quote:Helaas, je bent te laat. De Olympische Unox handschoenen... voor supporters zijn vandaag al weggegeven. Maar morgen om 21:45 uur is het weer zo ver. Zorg dat je op tijd bent!
quote:Helaas, je bent te vroeg. Vandaag geven we om 21:45 uur de Olympische Unox handschoenen... voor supporters weg. Dus kom dan gewoon terug.
ja ik kreeg direct de boodschap dat ik had gewonnen en dat ik ze thuis kan verwachten binnenkortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef Casparovvv het volgende:
ik was het bijna vergeten! 21:45 even proberenWeet je gelijk of je gewoon hebt?
Maar op die site kan je ze gratis krijgen, je bent nederlander of je bent t niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef Sender_ het volgende:
Je krijgt ze ook gewoon bij een broodje Unox...
Inderdaad, ik weet bijna zeker dat er tussen mijn 'je bent te vroeg' en de 'je bent te laat' niet meer dan 2 seconden zatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef Casparovvv het volgende:
Behoorlijk ongeloofwaardig, dat binnen 1 seconde 50 mensen klikken...
onderschat de kracht van FOK! nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef Casparovvv het volgende:
Behoorlijk ongeloofwaardig, dat binnen 1 seconde 50 mensen klikken...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef Nashje het volgende:
Zodra 't 45 was op m'n klok klikte ik.
Helaas, je bent te laat. De Olympische Unox handschoenen... voor supporters zijn vandaag al weggegeven. Maar morgen om 12:00 uur is het weer zo ver. Zorg dat je op tijd bent!.
stuur me ff een paar opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:08 schreef thatsme het volgende:
lol, ik heb er net 4 paar van me neef gekregen... Zijn ouders waren kijken toen ie moest schaatsen (vorige week) en kregen elke dag (3x) de auto vol met die dingen gegooid, hun hebben voor 30 jaar nog genoeg handschoenen. En de mooie hoeden niet te vergeten
doe ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:13 schreef ondeugend het volgende:
Al werd ik gedwongen... dan nog zou ik me er tegen verzetten.
dan heb je in iedergeval een paar handschoenen1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:16 schreef jna het volgende:
Zal je zien, heeft heel Nederland moeite gedaan voor die dingen, presteren we niks op de olympische spelen
Dat is waarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef thatsme het volgende:
[..]
dan heb je in iedergeval een paar handschoenen1
daarom, en op 1 handschoen zitten ze toch onder omdat er geen verschil tussen links en rechts is...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is waar, het noc-nsf labeltje kan je er zo afknippen
![]()
20 seconden? Binnen 1 secondequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die 50 handschoenen zijn in een tijdsbestek van 20 seconden ofzo weg.
Oplichters!~~!!~!12!
Idd, ik klikte erop toen de klok van de computer op 16:00 sprong, staat er 'sorry u bent te laat!'.quote:
En dat om 20:13quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef vive_la_vida het volgende:
Gefeliciteerd! De Olympische Unox handschoenen... voor supporters komen zo snel mogelijk naar je toe. Zo moet dat supporteren wel lukken. We gebruiken het adres dat je de vorige keer hebt opgegeven
was om 20.00 @ teletext tijd (nl3quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dat om 20:13. Die klok klopt echt niet van hun.
.
Hoelaat gedrukt ??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef vive_la_vida het volgende:
Gefeliciteerd! De Olympische Unox handschoenen... voor supporters komen zo snel mogelijk naar je toe. Zo moet dat supporteren wel lukken. We gebruiken het adres dat je de vorige keer hebt opgegeven
Precies 20.00.00 ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef vive_la_vida het volgende:
[..]
was om 20.00 @ teletext tijd (nl3)
quote:We hebben je gegevens ontvangen! De Olympische Unox handschoenen... voor supporters komen zo snel mogelijk naar je toe. Zo moet dat supporteren wel lukken.
Speel ook het Supporters Spel, en maak kans op een trip naar de Olympische Spelen van Torino 2006.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:52 schreef armmoetzaaier het volgende:
had gewoon bij de nieuwjaarsduik aanwezig geweest dan kreeg je ze ook doe niet zo moeilijk
wat heb je aan handschoenen als je in je zwembroek/bikini staat?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:52 schreef armmoetzaaier het volgende:
had gewoon bij de nieuwjaarsduik aanwezig geweest dan kreeg je ze ook doe niet zo moeilijk
nou geen koude handenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heb je aan handschoenen als je in je zwembroek/bikini staat?
En hoelaat had je ze nou ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:53 schreef BoterKlontje het volgende:
Ik heb ze gewonnen!![]()
Ben als een ramdebiel 5min voor tijd begonnen met klikken en dan snel backspace indrukken zodat je weer terug gaat(en je gegevens nog steeds ingevult staan). En toen net zo lang door gegaan tot ik ze had![]()
Bedankt nog allemaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
Morgen niet drukken allemaal, ok?
Via deze klok: http://users.pandora.be/jongcdenvtorhout/klok.htm de tijd bijgehouden en vanaf 1 seconde voor die tijd geklikt in 5 venstersquote:
Ja dag, dan moet ik 354 dagen wachten...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:26 schreef Frank79 het volgende:
Gewoon gedoken met nieuwjaar, kreeg je ze er bij...
Ik geloof dat je ze binnenkort ook gaat krijgen bij de aankoop van Unox-producten..quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ja dag, dan moet ik 354 dagen wachten...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:47 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ze binnenkort ook gaat krijgen bij de aankoop van Unox-producten..
Ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:00 schreef brighton het volgende:
Gefeliciteerd! De Olympische Unox handschoenen... voor supporters komen zo snel mogelijk naar je toe. Zo moet dat supporteren wel lukken. We gebruiken het adres dat je de vorige keer hebt opgegeven.
Speel ook het Supporters Spel, en maak kans op een trip naar de Olympische Spelen van Torino 2006.
Nou maar hopen dat ik mijn echte adres op had gegeven
Bij dat Wave & Win spel moest je een adres opgeven. Anders zou ik het eigenlijk ook niet weten...maar als je die niet gespeeld hebt...hoe weten ze dan je adres?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ook
Vraag me idd af wel adres
Ik heb stuk of 6 venstertjes ofzo gebruikt allemaal klein gemaakt zo dat alleen de knop *zit ik erbij* zichtbaar was en dat ik meteen op kon klikkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:07 schreef brighton het volgende:
[..]
Bij dat Wave & Win spel moest je een adres opgeven. Anders zou ik het eigenlijk ook niet weten...maar als je die niet gespeeld hebt...hoe weten ze dan je adres?
Zat hier trouwens met mijn wekkerradio die synchroon loopt aan de atoomklok met 20 vensters ingevuld geopend en ben om 12:59:50 begonnen te klikken...thats the way to do it
Wisten ze je adres wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:07 schreef jna het volgende:
ben al bijna 2 weken aan het wachten op die dingen, als iemand van unox dit leest: GRAAG NOG IN DE WINTER!
In vier dagen dus, da's wel snelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef BoterKlontje het volgende:
Ik heb ze vandaag binnen gekregen!!!![]()
quote:K verkleum voor jullie steun
Dat kan toch wel wat leuker...?quote:Met warme handen op 1 belanden
Volgens mij moet je eerst dat spel doen, waarbij je je gegevens moet invoeren(met oa je email adres), en als je voor de handschoenen gaat moet je weer eerst je mail adres invullen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar hoe komen ze aan je adres?
Heb gister al ongeveer de zelfde vraag naar unox gemailt
Ja heb je gezien hoe weinig letters je kan gebruiken, dan zijn deze nog leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:28 schreef brighton het volgende:
Check ook eens die winnende spandoeken:
[..]
[..]
Dat kan toch wel wat leuker...?
Ik heb ze afgelopen zaterdag bij NAC- RODA gekregen toen ik een broodje unox haalde.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Jurruh het volgende:
Krijg je deze handschoenen nou ook bij een paar potten Unox of is die site de enige manier?
Vandaag zat ik in de trein en een oude man naast me zag het noc-nsf logo waarna hij vroeg of ik een olympische sporter wasquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Fentoozler het volgende:
Jeej! ik heb ze al binnen!(had het in de kerstvakantie om kwart voor 10 s'ochtends..) .. Zitten wel donders warm!
![]()
mailtje van unox:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Jurruh het volgende:
Krijg je deze handschoenen nou ook bij een paar potten Unox of is die site de enige manier?
Volgende keer beter, en misschien al 5 minuten eerder beginnen want hun klok loopt dus niet gelijk met die van jouwquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:57 schreef WEST het volgende:
ik drukte precies om 10:45.., ben ik te laat![]()
ik had een atoomklok erbij gepaktquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Volgende keer beter, en misschien al 5 minuten eerder beginnen want hun klok loopt dus niet gelijk met die van jouw
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dus ik moet ietjes eerder dan 12:00 erzijn?
Zet 6 vensterjes ofzo open, En begin rond 11:59:55 te klikkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dus ik moet ietjes eerder dan 12:00 erzijn?
bij mij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:17 schreef basst2005 het volgende:
zow die waren vet snel weg, in zo'n 20/30 seconden..of misschien wel minder.
Zo te merken loopt hun klok zo'n 15/20 seconden achter op de atoom klok.
ik moest 2 weken wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Nog niks binnen
Vorige week gewonnenn
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:45 schreef firecow het volgende:
Bespaar de moeite vanaf maandag liggen ze gratis bij de AH bij een aantal unox producten las ik net op het intranet van AH![]()
dus veel makkelijker
Zal eens vragen of mam nog een rookworst nodig heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:45 schreef firecow het volgende:
Bespaar de moeite vanaf maandag liggen ze gratis bij de AH bij een aantal unox producten las ik net op het intranet van AH![]()
dus veel makkelijker
Ik hoop echt snel zo'n envelop in de bus te vinden...nu acht dagen geleden dat ik gewonnnen heb. Als het volgende week weer gaat vriezen wil ik ze wel aan natuurlijkquote:
Anders moet je een mailtje naar Unox sturen via het email adres waarje mee hebt gewonnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik vraag me af of ik ze binnenkrijg, ik had ze gewonnen, en daarna naar de wave gegaan om mn gegevens intevullen....
Heb jij dat gedaan dan...?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Anders moet je een mailtje naar Unox sturen via het email adres waarje mee hebt gewonnen
Heb ze nog niet binnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:43 schreef brighton het volgende:
Nou...laat maar!
De postbode kwam ze vandaag brengen![]()
je zou maar eens wakker blijven en ze dan nog niet winnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:13 schreef ladurance het volgende:
Vanacht om 3.15 uur. Aan de ene kant meer kans omdat er weinig daarvoor wakker zullen worden/blijven. Nadeel is wel dat ik dat ook niet doe.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Party_P het volgende:
[..]
je zou maar eens wakker blijven en ze dan nog niet winnen
moet je als je gewonnen hebt ook nog dat wavespel spelen danquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Het lukt me maar niet om dat einde van het wave spel te halen![]()
Nee, maar daar kun je ook die handschoenen mee winnenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
moet je als je gewonnen hebt ook nog dat wavespel spelen dan![]()
Vreemdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef firecow het volgende:
Hmmm en toen lag er vanochtend een pakketje van unilever op de deurmat....
Terwijl ik niet eens iets gewonnen had ?
Als je het wave spel speelt moet je je adres invullen enzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef Koenz0r het volgende:
Gewonnen.
Je kan alleen je naam, je email adres invullen, gaan ze je mailen? Of gaan ze via je naam die handschoenen verzenden?
(Ik woon in duitsland namelijk)
Wat deden ze?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef sander89 het volgende:
terwijl ze eerst zo lekker warm lijkte![]()
Naar taaltraining zeker?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef sander89 het volgende:
Me moeder kwam daar ook deze week mee aan zette van AH, ik had gister handschoenen nodig voor naar training te gaan zit ik op de fiets voel ik de wind gewoon er doorheen terwijl ze eerst zo lekker warm lijkte![]()
Inderdaad maar even mailen, ik heb recht op Unox handschoenen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je het wave spel speelt moet je je adres invullen enzo
Anders moet je even Unox mailen via je e-mail adres waarmee je gewonnen hebt, en dan vragen ofze je adres hebben
En sander89 ik vind ze wel warm![]()
Denk niet dat ze er echt misbruik van gaan makenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef Koenz0r het volgende:
Zo, vragenformulier ingevuld. Nu maar hopen dat ze inderdaad ook handschoenen naar Duitsland versturen
Hoe groot zou de kans eigelijk zijn dat ze "misbruik" maken van jouw adres etc?
Hier ook ja...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef firecow het volgende:
Hmmm en toen lag er vanochtend een pakketje van unilever op de deurmat....
Terwijl ik niet eens iets gewonnen had ?
Op hele slome school-pc's is het een eitje, want daar gaat die wave supersloom. Maar als je bijna bij het einde bent stopt hij ermee, kan je je diploma uitprinten en krijg je geen handschoenen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Het lukt me maar niet om dat einde van het wave spel te halen![]()
te laat ik dacht er om 14:30 aan maar weer vergeten en dus te laatquote:
ik had net ff me wekker gezet om 5 voor 3 zodat ik zeker weten op tyd wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef WEST het volgende:
[..]
te laat ik dacht er om 14:30 aan maar weer vergeten en dus te laatmorgen om 7 uur
![]()
voeg me ff op msn toe dan, dat ding wil ik ook hebben danquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef C2C het volgende:
[..]
ik had net ff me wekker gezet om 5 voor 3 zodat ik zeker weten op tyd was
trouwens als je niet vroeg je bed uit wil, maak iets zodat je computer automatisch clickt
(ik heb het al liggen)
Ik wist niet dat jij een vriendin had?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
(..)
Ze staan mooi bij m'n muts!![]()
misschien z'n eigen mutsquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef faberic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een vriendin had?
Ja, vooral in de winter.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef faberic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een vriendin had?
die van mij ook nog nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:40 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik had ze zo weken terug gewonnen, en toen hebben ze me een mail gestuurd van 'wat is je adres' etc. ik heb dat opgestuurd en nuzijnze nog steeds niet binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |