quote:Helaas, je bent te laat. De Olympische Unox handschoenen... voor supporters zijn vandaag al weggegeven. Maar morgen om 21:45 uur is het weer zo ver. Zorg dat je op tijd bent!
quote:Helaas, je bent te vroeg. Vandaag geven we om 21:45 uur de Olympische Unox handschoenen... voor supporters weg. Dus kom dan gewoon terug.
ja ik kreeg direct de boodschap dat ik had gewonnen en dat ik ze thuis kan verwachten binnenkortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef Casparovvv het volgende:
ik was het bijna vergeten! 21:45 even proberenWeet je gelijk of je gewoon hebt?
Maar op die site kan je ze gratis krijgen, je bent nederlander of je bent t niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef Sender_ het volgende:
Je krijgt ze ook gewoon bij een broodje Unox...
Inderdaad, ik weet bijna zeker dat er tussen mijn 'je bent te vroeg' en de 'je bent te laat' niet meer dan 2 seconden zatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef Casparovvv het volgende:
Behoorlijk ongeloofwaardig, dat binnen 1 seconde 50 mensen klikken...
onderschat de kracht van FOK! nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef Casparovvv het volgende:
Behoorlijk ongeloofwaardig, dat binnen 1 seconde 50 mensen klikken...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef Nashje het volgende:
Zodra 't 45 was op m'n klok klikte ik.
Helaas, je bent te laat. De Olympische Unox handschoenen... voor supporters zijn vandaag al weggegeven. Maar morgen om 12:00 uur is het weer zo ver. Zorg dat je op tijd bent!.
stuur me ff een paar opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:08 schreef thatsme het volgende:
lol, ik heb er net 4 paar van me neef gekregen... Zijn ouders waren kijken toen ie moest schaatsen (vorige week) en kregen elke dag (3x) de auto vol met die dingen gegooid, hun hebben voor 30 jaar nog genoeg handschoenen. En de mooie hoeden niet te vergeten
doe ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:13 schreef ondeugend het volgende:
Al werd ik gedwongen... dan nog zou ik me er tegen verzetten.
dan heb je in iedergeval een paar handschoenen1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:16 schreef jna het volgende:
Zal je zien, heeft heel Nederland moeite gedaan voor die dingen, presteren we niks op de olympische spelen
Dat is waarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef thatsme het volgende:
[..]
dan heb je in iedergeval een paar handschoenen1
daarom, en op 1 handschoen zitten ze toch onder omdat er geen verschil tussen links en rechts is...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is waar, het noc-nsf labeltje kan je er zo afknippen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |