Persoonlijk vind ik Atlantis leuker, helemaal nu O'Neil pleite is bij SG1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:24 schreef Dementor het volgende:
Ik vind SG1 leuker dan Atlantis.
Hopelijk gaan ze nog even door.
Ja de chemie tussen O'Neil en de rest van het SG1 team is super.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Atlantis leuker, helemaal nu O'Neil pleite is bij SG1
Ik hoop echter niet dat Atlantis SG1 echt gaat vervangen... laat ze maar lekker synchroon lopen
Dan zou SG1 op 15 seizoenen uitkomen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:20 schreef Dementor het volgende:
Is het de bedoeling dat Atlantis ooit (binnen een jaar of 5) SG1 gaat vervangen qua serie?
Dat hangt van de persoon af die de 300e post plaatst in Chevron 8.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:35 schreef Ultralaser het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik die topic bekijk maar vroeg me af hoe we het topic gaan noemen als we voorbij Chevron 8 zijn
Misschien iets met de team's dan ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:35 schreef Ultralaser het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik die topic bekijk maar vroeg me af hoe we het topic gaan noemen als we voorbij Chevron 8 zijn
Richard Dean Anderson wil meer tijd doorbrengen met zijn familie, en dan vooral met zijn dochtertje (iets van 7 of 8 jaar oud)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:47 schreef Abonides het volgende:
Waarom is McGyver eigenlijk gestopt met de serie?
Chevron 9 .. niet flauw doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:35 schreef Ultralaser het volgende:
Hoop niet dat SG:Atlantis het zelfde lot staat te wachten als Star Trek: Enterprisequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:07 schreef TechXP het volgende:
Vind beide series errug super. Soms wat mindere afleveringen, maar ik vind het verhaal, de karakters, etc. allemaal boeiend. Ik hoop dat ze doorgaan met SG1 en met Atlantis. Iemand idee of de kijkcijfers nog zeer goed/veelbelovend zijn van de series?
Achso... ik kan altijd wel erg om zijn karakter lachen. Hij was/is toch executive producer? Het zou wel leuk zijn als ie nog eens terugkomt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Richard Dean Anderson wil meer tijd doorbrengen met zijn familie, en dan vooral met zijn dochtertje (iets van 7 of 8 jaar oud)
Die is voortijdig gestopt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:21 schreef omegaproject het volgende:
Hoop niet dat SG:Atlantis het zelfde lot staat te wachten als Star Trek: Enterprise
mijn bittorent weigert dienst en op dc++ is hij nog niet te vindenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef TechXP het volgende:
Enterprise had wel een mooie introsong..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
Ik kijk nu inmiddels ook enterprise, sezioen 3. De Xindi willen de mensenras uitroeien omdat ze geloofden dat wij ze zullen uitroeien ooit. Nu op disk 6 is het al zover dat wij en de Xindi onze krachten bundelen en tegen de sferenbouwers vechten. Best een goed verhaallijn met mooie turns, up en downs. Sez 1 en 2 heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Enterprise had gewoon zwaar gebrek aan een goed verhaal, zeker in seizoen 1.
Later werd het wat interessanter, maar toen was het dus al te laat.
Ja maar we weten nu wle dat er beschavingen zijn in Pegasus die technologies ver waren. En wie zegt dat deze 2 volkeren elkaar hebben uitgemoord. Misschien komen we ze wel ineens tegen in S4 of 5 hebben ze SG1 ook wle een geflikt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:34 schreef Mirel het volgende:
Ik heb liever afleveringen die wat toevoegen aan het verhaal, en aan het stargate universum in z'n geheel. (Nou weten we wel dat er een oorlog was tussen die 2 beschavingen, maar da's ook alles)
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:12 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond maar ff ep.16 kijken. Vooralsnog een verkapte tvp hier.
Ik vind er wel wat verschil in zitten. Sheppard is veel jongensachtiger.quote:Atlantis... in het begin kon het mijn aandacht niet vasthouden, en ik stoorde me een beetje aan dat huppeldepuppel een exacte kloon is van Dean Anderson
Toen ik Atlantis voor het eerst keek, herkende ik direkt O'Neil in Sheppard, en bij elke aflevering wist ik het ineens weer. Ik zie eigenlijk geen verschil tussen die 2, behalve dat ze er anders uitzien. Ze commanderen allebei, begrijpen technische dingen nooit, allebei hebben ze de gewoonte om ingewikkelde dingen simpel te verwoorden, allebei droge humor, sarcasme enz enz.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind er wel wat verschil in zitten. Sheppard is veel jongensachtiger.
O'Neills humor bestond voor een groot deel uit droge one-liners en goedgeplaatst sarcasme. Sheppard's humor is wat directer.
Klopt ... stel voor dat het volgende topic een ge-facelifte OP krijgtquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:01 schreef Mirel het volgende:
OP is trouwens verouderd.
Had al op de site gekeken waar de plaatjes vandaan komen, maar die hebben ook geen ronin er bij staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm inderdaad. er moet er een ander openingsplaatje komen, ford moet weg, en ronon en beckett moeten erbij.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
we hebben een winnaar
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef TechXP het volgende:
Misschien een wedstrijdje doen voor een nieuw plaatje? Wie het mooiste stargate plaatje voor volgende topic kan maken. Prijs: reisje naar slechterikken uit stargate naar keuze
quote:Also being readied for Summer release is the complete television series of sci-fi favorite, "Stargate Atlantis," in high-definition.
Die wordt hetquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[[url=http://x11.putfile.com/1/310442812.jpg]afbeelding][/url]
Niet meer zo stoer he? En zo valt wel erg op hoe klein ze is. (niets mis met kleine vrouwen hoorquote:
In Critical mass (2x13). Over welke aflevering had jij het?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:20 schreef DarthNick het volgende:
Waar waren de Goa'uld dan in die aflevering van SGA?
Je bedoelt dat gezang van Teyla?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat was een erg mooie aflevering. Hele mooie muziek
Het was wel mooi... maar compleet 'out of place' imo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze heeft een goede zangstem. Je verwacht zoiets alleen totaal niet bij Stargate, daarom lijkt het wat raar
Man, hoe krijg je het toch iedere keer voor elkaar om precies te zeggen wat ik ook wil zeggen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat contrast vond ik juist erg mooi. Het lied op de ringceremonie, afgewisseld met beelden van het personeel dat in wanhoop naar een oplossing zoekt, en dan nog ineens het zware geluid van de 2 wraithkruisers.
Great minds think alikequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:32 schreef Mattievandezolder het volgende:
Man, hoe krijg je het toch iedere keer voor elkaar om precies te zeggen wat ik ook wil zeggen?
Dat zeggen alle idioten die het zelf (net) niet zeggen.quote:
zou gek is dat wormhole verhaal niet hoor het is theoretisch allemaal mogelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:02 schreef LSDsmurf het volgende:
http://news.scotsman.com/scitech.cfm?id=16902006
mm zou Stargate dan toch echt zijn
Wat mij betreft welquote:Op zondag 8 januari 2006 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Zal ik die nieuwe castfoto alvast in de wiki gooien dan?
Fok! Zit op mn werk, en kan de download niet aanzetten thuisquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Prowl het volgende:
Ik heb em net gekeken
En het is een leuke aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.my 2 centsBFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
Daar zit ik normaal gezien ook op, gaat lekker snel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Tropico oid.
Moet je wel aan 1001 regeltjes voldoen
Inderdaad een goed punt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 05:15 schreef ArK het volgende:
Ep 2x16... *rolleyes*
Wat? Willen jullie onze lichamen eventjes overnemen? Geen probleem! Hiero, neem meteen de twee hoogst geplaatste mensen van onze missie! We kunnen jullie vast prima vertrouwen, ik bedoel, we hebben nog nooit iets in deze richting meegemaakt! What on earth (nouja, Atlantis) could go wrong? Zijn er misschien nog meer mensen die al eeuwen rondzweven en tijdelijk even een lichaam nodig hebben? We hebben hier zat donor lichamen!![]()
zow, dat was wel weer sarcastisch genoeg voor vandaag
maar dat is toch gewoon leukquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gezellig samenzijn over torrents, downloadsnelheden, nieuwsgroepen en andere weetjes is verwijderd. Daar dient dit topic niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Damn, dit had eigelijk in het SG-1 topic gemoeten
Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:58 schreef LSDsmurf het volgende:
GateWorld heeft enkele serieuze spoilers gepost voor de eerste (of eerste 2 want dit zal een 2 parter zijn denk ik) aflevering van seizoen 10.
Het is nogal een redelijk lange brok tekst dus misschien is het beter om het hier http://www.gateworld.net/(...)miereisfleshan.shtml te lezen.
Het plot neemt een andere wending in deze aflevering:bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Damn, dit had eigelijk in het SG-1 topic gemoeten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
hehe ik ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:58 schreef Mirel het volgende:
Oehh dat ga ik dus echt niet lezen.
Ja, waarom hadden ze dat wapen nodig en wat kregen de Genii hiervoor?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze had een afspraak over het krijgen van een Genii nucleair wapen.
Bedoelde je dat of wat anders?
En dan kunnen we weer een half jaar wachtenquote:Stargate: Atlantis 2: Ep. 18 - Michael January 17 - 11:20 am
Stargate: Atlantis 2: Ep. 19 - Inferno January 23 - 8:00 pm
Stargate: Atlantis 2: Ep. 20 - Allies January 30 - 8:00 pm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
Ronin en of Sheppard hadden een paar extra kogels in 'm moeten schieten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef omegaproject het volgende:
Zojuist 2.18 gezien...
Wehehe
Wat een kloojo's zijn het ook daar in Atlantis
Op de één of andere manier weten ze het altijd weer érger voor zichzelf te maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different, I'm on a horse.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Ronin en of Sheppard hadden een paar extra kogels in 'm moeten schieten voor de zekerheid.
(2x20 spoiler)Nee .. ja ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist inderdaad al wel hoe het ging aflopen![]()
Maar dat maakt het niet minder stom
Inderdaad, zet weer wat druk op de ketel zo aan het einde van het seizoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel een goede verhaalontwikkeling natuurlijk dat de Wraith weten dat Atlantis nog steeds bestaat.
Danke schon!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:59 schreef Nachoman het volgende:
jah zeker, bij deze:
Ik heb hem al gemaild wat ie bedoelt met ongewenst. Is het omdat het semi-offtopic is, heeft er iemand geklaagd, of is het omdat subs illegaal klinken aangezien brein ooit ondertitels site down bracht....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe flauw. Het zijn zelfgemaakte ondertitelingen.
Excuus... ik ontdek net dat ik de Ori en de Geni door mekaar haal, alles valt weer op zijn plaats....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is allemaal al gewoon geweest. Het waren terugblikken uit o.a. The Storm, The Eye, The Siege.
Welk deel herkende je niet?
Ik KAN je niet mailen omdat je mailadres hidden is en er is ook geen PM beschikbaar. En de intro van 2.17 klopt, maar omdat ik zoveel andere series volg, zoals enterprise (enkele acteurs ervan spelen ook in 2.17 en 2.18) en verder best lang duurde voordat ik het vervolg kon kijken vanwege de subs was ik de weg ff kwijt. Ik dacht huh Ori? Hoe zijn ze bij atlantis uitgekomen? Kernbommetje van de Ori huh?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef Nachoman het volgende:
ach jah Saviour, zo zijn er bést veel dinegn die je op 8 andere manieren kunt vertalen, maar ik zag dat ze het in de vorige delen ook zo vertaald hadden.
en zei solidasrock dat ie een mailtje had verstuurd naar mij? want ik zie hier geen PM box op dit forum.
en idd, ook ik stond vreemd te kijken bij ep 2x17, 'de vorige keer' kan ik me ook niet herinneren, wel gezocht maar niks gevonden wat er op llijkt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is allemaal al gewoon geweest. Het waren terugblikken uit o.a. The Storm, The Eye, The Siege.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mckay mag dan niet klagenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Innuendo: An indirect or subtle, usually derogatory implication in expression
"work under me"
*mompelt iets over Gateworld en dat Icecreamfarmer's verwachtingen fout zijn*quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
verder verwacht ik dat dat schip vernietigd gaat worden de volgende aflevering.
ja maar die willen toch ook ancient stuff aanrakenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:47 schreef DarthNick het volgende:
Omdat de Asgard wel iets anders te doen hebben dan te babysitten op ons lijkt me
Van die dreiging had je al kunnen weten toen Michael ontsnapte... hij en z'n queen komen er aan... wel gaaf.. de Orionquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:29 schreef Arsenius het volgende:
humor was wel lollig, weer eens een leuke ep! Alleen zag ik van te voren wel die dreiging van de Wraith aankomen. op het moment dat er over dat ancient schip werd verteld. 1 en 1 is 2. Maar goed, desondanks een amuserende aflevering.
De Asgard zijn volop bezig met het herstellen van hun beschaving.quote:wat ik ook niet snap is waarom er maar zo weinig asgards (1) zijn in atlantis
De Orion zal de eerste paar afleveringen zichzelf nog hinkelen en strompelend er doorheen moeten slepen. Bij de eerste aflevering met de Prometheus was ie ook nog niet af.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:43 schreef DarthNick het volgende:
Wha, de Orion is nog zwaar beschadigd, zou erg ongeloofwaardig worden als ze die binnen 3 weken helemaal tiptop krijgen. De Deadalus is volgens mij vele male sterker dan de Prometheus en ik denk dan ook dat de Prometheus helemaal outclassed is door een Wraith-Cruiser
en chemisch wapen net zoals in sg1 tegen de goauldquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef kingmob het volgende:
Ik vond het, zeker in vergelijking met de vorige afleveringen, weer een erg leuke aflevering. Sowieso altijd leuk als ze flinke technology vinden. Dat aftappen van geothermal power leek mij overigens verdomd handig, jammer dat ze daar niet meer van hebben kunnen leren.
Ik denk dat Atlantis nu (terecht) gaat bedenken dat ze de wraith moeten aanpakken voor ze bij atlantis zijn. Bovendien kunnen ze ze wel iig tijdelijk verzwakken met hun virus. Ik hoop idd dat het niet gewoon een herhaling van de vorige finale wordt iig. Het feit dat er maar 1 hive-ship was stuurt wel aan op iets wat we nog niet weten denk ik.
F302 tegen dartsquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Probleem met de Deadalus is nu, dat het geen effectieve offensieve wapens heeft tegen de Wraith.
Waarschijnlijk weer met een een cliffhanger waarbij je jezelf het liefst voor een half jaar laat invriezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:59 schreef DarthNick het volgende:
Helaas wel, maar voor het serie is het wel weer goed, we kunnen de wraith niet 1on1 gaan bevechten (alhoewel ik dat stiekem toch hoop, ik zie al de space-battles voor me). Ik vraag me af hoe ze de season finale zal uitpakken
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:17 schreef Breetai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer met een een cliffhanger waarbij je jezelf het liefst voor een half jaar laat invriezen.
