quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:42 schreef Dagguzz het volgende:
"no matches" ik ben uniek!![]()
[afbeelding]
In de dubbel check lijk je toch meer op paula radcliffquote:
ja maar ik ken ze allebei nietquote:Op woensdag 28 december 2005 09:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
In de dubbel check lijk je toch meer op paula radcliffmaar hoeveel matches kun je met zo'n foto krijgen zeg.
![]()
Fok jou. Beetje loos lopen roepen op wie jij procentueel lijkt. Terwijl 1. ik jou foto niet zie. 2 die foto die erop zou moeten lijken niet zie en zo dus helemaal niet kan zien hoeveel jij erop lijkt. Wat juist de grap ervan is. Kut posts Allemaal!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:13 schreef Promovendus het volgende:
Hugo Weaving 63 %
Billy Corgan 67 %
Viggo Mortensen 68 %
Alan Alda 69 %
Had je ook niet nog een keer moeten laten checken.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:45 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
De vergelijking tussen Hilary Duff en mijn vriendin vind ik zo treffend, terwijl ik vergeleken wordt met een oude knar![]()
In my defence:quote:Op woensdag 28 december 2005 16:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Fok jou. Beetje loos lopen roepen op wie jij procentueel lijkt. Terwijl 1. ik jou foto niet zie. 2 die foto die erop zou moeten lijken niet zie en zo dus helemaal niet kan zien hoeveel jij erop lijkt. Wat juist de grap ervan is. Kut posts Allemaal!![]()
Leuk dat je je wat aantrekt van wat ik zegquote:Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef Promovendus het volgende:
[..]
In my defence:
Dat heb ik geprobeerd maar wist niet hoe ik dat beeld hier kreeg.
En FYI: Die van Hugo Weaving leek het beste.
Saddamquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:17 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
Tjah dat ik niet op een bruce willis, die ene van topgun of die ene van matrix lijk dat wist ik.
Maar een dictator?
Je gezicht bestaat ook voor 55% uit die wenkbrauwen, dus vandaar dat je voor 55% overeenkomt met Die manquote:Op maandag 2 januari 2006 14:18 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Alleen de wenkbrauwen matchen volgens mij
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
Je gezicht bestaat ook voor 55% uit die wenkbrauwen, dus vandaar dat je voor 55% overeenkomt met Die man
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
Je gezicht bestaat ook voor 55% uit die wenkbrauwen, dus vandaar dat je voor 55% overeenkomt met Die man
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:32 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb no matches :/
Je kan altijd alsnog komen uithuilen bij ome Tranceptor.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef MaRySe het volgende:
ja nu heb ik wel maar of ik er blij mee ben
mamryse je bedoelt zeker MaRySe blind of zo?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:52 schreef outcast_within het volgende:
@mamryse wat een kutfotos
@al die andere die nuteloze grote kutplaatjes van sterren plaatsen fok you
@die ene elton john Muahaha dies cool
@cruise die was ook tof
waarom haal je je hoofd weg?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
mamryse je bedoelt zeker MaRySe blind of zo?
EN MIJN FOTO'S ZIJN NIET KUT
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |