abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33624823
Zie hier het vorige deel:
James Blunt

Heb geen zin om een OP in elkaar te flansen, maar hier ff snel wat pics:

Cover nieuwste album 'Back to Bedlam':

Eerste single 'You're Beautiful':

Tweede, nieuwe single 'Goodbye My Lover':
pi_33624878
Wie is trouwens die schoone in zijn nieuwe clip?
pi_33628627
Katie Melua zeker?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33709313
Ik vind hem verschrikkelijk Clichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
pi_33715516
Ik vind de cd wel goed
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_33716279
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind hem verschrikkelijk Clichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
mja, ook niet mijn favoriet, maar sommige nummers zoals Goodbye My Lover spreken mij wel aan. En die stem raak je wel aan gewend.
pi_33716398
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef mrkanarie het volgende:
Wie is trouwens die schoone in zijn nieuwe clip?
Die Micha Burton/Barton...geen zin om het te googlen...ze speelt iig in The OC
pi_33716591
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

En die stem raak je wel aan gewend.
Ik vind die stem wel wat apparts hebben.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_33716744
quote:
je hebt gelijk... maar is dat eigenlijk niet bij alle engelse muziek zo, aftreksels van aftreksels, simpele poppy akkoorden, slechte stemmen en noga pathetisch emotionele teksten ....
dat zou over iedere engelse artiest cq engelse band de afgelopen 50 jaar kunnen gaan

Ik vind het met James Blunt juist wel best prettig ... niet diepgravend en misschien verveelt het wel snel (alhoewel ik de CD al langere tijd luister, mn vrouw is er dol op, maar het valt nog mee qua verveling, grappig is dat er inderdaad ook vele kleine 'dingetjes' in te ontdekken zijn: bv de verwijzingen naar Jim Morrison, en citaten van 'The End' in "So Long, Jimmy' ... waarvan ik me nog wel afvraag of het een 'fansong' is of eerder een satire op de jehova-achtige doors-fans, die van depressiviteit een lifestyle gemaakt hebben)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:02:20 #10
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_33922594
Is de versie die nu uit is op video uitgebracht met een hevigere bas ofzo? Het nummer op het album klinkt helemaal niet zo volgens mij..
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_33923614
Als het dan toch rustig moet dan maar Racoon of John Mayer.
pi_33947175
Zijn teksten zijn alleen wel erg 'Blunt', dat vind ik dan wel weer wat minder.
pi_33948726
Afschieten die jankzak.

Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
pi_33948814
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef PDOA het volgende:
Afschieten die jankzak.

Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
Zoals alle 13-in-een-dozijn artiesten is ie zo vergeten, je er niet in drukmaken dus.
pi_33949169
Ik vind bijna al zijn liedjes wel lekker om te luisteren.
Op het begin had ik ook wel zoiets van: Oké, vage stem, maar daar raak je snel aan gewend. Vaak gaan zijn teksten nergens over. Maar ach, dat is bij veel liedjes zo tegenwoordig.
pi_34007434
James Blunt ~ ' High '
pi_34013774
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Borkydude het volgende:
Als het dan toch rustig moet dan maar Racoon of John Mayer.
pi_34019103
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je hebt gelijk... maar is dat eigenlijk niet bij alle engelse muziek zo, aftreksels van aftreksels, simpele poppy akkoorden, slechte stemmen en noga pathetisch emotionele teksten ....
dat zou over iedere engelse artiest cq engelse band de afgelopen 50 jaar kunnen gaan
ehh ok..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_34019228
Sorry maar wat heeft die vent een zeik stem
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:07:21 #20
92932 MrGP
This is bat country!
pi_34454067
Nog meer mensen die as. Maandag naar z'n concert in de HMH gaan?
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
pi_34615448
Nog niemand die m gebumped heeft voor vanaaf.

Ga zo eens mezelf richting een trein slepen om naar die sfeerloze betonnen bak te komen
pi_34615522
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog niemand die m gebumped heeft voor vanaaf.

Ga zo eens mezelf richting een trein slepen om naar die sfeerloze betonnen bak te komen
maar ze hebben wel veel spiegels.
pi_34637836
Het was best wel erg gaaf zeg! Ondanks wat zeer luidruchtige en zeer irritante duwende mensen, die terwijl wij stil stonden en hun de hele tijd tegen ons aangedrukt kregen ons beschuldigde van duwen. Echt geen idee waar ze ook heen wilde aangezien we Frontrow stonden en verder naar voren kan je toch echt niet. Nette set van 1,5 uur, erg leuk maar had m toch liever nog een keer in de Paradiso gezien ofzo.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 02:44:47 #24
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_34637953
Zoo ben net naar het concert geweest!!
Het was echt super VET!! goed geluid.. goeie plaatsen.. bijna vooraan... echt geweldig
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 04:17:10 #25
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_34638534
Clichè teksten en clichè muzak.
Niet te spreken over zijn verschrikkelijke stem.

Een gecastreerde kat klinkt nog zuiverder van toon.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 31 januari 2006 @ 07:50:44 #26
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_34639024
Vooral Goodbye My Lover was goed!
Ga ook cdtje aanschaffen van Nerina Pallot.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:19:49 #27
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_34642236
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:50 schreef oYo het volgende:
Vooral Goodbye My Lover was goed!
Ga ook cdtje aanschaffen van Nerina Pallot.
ja zij was ook goed inderdaad..

vond jimmy ook wel goed.. dat ze helemaal los gingen
Fotoboekje
pi_34642734
Vond het wel jammer dat Goodbye my Lover en You're Beuatiful zo hard meegeblert werden dat je James amper hoorde. Hij ging trouwens best wel de mist in met zn pianospel op het einde van GML, maar door het vele gebler en het feit dat ie zich heel snel herstelde merkte weinig mensen het ws. Vanaaf ff foto's uploaden als ik klaar ben op mn werk.
pi_34644666
Ben gister ook naar het concert geweest en vond het een erg leuk optreden van James en zijn band!

Nerina Pallot is mij wat te soft en het werd wel erg irritant dat ze na elk nummer het publiek wat te overdreven bedankte...
volgende wedstrijden:
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:30:56 #30
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_34645363
quote:
OK, het zijn afgelebberde akkoordenschema's, maar ze klinken wel mooi. Daar gaat het om. En zijn stem vind ik juist goed, hij past bij de liedjes.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:31:19 #31
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34645370
Goodbye My Lover is een perfect nummer voor een begrafenis.

Ongelooflijk hoe depri je van een nummer kunt worden zeg...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34645486
Dan heb je No Bravery zeker nog niet gehoord.
Die was trouwens echt verschrikkelijk mooi met die beelden erbij.
quote:
Nerina Pallot is mij wat te soft en het werd wel erg irritant dat ze na elk nummer het publiek wat te overdreven bedankte...
We waren dan natuurlijk ook wel extreem Lovely
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:42:53 #33
92932 MrGP
This is bat country!
pi_34653073
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan heb je No Bravery zeker nog niet gehoord.
Die was trouwens echt verschrikkelijk mooi met die beelden erbij.
Ja, vond ik ook!
Verder mooi concert, en tevends éérste keer in de HMH, het viel me allemaal wel mee!
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
pi_34655375
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef PDOA het volgende:
Afschieten die jankzak.

helemaal juist, hier hoef ik niets aan toe te voegen
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_34657147
Voor de mensen die het wel waarderen: foto's van gisteren.
Heb ze wel ff moeten resizen voor het uploaden.

CLICK ME
  dinsdag 31 januari 2006 @ 20:25:29 #36
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34658827
Ik begreep dat meneer Where Is My Mind? van de Pixies coverde? Was het een schofterige verkrachting of slechts een relatief onschuldige aanranding?
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_34659337
Ik vind het wel grappig dat als iemand het poptruukje weer doorheeft en gewoon een aardige cd uitbrengt dat ie hier dan weer categorisch afgezeken dient te worden. Over een paar maanden volgen hierop de vergelijkingen in de trant van ' dat is weer zo'n zeikstem als James Blunt'

Ja, James Blunt heeft een apart stemgeluid to say the least. Ja, zijn teksten zijn nu niet echt briljant te noemen. Ja, zijn akkoordenschema's zijn niet baanbrekend. Ja, hij heeft gewoon een popalbum uitgebracht waar nog enig gevoel en passie inzit. Ja, hij trekt volle zalen met zijn jankstem. Ja, ik heb liever hem en 40 van zijn klonen in de top 40 dan al die r&B en hiphopmeuk die nog vele malen inhoudslozer is.

Als jullie echt denken mensen hiermee muzikaal op te voeden en in de volwassenere richting te sturen, hebben jullie het mis. Het is juist te danken aan azijnzeikers als jullie dat mensen dit topic lezen en denken hey er wordt verschillend op gereageerd, laten we eens luisteren.
pi_34711193
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef spurs het volgende:
Ben gister ook naar het concert geweest en vond het een erg leuk optreden van James en zijn band!

Was inderdaad een top concert
pi_34711276
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik begreep dat meneer Where Is My Mind? van de Pixies coverde? Was het een schofterige verkrachting of slechts een relatief onschuldige aanranding?
ojee, het gemekker dat iedere cover van een 'heilig verklaarde' band gelijk een schande zou zijn ....

jezus het is 'pop-muziek', geen Heilige Religie van de Gewijde Tonen..

(Soms komen hele stammen over als van die wazige 'gothics' met hun aversie tegen populariteit en paranoia over 'sell-outs' ... ga dan gelijk rondlopen in zwarte rokken en luister naar de 'Death Throwing Skulls', een band die niet in de top40 staat en er ook nooit zal komen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_34711357
quote:
Kill the bastard
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:24:37 #41
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34712392
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ojee, het gemekker dat iedere cover van een 'heilig verklaarde' band gelijk een schande zou zijn ....

jezus het is 'pop-muziek', geen Heilige Religie van de Gewijde Tonen..

(Soms komen hele stammen over als van die wazige 'gothics' met hun aversie tegen populariteit en paranoia over 'sell-outs' ... ga dan gelijk rondlopen in zwarte rokken en luister naar de 'Death Throwing Skulls', een band die niet in de top40 staat en er ook nooit zal komen)
Je hebt mij nergens horen mekkeren over een schandalige cover, laat staan dat ik je vanaf deze plek een muzikale heropvoeding zou willen aanbevelen of schande zou spreken van het feit dat je iemand beschuldigt van vooroordelen terwijl je getuigens je laatste alinea daar zelf ook een handje in hebt. Nee hoor, mij zul je niet zo snel horen mekkeren...

Persoonlijk word ik erg akelig van Blunt, vind 'm kleurloos en saai. Maar het feit dat hij een Pixies nummer coverde getuigt in ieder geval van enige muzikaal historische kennis. Oprechte interesse over het resultaat van deze cover was dan ook de reden van mijn eerdere post in dit topic. Maar enig cynisme is de Blunt fan kennelijk vreemd.
pi_34712470
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:24 schreef DaisyDuke het volgende:

Je hebt mij nergens horen mekkeren over een schandalige cover,
'aanranding' of 'verkrachting' ... jaja, betitel je zaken als sexueel geweld voor je lol ofzo?
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:36:20 #43
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34712757
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

'aanranding' of 'verkrachting' ... jaja, betitel je zaken als sexueel geweld voor je lol ofzo?
Ach gossie, je viel over m'n woordkeuze?

Doe je ook je vingertjes in je oren als Blunt zingt dat hij fucking high is?
pi_34712901
ik ben om eerlijk te zijn niet zo'n Blunt-fan mn vrouw vind hem fantastisch en ik vind hem 'redelijk' , gewoon een oppervlakkige popartiest, met aardige nummertjes en een ietwat hese en soms wat ergerlijke stem.

maar kennelijk ben jij heel uitgesproken in je mening over hem?

En ja, ik vind een nummer een 'aanranding' in het meest positieve geval noemen 'gemekker' .. tenzij je het over de zoveelste hiphop artiest hebt die een gitaarrifje van een goed soul-nummer weer eens jat, of Stevie wonders Key-of-Life numers compleet vervormd naar 'Gangstah-texten' ..

maar als iemand als Blunt tijdens een Live-concert gewoon een nummer speelt (en dus niet eens op plaat uitbrengt) moet je niet zoveel zeuren dat dat niet zou mogen ..., gut, tijdens concerten spelen, zeker beginnende artiesten die nog niet zo'n groot en bekend repertoire hebben, vaak covers.
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:05:07 #45
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34713673
Ja, en vaak leggen die covers dan de zwakte van het eigen materiaal schaamteloos bloot.

Menno Pot schreeft dat het een helse klus is om tot de laatste druppel al het onderhuidse venijn uit de Pixies-compositie te wringen, maar dat het Blunt met gemak lukte.

Kan me er iets bij indenken.
pi_34722690
: /
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34744530
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef RM-rf het volgende:
maar als iemand als Blunt tijdens een Live-concert gewoon een nummer speelt (en dus niet eens op plaat uitbrengt) moet je niet zoveel zeuren dat dat niet zou mogen ..., gut, tijdens concerten spelen, zeker beginnende artiesten die nog niet zo'n groot en bekend repertoire hebben, vaak covers.
En soms doen artiesten die zelf al 3 cd's uit hebben ook gewoon een cover tussendoor omdat ze het leuk vinden om een oud bekend nummer eens live in een nieuw jasje te steken. En dan zal je het altijd zien dat de fans van de artiest de cover geweldig vinden en de mensen die fan zijn van het origineel het verschrikkelijk vinden.
pi_34784277
Dit is een topic bedoeld voor de fans, dat begrijp ik... bij mij persoonlijk werkt z'n stem en met name z'n 'accent' ontzettend op de zenuwen, waarom spreekt hij woorden uit zoals hij doet? Is dat nu sexy voor sommige mensen? Heeft hij misschien roots in China?
pi_34802870
Ik vind Goodbye My Lover niet eens zo heel slecht, compositorisch. Maar die stem vind ik echt de boel verpesten daar. It's true.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 6 februari 2006 @ 20:21:10 #50
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34806027
Zijn muziekjes bestaan uit monotoon saai geneuzel . Dat ie maar gauw mag ophoepelen met zijn schelle kutstem
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_34806436
Veel liedjes op de cd, zoals No Bravery en Out of my Mind vond ik erg mooi, zowel qua tekst als qua stemgeluid. De meeste nieuwe artiesten vergeet ik binnen no time weer ( ze klinken allemaal hetzelfde) maar hij heeft iets aparts.
pi_34836266
Een verleden in Kosovo.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:31:37 #53
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_34842947
Ik heb nog nooit zulk verschrikkelijk kontgesnotter gehoord.
En dat hoofd van 'm als ie zo zielig kijkt, net zo'n seriemoordenaar hoofd.

--Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Borkydude het volgende:
Als het dan toch rustig moet dan maar Racoon of John Mayer.--

sluit ik me geheel bij aan.
Je moeder is een hamster
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:16:14 #54
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35126117
ik ben er ook geweest dde 30e

heeft iemand de Bedlam Sessies al?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:18:54 #55
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35126248
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
aan de foto's te zien stonden we vlak bij elkaar!
It's Time To Shine
pi_35190264
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:16 schreef qu63 het volgende:
ik ben er ook geweest dde 30e

heeft iemand de Bedlam Sessies al?
Yes 19.99 bij de media. Geld meer dan waard.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:18:44 #57
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35190308
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:17 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Yes 19.99 bij de media. Geld meer dan waard.
oh fuck, ik betaal ook altijd teveel

23 incl. verzendkosten bij bol.com (maar daar krijg ik weer 3% van terug )
It's Time To Shine
pi_35191675
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef qu63 het volgende:

[..]

aan de foto's te zien stonden we vlak bij elkaar!
Ik stond tegen het hek eerst rij, rechts. Met nog 2 andere meisjes en een jongen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:53:51 #59
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35194318
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ik stond tegen het hek eerst rij, rechts. Met nog 2 andere meisjes en een jongen.
dan mocht ik jouw een elleboogstoot geven!
It's Time To Shine
pi_35196876
Even kort overleg gehad. Was je die gast die achter dat meisje met die weekendtas stond die ook tegen het hek aanstond? Ik stond dat het verst van je af, naast me stond Margo (die je mocht ellebogen, al kreeg je er dan wel een terug ) en achter me stonden Thomas en Brenda, Brenda stond dan ws direct naast je.

Zo kom je nog eens mensen tegen op Fok
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:27:07 #61
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35197633
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Even kort overleg gehad. Was je die gast die achter dat meisje met die weekendtas stond die ook tegen het hek aanstond? Ik stond dat het verst van je af, naast me stond Margo (die je mocht ellebogen, al kreeg je er dan wel een terug ) en achter me stonden Thomas en Brenda, Brenda stond dan ws direct naast je.

Zo kom je nog eens mensen tegen op Fok
jup dat was ik

dat beertje gaf de doorslag trouwens
It's Time To Shine
pi_35200604
Ormi! Ja...daarmee maken we ons wel herkenbaar :p
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:51:53 #63
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_35202349
ik krijg er kippenvel van, en niet op een positieve manier..

je zou uberhaubt zo'n klaagkerel zijn
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:01:13 #64
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35202586
no bravery is op de dvd trouwens wel erg mooi!

hij wordt dan echt pissed en moet ff goed slikken als ie klaar is
It's Time To Shine
pi_35215320
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:51 schreef Mr-Fluffy het volgende:

je zou uberhaubt zo'n klaagkerel zijn
Daarom gaan die vrouwen weg en dan schrijft ie weer zo'n liedje.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 18 februari 2006 @ 13:26:32 #66
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_35218776
of omgekeerde volgorde.. dat ze weg gaan zodra hij dat liedje begint te zingen..
maarja, dan klopt de tekst weer niet .
pi_35254921
Misschien moet iemand hem maar eens interviewen om het te vragen.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 21:01:24 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35268235
Ik heb niet snel een hekel aan bepaalde muziek maar zodra ik James Blunt hoor dan zet ik snel iets anders op. Ik krijg echt de bibbers van zijn stem
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:17:20 #69
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_35425935
Al dat geklaag en gezeur hiero... zijn CD vind ik een van de beste die ik nu al een zeer lange tijd luister. En 1 van de weinige om echt in de winkel te kopen. (nog niet gedaan, maar daar gaat het niet om )

Schaf binnenkort wel Chasing Time: The Bedlam Sessions aan
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_35437502
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef furanku het volgende:
En 1 van de weinige om echt in de winkel te kopen. (nog niet gedaan, maar daar gaat het niet om )
Dat zegt wel genoeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_35439513
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat zegt wel genoeg.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_36012858
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft dat ik nu wat wijn op heb, maar die stem en dat '' accent' ik brak zonet in een lachstuip uit! Wat is de oorsprong van z'n accent nou?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 05:56:01 #73
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36012899
Ik kan die cedee precies een keer horen. Wat heb ik een spijt van mijn aanschaf. De muziek is zoveel van hetzelfde dat ik hem op beautiful na echt niet meer kan horen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36030472
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 05:33 schreef saksia het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft dat ik nu wat wijn op heb, maar die stem en dat '' accent' ik brak zonet in een lachstuip uit! Wat is de oorsprong van z'n accent nou?
Kosovo
www.thuisuiteten.nl
pi_36072650
quote:
Ik vind dat ie Where is my Mind erg mooi heeft gezongen

Heb Back to Bedlam veel geluisterd.. ben hem nu wel zat though... maar vind z'n stem helemaal niet irritant
pi_36134994
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:34 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
James Blunt ~ ' High '
Geweldig nummer
----
  zondag 19 maart 2006 @ 17:07:00 #77
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_36171837
Voor al die meelopende groupie sletjes:

Open je ogen eens.
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_36824087
Zoals ik vantevoren al verwacht had is het not done om dit leuk te vinden.

Toen ik op mn werk verplicht naar Sky Radio diende te luisteren werd ik ook helemaal gallisch van 'You're Beautiful', maar na 'Wiseman' toch maar eens de CD geluisterd. Erg prettig! Alleen 'You're Beautiful' spoel ik nog steeds door...

En zijn stem vind ik niet vervelend. Ik irriteer me juist aan die overdreven gladde 'celine dion' stemmen waar alles perfect aan is.
pi_36829795
Gaat iemand nog naar het concert?
  woensdag 12 april 2006 @ 14:52:19 #80
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_36887730
4 juli in Amsterdam bedoel je? Ik moet het nog regelen..
  zondag 21 mei 2006 @ 21:41:58 #81
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_38061837
De cover van 'Fall At Your Feet' is werkelijk adembenemend mooi..
pi_38091602
Yup... Werd gespeelt in The OC
  zaterdag 27 mei 2006 @ 21:47:01 #83
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_38282993
Origineel van Crowded House is ook niet verkeerd trouwens..
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:31:00 #84
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_38284714
Gaan julie ook allemaal 4 juli??

ik wel
Fotoboekje
pi_38285345
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef spenky het volgende:

ik wel
Ik niet ...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:50:43 #86
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_38285600
Ik ook niet. Jammer maar helaas.
  maandag 19 juni 2006 @ 18:23:39 #87
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39008677
4 Juli is in het Westerpark toch? Ik heb er wel over nagedacht hoor, maar ben dan elders..
pi_39035744
Wou ook wel gaan in 1e instantie.. Maar zijn liedjes verzopen al een beetje in galmbierbak, dus ik hoef m in zo'n grote setting dan niet per se te zien. Heb eigenlijk liever dat ie bijvoorbeeld 3 keer Paradiso doet dan 1 keer HMH, gewoon... voor het type muziek, lijkt me dan beter tot z'n recht komen

Ben bovendien 4 juli bij Donavon Frankenreiter & Pete Murray in de Paradiso.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:25:57 #89
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_39048094
AAAARGH optiefen met die handel! Op mn werk moet ik drie keer dat grafstuk van een "Wisemen" aanhoren. Ik heb zn muziek nooit leuk gevonden. sterker nog; ik word er agressief van! grrr!
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_39049383
Optieven uit dit topic dan.
pi_39052736
Ik heb zijn cd, destijds gedownload na het uitkomen van You're beautiful.
Ik vond het geweldig, vooral Wisemen , Tears and rain and so long jimmy vond ik erg mooi.
Maar nu, voor een of ander reden kan ik het niet meer aanhoren. Ik wacht dan ook op zijn volgende CD.. denk dat ik dan weer kan genieten van Blunt.. heeft iemand trouwens news over zijn volgende CD (release date, name etc...?)
pi_39068606
James Cunt zuigt
Oye Fidelito, cuando me vas enviar las Habanas que me prometiste pana
pi_39069614
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef regularjoe het volgende:
Ik heb zijn cd, destijds gedownload na het uitkomen van You're beautiful.
Ik vond het geweldig, vooral Wisemen , Tears and rain and so long jimmy vond ik erg mooi.
Maar nu, voor een of ander reden kan ik het niet meer aanhoren. Ik wacht dan ook op zijn volgende CD.. denk dat ik dan weer kan genieten van Blunt.. heeft iemand trouwens news over zijn volgende CD (release date, name etc...?)
Zoek anders wat covers van hem op... niet origineel, maar wel leuk...

"Fall at your feet"
"Where is my mind"
"In a little while"
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:27:01 #94
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39070347
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_39117493
Tijdje geleden was hij bij Oprah Winfrey en zong o.a. dat nummer Goodbye my lover. Het nummer op zichzelf is al depressief as hell (mooi nummer daar niet van) maar zoals hij het daar live speelde, daar wordt je nog extra depressief van. Hij kan zo droevig kijken en met zoveel kracht zingen. Niet altijd zuiver maar juist dat maakt het mooi. Pff, kreeg bijna zelf tranen.
iig, vind alleen Goodbye my lover mooi en dat optreden deed hij heel goed. Heeft ook wel humor die gast. Verder niet zo bijzonder.
pi_39118610
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Mark het volgende:
Voor de James Blunt-haters:
http://www.boreme.com/bor(...)p1.php?fromrelated=1
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:13:26 #97
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_39120980
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Mark het volgende:
Voor de James Blunt-haters:
http://www.boreme.com/bor(...)p1.php?fromrelated=1
It's Time To Shine
pi_39172309
James

Voor de liefhebbers:
NET 5 is de presenting partner van het concert dat de succesvolle Britse zanger en songwriter James Blunt geeft op dinsdag 4 juli in het Westerpark in Amsterdam. Blunt is wereldberoemd door zijn nummer ‘You’re Beautiful’. Om de fans alvast in de stemming te brengen zendt NET 5 James Blunt: Live In Concert uit. Het concert is op zaterdag 1 juli om 23.00 uur te zien bij NET 5.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:56:07 #99
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_39176257
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 10:53 schreef rena het volgende:
James

Voor de liefhebbers:
NET 5 is de presenting partner van het concert dat de succesvolle Britse zanger en songwriter James Blunt geeft op dinsdag 4 juli in het Westerpark in Amsterdam. Blunt is wereldberoemd door zijn nummer ‘You’re Beautiful’. Om de fans alvast in de stemming te brengen zendt NET 5 James Blunt: Live In Concert uit. Het concert is op zaterdag 1 juli om 23.00 uur te zien bij NET 5.
dat zal wel het concert in Baden Baden in Duitsland zijn
It's Time To Shine
  zondag 25 juni 2006 @ 15:39:21 #100
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_39208428
James Blunt - Monkey On My Shoulder

ARTIST.....: James Blunt
TITLE......: Monkey On My Shoulder
LABEL......: Atlantic
URL........: http://www.jamesblunt.com/