Zeker wel, al heb ik mezelf toch niet kunnen tegenhouden om de spoilers te lezen op Gateworld, en ik denk dat ik de finale van seizoen 1 toch spannender vindt als die van 2, ook al heb ik hem nog niet gezien natuurlijk...quote:
You got to be kidding me, ik dacht dat er 22 afleveringen waren dit seizoen. Arggh this is nerve-wrecking.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ergens in juli.
Klets nie, tis maar 350 MB, hoe lang is lang voor jou danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef Super7fighter het volgende:
Het downloaden duurt lang!!!
Oooh, goed dat je erover begint, die zou ik krijgen van een vriend van me, ff erachteraan gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef TechXP het volgende:
BattleStar Galactica = BSG
Die neem ik ook maar als tussenstuk
Die van mij is slechts 261 mb, en het heeft drie uur geduurd! Smerig Ipod-formaat ook nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klets nie, tis maar 350 MB, hoe lang is lang voor jou dan![]()
Van 22 omlaag gegaan naar 22, toe maar!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Alle Stargate Atlantis seizoenen tot nu toe hadden 20 eps, volgende zal dat ook hebben. (vanaf dat Atlantis erbij kwam op SciFi zijn de episode orders omlaag gegaan van 22 naar 22 voor SG-!)
De locatie van de aarde oke, maar de intergalactische hyperdrive, dat betwijfel ik. Hoe kan ook het wordt zeker leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Super7fighter het volgende:
Holy shit wat een einde!!! De Wraith hebben spoedig de geavanceerde hyperdrive technologie en de locatie van de aarde.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thoughts anyone?BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
De Wraith hebben de specs van de Aurora gedownload en die had dit vermogen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef DarthNick het volgende:
[..]
De locatie van de aarde oke, maar de intergalactische hyperdrive, dat betwijfel ik. Hoe kan ook het wordt zeker leuk.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef DarthNick het volgende:
[..]
De locatie van de aarde oke, maar de intergalactische hyperdrive, dat betwijfel ik. Hoe kan ook het wordt zeker leuk.
Mijn voorspellingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thoughts anyone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
[..]
Mijn voorspellingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thoughts anyone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
Mission Logs van de Aurora, dat is iets heel anders dan engine specs.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De Wraith hebben de specs van de Aurora gedownload en die had dit vermogen.![]()
[..]
Mijn voorspellingenik las wel dat er bij sg1 nog een russische schip opduikt maar van de andere heb ik nog niet gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thoughts anyone?
verder heeft atlantis nu genoeg drones.
en hebben de wraith in ons galaxy behalve een technologische achterstand ook nog eens de nummers niet mee1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
[..]
Mijn voorspellingenAan de Ancient outpost hebben we niks zonder een ZPM de enige goeie ZPM heeft Atlantis want die van SG1 was op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thoughts anyone?Live for the moment. Because it may never come again.
Wat moeten ze dan met de Aurora mission reports?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef DarthNick het volgende:
[..]
Mission Logs van de Aurora, dat is iets heel anders dan engine specs.
Ik vond de Prometheus eerder als een vliegje t.o.v. die hive schepen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:54 schreef kingmob het volgende:
Ik vind het idd een beetje gek, 2 Wraith schepen zijn als vervelende vliegjes...
lokatie van planeten uit gehaaldquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan met de Aurora mission reports?![]()
Die ik bedoelde ik die ZPM die ze toen van Ra hadden gestolen is nu in Atlantis. En die andere waarmee ze de de crew naar Atalntis hadden gestuurd in de pilot die is op.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef DarthNick het volgende:
Radeon_NL, de ZPM die nu gebruikt word in Atlantis is niet dezelfde als die O'Neill ophaalde, op aarde werd nog een ZPM gevonden. En ik heb z'n vermoeden dat er nog wel een ZPM of 2 opduikt in de toekomst. Een ding blijf ik wel raar vinden, ze hebben atlantis, complete toegang tot de database, waarom maken ze zelf geen ZPM's? De Ancients moeten dat toch ook gedaan hebben.
Andere mogelijkheid is dat ze een Naquadria reactor aansluiten op de outpost, dat ding moet toch wel voldoende power leveren voor sensors en weapons?
Ik kan niet wachten!quote:Executive producer Joseph Mallozzi:
"Like last year, Martin Gero will be kicking things off by scripting the premiere that picks up where 'Allies' left off. For those of you who have access to a time time travel and have seen 'Allies,' I'm sure you're asking yourself "How are they going to top that one?" Well, wait until July and prepare to be amazed. Alternately, you can travel forward in time and watch the episode. If you do, please record a transcript and then send it to Martin as it would save him a heck of a lot of time in the scripting process."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Stinger__ op 02-02-2006 02:16:37 ]
Ja echt wel. Echt leuk inderdaad. Moest er hard om lachenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En prachtige McKay - Hermiod interactieDie Asgard is echt zo grappig.
Daar zijn ze weinig mee aangezien er ook nog een speciaal kristal nodig is, enkel de Stargate op Atlantis zou dat hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:33 schreef Mattievandezolder het volgende:
Maar met Wraith hyperspace doen ze er toch fucking lang over om op aarde aan te komen, ze hadden beter de coordinaten en een iris code kunnen jatten uit het systeem lijkt me.
Ook ik heb genoten van deel 2.19 nu ik de engelse subs kon bemachtigen (dank aan nachoman nogmaals!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Superaflevering weer.
Prachtig acteerwerk van David Hewlett, die gast is echt goed. Z'n karakter is ook briljant. Ik zou bijna zeggen dat hij echt slimmer is dan Carter. En inderdaad fantastisch, die dialogen tussen hem en die vrouw
En wat een prachtig schip, die Orion. Ik ben benieuwd of ze die houden of netjes teruggeven.
Ook mooi dat Atlantis weer meer drones heeft. Als het bij dat ene Hive-schip zou blijven, zouden die Drones er gehakt van maken.
Het lijkt alleen wel een kopie te worden van de vorige finale. Met als verschil dat ze nu 2 krachtige (of 3, als de Prometheus komt) schepen hebben.
[..]
De Asgard zijn volop bezig met het herstellen van hun beschaving.
kan wel leuk zijn.. Een wraith met Prior mogelijkhedenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
De Wraith eten die Prior gewoon op
ow jawel hoor, er zijn nieuwe schepen in de maak(volgens Gateworld sowieso een schip van de Russen en de Odyssey van de Amerikanen), die tegen het eind van seizoen 9 wel gereed zijn, Atlantis liep voor hè, dus in 9x20 is er wel weer verdediging om de bedreiging uit 2x20 tegen te gaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:19 schreef DarthNick het volgende:
Edit my last post, aarde word nu verdedigt door ........ niets.......
Zeker wel, vooral ook op dat plaatje, één van de mooiste planeet-views uit SG1quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
De stoerste schepen komen absoluut van de Asgard. Die schepen van de O\'Neill klasse zijn echt kwijlend mooi.
Vergeet Lost niet... die verzamel ik nu ookquote:Op maandag 6 februari 2006 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
juli...da's nog zo verrekt lang. Gelukkig zijn er nog 5 SG-1 afleveringen te gaan, da's alweer een ruime maand minder.
En ondertussen vermaak ik me wel met het eveneens uitstekende Battlestar Galactica
Lijkt me makkelijker dan eeuwig wachten op Net 5...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
zelf gaan downloaden.
Om de serie ff te quoten : McKay will figure something out!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef darkchild1986 het volgende:
Hallo iedereen dit is de eerste keer dat ik dit doe. Pff erg he dat atlantis pas in juli verder gaat.
Ben wel benield hoe ze dat gaan oplossen met de wraith.
Dat neem ik dan voor lief, hij is echt masterlijk grappig altijd, hij heeft precies dezelfde humor als ik, dus das goed.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef darkchild1986 het volgende:
zeker weten dat mckay het zal uit vogelen.
Hij is er slim genoeg voor, al moet hij dit nu niet lezen anders moeten we dat nog jaren aanhoren.
ja als je seizoen 7 gezien hebt kun je al aan stargate beginnenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef Ericjuh het volgende:
mensen,
ff vraagie.. keb hier stargate seizoen 8 en stargate atlantis seizoen 1...
nu ben ik zowat halve wege seizoen 8 en nu wil ik atlantis seizoen 1 gaan kijken.. kan dat al? of komt d'r nog een aflevering in stargate dat over eerste aflevering van atlantis gaat?
of lopen de verhalen gewoon helemaal appart?
oke dan.. vanavond ff afleveringetje proberenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja als je seizoen 7 gezien hebt kun je al aan stargate beginnen
Na elke stargate aflevering komt een atlantis aflevering, dus na SG1 8x4 komt Atlantis 1x4. Enzovoort.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef Ericjuh het volgende:
mensen,
ff vraagie.. keb hier stargate seizoen 8 en stargate atlantis seizoen 1...
nu ben ik zowat halve wege seizoen 8 en nu wil ik atlantis seizoen 1 gaan kijken.. kan dat al? of komt d'r nog een aflevering in stargate dat over eerste aflevering van atlantis gaat?
of lopen de verhalen gewoon helemaal appart?
Ja? In laatste aflevering van sez 2 is er iets vernietigd wat nu nog altijd niet in SG1 sez 9 te zien is?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Na elke stargate aflevering komt een atlantis aflevering, dus na SG1 8x4 komt Atlantis 1x4. Enzovoort.
De cross-over is minimaal trouwens.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2006 22:04:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Dat was een Asgard ship uit seizoen 8.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:45 schreef SolidasRock het volgende:
(ik weet dat er ook nog een enorm schip was dat op zelfmoordmissie ging en vernoemd is naar die macgyver figuur)
Er was een Asgard schip dat zichzelf opblies om wat replicators te vernietigen. Dat schip heette inderdaad de O'Neill.quote:(ik weet dat er ook nog een enorm schip was dat op zelfmoordmissie ging en vernoemd is naar die macgyver figuur)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:46 schreef LSDsmurf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Atlantis valt weinig te spoileren, seizoen is alweer fini
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:46 schreef LSDsmurf het volgende:Laat hem nou even LSDsmurf, dadeljk raakt hij echt door de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja? In laatste aflevering van sez 2 is er iets vernietigd wat nu nog altijd niet in SG1 sez 9 te zien is?
Voor wie niet begrijpt waar ik over heb, zie spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
ik dacht dat de odysssey nog in aanbouw wasquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
De Odyssey is van hetzelfde type als de Deadalus (Een X304). Het schip was voor eerst te zien in Off The Grid.
De Daniel Jackson verscheen in New Order. Het is het schip dat het zwarte gat in de gaten hield dat de Asgard gemaakt hadden. O'Neill werd aan boord van schip getransporteerd (in stase, vanuit de Outpost in Antarctica.
Plaatje ervan (betere kon ik zo gauw niet vinden:)
[afbeelding]
De O'Neill werd weliswaar vernietigd, maar de Asgard zijn daarna wel overgeschakeld op dat type schip. De 'oude' schepen (zoals te zien in Thor's Chariot) gebruiken ze bijna niet meer (nadat Anubis gehakt maakte van zo'n schip)
Lol, dat is idd een goed idee, flink veel foto's erin gooien, ik ben voor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het centrale stargate battleship topic deeltje 1
![]()
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:19 schreef HighLander het volgende:
about f*cking time
Helemaal goed,. hehequote:Op woensdag 12 juli 2006 23:05 schreef Nachoman het volgende:
heerlijk! mijn zaterdag ochtend is helemaal vrij van afspraken !
geen vrouwen, geen herrie, helemaal niks! Man i can't wait !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |