Liam herhal netjes dat er een baby in mama's buik zit, maar snappen doet ie het niet hoor. Hij weet wel wat een baby is, dat is hij niet namelijk, hij is een peuter zegt iequote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef _evenstar_ het volgende:
oeh laat je hem dan wel zien LadyS?
vraagje aan belana en LadyS.. uit nieuwschierigheid.. weten amber en liam het al dat ze ene broertje of zusje krijgen? en zo ja hoe reageren ze daarop? hebben ze wel ook echt het ebsef al enzo
?
Ik heb elders (achter de schermen) vernomen dat X-Ray ondertussen papa is geworden van een mooie dochter. Verdere details weet ik ook niet, wie weet dat hij zelf nog eens langskomt om wat te vertellenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:20 schreef Belana het volgende:
01 januari 2006: X-Ray (papa) en Mevr. X-Ray
* vamperotica herkent het!!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Renegate het volgende:
Nou heb het niet in me schaambeen...
Tis net (rare vergelijking) alsof iemand met een breinaald erin zit te porren... en nu begint het aan de buiten kant net boven me schaambeen ook... kindje is al ingedaalt..
Maar nogmaals ik stress niet hoor.. neeeeeeee (hihihi)
uhm... het had geloof ik wel iets met indalen te maken...quote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Renegate het volgende:
je herkent het?? waarvan?? hoe?? begon de bevaling toen?? of duurde het nog lang??? vertellllllllllllllllllll
quote:Op maandag 19 december 2005 20:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb elders (achter de schermen) vernomen dat X-Ray ondertussen papa is geworden van een mooie dochter. Verdere details weet ik ook niet, wie weet dat hij zelf nog eens langskomt om wat te vertellen![]()
Bij deze X-Ray: van harte!! (en word je nou ook een watje?)
Linkje!!quote:
Beebje heeft nog de tijd om te komen, binnen nu en 3 weken zou het er toch moeten zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
Randa wanneer komt het beepje nou! We wachten vol spanning af hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |