En dat om 20:13quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef vive_la_vida het volgende:
Gefeliciteerd! De Olympische Unox handschoenen... voor supporters komen zo snel mogelijk naar je toe. Zo moet dat supporteren wel lukken. We gebruiken het adres dat je de vorige keer hebt opgegeven
was om 20.00 @ teletext tijd (nl3quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dat om 20:13. Die klok klopt echt niet van hun.
.
Hoelaat gedrukt ??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef vive_la_vida het volgende:
Gefeliciteerd! De Olympische Unox handschoenen... voor supporters komen zo snel mogelijk naar je toe. Zo moet dat supporteren wel lukken. We gebruiken het adres dat je de vorige keer hebt opgegeven
Precies 20.00.00 ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef vive_la_vida het volgende:
[..]
was om 20.00 @ teletext tijd (nl3)
quote:We hebben je gegevens ontvangen! De Olympische Unox handschoenen... voor supporters komen zo snel mogelijk naar je toe. Zo moet dat supporteren wel lukken.
Speel ook het Supporters Spel, en maak kans op een trip naar de Olympische Spelen van Torino 2006.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:52 schreef armmoetzaaier het volgende:
had gewoon bij de nieuwjaarsduik aanwezig geweest dan kreeg je ze ook doe niet zo moeilijk
wat heb je aan handschoenen als je in je zwembroek/bikini staat?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:52 schreef armmoetzaaier het volgende:
had gewoon bij de nieuwjaarsduik aanwezig geweest dan kreeg je ze ook doe niet zo moeilijk
nou geen koude handenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heb je aan handschoenen als je in je zwembroek/bikini staat?
En hoelaat had je ze nou ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:53 schreef BoterKlontje het volgende:
Ik heb ze gewonnen!![]()
Ben als een ramdebiel 5min voor tijd begonnen met klikken en dan snel backspace indrukken zodat je weer terug gaat(en je gegevens nog steeds ingevult staan). En toen net zo lang door gegaan tot ik ze had![]()
Bedankt nog allemaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
Morgen niet drukken allemaal, ok?
Via deze klok: http://users.pandora.be/jongcdenvtorhout/klok.htm de tijd bijgehouden en vanaf 1 seconde voor die tijd geklikt in 5 venstersquote:
Ja dag, dan moet ik 354 dagen wachten...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:26 schreef Frank79 het volgende:
Gewoon gedoken met nieuwjaar, kreeg je ze er bij...
Ik geloof dat je ze binnenkort ook gaat krijgen bij de aankoop van Unox-producten..quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ja dag, dan moet ik 354 dagen wachten...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:47 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ze binnenkort ook gaat krijgen bij de aankoop van Unox-producten..
Ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:00 schreef brighton het volgende:
Gefeliciteerd! De Olympische Unox handschoenen... voor supporters komen zo snel mogelijk naar je toe. Zo moet dat supporteren wel lukken. We gebruiken het adres dat je de vorige keer hebt opgegeven.
Speel ook het Supporters Spel, en maak kans op een trip naar de Olympische Spelen van Torino 2006.
Nou maar hopen dat ik mijn echte adres op had gegeven
Bij dat Wave & Win spel moest je een adres opgeven. Anders zou ik het eigenlijk ook niet weten...maar als je die niet gespeeld hebt...hoe weten ze dan je adres?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ook
Vraag me idd af wel adres
Ik heb stuk of 6 venstertjes ofzo gebruikt allemaal klein gemaakt zo dat alleen de knop *zit ik erbij* zichtbaar was en dat ik meteen op kon klikkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:07 schreef brighton het volgende:
[..]
Bij dat Wave & Win spel moest je een adres opgeven. Anders zou ik het eigenlijk ook niet weten...maar als je die niet gespeeld hebt...hoe weten ze dan je adres?
Zat hier trouwens met mijn wekkerradio die synchroon loopt aan de atoomklok met 20 vensters ingevuld geopend en ben om 12:59:50 begonnen te klikken...thats the way to do it
Wisten ze je adres wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:07 schreef jna het volgende:
ben al bijna 2 weken aan het wachten op die dingen, als iemand van unox dit leest: GRAAG NOG IN DE WINTER!
In vier dagen dus, da's wel snelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef BoterKlontje het volgende:
Ik heb ze vandaag binnen gekregen!!!![]()
quote:K verkleum voor jullie steun
Dat kan toch wel wat leuker...?quote:Met warme handen op 1 belanden
Volgens mij moet je eerst dat spel doen, waarbij je je gegevens moet invoeren(met oa je email adres), en als je voor de handschoenen gaat moet je weer eerst je mail adres invullen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar hoe komen ze aan je adres?
Heb gister al ongeveer de zelfde vraag naar unox gemailt
Ja heb je gezien hoe weinig letters je kan gebruiken, dan zijn deze nog leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:28 schreef brighton het volgende:
Check ook eens die winnende spandoeken:
[..]
[..]
Dat kan toch wel wat leuker...?
Ik heb ze afgelopen zaterdag bij NAC- RODA gekregen toen ik een broodje unox haalde.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Jurruh het volgende:
Krijg je deze handschoenen nou ook bij een paar potten Unox of is die site de enige manier?
Vandaag zat ik in de trein en een oude man naast me zag het noc-nsf logo waarna hij vroeg of ik een olympische sporter wasquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Fentoozler het volgende:
Jeej! ik heb ze al binnen!(had het in de kerstvakantie om kwart voor 10 s'ochtends..) .. Zitten wel donders warm!
![]()
mailtje van unox:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Jurruh het volgende:
Krijg je deze handschoenen nou ook bij een paar potten Unox of is die site de enige manier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |