wie ?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Casparovvv het volgende:
ik wel, de grootste homo uit dit groepje
snapte ik.. maar stond zo stomquote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik van de fokkers hierIk ook niet trouwens
JETTquote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Casparovvv het volgende:
ik wel, de grootste homo uit dit groepje
Spenky. Volgens mij weet hij het zelf niet eensquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Spenky. Volgens mij weet hij het zelf niet eens
Grrrrquote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
Jett is een pretslet. niet meer, niet minder.
onder anderequote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
Jett is een pretslet. niet meer, niet minder.
Met Maryse, tenminste, dat zegt Maryse zelfquote:
ooh sorry, ik dacht dat het TLK was die dit zeiquote:
hoezowquote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Spenky. Volgens mij weet hij het zelf niet eens
Ik kan me nog een post van jouw herinneren waarin je je afvroeg wat mijn msn was ivm met de meet, terwijl je mij een week eerder zelf had toegevoegd, ivm de meetquote:
viespeuk !quote:Op maandag 2 januari 2006 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ooh sorry, ik dacht dat het TLK was die dit zeihierbij neem ik mijn woorden over pretslet terug
![]()
Is hij daarom homo?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik kan me nog een post van jouw herinneren waarin je je afvroeg wat mijn msn was ivm met de meet, terwijl je mij een week eerder zelf had toegevoegd, ivm de meet!
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Gizmore het volgende:
Vraag@maar.hoor? Die heb ik al tijden terug toegevoegd, maar nog nooit online geweest
die post herinner ik mij ook nog..quote:Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik kan me nog een post van jouw herinneren waarin je je afvroeg wat mijn msn was ivm met de meet, terwijl je mij een week eerder zelf had toegevoegd, ivm de meet!
onder andere. Ook is hij Mr. PUB! dat zegt ook wat..quote:
Boeiendquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
38912
Misschien haal ik deze vakans de 40 k nog...
Vandaag zowiezo 39000
JE doet het er echt om hequote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
38912
Misschien haal ik deze vakans de 40 k nog...
Vandaag zowiezo 39000
Noteert. Voeg zo toe, even drukquote:Op maandag 2 januari 2006 22:19 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
casperpunthijkoopapestaartjehotmeelpuntcom
gekkie, helemaal in de waps knulquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef spenky het volgende:
[..]
die post herinner ik mij ook nog..
maar toen ik het typte dacht ik.. heuh die heb ik al.. maar ik was in de waps omdat het niet mee rin je pro ston
juahhquote:Op maandag 2 januari 2006 22:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gekkie, helemaal in de waps knul
Tsja.. drukdrukdruk op msnquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Is iedereen plotseling overleden of zo hier![]()
Mooie uitdrukking iddquote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef Casparovvv het volgende:
we zijn allemaal wat in de waps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |