mja, ook niet mijn favoriet, maar sommige nummers zoals Goodbye My Lover spreken mij wel aan. En die stem raak je wel aan gewend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind hem verschrikkelijkClichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
Die Micha Burton/Barton...geen zin om het te googlen...ze speelt iig in The OCquote:Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef mrkanarie het volgende:
Wie is trouwens die schoone in zijn nieuwe clip?
Ik vind die stem wel wat apparts hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
En die stem raak je wel aan gewend.![]()
je hebt gelijk... maar is dat eigenlijk niet bij alle engelse muziek zo, aftreksels van aftreksels, simpele poppy akkoorden, slechte stemmen en noga pathetisch emotionele teksten ....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind hem verschrikkelijkClichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
Zoals alle 13-in-een-dozijn artiesten is ie zo vergeten, je er niet in drukmaken dus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef PDOA het volgende:
Afschieten die jankzak.
Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Borkydude het volgende:
Als het dan toch rustig moet dan maar Racoon of John Mayer.
ehh ok..quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je hebt gelijk... maar is dat eigenlijk niet bij alle engelse muziek zo, aftreksels van aftreksels, simpele poppy akkoorden, slechte stemmen en noga pathetisch emotionele teksten ....
dat zou over iedere engelse artiest cq engelse band de afgelopen 50 jaar kunnen gaan
maar ze hebben wel veel spiegels.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog niemand die m gebumped heeft voor vanaaf.
Ga zo eens mezelf richting een trein slepen om naar die sfeerloze betonnen bak te komen
ja zij was ook goed inderdaad..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:50 schreef oYo het volgende:
Vooral Goodbye My Lover was goed!
Ga ook cdtje aanschaffen van Nerina Pallot.
OK, het zijn afgelebberde akkoordenschema's, maar ze klinken wel mooi. Daar gaat het om. En zijn stem vind ik juist goed, hij past bij de liedjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
We waren dan natuurlijk ook wel extreem Lovelyquote:Nerina Pallot is mij wat te soft en het werd wel erg irritant dat ze na elk nummer het publiek wat te overdreven bedankte...
Ja, vond ik ook!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan heb je No Bravery zeker nog niet gehoord.
Die was trouwens echt verschrikkelijk mooi met die beelden erbij.
helemaal juist, hier hoef ik niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef PDOA het volgende:
Afschieten die jankzak.
Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
Was inderdaad een top concertquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef spurs het volgende:
Ben gister ook naar het concert geweest en vond het een erg leuk optreden van James en zijn band!
Nerina Pallot is mij wat te soft en het werd wel erg irritant dat ze na elk nummer het publiek wat te overdreven bedankte...
ojee, het gemekker dat iedere cover van een 'heilig verklaarde' band gelijk een schande zou zijn ....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik begreep dat meneer Where Is My Mind? van de Pixies coverde? Was het een schofterige verkrachting of slechts een relatief onschuldige aanranding?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik begreep dat meneer Where Is My Mind? van de Pixies coverde? Was het een schofterige verkrachting of slechts een relatief onschuldige aanranding?
Je hebt mij nergens horen mekkeren over een schandalige cover, laat staan dat ik je vanaf deze plek een muzikale heropvoeding zou willen aanbevelen of schande zou spreken van het feit dat je iemand beschuldigt van vooroordelen terwijl je getuigens je laatste alinea daar zelf ook een handje in hebt. Nee hoor, mij zul je niet zo snel horen mekkeren...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ojee, het gemekker dat iedere cover van een 'heilig verklaarde' band gelijk een schande zou zijn ....
jezus het is 'pop-muziek', geen Heilige Religie van de Gewijde Tonen..
(Soms komen hele stammen over als van die wazige 'gothics' met hun aversie tegen populariteit en paranoia over 'sell-outs' ... ga dan gelijk rondlopen in zwarte rokken en luister naar de 'Death Throwing Skulls', een band die niet in de top40 staat en er ook nooit zal komen)
'aanranding' of 'verkrachting' ... jaja, betitel je zaken als sexueel geweld voor je lol ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Je hebt mij nergens horen mekkeren over een schandalige cover,
Ach gossie, je viel over m'n woordkeuze?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'aanranding' of 'verkrachting' ... jaja, betitel je zaken als sexueel geweld voor je lol ofzo?![]()
En soms doen artiesten die zelf al 3 cd's uit hebben ook gewoon een cover tussendoor omdat ze het leuk vinden om een oud bekend nummer eens live in een nieuw jasje te steken. En dan zal je het altijd zien dat de fans van de artiest de cover geweldig vinden en de mensen die fan zijn van het origineel het verschrikkelijk vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef RM-rf het volgende:
maar als iemand als Blunt tijdens een Live-concert gewoon een nummer speelt (en dus niet eens op plaat uitbrengt) moet je niet zoveel zeuren dat dat niet zou mogen ..., gut, tijdens concerten spelen, zeker beginnende artiesten die nog niet zo'n groot en bekend repertoire hebben, vaak covers.
aan de foto's te zien stonden we vlak bij elkaar!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Yes 19.99 bij de media. Geld meer dan waard.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:16 schreef qu63 het volgende:
ik ben er ook geweest dde 30e
heeft iemand de Bedlam Sessies al?
oh fuck, ik betaal ook altijd teveelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:17 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Yes 19.99 bij de media. Geld meer dan waard.
Ik stond tegen het hek eerst rij, rechts. Met nog 2 andere meisjes en een jongen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
aan de foto's te zien stonden we vlak bij elkaar!
dan mocht ik jouw een elleboogstoot geven!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik stond tegen het hek eerst rij, rechts. Met nog 2 andere meisjes en een jongen.
jup dat was ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Even kort overleg gehad. Was je die gast die achter dat meisje met die weekendtas stond die ook tegen het hek aanstond? Ik stond dat het verst van je af, naast me stond Margo (die je mocht ellebogen, al kreeg je er dan wel een terug) en achter me stonden Thomas en Brenda, Brenda stond dan ws direct naast je.
Zo kom je nog eens mensen tegen op Fok
Daarom gaan die vrouwen weg en dan schrijft ie weer zo'n liedje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:51 schreef Mr-Fluffy het volgende:
je zou uberhaubt zo'n klaagkerel zijn
Dat zegt wel genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef furanku het volgende:
En 1 van de weinige om echt in de winkel te kopen. (nog niet gedaan, maar daar gaat het niet om)
quote:
Kosovoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:33 schreef saksia het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft dat ik nu wat wijn op heb, maar die stem en dat '' accent' ik brak zonet in een lachstuip uit! Wat is de oorsprong van z'n accent nou?
Ik vind dat ie Where is my Mind erg mooi heeft gezongenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Zoek anders wat covers van hem op... niet origineel, maar wel leuk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef regularjoe het volgende:
Ik heb zijn cd, destijds gedownload na het uitkomen van You're beautiful.
Ik vond het geweldig, vooral Wisemen , Tears and rain and so long jimmy vond ik erg mooi.
Maar nu, voor een of ander reden kan ik het niet meer aanhoren. Ik wacht dan ook op zijn volgende CD.. denk dat ik dan weer kan genieten van Blunt.. heeft iemand trouwens news over zijn volgende CD (release date, name etc...?)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Mark het volgende:
Voor de James Blunt-haters:
http://www.boreme.com/bor(...)p1.php?fromrelated=1
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Mark het volgende:
Voor de James Blunt-haters:
http://www.boreme.com/bor(...)p1.php?fromrelated=1
dat zal wel het concert in Baden Baden in Duitsland zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:53 schreef rena het volgende:James
![]()
Voor de liefhebbers:
NET 5 is de presenting partner van het concert dat de succesvolle Britse zanger en songwriter James Blunt geeft op dinsdag 4 juli in het Westerpark in Amsterdam. Blunt is wereldberoemd door zijn nummer ‘You’re Beautiful’. Om de fans alvast in de stemming te brengen zendt NET 5 James Blunt: Live In Concert uit. Het concert is op zaterdag 1 juli om 23.00 uur te zien bij NET 5.
nieuwe EP met tracks die niet op zn album stondenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef spenky het volgende:
leg uit ?
Paar dagen laterquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
4 juli komt lekker dichtbij.. samen met Juanes of is Juanes een paar dagen later?
1) 22.40quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:52 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
weet niet of het al gepost was maar vanavond om 11 uur is er een live concert van james blunt op net 5 te zien
hmz, stomme gidsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
1) 22.40
2) het gaat om de voorbereidingen voor 4 juli
Helemaal waar, diertjuh.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:53 schreef diertjuh het volgende:
Heb ook een paar stukjes gezien. Tijdens het nummer 'Goodbye my lover, Goodbye my friend' was hij erg emotioneel..
Dat ie in Kosovo is geweest natuurlijk! Ze aait elke dag zijn oorlogswond.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:27 schreef AlexandraM het volgende:
Waar zou ze bij James op zijn gevallen?
Goede constatering.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Paar weken terug was hij echt 30 keer per dag op de radio en nu haast niet meer
Oh? Dus het feit dat James wat kleingeld heeft verdiend met zijn liedjes heeft er helemaal niks mee te maken? Zou kunnen hoor...quote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef MaxPower het volgende:
Lekkere zure reactie weer MM![]()
Maar wel sympathiek van Petra dat ze door het daten van James duidelijk maakt dat supermodellen niet op uiterlijk vallen. Dat geeft toch weer hoop.
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Dat ie in Kosovo is geweest natuurlijk! Ze aait elke dag zijn oorlogswond.
ook wiseman niet? ok hij ís wat commercieel en hij ís wat irritant overdreven maar wiseman is wel ok vind ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef B-FliP het volgende:
Ugh, sorry maar daar kan je me echt allesbehalve blij mee maken... James Cunt... Nee dank je...
spijt me...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
ook wiseman niet?
even goede vriendenquote:
Nou, alles van James hangt samen met Kosovo MP. Zonder Kosovo had hij zelfs geen plaat gemaakt!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef MaxPower het volgende:
Lekkere zure reactie weer MM![]()
Maar wel sympathiek van Petra dat ze door het daten van James duidelijk maakt dat supermodellen niet op uiterlijk vallen. Dat geeft toch weer hoop.
because I love you love mequote:Op woensdag 5 juli 2006 01:28 schreef Benniben19 het volgende:
05. Butterfly
Is dat dat liedje met I just want you to be In flowers with me erin??? want ik ken hem namelijk onder die titel
Ja idd, alhoewel zijn album ook top is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn non-album tracks die opduiken zijn vaak de mooiere vind ik..
Dat liedje heeft daar helemaal niets mee te maken..quote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Petra Nemcova
Zijn lyrics van bijv. You're beautiful zijn meteen een stuk duidelijker.
en Goodbye My Lover;quote:Wrote the song "You're Beautiful" after seeing another ex-girlfriend on the London Underground with her new boyfriend. He claimed on the BBC concert that aired on BBC1 on the 9th of December 2005 at 11:3s GMT that "our eyes met for a second but we re-lived an entire lifetime of memories".
Vandaar zijn emotie(s) bij deze liedjesquote:Wrote the song "Good-bye My Lover", for an ex-girlfriend (who is still alive despite rumors that she passed on). He considered her to be the woman he wanted to marry before she left him.
Koop z'n oude album en hij kan met het geld een nieuwe maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef regularjoe het volgende:
waneer komt er nou eens een nieuwe cd van die man uit..?
ik vond back to bedlam fantastisch en had hem toen die uitkwam gelijk gedownt..
maar nu kan ik die nummers niet meer uitstaan; te vaak gehoord..!
In Estland maar was een Franse zender. Mooie clip, met beelden uit de tijd dat hij in de balkan in dienst was.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan nog komen.. waar was je op vakantie?
Staat volgens mij wel op de DVD, en die beelden worden ook uitgezonden bij zijn concerten.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:21 schreef crackhead het volgende:
[..]
In Estland maar was een Franse zender. Mooie clip, met beelden uit de tijd dat hij in de balkan in dienst was.
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:21 schreef crackhead het volgende:
[..]
Mooie clip, met beelden uit de tijd dat hij in de balkan in dienst was.
Op die DVD bij Chasing Time? Daar staat No Bravery niet op.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Staat volgens mij wel op de DVD, en die beelden worden ook uitgezonden bij zijn concerten.
Het is een lied geschreven over zijn tijd daar, de beelden zijn naar mijn weten ook door hem opgenomen. Ik zie het niet echt als iets wat commercieël wordt uitgebuit. Zeker met zijn affectie voor AZG.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
En dan gaat hij het ook in een clip nog eens schaamteloos uitbuiten. Dat vind ik ongelooflijk.
Mwah, ik vind het iets te toevallig. Laat de muziek nou eens voor zich spreken....quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het is een lied geschreven over zijn tijd daar, de beelden zijn naar mijn weten ook door hem opgenomen. Ik zie het niet echt als iets wat commercieël wordt uitgebuit. Zeker met zijn affectie voor AZG.
Ik vind dat je wel erg snel de conclusie trekt dat hij zijn diensttijd aan het uitbuiten is. Op dit ene nummer na hoor je er vrij weinig over.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het iets te toevallig. Laat de muziek nou eens voor zich spreken....
Alleen maar juist! In elk interview, in de reclames die hem aanprijzen, op de radio. Vandaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:07 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg snel de conclusie trekt dat hij zijn diensttijd aan het uitbuiten is. Op dit ene nummer na hoor je er vrij weinig over.
quote:
Daar zou je een hoop mensen verdriet mee doen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:15 schreef Alcyone het volgende:
Verschrikkelijk. Soort Rick Astley van 2006. Standaard patroontjes uit de muziekindustrie die de mens foppen, keer op keer.
En dat gecombineerd met een gigantische zeikstem. Kan niet iemand de britse muziekindustrie met een nekschot uit het lijden verlossen?
Een Unique Selling Point noemen ze dat...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alleen maar juist! In elk interview, in de reclames die hem aanprijzen, op de radio. Vandaar.
Ik zie hem ook helemaal niet als soldaat. Hij heeft zo'n zachte onschuldige uitstraling... hij zegt mooie dingen in het interview op de DVD.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:49 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Een Unique Selling Point noemen ze dat...
Inderdaad.. een deel van het interview gaat daar over. Ik zie het nu pas. Wat een poepie is het.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Staat volgens mij wel op de DVD, en die beelden worden ook uitgezonden bij zijn concerten.
I know, maar dat houdt dan wel in dat de muziek van secundair belang lijkt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:49 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Een Unique Selling Point noemen ze dat...
Ja, het promoten van Back To Bedlam mag afgelopen zijn. Nieuw materiaal, ik koop het blind.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:21 schreef Hapertje het volgende:
James is bezig aan een nieuwe CD... ben benieuwd... vind alleen Wisemen erg goed!
kreeg vandaag een mail van Bol.com dat je daar zn nieuwe cd al kon kopen. Bleek het gewoon om de dvd te gaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, het promoten van Back To Bedlam mag afgelopen zijn. Nieuw materiaal, ik koop het blind.
nee, niet besteld. ik haal em wel bij mn platenboerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En qu, heb je 'm meteen besteld? De DVD is rijk van prachtige liedjes en gesprekken met de man zelf.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Artikeltje gevonden met 3 goede punten: John Mayer, James Blunt en Rob Thomas. Waar positief over geschreven word...het is bijna een magisch artikel
Grammys can't save John Mayer
Poor John Mayer and James Blunt are getting beaten up badly by media bullies who lambaste all music, film and TV with heart. You know, those same macho goons who launch nuclear attacks whenever they hear Celine Dion songs. Because, of course, their manhood must be protected.
Music critics are just like their equivalent film and TV thugs. They're mostly guys blinded by hormones while claiming to make high-minded aesthetic judgments that, curiously, seldom seems to favor chick-friendly fare. You've heard my rants on this topic before, specifically when this gender bias skews the results of journalists' awards bestowed by the Television Critics of America or the New York Film Critics Circle. Happily, we see less of it among the peer-group industry prizes where, hallelujah, Celine Dion reaped Grammys for Record and Album of the Year ("My Heart Will Go On," "Falling Into You") and John Mayer won Song of the Year ("Daughters").
But now Mayer is growing weary of the scorn and ridicule that tough-guy journos continue to heap on him for having the audacity to become so successful singing sensitive music full of personal ache and romantic yearning.
"Go ahead, lynch me, I wrote a hit!" he recently barked back at journalists who mocked his chart-topper "Your Body Is a Wonderland." They accuse him of writing it as a cheesy heart-tugger designed to bamboozle female CD buyers. But, no, he says. Think of things from his point of view: "Imagine that you write it before you ever get a record deal. You're 21 years old and you write a song that's so good at reaching people that they feel almost manipulated. Imagine that you're writing it in your $600 a month apartment with a stained rug. You're writing about this because you're very, very innocent. People don't like hearing about that much innocence. They say, 'You're toying with me.' How bad is that?"
Mayer suffers from the same problem as music-heartthrob-of-the-moment James Blunt, who recently said, sadly, "I'm too good looking. Men don't take me seriously as an artist."
Mayer and Blunt are both superb talents — nay, mega-talents. Their best tunes — and there are many of them — are masterpieces of simple song construction exploring complex feelings. Best of all: Mayer and Blunt are not afraid to surrender to utter romantic abandon and it's obvious from the ache in their voices that these guys mean it. Women are flabbergasted at what their existence suggests: beautiful straight men do exist who love as deeply as they do!
Obviously, these chaps pose a serious threat to the vast majority of straight guys who fake all that schmaltz just to get laid. It's outrageous how fiercely Mayer and Blunt get punished for it by the press.
In response, Mayer and Blunt should follow the lead of another Pretty-Boy-Crooner-with-a-Heart: Rob Thomas. The Matchbox 20 frontman has been bruised and battered for years for daring to sing unapologetically about his tender heart, too, but he's managed to fend off the worst of it because he retains a slight edge of Macho Cool. Meantime, the music industry sure takes him seriously: the Grammys crowned him with Record and Song of the Year in 1999 for "Smooth," his coventure with Carlos Santana.
Dead Ringersquote:
Ja! Natuurlijk istie geen homo. Hij is gewoon heel Brits... en maakt mooie gevoelige liedjes...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wou je zeggen dat Meneer Blunt geen homo is dan?
Bedankt voor de back-up!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo is dat Neel.. Morpheus is gewoon in een soort van hele diepe slaap.
quote:1st July 2006
It's been 2 months since I've last posted, and the World Tour is still up and running - just. We've been to Japan who are the most polite nation on the planet. They are also very patient. One fan saw me leaving my hotel, and so waited until I returned later to get an autograph - 16 hours later! We flew back to the States for the Coachella Festival and then on to Mexico. The Mexican audiences were the loudest we've ever heard, and for a moment it was like being in the Beatles... I aquired an enormous sombrero, which sadly has since been lost in transit, (Ben ate it), but it was great to wear for one song. This was our first taste of a Latin American audience, and I can only hope we get down to South America in the not-too-distant future. From there we returned to the States. We started doing the Backstage Pass Charity Auction each night in aid of Medicins Sans Frontieres, and remarkably raised $33,400 in ten days. I was blown away by people's generosity. Thank you to all who took part. I have to meet a lot of people after every show, but for me, meeting people who have been part of the auction is always the most rewarding. It seems people were genuinely enthusiastic to be able to donate to a worthy cause rather than just come backstage. It was a great run of shows and good to see so many recognisable faces over there now.
I took my first holiday in a while, but then everyone knows about that because a photographer hiding on the beach sold pictures to the newspapers. I wonder who he photographs when there are no recognisable faces on the beach? My money is all the topless girls. We used to call these people Peeping Toms. Now we pay them.
And now we are back in Britain. The Wireless Festival was great fun. London is home, and I've been away so long, but it was great to be back. There were a whole crowd of boardies to welcome us home. It was great to see all your faces up around the front and I'm glad to hear you had a good time. Thanks for making the effort to come and make us feel at home again! If the weather holds, then we should have some really fun shows in the next few open air shows. At Blenheim Palace, where I am now, we're trying to do something special - as it's the World Cup, and England are through to the quarter-finals, we're replacing our usual projector and screen system that we use to show video behind us during the show, and hiring a huge LED screen so that we can show the football match to all of you who turn up early at the Blenheim Palace show. With a bit of dodgy wiring, we've got the broadcast running through it now, and we've soundchecked early, so are able to open doors to let you in to catch the second half... Of course, Brian, my guitar tech, is Scottish, and has signed the production office "The Portugese Consulate".
quote:Singer Blunt 'irritates public'
Singer James Blunt is more irritating than traffic wardens, noisy neighbours and estate agents, according to a poll ranking the UK's most annoying things.
The man behind hits such as You're Beautiful came fourth in the survey of 2,000 people, beaten only by cold callers, caravans and queue-jumpers.
Blunt has sold five million albums and won two Brit awards, but has faced a backlash from those who are not fans.
Big Brother's Chantelle and Preston were eighth in the poll by Lactofree.
The couple met on the most recent celebrity version of the Channel 4 show, with Chantelle being planted as a "non-celebrity" alongside stars including Ordinary Boys singer Preston.
Other entertainment figures in the survey included Countdown co-presenter Carol Vorderman at number 12, who was deemed more annoying than paper cuts, rude shop assistants and junk mail.
Former Celebrity Love Island star Abi Titmuss ranked at 18, with illusionist David Blaine and newsreader Natasha Kaplinsky further down the list.
Blunt's debut album Back to Bedlam earned him the best pop act and best male solo artist categories at this year's Brit awards.
However, he was removed from one radio station's playlist after what it claimed was listener pressure.
The former soldier defended his music by telling his critics to switch over if they didn't like his songs.
UK'S MOST IRRITATING THINGS
1. Cold callers
2. Caravans
3. Queue-jumpers
4. James Blunt
5. Traffic wardens
6. People who tailgate
7. Brown-nosers
8. Chantelle and Preston from Big Brother
9. Ex-smokers
10. Noisy neighbours
Source: Survey by Lactofree
concert idd jaquote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef mark_03 het volgende:
Net Chasing Time maar weer eens gedraaid ... haalt allemaal weer herinneringen op (nu al). Fijne cd (heb 'm alleen nog niet origineel).
Hoe is die dvd trouwens? Wat staat erop? Compleet concert?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:12 schreef francis997 het volgende:
sommige liedjes zijn echt leuk, zoals three wisemen..die vind ik veruit de beste..de andere zijn flutnummers
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef DeSiever het volgende:
Deze cd's zijn allemaal in goede staat en bij deze te koop aangeboden. Ik hoop dat ik mensen blij kan maken met deze slachtoffers van mijn afroom-operatie. Ik zet er prijzen bij, dat zijn dus richtprijzen. Je mag combineren en onder de prijs bieden, maar wees wel redelijk.![]()
Reageer in het topic of mail me op desieverfok@hotmail.com
-James Blunt - Back To Bedlam 7 euro
-James Blunt - Chasing Time: The Bedlam Sessions (Live-CD + DVD) 9 euro
Luisteren naar dat nummer zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:55 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Toen het uitging met mijn toenmalige vriendin hebben we samen zitten janke terwijl dat nummer aan stondwas wel een speciaal moment voor mij
Net als schaatsen kijken voor Raymi Sambo in All Stars, toen ie Ricky Koole bezig zag in die auto.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:05 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Luisteren naar dat nummer zal nooit meer hetzelfde zijn.
Haar beste acteerwerk. "Lang, lang!"quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Net als schaatsen kijken voor Raymi Sambo in All Stars, toen ie Ricky Koole bezig zag in die auto.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Net als schaatsen kijken voor Raymi Sambo in All Stars, toen ie Ricky Koole bezig zag in die auto.
Als ik moet kiezen tussen die nummers kies ik toch maar Fall at your Feet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is je favoriete James Blunt song?
» Goodbye My Lover
» Wisemen
» You\'re Beautiful
» Alright Tonight
» Fall At Your Feet
» Billy
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Dat had ik met 'Hart van een winnaar' van Marco Borsato. Ik draaide het eerst veel, omdat ik het een mooi liedje vond, maar daarna werd het te persoonlijk, omdat m'n toenmalige vriendin vreemdging.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:06 schreef vencodark het volgende:
Ach, kort samengevat dan:
Toen het nummer uitkwam ging het niet zo lekker tussen mijn toenmalige vriend en mij. Als het uit zou gaan, sloeg het (bijna) helemaal op ons. Het ging half juni uit en ik draaide het nummer juist niet omdat ik de tekst alleen al niet kon hebben. Laat staan het nummer zelf.
Dus het nummer herinnerd me altijd aan die periode.
Kom nog eens terug als je uit de puberteit bent.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:12 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG te GAY gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
*Wel goeie muziek een goed geneesmiddel als je last hebt van obstipatie![]()
Dude als je uit de pupertijd moet komen om volgens jou jb te waarderen dan blijf ik altijd puber.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kom nog eens terug als je uit de puberteit bent.
Het gaat om de manier waarop je je punt duidelijk maakt. Na twee posts gelezen te hebben wil ik ook graag je spellende vermogens toevoegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dude als je uit de pupertijd moet komen om volgens jou jb te waarderen dan blijf ik altijd puber.
![]()
Het lijkt me sowieso vreselijk om U2 of Robbie Williams geweldig te vinden, maar dat is weer een ander verhaal. Maar... it's true.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het lijkt me vreselijk als je U2 of Robbie Williams gewelig vindt en zoveel moeite moet doen voor kaarten.
Voorspelbaar..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso vreselijk om U2 of Robbie Williams geweldig te vinden, maar dat is weer een ander verhaal. Maar... it's true.
NOFI hoor maar jb is imho gewoon te erg.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:06 schreef Tazmaniac het volgende:
dudes.. chill.. ieder zijn smaakmaar k vind ook dat allsystemsnogwat of normaal moet reageren of gewoon niet!
Ja en? We weten het nu welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:01 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
NOFI hoor maar jb is imho gewoon te erg.....
Ik waardeer en James Blunt en Robbie Williamsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop je je punt duidelijk maakt. Na twee posts gelezen te hebben wil ik ook graag je spellende vermogens toevoegen.
Ik ben alleen maar blij dat niet iedereen Blunt waardeert. Het lijkt me vreselijk als je U2 of Robbie Williams geweldig vindt en zoveel moeite moet doen voor kaarten.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Het zegt voldoende dat een ventje met een zeurstem, een onderdanig mannetje naar vrouwen toe, een nep-romanticus opeens heel populair wordt.... Sign of the times
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:08 schreef blaise het volgende:
James Blunt is een QT.
who the fuck is james morrison?quote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
James Morrison is de nieuwe en verbeterde versie van James Blunt???
Ik denk dat hij de man is die de hype rond Blunt definitief de kop indrukt.quote:Op zondag 17 september 2006 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
who the fuck is james morrison?
moet k morgen maarus ff gaan downloaden danquote:Op zondag 17 september 2006 11:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de man is die de hype rond Blunt definitief de kop indrukt.
In dit topic voor 7 euro: [TK] cd collectie (deel 2)quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:09 schreef vencodark het volgende:
Maybe dat ik overstap op het album, ligt eraan voor hoeveel die ligt.
sodeju! lang niet meer in dit topic gekeken, excuses! Ja het e-mail adres is nog actueel dus stuur maar een mailtje als je tijd hebt. Thanks in advance!quote:Op zondag 17 september 2006 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Taz, is je emailadres in je profiel nog actueel??
Dan mail ik wel even wat..
ja hoorde laatst ook al iemand zeggen dat die dat op zijn begrafenis wouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Goodbye My Love' is het populairste nummer op begrafenissen.. het was tot voor kort 'Angels' van Robbie Williams..
quote:JAMES BLUNT has vowed to become even more annoying so he can score higher on an unusual British opinion poll.
The YOU'RE BEAUTIFUL singer has suffered a backlash of criticism in the wake of the success of his debut album BACK TO BEDLAM, which has sold more than 10 million copies worldwide.
He was recently voted fourth in a poll of the Most Irritating Things in Britain, above everyday annoyances like noisy neighbours and traffic wardens, but he insists he can improve on this placing next year (07).
He says, "When I heard about the poll I was devastated because I just thought fourth was really unfair.
"Who on earth beat me? I thought I should have been number one. Next year I'm going to do better than that - I'm going to go for at least top three."
10 miljoen albums verkopen zegt natuurlijk ook genoeg over zijn zogenaamde irritantheidquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef DeSiever het volgende:
De enige manier om met zielige meelopers om te gaan. Klasse, James!
quote:De britse zanger James Blunt heeft weer genoeg reden voor het maken van trieste liedjes, want zijn schatje, het Tjechische model Petra Nemcova heeft hem gedumpt. Meneer had er nog al op los gefeest op Ibiza en ging vreemd bij de vleet. Toen Petra deze verhalen kreeg te horen trok zij dat uiteraard niet en zette hem uit haar leven. James, we laten ons verrassen door je nieuwe lovesongs!
Tja, waarom verkiest Hugh Grant een straatmadelief boven Liz Hurley?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef DeSiever het volgende:
Dit laat je toch niet lopen voor een shemale op Ibiza.. ongelooflijk..
[afbeelding]
degene met de 300e post EINS!!11!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie gaat deel 3 maken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |