Dude als je uit de pupertijd moet komen om volgens jou jb te waarderen dan blijf ik altijd puber.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kom nog eens terug als je uit de puberteit bent.
Het gaat om de manier waarop je je punt duidelijk maakt. Na twee posts gelezen te hebben wil ik ook graag je spellende vermogens toevoegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dude als je uit de pupertijd moet komen om volgens jou jb te waarderen dan blijf ik altijd puber.
![]()
Het lijkt me sowieso vreselijk om U2 of Robbie Williams geweldig te vinden, maar dat is weer een ander verhaal. Maar... it's true.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het lijkt me vreselijk als je U2 of Robbie Williams gewelig vindt en zoveel moeite moet doen voor kaarten.
Voorspelbaar..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso vreselijk om U2 of Robbie Williams geweldig te vinden, maar dat is weer een ander verhaal. Maar... it's true.
NOFI hoor maar jb is imho gewoon te erg.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:06 schreef Tazmaniac het volgende:
dudes.. chill.. ieder zijn smaakmaar k vind ook dat allsystemsnogwat of normaal moet reageren of gewoon niet!
Ja en? We weten het nu welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:01 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
NOFI hoor maar jb is imho gewoon te erg.....
Ik waardeer en James Blunt en Robbie Williamsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop je je punt duidelijk maakt. Na twee posts gelezen te hebben wil ik ook graag je spellende vermogens toevoegen.
Ik ben alleen maar blij dat niet iedereen Blunt waardeert. Het lijkt me vreselijk als je U2 of Robbie Williams geweldig vindt en zoveel moeite moet doen voor kaarten.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Het zegt voldoende dat een ventje met een zeurstem, een onderdanig mannetje naar vrouwen toe, een nep-romanticus opeens heel populair wordt.... Sign of the times
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:08 schreef blaise het volgende:
James Blunt is een QT.
who the fuck is james morrison?quote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
James Morrison is de nieuwe en verbeterde versie van James Blunt???
Ik denk dat hij de man is die de hype rond Blunt definitief de kop indrukt.quote:Op zondag 17 september 2006 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
who the fuck is james morrison?
moet k morgen maarus ff gaan downloaden danquote:Op zondag 17 september 2006 11:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de man is die de hype rond Blunt definitief de kop indrukt.
In dit topic voor 7 euro: [TK] cd collectie (deel 2)quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:09 schreef vencodark het volgende:
Maybe dat ik overstap op het album, ligt eraan voor hoeveel die ligt.
sodeju! lang niet meer in dit topic gekeken, excuses! Ja het e-mail adres is nog actueel dus stuur maar een mailtje als je tijd hebt. Thanks in advance!quote:Op zondag 17 september 2006 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Taz, is je emailadres in je profiel nog actueel??
Dan mail ik wel even wat..
ja hoorde laatst ook al iemand zeggen dat die dat op zijn begrafenis wouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Goodbye My Love' is het populairste nummer op begrafenissen.. het was tot voor kort 'Angels' van Robbie Williams..
quote:JAMES BLUNT has vowed to become even more annoying so he can score higher on an unusual British opinion poll.
The YOU'RE BEAUTIFUL singer has suffered a backlash of criticism in the wake of the success of his debut album BACK TO BEDLAM, which has sold more than 10 million copies worldwide.
He was recently voted fourth in a poll of the Most Irritating Things in Britain, above everyday annoyances like noisy neighbours and traffic wardens, but he insists he can improve on this placing next year (07).
He says, "When I heard about the poll I was devastated because I just thought fourth was really unfair.
"Who on earth beat me? I thought I should have been number one. Next year I'm going to do better than that - I'm going to go for at least top three."
10 miljoen albums verkopen zegt natuurlijk ook genoeg over zijn zogenaamde irritantheidquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef DeSiever het volgende:
De enige manier om met zielige meelopers om te gaan. Klasse, James!
quote:De britse zanger James Blunt heeft weer genoeg reden voor het maken van trieste liedjes, want zijn schatje, het Tjechische model Petra Nemcova heeft hem gedumpt. Meneer had er nog al op los gefeest op Ibiza en ging vreemd bij de vleet. Toen Petra deze verhalen kreeg te horen trok zij dat uiteraard niet en zette hem uit haar leven. James, we laten ons verrassen door je nieuwe lovesongs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |