moet je als je gewonnen hebt ook nog dat wavespel spelen danquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Het lukt me maar niet om dat einde van het wave spel te halen![]()
Nee, maar daar kun je ook die handschoenen mee winnenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
moet je als je gewonnen hebt ook nog dat wavespel spelen dan![]()
Vreemdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef firecow het volgende:
Hmmm en toen lag er vanochtend een pakketje van unilever op de deurmat....
Terwijl ik niet eens iets gewonnen had ?
Als je het wave spel speelt moet je je adres invullen enzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef Koenz0r het volgende:
Gewonnen.
Je kan alleen je naam, je email adres invullen, gaan ze je mailen? Of gaan ze via je naam die handschoenen verzenden?
(Ik woon in duitsland namelijk)
Wat deden ze?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef sander89 het volgende:
terwijl ze eerst zo lekker warm lijkte![]()
Naar taaltraining zeker?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef sander89 het volgende:
Me moeder kwam daar ook deze week mee aan zette van AH, ik had gister handschoenen nodig voor naar training te gaan zit ik op de fiets voel ik de wind gewoon er doorheen terwijl ze eerst zo lekker warm lijkte![]()
Inderdaad maar even mailen, ik heb recht op Unox handschoenen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je het wave spel speelt moet je je adres invullen enzo
Anders moet je even Unox mailen via je e-mail adres waarmee je gewonnen hebt, en dan vragen ofze je adres hebben
En sander89 ik vind ze wel warm![]()
Denk niet dat ze er echt misbruik van gaan makenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef Koenz0r het volgende:
Zo, vragenformulier ingevuld. Nu maar hopen dat ze inderdaad ook handschoenen naar Duitsland versturen
Hoe groot zou de kans eigelijk zijn dat ze "misbruik" maken van jouw adres etc?
Hier ook ja...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef firecow het volgende:
Hmmm en toen lag er vanochtend een pakketje van unilever op de deurmat....
Terwijl ik niet eens iets gewonnen had ?
Op hele slome school-pc's is het een eitje, want daar gaat die wave supersloom. Maar als je bijna bij het einde bent stopt hij ermee, kan je je diploma uitprinten en krijg je geen handschoenen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Het lukt me maar niet om dat einde van het wave spel te halen![]()
te laat ik dacht er om 14:30 aan maar weer vergeten en dus te laatquote:
ik had net ff me wekker gezet om 5 voor 3 zodat ik zeker weten op tyd wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef WEST het volgende:
[..]
te laat ik dacht er om 14:30 aan maar weer vergeten en dus te laatmorgen om 7 uur
![]()
voeg me ff op msn toe dan, dat ding wil ik ook hebben danquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef C2C het volgende:
[..]
ik had net ff me wekker gezet om 5 voor 3 zodat ik zeker weten op tyd was
trouwens als je niet vroeg je bed uit wil, maak iets zodat je computer automatisch clickt
(ik heb het al liggen)
Ik wist niet dat jij een vriendin had?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
(..)
Ze staan mooi bij m'n muts!![]()
misschien z'n eigen mutsquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef faberic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een vriendin had?
Ja, vooral in de winter.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef faberic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een vriendin had?
die van mij ook nog nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:40 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik had ze zo weken terug gewonnen, en toen hebben ze me een mail gestuurd van 'wat is je adres' etc. ik heb dat opgestuurd en nuzijnze nog steeds niet binnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |