Ach ja, wel handig als het regent, hangtie onder een afdakjequote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef Jett het volgende:
die wil ik niet zien. ik denk dat fwnk hem zelf ook nooit echt helemaal goed heeft gezien wegens zijn dikke buik enzo..
ruilen voor jett.zip dohquote:Op maandag 2 januari 2006 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, wel handig als het regent, hangtie onder een afdakjeDribbel, wat moet jij met dat plaatje dan?
jett wie?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:48 schreef Gizmore het volgende:
Jett van Vliet, wie heeft jou toestemming gegeven om in mijn fotoboek te gluren?![]()
Billy Bobquote:Op maandag 2 januari 2006 21:48 schreef Gizmore het volgende:
Jett van Vliet, wie heeft jou toestemming gegeven om in mijn fotoboek te gluren?![]()
waarom ?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
haha een psp is vet handig om op de hoogte te blyven enzo
gewoon heel vaak op retry drukken uiteindelijk pakt ie em een keerquote:Op maandag 2 januari 2006 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
MSN doet het weer niet bij mij
neger zeg ik lijk op kipquote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij, duh'
Die kloir foto in je fotoboek![]()
Hier krijg ik zo'n scherm : Problemen mer verbindingquote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gewoon heel vaak op retry drukken uiteindelijk pakt ie em een keer![]()
kank altijd zo niet tegenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hier krijg ik zo'n scherm : Problemen mer verbinding
Complimentjes aan het vissen TLK?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Jett is ook lief !
Jaquote:Op maandag 2 januari 2006 22:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je nu nog genueckt met Maryse of niet?![]()
heb ik jou in mijn msn?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:04 schreef spenky het volgende:
[..]
en dan praat ik nog niet eens tegen je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |