quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:14 schreef LadyS het volgende:
De echo was
Ik kon gewoon zijn vingertjes zien
En zijn armpjes
En zijn kinnetje
De scanner staat niet aangeslotenen met die bundels kabels hier weet ik ook niet hoe ik dat wel moet doen
Oh ja, volgens deze echo was ik uitgerekend op 6 juli. Aangezien de vorige echo 4 juli aangaf, houdt de gyn het op 5 juliDus misschien kan het aangepast worden in de OP?
Verders geen aanleiding om geen vaginale bevalling te doen
En nu is het tijd voor verse beebjes
ben nu 32 weken en een beetje..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:10 schreef Randa_v het volgende:
Misschien dat de kleine in gaat dalen, hoeveel weken ben je nu?
JA he ben ook helemala verliefd op de echo haha. Ik ben nu alweer 26 weken, dus inmiddels is ze alweer veel groter (hoop ik).quote:
Ik ben in een maand tijd ook 3,5 kilo aangekomen. daarvoor nks, maar schrok me ook rot, maar toch ergens maar goed. Kindje meot wel groeien natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:07 schreef pinquit het volgende:
ik ben net bij de vk geweest, lekker kort bezoekje en geeneens uitlopers dus kon gelijk gaan zitten
ben in de laatste weekjes opeens 3 kilo aangekomen, jeetje toch wel schrikken hoor![]()
ben nu officieel zwaarder dan mn vent
verder was mn bloeddruk nogsteeds netjes, en beebje groeit nog goed.
weer heerlijk het hartje beluisterd en gevraagd wat mn menstruatie"pijn" dit weekend was en inderdaad randa, de beeb is aan het indalen
ben nu 33 weken dus wat aan de vroege kant, maar het hoeft niet te betekenen dat de bevalling eerder gaat beginnen.
voor de vk is het juist fijn als het al gebeurd is vertelde ze
verder heb ik nog even gevraagd hoe hoog die baarkruk eigenlijk is en toen heb ik hem even gezien, maar hij is op zo'n hoogte dat zelfs ik er gehurkt op kan![]()
Fijn, en het kan natuurlijk toch even duren voor de baby echt ingedaald is. Ik had ongeveer dezelfde klachten rond die tijd.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:07 schreef pinquit het volgende:
verder was mn bloeddruk nogsteeds netjes, en beebje groeit nog goed.
weer heerlijk het hartje beluisterd en gevraagd wat mn menstruatie"pijn" dit weekend was en inderdaad randa, de beeb is aan het indalen
Als dat zo is he.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Randawat balen weer meisje.. ik hoop voor je dat het strippen zijn werk doet en jij en magneet een mooi kindje vast mogen houden..
Mijn datum die ikzelf dcaht was de 21e maar hier gaat er weinig spannends gebeuren.. misschien kwam die datum wel bij me op en ga jij nog op de 21e bevallen dat zou wel rgappig wezen![]()
straks weer op controle.. maar denk weinig nieuws te horen krijg![]()
Ik had het met mijn pols. Telkens met opnemen te hoog. Moest ik mijn bloedgehalte testen, urine, schilklier prikken, hartfilmpje laten maken. Was allemaal niks. MAar toen ik gerookte zalm had gegeten en ik neit wist dat dat niet mocht en aan de schijt raakte toen was he tniet nodig om bloed te prikken. Heel krom eigenlijk :S.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef Randa_v het volgende:
Nou ja, ik maak me niet echt druk. Maar het is zo een hels karwei om iedere keer naar het ziekenhuis te moeten. Moet a.s. zaterdag weer, maar dan kan mijn man mee. Zoals vandaag heb ik eigenlijk geen vervoer en ben ik gewoon 3 kwartier kwijt om met de bus bij het ziekenhuis te komen. En als je niet gemakkelijk kunt lopen werkt het niet echt.En men staat nog steeds niet op voor zwangere vrouwen.
![]()
Mijn bloeddruk is gewoon goed!!! Dus de controles in het ziekenhuis gaan eigenlijk nergens over. Maar ja, de gyn wilde me toch even zien. Ik heb van m'n eigen geen hoge bloeddruk maar door de spanningis deze toch af en toe te hoog, terwijl die nog geen 10 minuten later weer lekker laag is zoals dat het hoort te zijn. Ik hoefde daardoor ook niet op consult bij de gyn.
Nu ben ik toch wel benieuwd wat het strippen gaat brengen.
Toch is het goed dat ze voorzichtig zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:01 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb wel een uur aan de CTG en bloeddrukmeter gelegen, ben wel blij dat er niks mis was. Mijn man vond het onzin dat ik weer naar het ziekenhuis moest van de gyn. Er is toch niks aan de hand.
Da's niet handig dan. Staan ze ook niet op als je het vraagt? Daar zijn mensen vaak wel gevoelig voor.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/793099/1/50#33272590]woensdag 21 december 2005 Zoals vandaag heb ik eigenlijk geen vervoer en ben ik gewoon 3 kwartier kwijt om met de bus bij het ziekenhuis te komen. En als je niet gemakkelijk kunt lopen werkt het niet echt.En men staat nog steeds niet op voor zwangere vrouwen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |