Hmm, dan is het een opsomtopic wat eigenlijk niet de bedoeling is. Het andere topic is dat min of meer ook, maar daar wordt wat meer ruimte genomen. Ik blijf dus bij mijn besluit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:46 schreef Floripas het volgende:
En als ik nou in de OP zet dat je alleen plaatjes van stemwijzers in mag vullen?
Ik wilde namelijk voor andere gemeentes ook in gaan vullen (ik kwam ergens op de VVD uit!)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hmm, dan is het een opsomtopic wat eigenlijk niet de bedoeling is. Het andere topic is dat min of meer ook, maar daar wordt wat meer ruimte genomen. Ik blijf dus bij mijn besluit.
Aan dat stuk van de handleiding wilde ik morgen beginnen. Wil je het hele stuk uit dat topic naar het nieuwe hebben? Why?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:31 schreef Floripas het volgende:
Kun je me anders opvrogelijken door de discussie uit het muzikanten-topic naar het Trickle-down-topic te verplaatsen?
Het is ruis, verstoring, vervuiling, vervetting, dischtslibbing.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Aan dat stuk van de handleiding wilde ik morgen beginnen. Wil je het hele stuk uit dat topic naar het nieuwe hebben? Why?
Vanaf hier, de reacties hierop: Waarom zijn bijna alle muzikanten etc. links?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef Tafkahs het volgende:
ik begrijp je vraag niet precies, je wilt iets uit een topic over muzikanten naar een topic over Afrika hevelen. Van waar naar waar precies
Jammerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou het wel willen doen Floripas, maar we kunnen niet een enkele reactie verplaatsen, de forum-software biedt die mogelijkheid niet. De enige mogelijkheid die er op het moment is, is dat complete topics samengevoegd worden.
momentje, ik ga het even vragenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vanaf hier, de reacties hierop: Waarom zijn bijna alle muzikanten etc. links?
naar hier: Het trickle-down-effect
Yep. Lees ik ook net. Jammer, Floripas.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou het wel willen doen Floripas, maar we kunnen niet een enkele reactie verplaatsen, de forum-software biedt die mogelijkheid niet. De enige mogelijkheid die er op het moment is, is dat complete topics samengevoegd worden.
Toe maar, gepermbanden. Is dit nou zo'n anker in de intersubjectieve werkelijkheid? Of toch een holocaustontkenning?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:03 schreef Ryan3 het volgende: ivm enkele gepermbanden...
wat kom je doen?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Toe maar, gepermbanden. Is dit nou zo'n anker in de intersubjectieve werkelijkheid? Of toch een holocaustontkenning?
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Toe maar, gepermbanden. Is dit nou zo'n anker in de intersubjectieve werkelijkheid? Of toch een holocaustontkenning?
Het overheerst (nog) niet echt storend. Mocht er op die voet verder gegaan worden dan ligt ingrijpen wmb meer voor de hand dan nu.quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:58 schreef Speth het volgende:
VS werkt aan aanvalsplan op Iran
Kan er niet iets gedaan worden aan stupide reacties zoals van filadelfia en baajguardian? Niveautje truth.
Zal wel iets te maken hebben gehad met de ban van McCarthy, zie Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub Bquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
???
Waarom zijn een aantal posts verwijderd hier ?
quote:Het zal allemaal heel goed bedoeld zijn maar het leger is natuurlijk een moorddadige machine van macho-achtige mensen die hun agressie moeten uiten. Dat zie je aan mensen als RonaldV die zelfs hier heel agressief overkomt. Ik moet er niet aan denken dat zo'n licht ontvlambaar type een wapen in zijn handen heefft.
Met de ge-editte reactie van RonaldV is helemaal niets mis. Het is zijn visie op dienstweigeraars.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:00 schreef Tafkahs het volgende:
ik heb de persoonlijke verwijten ge-edit. Als er nog iets staat, graag met iets concreets komen.
Pssst, het is SCH maar, is niet normaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:02 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Met de ge-editte reactie van RonaldV is helemaal niets mis. Het is zijn visie op dienstweigeraars.
Is dit normaal dan?
Jij kickt op dood en geweld, zo hard mogelijk rijden, mensen doodschieten enz. En iemand die weigert om dat normaal te vinden daar heb je dan weer geen respect voor. Tja, dat zegt toch vooral veel over jezelf.
Ik heb nergens iets over RonaldV gepost of gereplyd op iets met die zinssnede er in.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Pssst, het is SCH maar, is niet normaal.
Ik twijfel nog over jouw post over het stukje Mensen als RonaldV..
Jou treft dan ook geen blaam. Ronaldv postte die regel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets over RonaldV gepost of gereplyd op iets met die zinssnede er in.
Voorlopig zie ik het als een verhitte discussie. De Topicopener vraagt welke behandeling een veteraan verdient. Dat is een ethisch vraagstuk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef _The_General_ het volgende:
Het is een interessant topic, misschien kun je het een beetje rechttrekken zodat we weer verder kunnen? SCH kan wel een eigen topic openen over het nut van een leger etc. Nu is het erg offtopic.
Ik vind het ook een interessant topic maar stoor me aan de toon die RonaldV aanslaat. Het was juist een van de weinige keren dat wij aardig leken te gaan discussierenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef _The_General_ het volgende:
Het is een interessant topic, misschien kun je het een beetje rechttrekken zodat we weer verder kunnen? SCH kan wel een eigen topic openen over het nut van een leger etc. Nu is het erg offtopic.
Is verwijderd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:20 schreef Floripas het volgende:
Boycot Marokko!
Dit is echt nergens voor nodig.
rechtgetrokken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:36 schreef Speth het volgende:
Kan iemand nou even baajguardian ejecten? Hij verstoort alleen maar topics, zoals deze:
VS werkt aan aanvalsplan op Iran
Erg irritant.
het begint me te irriterenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:32 schreef Speth het volgende:
[..]
He's back with a vengeance... Bannetje?
Dans serieux... Kijk zijn postgeschiedenis eens na, evenals de posts die hij zojuist gemaakt heeft in datzelfde topic, het is niet echt een aanwinst..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het begint me te irriteren. Bananen koop je maar ergens anders.
De laatste 2 reakties zijn verwijderd.
Ok. afgelopen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Speth het volgende:
[..]
Dans serieux... Kijk zijn postgeschiedenis eens na, evenals de posts die hij zojuist gemaakt heeft in datzelfde topic, het is niet echt een aanwinst..
D'accord.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
en ik heb geen zin meer in jullie. Ga ergens anders bekvechten graag
ik heb niks tegen je in princiepe maar de manier waarop je tegen mij praat begint op speth zn gekloot te lijken, alle bijdragen die ik lever zijn feiten, ik lees zelf erg veel en ben erg voorzichtig met wat ik postquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef Refragmental het volgende:
Baaj? Waarom reageerde je zo op mij?
Enkel omdat onze discussie een beetje hoop opliep? Dat kan gebeuren in een discussieforum!! Ik ben geen ja-en-amen knikker.
(En niet alles wat jij post is een feit btw)
Het enige waar we een flink pittige discussie hadden was die van atheïst of niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb niks tegen je in princiepe maar de manier waarop je tegen mij praat begint op speth zn gekloot te lijken, alle bijdragen die ik lever zijn feiten, ik lees zelf erg veel en ben erg voorzichtig met wat ik post
mij dus beschuldigen van maar wat in het rond lullen en conspiracy theorietjes die zogenaamd in het subforum truth thuis (?) zouden horen is behoorlijk beledigend.
wanneer mensen mij aanvallen ram ik terug aangezien ik niete een passief schaap ben
en ik moet erkennen dat ik in mijn sarcasme iets ben doorgeschoten mede door wat drank om deze dag te verdragen die ook niet al te vrolijk was .
beticht mij niet, ik weet wat ik zeg vooral in dit soort topics.
dat is alles.
groeten.
Wijzig ook zijn reactie dan even, EWS, wel zo consequent.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Speth het volgende:
Uh, ik zie het als reactie op de banrequest van jouw hand. Jouw reactie daar weer op heb ik weggehaald om het daarmee te beeindigen. Voor mij is het nu klaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:32 schreef Speth het volgende:
[..]
Wijzig ook zijn reactie dan even, EWS, wel zo consequent.
Mja, als je zijn manier van posten ziet snap je ook wel waarom ik om een ban vroeg, zijn taalgebruik is bovendien heel wat beledigender dan het mijne.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uh, ik zie het als reactie op de banrequest van jouw hand. Jouw (onbeschofte) reactie daar weer op heb ik weggehaald om het daarmee te beeindigen. Voor mij is het nu klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |