Ik heb niet echt de keuze gehad iig... De tweede bevallig was het de bedoeling van de gyneacoloog dat ik het in eerste instantie op eigen kracht zou doen. Aangezien ik voor de bevallingsdatum al verschillende keren opgenomen ben geweest met weeen en ik zo'n beetje op mijn wenkbrauwen liep is toch voor een keizersnede gekozen (en da's maar goed ook, want mijn bekken was kennelijk toch te smal om via de natuurlijke weg te bevallen). De laatste 2 bevallingen waren dan ook geplande keizersnedesquote:Op woensdag 14 december 2005 11:37 schreef LadyS het volgende:
Dat topic heeft mij ook aan het denken gezetAl voordat ik weer zwanger was.
Maar volgens mij krijg je niet "zomaar" een keizersnede?
Ik weet nog niet wat ik wil. Het liefst wil ik natuurlijk bevallen, maar die verhalen spoken toch wel in mijn achterhoofd (zowel die van Nick als dat van Leah)
Op de persweeën na een bekend verhaal... Als ik kon kiezen zou ik liever een geplande KS hebben (niet meer aan de orde hier overigensquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:07 schreef Xanthe het volgende:
Met persweeën van het ene bed op het andere bed overgeheveld worden , t-shirt uit en operatie jasje aan , de gang over , de lift in... En dan op de OK afdeling op de gang wachten tot de OK schoon gemaakt is van de laatste operatie en tot alle mensen die ze nodig hadden weer aanwezig waren. Het leek een eeuwigheid te duren. En dan zit je op de OK en dan begint iedereen tegen je te praten want allemaal moeten ze iets van je (ruggeprik , infuus , schoonmaken en scheren). Als het dan toch een keizersnede zou worden liever alles wat rustiger zonder die heftige weeën
MIjn jongste heeft meegedaan aan een onderzoek naar allergieen in het WKZ (indiaan onderzoek)quote:Op woensdag 14 december 2005 10:15 schreef mantamanta het volgende:
Nog veel minder fijn, is dat onderzoek heeft uitgewezen (zeer grootschalig onderzoek) dat los van wat het met de moeder doet, kinderen die via de normale weg zijn gekomen, over het algemeen veel minder last van allergien etc hebben.
Dit komt daardat de overdracht van allerlij sappen en ontlasting dan goed doorkomt, waardoor het kind de kans krijgt een betere darmflora en afweersysteem etc op te bouwen.
Vriendin van mij studeerd Life Science technolegy, dat gaat voor een groot deel over bacterien en virussen en de werking ervan op het lichaam, tot in de allerkleinste onderdeeltjes van de mens.
(even de betrouwbaarheid van de bron melden)
Hier all the way behalve het eruit poepen. Met persweeën naar de OK gebracht worden was geen pretje en leek uren te duren , maar tussen het punt dat ze besloten tot een spoed KS en dat Isis er was was 59 minuten preciesquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op de persweeën na een bekend verhaal... Als ik kon kiezen zou ik liever een geplande KS hebben (niet meer aan de orde hier overigens).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |