Mission Logs van de Aurora, dat is iets heel anders dan engine specs.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De Wraith hebben de specs van de Aurora gedownload en die had dit vermogen.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef DarthNick het volgende:
[..]
De locatie van de aarde oke, maar de intergalactische hyperdrive, dat betwijfel ik. Hoe kan ook het wordt zeker leuk.
Mijn voorspellingenik las wel dat er bij sg1 nog een russische schip opduikt maar van de andere heb ik nog niet gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thoughts anyone?
verder heeft atlantis nu genoeg drones.
en hebben de wraith in ons galaxy behalve een technologische achterstand ook nog eens de nummers niet mee1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef DarthNick het volgende:
[..]
De locatie van de aarde oke, maar de intergalactische hyperdrive, dat betwijfel ik. Hoe kan ook het wordt zeker leuk.
Mijn voorspellingenAan de Ancient outpost hebben we niks zonder een ZPM de enige goeie ZPM heeft Atlantis want die van SG1 was op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thoughts anyone?Live for the moment. Because it may never come again.
Wat moeten ze dan met de Aurora mission reports?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef DarthNick het volgende:
[..]
Mission Logs van de Aurora, dat is iets heel anders dan engine specs.
Ik vond de Prometheus eerder als een vliegje t.o.v. die hive schepen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:54 schreef kingmob het volgende:
Ik vind het idd een beetje gek, 2 Wraith schepen zijn als vervelende vliegjes...
lokatie van planeten uit gehaaldquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan met de Aurora mission reports?![]()
Die ik bedoelde ik die ZPM die ze toen van Ra hadden gestolen is nu in Atlantis. En die andere waarmee ze de de crew naar Atalntis hadden gestuurd in de pilot die is op.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef DarthNick het volgende:
Radeon_NL, de ZPM die nu gebruikt word in Atlantis is niet dezelfde als die O'Neill ophaalde, op aarde werd nog een ZPM gevonden. En ik heb z'n vermoeden dat er nog wel een ZPM of 2 opduikt in de toekomst. Een ding blijf ik wel raar vinden, ze hebben atlantis, complete toegang tot de database, waarom maken ze zelf geen ZPM's? De Ancients moeten dat toch ook gedaan hebben.
Andere mogelijkheid is dat ze een Naquadria reactor aansluiten op de outpost, dat ding moet toch wel voldoende power leveren voor sensors en weapons?
Ik kan niet wachten!quote:Executive producer Joseph Mallozzi:
"Like last year, Martin Gero will be kicking things off by scripting the premiere that picks up where 'Allies' left off. For those of you who have access to a time time travel and have seen 'Allies,' I'm sure you're asking yourself "How are they going to top that one?" Well, wait until July and prepare to be amazed. Alternately, you can travel forward in time and watch the episode. If you do, please record a transcript and then send it to Martin as it would save him a heck of a lot of time in the scripting process."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Stinger__ op 02-02-2006 02:16:37 ]
Ja echt wel. Echt leuk inderdaad. Moest er hard om lachenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En prachtige McKay - Hermiod interactieDie Asgard is echt zo grappig.
Daar zijn ze weinig mee aangezien er ook nog een speciaal kristal nodig is, enkel de Stargate op Atlantis zou dat hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:33 schreef Mattievandezolder het volgende:
Maar met Wraith hyperspace doen ze er toch fucking lang over om op aarde aan te komen, ze hadden beter de coordinaten en een iris code kunnen jatten uit het systeem lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |