abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:05:29 #201
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_34667092
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:18 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De Wraith hebben de specs van de Aurora gedownload en die had dit vermogen.
Mission Logs van de Aurora, dat is iets heel anders dan engine specs.
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:54:16 #202
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_34668428
Ik vind het idd een beetje gek, 2 Wraith schepen zijn als vervelende vliegjes...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_34673109
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef DarthNick het volgende:

[..]

De locatie van de aarde oke, maar de intergalactische hyperdrive, dat betwijfel ik. Hoe kan ook het wordt zeker leuk.

Mijn voorspellingen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thoughts anyone?
ik las wel dat er bij sg1 nog een russische schip opduikt maar van de andere heb ik nog niet gehoord.

verder heeft atlantis nu genoeg drones.

en hebben de wraith in ons galaxy behalve een technologische achterstand ook nog eens de nummers niet mee
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:30:35 #204
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_34676225
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef DarthNick het volgende:

[..]

De locatie van de aarde oke, maar de intergalactische hyperdrive, dat betwijfel ik. Hoe kan ook het wordt zeker leuk.

Mijn voorspellingen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thoughts anyone?
Aan de Ancient outpost hebben we niks zonder een ZPM de enige goeie ZPM heeft Atlantis want die van SG1 was op.
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_34680034
Binnenkort komt er een heus Stargate MMORPG uit! Dit spel zal gebaseerd zijn op SG-1 en Atlantis.

http://www.cheyenneme.com/products/

Hopelijk loopt dit een beetje beter af dan Stargate Alliance
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:37:24 #206
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34686197
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef DarthNick het volgende:

[..]

Mission Logs van de Aurora, dat is iets heel anders dan engine specs.
Wat moeten ze dan met de Aurora mission reports?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:55:42 #207
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_34686809
Het is een Ancient schip joh..
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:20:34 #208
22944 Breetai
....Relax....
pi_34687559
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:54 schreef kingmob het volgende:
Ik vind het idd een beetje gek, 2 Wraith schepen zijn als vervelende vliegjes...
Ik vond de Prometheus eerder als een vliegje t.o.v. die hive schepen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_34688773
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:37 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan met de Aurora mission reports?
lokatie van planeten uit gehaald
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:12:36 #210
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_34691534
Radeon_NL, de ZPM die nu gebruikt word in Atlantis is niet dezelfde als die O'Neill ophaalde, op aarde werd nog een ZPM gevonden. En ik heb z'n vermoeden dat er nog wel een ZPM of 2 opduikt in de toekomst. Een ding blijf ik wel raar vinden, ze hebben atlantis, complete toegang tot de database, waarom maken ze zelf geen ZPM's? De Ancients moeten dat toch ook gedaan hebben.

Andere mogelijkheid is dat ze een Naquadria reactor aansluiten op de outpost, dat ding moet toch wel voldoende power leveren voor sensors en weapons?
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
pi_34695789
Die gasten op Atlantis lijken de AIVD wel.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:57:31 #212
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34695983
Bij FRS.nl kost Atlantis S1 DVD box nu 29,99 (exclusief Free-ID en PJR).

Heb die trouwens net besteld. Was van plan om eerst alle SG1 afleveringen op dvd te kopen en dan pas Atlantis te kijken, maar voor 22 euro kon ik het niet laten.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_34697391
Kheb wel het gevoel dat de Atlantis crew niet altijd zoiets heeft van,,, bleeh dit is niet etisch verantwoord... bleehhh

Wel kixxx want dan krijg je tenminste situaties als dit

Maareh ik durf het bijna niet te vragen, maar hoelang moeten we nu wachten??
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:33:40 #214
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_34697563
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef DarthNick het volgende:
Radeon_NL, de ZPM die nu gebruikt word in Atlantis is niet dezelfde als die O'Neill ophaalde, op aarde werd nog een ZPM gevonden. En ik heb z'n vermoeden dat er nog wel een ZPM of 2 opduikt in de toekomst. Een ding blijf ik wel raar vinden, ze hebben atlantis, complete toegang tot de database, waarom maken ze zelf geen ZPM's? De Ancients moeten dat toch ook gedaan hebben.

Andere mogelijkheid is dat ze een Naquadria reactor aansluiten op de outpost, dat ding moet toch wel voldoende power leveren voor sensors en weapons?
Die ik bedoelde ik die ZPM die ze toen van Ra hadden gestolen is nu in Atlantis. En die andere waarmee ze de de crew naar Atalntis hadden gestuurd in de pilot die is op.

Misschien hebben ze het nog niet gevonden in de database hoe ze die dingen moeten maken die database is immers zeer groot. Of ze hebben gewoon nog niet technieken ervoor.
Live for the moment. Because it may never come again.
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:09:02 #215
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34699094
ZPM's konden ze niet maken omdat de kennis nog te klein is van de tauri tegenover de technologie van de ancients.

En wachten zal wel tot de zomer zijn.... (hoop alleen dat het eerder komt).. vond de cliffhanger wel tegenvallen. goed ze hebben de mission logs van aurora en ze hebben alle planeten uit de atlantis database gehaald waar mensen op wonen maar het zijn maar 2 hive ships en nog eens beschadigd ook.

Wordt wel tijd dat ze eens meer ZPM's vinden of die niet verbruikt zijn.

Nou, we merken het wel... je kan wel gaan speculeren , maar daar heb je toch niets aan, gewoon afwachten en zien.
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:15:58 #216
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_34699409
Wie zegt dat het hele verhaal van de wraith over onderlinge oorlog waar is? Voor hetzelfde geld hebben ze alle info die ze gestolen hebben meteen naar hun maatjes gestuurd en vertrekt nu het hele circus richting aarde! Ik kan in ieder geval niet wachten op het vervolg.....en ja ...doe gerust nog een paar zpm's regelen want die kunnen ze op atlantis en aarde goed gebruiken.
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:45:29 #217
4259 JK
pi_34700571
Rondom The Lost Boys aflevering waren er toch al 2 hive ships die elkaar aanvielen, dus er heerst wel wat onvrede tussen de verschillende wraith groepen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:56:06 #218
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_34700943
Klopt, maar die onderlinge strijd is, denk ik, puur het gebrek aan voedsel, zodra ze de locatie van onze galaxy hebben dan is dat probleem uit de weg en wordt het een wedstrijdje deze kant op...lijkt me tenminste..het zal helaas nog even duren voor we wat weten.
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:58:34 #219
4259 JK
pi_34701034
Tja, helaas wel ..... maar we hebben SG-1 nog, gaat vast nog wel spannend worden met de Ori-afleveringen... ik hoop dat Atlantis nog vele seizoenen voor de boeg heeft. En ik wil de Orion eens in aktie zien
pi_34703979
quote:
Executive producer Joseph Mallozzi:
"Like last year, Martin Gero will be kicking things off by scripting the premiere that picks up where 'Allies' left off. For those of you who have access to a time time travel and have seen 'Allies,' I'm sure you're asking yourself "How are they going to top that one?" Well, wait until July and prepare to be amazed. Alternately, you can travel forward in time and watch the episode. If you do, please record a transcript and then send it to Martin as it would save him a heck of a lot of time in the scripting process."
Ik kan niet wachten!
En die gasten hebben humor :p

En dan dit nog over S03
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door Stinger__ op 02-02-2006 02:16:37 ]
  donderdag 2 februari 2006 @ 03:25:10 #221
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_34704838
Omg. Juli pas weer. Gelukkig heb ik heel veel SG1 gemist dus ik ga dat maar vanaf seizoen 1 kijken, ben ik voorlopig wel even mee zoet. Maar dan nog red ik het niet tot juni.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  Donald Duck held donderdag 2 februari 2006 @ 13:48:24 #222
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34711146
en ze flikken het weer, een ware topaflevering neerzetten! Super!
Die Wraith Scout die geėscorteerd werd door 2 F302's naar Atlantis, dat zag er echt vet uit.
En prachtige McKay - Hermiod interactie Die Asgard is echt zo grappig.
Het was natuurlijk te verwachten dat de Wraith niet te vertrouwen zijn. Het was wel heel raar om de Wraith zich zo te zien gedragen, zo menselijk. Jammer dat we nog steeds geen echte namen van ze weten.
En wat is de Deadalus toch enorm nietig vergeleken met zo'n Hiveship zeg, dat was op dat scherm te zien. Maar als ze die verstoorcode's nog weten te breken, kunnen ze weer nukes transporteren. Daar beginnen die Hive's dan niks tegen.
En verdikkie, wat moeten we lang wachten. Gelukkig zijn er nog wel wat SG-1 episodes te gaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:51:44 #223
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_34713256
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:

En prachtige McKay - Hermiod interactie Die Asgard is echt zo grappig.
Ja echt wel. Echt leuk inderdaad. Moest er hard om lachen Het geeft wat extra effect
pi_34718784
Hmm, hij was toch cooler dan verwacht, veel gave SFX en verraad van de Wraith, heerlijk!

Ik zet er mijn geld trouwens op dat Sheppard op een van die twee Hiveships zit en dat hij de dag (weer) redt, heb nog geen spoilers gelezen dus ik kan er ook goed naast zitten...

Maar met Wraith hyperspace doen ze er toch fucking lang over om op aarde aan te komen, ze hadden beter de coordinaten en een iris code kunnen jatten uit het systeem lijkt me.
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
pi_34719219
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:33 schreef Mattievandezolder het volgende:
Maar met Wraith hyperspace doen ze er toch fucking lang over om op aarde aan te komen, ze hadden beter de coordinaten en een iris code kunnen jatten uit het systeem lijkt me.
Daar zijn ze weinig mee aangezien er ook nog een speciaal kristal nodig is, enkel de Stargate op Atlantis zou dat hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')