Jemig, wat een rollercoaster op deze manier zeg!
Ik ga dubbel en dwars voor jullie duimen. Elk uurtje is meegenomen idd!
Gelukkig lijken de artsen erg scherp.

Xlarge en Biezb! Succes vannacht! Ook hier duimen voor een vlotte bevalling!
***
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:15:59 #23
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31426072
Ik weet een klein beetje waar jullie doorheen gaan, mijn eerste hebben ze ook met man en macht in de buik proberen te houden, ('t is nu een gezonde vent van 3 trouwens), maar de onrust en onzekerheid zijn slopend. Hoe is het met Glenn? Houdt die zich nog een beetje staande?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_31426130
Glenn is prima, die is in 's werelds beste reserve handen, die van m'n schoonouders.

En BE, was wel een fijne gedachte dat de artsen vanavond m'n vrouw informeerden dat het verstandig was als ik voor de zekerheid alvast zou komen, nu kon ik er rustig naar toe, beter dan pas een belletje als er dikke paniek is en ik met 160 km/u op knooppunt Ridderkerk vader word.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:26:28 #25
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31426278
Met dertig weken maken ze een hele goede kans Digger, wat dat betreft zijn jullie alweer een stuk verder als een week geleden, maar het is juist dat bij de dag leven wat het zo moeilijk maakt hè?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')