Volgende keer beter, en misschien al 5 minuten eerder beginnen want hun klok loopt dus niet gelijk met die van jouwquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:57 schreef WEST het volgende:
ik drukte precies om 10:45.., ben ik te laat![]()
ik had een atoomklok erbij gepaktquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Volgende keer beter, en misschien al 5 minuten eerder beginnen want hun klok loopt dus niet gelijk met die van jouw
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dus ik moet ietjes eerder dan 12:00 erzijn?
Zet 6 vensterjes ofzo open, En begin rond 11:59:55 te klikkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dus ik moet ietjes eerder dan 12:00 erzijn?
bij mij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:17 schreef basst2005 het volgende:
zow die waren vet snel weg, in zo'n 20/30 seconden..of misschien wel minder.
Zo te merken loopt hun klok zo'n 15/20 seconden achter op de atoom klok.
ik moest 2 weken wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Nog niks binnen
Vorige week gewonnenn
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:45 schreef firecow het volgende:
Bespaar de moeite vanaf maandag liggen ze gratis bij de AH bij een aantal unox producten las ik net op het intranet van AH![]()
dus veel makkelijker
Zal eens vragen of mam nog een rookworst nodig heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:45 schreef firecow het volgende:
Bespaar de moeite vanaf maandag liggen ze gratis bij de AH bij een aantal unox producten las ik net op het intranet van AH![]()
dus veel makkelijker
Ik hoop echt snel zo'n envelop in de bus te vinden...nu acht dagen geleden dat ik gewonnnen heb. Als het volgende week weer gaat vriezen wil ik ze wel aan natuurlijkquote:
Anders moet je een mailtje naar Unox sturen via het email adres waarje mee hebt gewonnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik vraag me af of ik ze binnenkrijg, ik had ze gewonnen, en daarna naar de wave gegaan om mn gegevens intevullen....
Heb jij dat gedaan dan...?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Anders moet je een mailtje naar Unox sturen via het email adres waarje mee hebt gewonnen
Heb ze nog niet binnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:43 schreef brighton het volgende:
Nou...laat maar!
De postbode kwam ze vandaag brengen![]()
je zou maar eens wakker blijven en ze dan nog niet winnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:13 schreef ladurance het volgende:
Vanacht om 3.15 uur. Aan de ene kant meer kans omdat er weinig daarvoor wakker zullen worden/blijven. Nadeel is wel dat ik dat ook niet doe.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Party_P het volgende:
[..]
je zou maar eens wakker blijven en ze dan nog niet winnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |