Zoek anders wat covers van hem op... niet origineel, maar wel leuk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef regularjoe het volgende:
Ik heb zijn cd, destijds gedownload na het uitkomen van You're beautiful.
Ik vond het geweldig, vooral Wisemen , Tears and rain and so long jimmy vond ik erg mooi.
Maar nu, voor een of ander reden kan ik het niet meer aanhoren. Ik wacht dan ook op zijn volgende CD.. denk dat ik dan weer kan genieten van Blunt.. heeft iemand trouwens news over zijn volgende CD (release date, name etc...?)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Mark het volgende:
Voor de James Blunt-haters:
http://www.boreme.com/bor(...)p1.php?fromrelated=1
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Mark het volgende:
Voor de James Blunt-haters:
http://www.boreme.com/bor(...)p1.php?fromrelated=1
dat zal wel het concert in Baden Baden in Duitsland zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:53 schreef rena het volgende:James
![]()
Voor de liefhebbers:
NET 5 is de presenting partner van het concert dat de succesvolle Britse zanger en songwriter James Blunt geeft op dinsdag 4 juli in het Westerpark in Amsterdam. Blunt is wereldberoemd door zijn nummer ‘You’re Beautiful’. Om de fans alvast in de stemming te brengen zendt NET 5 James Blunt: Live In Concert uit. Het concert is op zaterdag 1 juli om 23.00 uur te zien bij NET 5.
nieuwe EP met tracks die niet op zn album stondenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef spenky het volgende:
leg uit ?
Paar dagen laterquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
4 juli komt lekker dichtbij.. samen met Juanes of is Juanes een paar dagen later?
1) 22.40quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:52 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
weet niet of het al gepost was maar vanavond om 11 uur is er een live concert van james blunt op net 5 te zien
hmz, stomme gidsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
1) 22.40
2) het gaat om de voorbereidingen voor 4 juli
Helemaal waar, diertjuh.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:53 schreef diertjuh het volgende:
Heb ook een paar stukjes gezien. Tijdens het nummer 'Goodbye my lover, Goodbye my friend' was hij erg emotioneel..
Dat ie in Kosovo is geweest natuurlijk! Ze aait elke dag zijn oorlogswond.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:27 schreef AlexandraM het volgende:
Waar zou ze bij James op zijn gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |