Hmm, dan is het een opsomtopic wat eigenlijk niet de bedoeling is. Het andere topic is dat min of meer ook, maar daar wordt wat meer ruimte genomen. Ik blijf dus bij mijn besluit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:46 schreef Floripas het volgende:
En als ik nou in de OP zet dat je alleen plaatjes van stemwijzers in mag vullen?
Ik wilde namelijk voor andere gemeentes ook in gaan vullen (ik kwam ergens op de VVD uit!)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hmm, dan is het een opsomtopic wat eigenlijk niet de bedoeling is. Het andere topic is dat min of meer ook, maar daar wordt wat meer ruimte genomen. Ik blijf dus bij mijn besluit.
Aan dat stuk van de handleiding wilde ik morgen beginnen. Wil je het hele stuk uit dat topic naar het nieuwe hebben? Why?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:31 schreef Floripas het volgende:
Kun je me anders opvrogelijken door de discussie uit het muzikanten-topic naar het Trickle-down-topic te verplaatsen?
Het is ruis, verstoring, vervuiling, vervetting, dischtslibbing.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Aan dat stuk van de handleiding wilde ik morgen beginnen. Wil je het hele stuk uit dat topic naar het nieuwe hebben? Why?
Vanaf hier, de reacties hierop: Waarom zijn bijna alle muzikanten etc. links?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:47 schreef Tafkahs het volgende:
ik begrijp je vraag niet precies, je wilt iets uit een topic over muzikanten naar een topic over Afrika hevelen. Van waar naar waar precies
Jammerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou het wel willen doen Floripas, maar we kunnen niet een enkele reactie verplaatsen, de forum-software biedt die mogelijkheid niet. De enige mogelijkheid die er op het moment is, is dat complete topics samengevoegd worden.
momentje, ik ga het even vragenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vanaf hier, de reacties hierop: Waarom zijn bijna alle muzikanten etc. links?
naar hier: Het trickle-down-effect
Yep. Lees ik ook net. Jammer, Floripas.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou het wel willen doen Floripas, maar we kunnen niet een enkele reactie verplaatsen, de forum-software biedt die mogelijkheid niet. De enige mogelijkheid die er op het moment is, is dat complete topics samengevoegd worden.
Toe maar, gepermbanden. Is dit nou zo'n anker in de intersubjectieve werkelijkheid? Of toch een holocaustontkenning?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:03 schreef Ryan3 het volgende: ivm enkele gepermbanden...
wat kom je doen?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Toe maar, gepermbanden. Is dit nou zo'n anker in de intersubjectieve werkelijkheid? Of toch een holocaustontkenning?
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Toe maar, gepermbanden. Is dit nou zo'n anker in de intersubjectieve werkelijkheid? Of toch een holocaustontkenning?
Het overheerst (nog) niet echt storend. Mocht er op die voet verder gegaan worden dan ligt ingrijpen wmb meer voor de hand dan nu.quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:58 schreef Speth het volgende:
VS werkt aan aanvalsplan op Iran
Kan er niet iets gedaan worden aan stupide reacties zoals van filadelfia en baajguardian? Niveautje truth.
Zal wel iets te maken hebben gehad met de ban van McCarthy, zie Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub Bquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
???
Waarom zijn een aantal posts verwijderd hier ?
quote:Het zal allemaal heel goed bedoeld zijn maar het leger is natuurlijk een moorddadige machine van macho-achtige mensen die hun agressie moeten uiten. Dat zie je aan mensen als RonaldV die zelfs hier heel agressief overkomt. Ik moet er niet aan denken dat zo'n licht ontvlambaar type een wapen in zijn handen heefft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |