Inderdaad een goed punt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 05:15 schreef ArK het volgende:
Ep 2x16... *rolleyes*
Wat? Willen jullie onze lichamen eventjes overnemen? Geen probleem! Hiero, neem meteen de twee hoogst geplaatste mensen van onze missie! We kunnen jullie vast prima vertrouwen, ik bedoel, we hebben nog nooit iets in deze richting meegemaakt! What on earth (nouja, Atlantis) could go wrong? Zijn er misschien nog meer mensen die al eeuwen rondzweven en tijdelijk even een lichaam nodig hebben? We hebben hier zat donor lichamen!![]()
zow, dat was wel weer sarcastisch genoeg voor vandaag
maar dat is toch gewoon leukquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gezellig samenzijn over torrents, downloadsnelheden, nieuwsgroepen en andere weetjes is verwijderd. Daar dient dit topic niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Damn, dit had eigelijk in het SG-1 topic gemoeten
Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:58 schreef LSDsmurf het volgende:
GateWorld heeft enkele serieuze spoilers gepost voor de eerste (of eerste 2 want dit zal een 2 parter zijn denk ik) aflevering van seizoen 10.
Het is nogal een redelijk lange brok tekst dus misschien is het beter om het hier http://www.gateworld.net/(...)miereisfleshan.shtml te lezen.
Het plot neemt een andere wending in deze aflevering:bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Damn, dit had eigelijk in het SG-1 topic gemoeten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
hehe ik ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:58 schreef Mirel het volgende:
Oehh dat ga ik dus echt niet lezen.
Ja, waarom hadden ze dat wapen nodig en wat kregen de Genii hiervoor?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze had een afspraak over het krijgen van een Genii nucleair wapen.
Bedoelde je dat of wat anders?
En dan kunnen we weer een half jaar wachtenquote:Stargate: Atlantis 2: Ep. 18 - Michael January 17 - 11:20 am
Stargate: Atlantis 2: Ep. 19 - Inferno January 23 - 8:00 pm
Stargate: Atlantis 2: Ep. 20 - Allies January 30 - 8:00 pm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
Ronin en of Sheppard hadden een paar extra kogels in 'm moeten schieten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef omegaproject het volgende:
Zojuist 2.18 gezien...
Wehehe
Wat een kloojo's zijn het ook daar in Atlantis
Op de één of andere manier weten ze het altijd weer érger voor zichzelf te maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different, I'm on a horse.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Ronin en of Sheppard hadden een paar extra kogels in 'm moeten schieten voor de zekerheid.
(2x20 spoiler)Nee .. ja ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist inderdaad al wel hoe het ging aflopen![]()
Maar dat maakt het niet minder stom
Inderdaad, zet weer wat druk op de ketel zo aan het einde van het seizoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel een goede verhaalontwikkeling natuurlijk dat de Wraith weten dat Atlantis nog steeds bestaat.
Danke schon!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:59 schreef Nachoman het volgende:
jah zeker, bij deze:
Ik heb hem al gemaild wat ie bedoelt met ongewenst. Is het omdat het semi-offtopic is, heeft er iemand geklaagd, of is het omdat subs illegaal klinken aangezien brein ooit ondertitels site down bracht....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe flauw. Het zijn zelfgemaakte ondertitelingen.
Excuus... ik ontdek net dat ik de Ori en de Geni door mekaar haal, alles valt weer op zijn plaats....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is allemaal al gewoon geweest. Het waren terugblikken uit o.a. The Storm, The Eye, The Siege.
Welk deel herkende je niet?
Ik KAN je niet mailen omdat je mailadres hidden is en er is ook geen PM beschikbaar. En de intro van 2.17 klopt, maar omdat ik zoveel andere series volg, zoals enterprise (enkele acteurs ervan spelen ook in 2.17 en 2.18) en verder best lang duurde voordat ik het vervolg kon kijken vanwege de subs was ik de weg ff kwijt. Ik dacht huh Ori? Hoe zijn ze bij atlantis uitgekomen? Kernbommetje van de Ori huh?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef Nachoman het volgende:
ach jah Saviour, zo zijn er bést veel dinegn die je op 8 andere manieren kunt vertalen, maar ik zag dat ze het in de vorige delen ook zo vertaald hadden.
en zei solidasrock dat ie een mailtje had verstuurd naar mij? want ik zie hier geen PM box op dit forum.
en idd, ook ik stond vreemd te kijken bij ep 2x17, 'de vorige keer' kan ik me ook niet herinneren, wel gezocht maar niks gevonden wat er op llijkt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is allemaal al gewoon geweest. Het waren terugblikken uit o.a. The Storm, The Eye, The Siege.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
mckay mag dan niet klagenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Innuendo: An indirect or subtle, usually derogatory implication in expression
"work under me"
*mompelt iets over Gateworld en dat Icecreamfarmer's verwachtingen fout zijn*quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
verder verwacht ik dat dat schip vernietigd gaat worden de volgende aflevering.
ja maar die willen toch ook ancient stuff aanrakenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:47 schreef DarthNick het volgende:
Omdat de Asgard wel iets anders te doen hebben dan te babysitten op ons lijkt me
Van die dreiging had je al kunnen weten toen Michael ontsnapte... hij en z'n queen komen er aan... wel gaaf.. de Orionquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:29 schreef Arsenius het volgende:
humor was wel lollig, weer eens een leuke ep! Alleen zag ik van te voren wel die dreiging van de Wraith aankomen. op het moment dat er over dat ancient schip werd verteld. 1 en 1 is 2. Maar goed, desondanks een amuserende aflevering.
De Asgard zijn volop bezig met het herstellen van hun beschaving.quote:wat ik ook niet snap is waarom er maar zo weinig asgards (1) zijn in atlantis
De Orion zal de eerste paar afleveringen zichzelf nog hinkelen en strompelend er doorheen moeten slepen. Bij de eerste aflevering met de Prometheus was ie ook nog niet af.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:43 schreef DarthNick het volgende:
Wha, de Orion is nog zwaar beschadigd, zou erg ongeloofwaardig worden als ze die binnen 3 weken helemaal tiptop krijgen. De Deadalus is volgens mij vele male sterker dan de Prometheus en ik denk dan ook dat de Prometheus helemaal outclassed is door een Wraith-Cruiser
en chemisch wapen net zoals in sg1 tegen de goauldquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef kingmob het volgende:
Ik vond het, zeker in vergelijking met de vorige afleveringen, weer een erg leuke aflevering. Sowieso altijd leuk als ze flinke technology vinden. Dat aftappen van geothermal power leek mij overigens verdomd handig, jammer dat ze daar niet meer van hebben kunnen leren.
Ik denk dat Atlantis nu (terecht) gaat bedenken dat ze de wraith moeten aanpakken voor ze bij atlantis zijn. Bovendien kunnen ze ze wel iig tijdelijk verzwakken met hun virus. Ik hoop idd dat het niet gewoon een herhaling van de vorige finale wordt iig. Het feit dat er maar 1 hive-ship was stuurt wel aan op iets wat we nog niet weten denk ik.
F302 tegen dartsquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Probleem met de Deadalus is nu, dat het geen effectieve offensieve wapens heeft tegen de Wraith.
Waarschijnlijk weer met een een cliffhanger waarbij je jezelf het liefst voor een half jaar laat invriezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:59 schreef DarthNick het volgende:
Helaas wel, maar voor het serie is het wel weer goed, we kunnen de wraith niet 1on1 gaan bevechten (alhoewel ik dat stiekem toch hoop, ik zie al de space-battles voor me). Ik vraag me af hoe ze de season finale zal uitpakken
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:17 schreef Breetai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer met een een cliffhanger waarbij je jezelf het liefst voor een half jaar laat invriezen.
Zeker wel, al heb ik mezelf toch niet kunnen tegenhouden om de spoilers te lezen op Gateworld, en ik denk dat ik de finale van seizoen 1 toch spannender vindt als die van 2, ook al heb ik hem nog niet gezien natuurlijk...quote:
You got to be kidding me, ik dacht dat er 22 afleveringen waren dit seizoen. Arggh this is nerve-wrecking.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ergens in juli.
Klets nie, tis maar 350 MB, hoe lang is lang voor jou danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef Super7fighter het volgende:
Het downloaden duurt lang!!!
Oooh, goed dat je erover begint, die zou ik krijgen van een vriend van me, ff erachteraan gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef TechXP het volgende:
BattleStar Galactica = BSG
Die neem ik ook maar als tussenstuk
Die van mij is slechts 261 mb, en het heeft drie uur geduurd! Smerig Ipod-formaat ook nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klets nie, tis maar 350 MB, hoe lang is lang voor jou dan![]()
Van 22 omlaag gegaan naar 22, toe maar!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Alle Stargate Atlantis seizoenen tot nu toe hadden 20 eps, volgende zal dat ook hebben. (vanaf dat Atlantis erbij kwam op SciFi zijn de episode orders omlaag gegaan van 22 naar 22 voor SG-!)
De locatie van de aarde oke, maar de intergalactische hyperdrive, dat betwijfel ik. Hoe kan ook het wordt zeker leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Super7fighter het volgende:
Holy shit wat een einde!!! De Wraith hebben spoedig de geavanceerde hyperdrive technologie en de locatie van de aarde.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thoughts anyone?BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
De Wraith hebben de specs van de Aurora gedownload en die had dit vermogen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef DarthNick het volgende:
[..]
De locatie van de aarde oke, maar de intergalactische hyperdrive, dat betwijfel ik. Hoe kan ook het wordt zeker leuk.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef DarthNick het volgende:
[..]
De locatie van de aarde oke, maar de intergalactische hyperdrive, dat betwijfel ik. Hoe kan ook het wordt zeker leuk.
Mijn voorspellingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thoughts anyone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef DarthNick het volgende:
[..]
Mijn voorspellingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thoughts anyone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |