mja, ook niet mijn favoriet, maar sommige nummers zoals Goodbye My Lover spreken mij wel aan. En die stem raak je wel aan gewend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind hem verschrikkelijkClichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
Die Micha Burton/Barton...geen zin om het te googlen...ze speelt iig in The OCquote:Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef mrkanarie het volgende:
Wie is trouwens die schoone in zijn nieuwe clip?
Ik vind die stem wel wat apparts hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
En die stem raak je wel aan gewend.![]()
je hebt gelijk... maar is dat eigenlijk niet bij alle engelse muziek zo, aftreksels van aftreksels, simpele poppy akkoorden, slechte stemmen en noga pathetisch emotionele teksten ....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind hem verschrikkelijkClichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
Zoals alle 13-in-een-dozijn artiesten is ie zo vergeten, je er niet in drukmaken dus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef PDOA het volgende:
Afschieten die jankzak.
Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Borkydude het volgende:
Als het dan toch rustig moet dan maar Racoon of John Mayer.
ehh ok..quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je hebt gelijk... maar is dat eigenlijk niet bij alle engelse muziek zo, aftreksels van aftreksels, simpele poppy akkoorden, slechte stemmen en noga pathetisch emotionele teksten ....
dat zou over iedere engelse artiest cq engelse band de afgelopen 50 jaar kunnen gaan
maar ze hebben wel veel spiegels.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog niemand die m gebumped heeft voor vanaaf.
Ga zo eens mezelf richting een trein slepen om naar die sfeerloze betonnen bak te komen
ja zij was ook goed inderdaad..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:50 schreef oYo het volgende:
Vooral Goodbye My Lover was goed!
Ga ook cdtje aanschaffen van Nerina Pallot.
OK, het zijn afgelebberde akkoordenschema's, maar ze klinken wel mooi. Daar gaat het om. En zijn stem vind ik juist goed, hij past bij de liedjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
We waren dan natuurlijk ook wel extreem Lovelyquote:Nerina Pallot is mij wat te soft en het werd wel erg irritant dat ze na elk nummer het publiek wat te overdreven bedankte...
Ja, vond ik ook!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan heb je No Bravery zeker nog niet gehoord.
Die was trouwens echt verschrikkelijk mooi met die beelden erbij.
helemaal juist, hier hoef ik niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef PDOA het volgende:
Afschieten die jankzak.
Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
Was inderdaad een top concertquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef spurs het volgende:
Ben gister ook naar het concert geweest en vond het een erg leuk optreden van James en zijn band!
Nerina Pallot is mij wat te soft en het werd wel erg irritant dat ze na elk nummer het publiek wat te overdreven bedankte...
ojee, het gemekker dat iedere cover van een 'heilig verklaarde' band gelijk een schande zou zijn ....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik begreep dat meneer Where Is My Mind? van de Pixies coverde? Was het een schofterige verkrachting of slechts een relatief onschuldige aanranding?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik begreep dat meneer Where Is My Mind? van de Pixies coverde? Was het een schofterige verkrachting of slechts een relatief onschuldige aanranding?
Je hebt mij nergens horen mekkeren over een schandalige cover, laat staan dat ik je vanaf deze plek een muzikale heropvoeding zou willen aanbevelen of schande zou spreken van het feit dat je iemand beschuldigt van vooroordelen terwijl je getuigens je laatste alinea daar zelf ook een handje in hebt. Nee hoor, mij zul je niet zo snel horen mekkeren...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ojee, het gemekker dat iedere cover van een 'heilig verklaarde' band gelijk een schande zou zijn ....
jezus het is 'pop-muziek', geen Heilige Religie van de Gewijde Tonen..
(Soms komen hele stammen over als van die wazige 'gothics' met hun aversie tegen populariteit en paranoia over 'sell-outs' ... ga dan gelijk rondlopen in zwarte rokken en luister naar de 'Death Throwing Skulls', een band die niet in de top40 staat en er ook nooit zal komen)
'aanranding' of 'verkrachting' ... jaja, betitel je zaken als sexueel geweld voor je lol ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Je hebt mij nergens horen mekkeren over een schandalige cover,
Ach gossie, je viel over m'n woordkeuze?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'aanranding' of 'verkrachting' ... jaja, betitel je zaken als sexueel geweld voor je lol ofzo?![]()
En soms doen artiesten die zelf al 3 cd's uit hebben ook gewoon een cover tussendoor omdat ze het leuk vinden om een oud bekend nummer eens live in een nieuw jasje te steken. En dan zal je het altijd zien dat de fans van de artiest de cover geweldig vinden en de mensen die fan zijn van het origineel het verschrikkelijk vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef RM-rf het volgende:
maar als iemand als Blunt tijdens een Live-concert gewoon een nummer speelt (en dus niet eens op plaat uitbrengt) moet je niet zoveel zeuren dat dat niet zou mogen ..., gut, tijdens concerten spelen, zeker beginnende artiesten die nog niet zo'n groot en bekend repertoire hebben, vaak covers.
aan de foto's te zien stonden we vlak bij elkaar!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Yes 19.99 bij de media. Geld meer dan waard.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:16 schreef qu63 het volgende:
ik ben er ook geweest dde 30e
heeft iemand de Bedlam Sessies al?
oh fuck, ik betaal ook altijd teveelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:17 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Yes 19.99 bij de media. Geld meer dan waard.
Ik stond tegen het hek eerst rij, rechts. Met nog 2 andere meisjes en een jongen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
aan de foto's te zien stonden we vlak bij elkaar!
dan mocht ik jouw een elleboogstoot geven!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik stond tegen het hek eerst rij, rechts. Met nog 2 andere meisjes en een jongen.
jup dat was ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Even kort overleg gehad. Was je die gast die achter dat meisje met die weekendtas stond die ook tegen het hek aanstond? Ik stond dat het verst van je af, naast me stond Margo (die je mocht ellebogen, al kreeg je er dan wel een terug) en achter me stonden Thomas en Brenda, Brenda stond dan ws direct naast je.
Zo kom je nog eens mensen tegen op Fok
Daarom gaan die vrouwen weg en dan schrijft ie weer zo'n liedje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:51 schreef Mr-Fluffy het volgende:
je zou uberhaubt zo'n klaagkerel zijn
Dat zegt wel genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef furanku het volgende:
En 1 van de weinige om echt in de winkel te kopen. (nog niet gedaan, maar daar gaat het niet om)
quote:
Kosovoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:33 schreef saksia het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft dat ik nu wat wijn op heb, maar die stem en dat '' accent' ik brak zonet in een lachstuip uit! Wat is de oorsprong van z'n accent nou?
Ik vind dat ie Where is my Mind erg mooi heeft gezongenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Zoek anders wat covers van hem op... niet origineel, maar wel leuk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef regularjoe het volgende:
Ik heb zijn cd, destijds gedownload na het uitkomen van You're beautiful.
Ik vond het geweldig, vooral Wisemen , Tears and rain and so long jimmy vond ik erg mooi.
Maar nu, voor een of ander reden kan ik het niet meer aanhoren. Ik wacht dan ook op zijn volgende CD.. denk dat ik dan weer kan genieten van Blunt.. heeft iemand trouwens news over zijn volgende CD (release date, name etc...?)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Mark het volgende:
Voor de James Blunt-haters:
http://www.boreme.com/bor(...)p1.php?fromrelated=1
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Mark het volgende:
Voor de James Blunt-haters:
http://www.boreme.com/bor(...)p1.php?fromrelated=1
dat zal wel het concert in Baden Baden in Duitsland zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:53 schreef rena het volgende:James
![]()
Voor de liefhebbers:
NET 5 is de presenting partner van het concert dat de succesvolle Britse zanger en songwriter James Blunt geeft op dinsdag 4 juli in het Westerpark in Amsterdam. Blunt is wereldberoemd door zijn nummer ‘You’re Beautiful’. Om de fans alvast in de stemming te brengen zendt NET 5 James Blunt: Live In Concert uit. Het concert is op zaterdag 1 juli om 23.00 uur te zien bij NET 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |