Dat neem ik dan voor lief, hij is echt masterlijk grappig altijd, hij heeft precies dezelfde humor als ik, dus das goed.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef darkchild1986 het volgende:
zeker weten dat mckay het zal uit vogelen.
Hij is er slim genoeg voor, al moet hij dit nu niet lezen anders moeten we dat nog jaren aanhoren.
ja als je seizoen 7 gezien hebt kun je al aan stargate beginnenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef Ericjuh het volgende:
mensen,
ff vraagie.. keb hier stargate seizoen 8 en stargate atlantis seizoen 1...
nu ben ik zowat halve wege seizoen 8 en nu wil ik atlantis seizoen 1 gaan kijken.. kan dat al? of komt d'r nog een aflevering in stargate dat over eerste aflevering van atlantis gaat?
of lopen de verhalen gewoon helemaal appart?
oke dan.. vanavond ff afleveringetje proberenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja als je seizoen 7 gezien hebt kun je al aan stargate beginnen
Na elke stargate aflevering komt een atlantis aflevering, dus na SG1 8x4 komt Atlantis 1x4. Enzovoort.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef Ericjuh het volgende:
mensen,
ff vraagie.. keb hier stargate seizoen 8 en stargate atlantis seizoen 1...
nu ben ik zowat halve wege seizoen 8 en nu wil ik atlantis seizoen 1 gaan kijken.. kan dat al? of komt d'r nog een aflevering in stargate dat over eerste aflevering van atlantis gaat?
of lopen de verhalen gewoon helemaal appart?
Ja? In laatste aflevering van sez 2 is er iets vernietigd wat nu nog altijd niet in SG1 sez 9 te zien is?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Na elke stargate aflevering komt een atlantis aflevering, dus na SG1 8x4 komt Atlantis 1x4. Enzovoort.
De cross-over is minimaal trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2006 22:04:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Dat was een Asgard ship uit seizoen 8.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:45 schreef SolidasRock het volgende:
(ik weet dat er ook nog een enorm schip was dat op zelfmoordmissie ging en vernoemd is naar die macgyver figuur)
Er was een Asgard schip dat zichzelf opblies om wat replicators te vernietigen. Dat schip heette inderdaad de O'Neill.quote:(ik weet dat er ook nog een enorm schip was dat op zelfmoordmissie ging en vernoemd is naar die macgyver figuur)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:46 schreef LSDsmurf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Atlantis valt weinig te spoileren, seizoen is alweer fini
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:46 schreef LSDsmurf het volgende:Laat hem nou even LSDsmurf, dadeljk raakt hij echt door de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja? In laatste aflevering van sez 2 is er iets vernietigd wat nu nog altijd niet in SG1 sez 9 te zien is?
Voor wie niet begrijpt waar ik over heb, zie spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
ik dacht dat de odysssey nog in aanbouw wasquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
De Odyssey is van hetzelfde type als de Deadalus (Een X304). Het schip was voor eerst te zien in Off The Grid.
De Daniel Jackson verscheen in New Order. Het is het schip dat het zwarte gat in de gaten hield dat de Asgard gemaakt hadden. O'Neill werd aan boord van schip getransporteerd (in stase, vanuit de Outpost in Antarctica.
Plaatje ervan (betere kon ik zo gauw niet vinden:)
[afbeelding]
De O'Neill werd weliswaar vernietigd, maar de Asgard zijn daarna wel overgeschakeld op dat type schip. De 'oude' schepen (zoals te zien in Thor's Chariot) gebruiken ze bijna niet meer (nadat Anubis gehakt maakte van zo'n schip)
Lol, dat is idd een goed idee, flink veel foto's erin gooien, ik ben voor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het centrale stargate battleship topic deeltje 1
![]()
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:19 schreef HighLander het volgende:
about f*cking time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |