bij mij werkt hij goed hoor...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Fok! werkt hier weer, nu eens zien of het ook blijft werken![]()
Opbokken, Brechtje en mij zijn het nieuwe mod koppelquote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Meer omdat jij helemaal niet lelijk bent.
En mij nog wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Opbokken, Brechtje en mij zijn het nieuwe mod koppel![]()
![]()
Ik heb nu al 2 dagen last van storingen enzoquote:
Ik ben er vanafquote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2 dagen last van storingen enzo![]()
kut Hetnet![]()
ik nu volgens mij ookquote:
dan ist ook nog niet erg...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wij hebben nu iets meer dan 2 jaar adsl van hetnet. Dit is de eerste keer dat ik een storing heb![]()
khad eerst caiway kabel dat was elke 2 maanden bingo :Squote:Op maandag 2 januari 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wij hebben nu iets meer dan 2 jaar adsl van hetnet. Dit is de eerste keer dat ik een storing heb![]()
jaquote:Op maandag 2 januari 2006 19:19 schreef B_BOY het volgende:
tis hier wel weer erg stil ineens.
vanavond blijf ik lekker thuis, een beetje computeren en film kijken ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 19:23 schreef B_BOY het volgende:
ach zeg dan iets.
ik ga zo weg naar een repetitie. wat gaan jullie vanaaf nog doen?
BeFquote:Op maandag 2 januari 2006 19:23 schreef B_BOY het volgende:
wat gaan jullie vanaaf nog doen?
Volgens mij ga ik daar ook eens naar kijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:24 schreef Messenga het volgende:
Ehm, ik ga niksenen Beauty and the nerd kijken.
Ik moet in me eentje BeF-en.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef B_BOY het volgende:
BeF natuurlijk eerst bier en naderhand op me werk ff eten (heb tog sleutel:D)
Valt wel meequote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef snopprinses het volgende:
inderdaad..maar bnj is ook duur hoor
hey imberrquote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef Imberr het volgende:
Hoi
Tweakers.net samen met Sugababes.nlquote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik daar ook eens naar kijken![]()
Donderdag tijdens de meet nog een Ben en jerry's winkel in Amsterdam gezienquote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef snopprinses het volgende:
inderdaad..maar bnj is ook duur hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |