En die daarvoor dus ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
In het vorige topic stond die ook niet
Schuld aan diegene die hem is vergeten !quote:Op maandag 2 januari 2006 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die daarvoor dus ook niet.
Kutleider die je bent
Oh oh oh!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Schuld aan diegene die hem is vergeten !
Jij bent niet schuld !quote:Op maandag 2 januari 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh oh oh!!!!
Je had ze er op moeten wijzen! RECHT! op de feiten!
wat voor affairequote:Op maandag 2 januari 2006 18:50 schreef Messenga het volgende:
Welke affaire wil je horen?
Het zijn er maar 2. Op dit moment.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef B_BOY het volgende:
allemaal, begin maar bij de middelste.
Doe dan maar de meest linkse.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het zijn er maar 2. Op dit moment.
Ja effe wachten eerst mijn 100 post voor vandaag veilig stellenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef B_BOY het volgende:
veel succes TLK.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef Plupke het volgende:
Net een broodje kebab op. Nu blij dan?
ehm ik niet broodje kebab op dus ik niet blij. ik wel blij dat buur van my werk shaormatent is. ik krijg nu gratis eet als ik wil.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef Plupke het volgende:
Net een broodje kebab op. Nu blij dan?
jah én ik heb autotheorie gehaaldquote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef B_BOY het volgende:
nou ben&jerrys de een en de ander kebab en ik zuurkool
heb ik toch weer pech, maarja straks weer bier
snopprinses jij hebt trouwens wel verdiend jij moest vandaag stage-lopen.
Ohja?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef B_BOY het volgende:
okej ik wil een affaire met brechtje maar het is nog niet gelukt.
Meer omdat jij helemaal niet lelijk bent.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:04 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ohja?
Waarom dan?
Ohja omdat ik poosje geleden zei dat je niet lelijk was?
bij mij werkt hij goed hoor...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Fok! werkt hier weer, nu eens zien of het ook blijft werken![]()
Opbokken, Brechtje en mij zijn het nieuwe mod koppelquote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Meer omdat jij helemaal niet lelijk bent.
En mij nog wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Opbokken, Brechtje en mij zijn het nieuwe mod koppel![]()
![]()
Ik heb nu al 2 dagen last van storingen enzoquote:
Ik ben er vanafquote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2 dagen last van storingen enzo![]()
kut Hetnet![]()
ik nu volgens mij ookquote:
dan ist ook nog niet erg...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wij hebben nu iets meer dan 2 jaar adsl van hetnet. Dit is de eerste keer dat ik een storing heb![]()
khad eerst caiway kabel dat was elke 2 maanden bingo :Squote:Op maandag 2 januari 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wij hebben nu iets meer dan 2 jaar adsl van hetnet. Dit is de eerste keer dat ik een storing heb![]()
jaquote:Op maandag 2 januari 2006 19:19 schreef B_BOY het volgende:
tis hier wel weer erg stil ineens.
vanavond blijf ik lekker thuis, een beetje computeren en film kijken ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 19:23 schreef B_BOY het volgende:
ach zeg dan iets.
ik ga zo weg naar een repetitie. wat gaan jullie vanaaf nog doen?
BeFquote:Op maandag 2 januari 2006 19:23 schreef B_BOY het volgende:
wat gaan jullie vanaaf nog doen?
Volgens mij ga ik daar ook eens naar kijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:24 schreef Messenga het volgende:
Ehm, ik ga niksenen Beauty and the nerd kijken.
Ik moet in me eentje BeF-en.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef B_BOY het volgende:
BeF natuurlijk eerst bier en naderhand op me werk ff eten (heb tog sleutel:D)
Valt wel meequote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef snopprinses het volgende:
inderdaad..maar bnj is ook duur hoor
hey imberrquote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef Imberr het volgende:
Hoi
Tweakers.net samen met Sugababes.nlquote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik daar ook eens naar kijken![]()
Donderdag tijdens de meet nog een Ben en jerry's winkel in Amsterdam gezienquote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef snopprinses het volgende:
inderdaad..maar bnj is ook duur hoor
weet ik..de enige echte in nederlandquote:Op maandag 2 januari 2006 19:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Donderdag tijdens de meet nog een Ben en jerry's winkel in Amsterdam gezien![]()
quote:
Dus daar ben jij ook vaak te vinden?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik..de enige echte in nederland![]()
2 keer pas, want ben pas 2 keer in amsterdam geweestquote:Op maandag 2 januari 2006 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dus daar ben jij ook vaak te vinden?
Daag B_Boy
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:52 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding] (ik ben rechts)
[afbeelding]
deze sjit is grappig
mietjequote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb echt nog NOOIT Ben&Jerry's op
nu nog het echte origineel zonder hoofdrondje.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:52 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding] (ik ben rechts)
[afbeelding]
deze sjit is grappig
Nou en, gewoon neerdumpenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef MaRySe het volgende:
dan heb ik niet opeens wel een baard met rondje
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06011/fr.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
Jij ook alquote:Op maandag 2 januari 2006 20:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06011/fr.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
quote:
Wat is dat voor ietsquote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef Gizmore het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06011/facess.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
waar ben ik danquote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06011/fr2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/quote:Op maandag 2 januari 2006 20:30 schreef Dribbel_ het volgende:
komt er nog wat op tv vanavond leuk programma of iets ?
luie donder nu moet ik zelf gaan zoekenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/
Leef je uit daar
Wees blij dat ik je de link gafquote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
luie donder nu moet ik zelf gaan zoeken![]()
OMGquote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik had die link al maar had geen zin om te zoeken naar leuke programma's![]()
je
Leukquote:Op maandag 2 januari 2006 20:55 schreef Ayaxola het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik gelijk na mijn examen, 3 juni dus, een week op vakantie ga naar Marbella
quote:
Jup, ik had al wel 2 weken gehad, maar die eerste week was ook alleen maar omdat je de week na tentamens vaak vrij hebt. Hierna de eerste vakantie is de zomervakantiequote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Je hebt op de universiteit veel minder vakantie of nie?
TLK
Zijn er dan ook nog mensen die pas weer vrij nemen in de zomervakantie?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jup, ik had al wel 2 weken gehad, maar die eerste week was ook alleen maar omdat je de week na tentamens vaak vrij hebt. Hierna de eerste vakantie is de zomervakantieNou ja, in de tussentijd neem ik nog wel een week of 2 vrij
Ga nog naar Turkije begin mei, dus dat overleef ik wel weer (hoop ik). Dit trimester ff flink aan de bak en daar heb ik dus geen zin in
![]()
ik nietquote:Op maandag 2 januari 2006 21:24 schreef spenky het volgende:
precies
misschien dat iemand hier me warm kan maken
Neem je wat koffie/theequote:Op maandag 2 januari 2006 21:24 schreef spenky het volgende:
precies
misschien dat iemand hier me warm kan maken
Genoeg, maar tis dat ik naar Turkije ga, anders had ik dan ook pas vrij genomenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zijn er dan ook nog mensen die pas weer vrij nemen in de zomervakantie?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Genoeg, maar tis dat ik naar Turkije ga, anders had ik dan ook pas vrij genomen![]()
Ow wacht, ik heb ook dan nog in ieder geval 1 herkansing, dus daar word je ook niet vrolijk vanquote:
Turkenlandquote:Op maandag 2 januari 2006 21:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Genoeg, maar tis dat ik naar Turkije ga, anders had ik dan ook pas vrij genomen![]()
Ach watquote:
Engelandquote:Op maandag 2 januari 2006 21:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach watVan de zomer nog maar eens kijken waar ik dan heen wil, maar ja, weinig geld dus zal ook wel weer Turkije worden
engeland en goedkoop?quote:
ik hoop dat je er in stikt.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hier ook nietDan moet je Jett.zip maar gewoon hier posten
![]()
![]()
Neen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hier ook nietDan moet je Jett.zip maar gewoon hier posten
![]()
![]()
Ach ja, wel handig als het regent, hangtie onder een afdakjequote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef Jett het volgende:
die wil ik niet zien. ik denk dat fwnk hem zelf ook nooit echt helemaal goed heeft gezien wegens zijn dikke buik enzo..
ruilen voor jett.zip dohquote:Op maandag 2 januari 2006 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, wel handig als het regent, hangtie onder een afdakjeDribbel, wat moet jij met dat plaatje dan?
jett wie?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:48 schreef Gizmore het volgende:
Jett van Vliet, wie heeft jou toestemming gegeven om in mijn fotoboek te gluren?![]()
Billy Bobquote:Op maandag 2 januari 2006 21:48 schreef Gizmore het volgende:
Jett van Vliet, wie heeft jou toestemming gegeven om in mijn fotoboek te gluren?![]()
waarom ?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
haha een psp is vet handig om op de hoogte te blyven enzo
gewoon heel vaak op retry drukken uiteindelijk pakt ie em een keerquote:Op maandag 2 januari 2006 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
MSN doet het weer niet bij mij
neger zeg ik lijk op kipquote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij, duh'
Die kloir foto in je fotoboek![]()
Hier krijg ik zo'n scherm : Problemen mer verbindingquote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gewoon heel vaak op retry drukken uiteindelijk pakt ie em een keer![]()
kank altijd zo niet tegenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hier krijg ik zo'n scherm : Problemen mer verbinding
Complimentjes aan het vissen TLK?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Jett is ook lief !
Jaquote:Op maandag 2 januari 2006 22:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je nu nog genueckt met Maryse of niet?![]()
heb ik jou in mijn msn?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:04 schreef spenky het volgende:
[..]
en dan praat ik nog niet eens tegen je
wie ?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Casparovvv het volgende:
ik wel, de grootste homo uit dit groepje
snapte ik.. maar stond zo stomquote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik van de fokkers hierIk ook niet trouwens
JETTquote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Casparovvv het volgende:
ik wel, de grootste homo uit dit groepje
Spenky. Volgens mij weet hij het zelf niet eensquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Spenky. Volgens mij weet hij het zelf niet eens
Grrrrquote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
Jett is een pretslet. niet meer, niet minder.
onder anderequote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
Jett is een pretslet. niet meer, niet minder.
Met Maryse, tenminste, dat zegt Maryse zelfquote:
ooh sorry, ik dacht dat het TLK was die dit zeiquote:
hoezowquote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Spenky. Volgens mij weet hij het zelf niet eens
Ik kan me nog een post van jouw herinneren waarin je je afvroeg wat mijn msn was ivm met de meet, terwijl je mij een week eerder zelf had toegevoegd, ivm de meetquote:
viespeuk !quote:Op maandag 2 januari 2006 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ooh sorry, ik dacht dat het TLK was die dit zeihierbij neem ik mijn woorden over pretslet terug
![]()
Is hij daarom homo?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik kan me nog een post van jouw herinneren waarin je je afvroeg wat mijn msn was ivm met de meet, terwijl je mij een week eerder zelf had toegevoegd, ivm de meet!
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Gizmore het volgende:
Vraag@maar.hoor? Die heb ik al tijden terug toegevoegd, maar nog nooit online geweest
die post herinner ik mij ook nog..quote:Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik kan me nog een post van jouw herinneren waarin je je afvroeg wat mijn msn was ivm met de meet, terwijl je mij een week eerder zelf had toegevoegd, ivm de meet!
onder andere. Ook is hij Mr. PUB! dat zegt ook wat..quote:
Boeiendquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
38912
Misschien haal ik deze vakans de 40 k nog...
Vandaag zowiezo 39000
JE doet het er echt om hequote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
38912
Misschien haal ik deze vakans de 40 k nog...
Vandaag zowiezo 39000
Noteert. Voeg zo toe, even drukquote:Op maandag 2 januari 2006 22:19 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
casperpunthijkoopapestaartjehotmeelpuntcom
gekkie, helemaal in de waps knulquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef spenky het volgende:
[..]
die post herinner ik mij ook nog..
maar toen ik het typte dacht ik.. heuh die heb ik al.. maar ik was in de waps omdat het niet mee rin je pro ston
juahhquote:Op maandag 2 januari 2006 22:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gekkie, helemaal in de waps knul
Tsja.. drukdrukdruk op msnquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Is iedereen plotseling overleden of zo hier![]()
Mooie uitdrukking iddquote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef Casparovvv het volgende:
we zijn allemaal wat in de waps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |