En die daarvoor dus ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
In het vorige topic stond die ook niet
Schuld aan diegene die hem is vergeten !quote:Op maandag 2 januari 2006 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die daarvoor dus ook niet.
Kutleider die je bent
Oh oh oh!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Schuld aan diegene die hem is vergeten !
Jij bent niet schuld !quote:Op maandag 2 januari 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh oh oh!!!!
Je had ze er op moeten wijzen! RECHT! op de feiten!
wat voor affairequote:Op maandag 2 januari 2006 18:50 schreef Messenga het volgende:
Welke affaire wil je horen?
Het zijn er maar 2. Op dit moment.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef B_BOY het volgende:
allemaal, begin maar bij de middelste.
Doe dan maar de meest linkse.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het zijn er maar 2. Op dit moment.
Ja effe wachten eerst mijn 100 post voor vandaag veilig stellenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef B_BOY het volgende:
veel succes TLK.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef Plupke het volgende:
Net een broodje kebab op. Nu blij dan?
ehm ik niet broodje kebab op dus ik niet blij. ik wel blij dat buur van my werk shaormatent is. ik krijg nu gratis eet als ik wil.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef Plupke het volgende:
Net een broodje kebab op. Nu blij dan?
jah én ik heb autotheorie gehaaldquote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef B_BOY het volgende:
nou ben&jerrys de een en de ander kebab en ik zuurkool
heb ik toch weer pech, maarja straks weer bier
snopprinses jij hebt trouwens wel verdiend jij moest vandaag stage-lopen.
Ohja?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef B_BOY het volgende:
okej ik wil een affaire met brechtje maar het is nog niet gelukt.
Meer omdat jij helemaal niet lelijk bent.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:04 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ohja?
Waarom dan?
Ohja omdat ik poosje geleden zei dat je niet lelijk was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |