Haai allemaal,
Nou ben vandaag bij het ziekenhuis geweest en heb een totaal onbevredigend gevoel erover :S
Het begon al dat ik een jong meisje voor me neus kreeg (op zich geen probleem heb al eerder co-assistentes gehad en de meeste zijn echt heel lief en goed) en die vroeg dus hoe het ging.
Ik vertelde haar dat ik het gehad had en echt wel last had van pijn, ow zei ze op zo een typisch toontje, laatste loodjes he!
GRRR ja doos vertel mij wat.
Nu hebben ze al eerder begin van bekkeninstabiliteit bij me ontdekt, dus ik vertelde dat ik snachts niet kon slapen, en dat ik amper kan zitten of staan.. ja hoort erbij en ik moest maar een andere houding aannemen.. hoppa een gevoel zo van tafel geswiept.
Nou ja toen ging ze me bloeddruk controleren (ik loop in het ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk en de gyn vertelde me dat als hij op of over de 100 komt ik opgenomen werd) mijn bloeddruk was 142 om 95.. was een prima bloeddrukje
Een tijd terug kreeg ik te horen dat Frits was ingedaalt, toen ging mevrouwtje beun de haas voelen en die wist me te vertellen dat hij niet was ingedaalt... dus ik zei niet?? hoe kan dat nou eerder wel.. nou ik voel het niet :S Ok zal dan wel of zo.
Toen verteld eik van de steken die ik heb vanbinnen.. word ze ineens vuur rood en vraagt me of ik er nog last van heb.. uh ja dus.. ow geen bloedverlies...nee.. geen vochtverlies.. uh nee.. ow als je er langer last van houd moet je even terug komen.
Nou ja dat was hem dus, ik moest maar een afspraak voor over 2 weken maken want volgende week zou het erg druk worden.. heb met me boze kop dus mooi een afspraak voor volgende week dinsdag gemaakt
Zo dat was mijn bezoekje aan de doktor van vandaag.. grrr..
Nu ff wat leuks
![]()
... zijn er al babies dames???????
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.