ja zij was ook goed inderdaad..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:50 schreef oYo het volgende:
Vooral Goodbye My Lover was goed!
Ga ook cdtje aanschaffen van Nerina Pallot.
OK, het zijn afgelebberde akkoordenschema's, maar ze klinken wel mooi. Daar gaat het om. En zijn stem vind ik juist goed, hij past bij de liedjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind hem verschrikkelijkClichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
We waren dan natuurlijk ook wel extreem Lovelyquote:Nerina Pallot is mij wat te soft en het werd wel erg irritant dat ze na elk nummer het publiek wat te overdreven bedankte...
Ja, vond ik ook!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan heb je No Bravery zeker nog niet gehoord.
Die was trouwens echt verschrikkelijk mooi met die beelden erbij.
helemaal juist, hier hoef ik niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef PDOA het volgende:
Afschieten die jankzak.
Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
Was inderdaad een top concertquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef spurs het volgende:
Ben gister ook naar het concert geweest en vond het een erg leuk optreden van James en zijn band!
Nerina Pallot is mij wat te soft en het werd wel erg irritant dat ze na elk nummer het publiek wat te overdreven bedankte...
ojee, het gemekker dat iedere cover van een 'heilig verklaarde' band gelijk een schande zou zijn ....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik begreep dat meneer Where Is My Mind? van de Pixies coverde? Was het een schofterige verkrachting of slechts een relatief onschuldige aanranding?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik begreep dat meneer Where Is My Mind? van de Pixies coverde? Was het een schofterige verkrachting of slechts een relatief onschuldige aanranding?
Je hebt mij nergens horen mekkeren over een schandalige cover, laat staan dat ik je vanaf deze plek een muzikale heropvoeding zou willen aanbevelen of schande zou spreken van het feit dat je iemand beschuldigt van vooroordelen terwijl je getuigens je laatste alinea daar zelf ook een handje in hebt. Nee hoor, mij zul je niet zo snel horen mekkeren...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ojee, het gemekker dat iedere cover van een 'heilig verklaarde' band gelijk een schande zou zijn ....
jezus het is 'pop-muziek', geen Heilige Religie van de Gewijde Tonen..
(Soms komen hele stammen over als van die wazige 'gothics' met hun aversie tegen populariteit en paranoia over 'sell-outs' ... ga dan gelijk rondlopen in zwarte rokken en luister naar de 'Death Throwing Skulls', een band die niet in de top40 staat en er ook nooit zal komen)
'aanranding' of 'verkrachting' ... jaja, betitel je zaken als sexueel geweld voor je lol ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Je hebt mij nergens horen mekkeren over een schandalige cover,
Ach gossie, je viel over m'n woordkeuze?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'aanranding' of 'verkrachting' ... jaja, betitel je zaken als sexueel geweld voor je lol ofzo?![]()
En soms doen artiesten die zelf al 3 cd's uit hebben ook gewoon een cover tussendoor omdat ze het leuk vinden om een oud bekend nummer eens live in een nieuw jasje te steken. En dan zal je het altijd zien dat de fans van de artiest de cover geweldig vinden en de mensen die fan zijn van het origineel het verschrikkelijk vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef RM-rf het volgende:
maar als iemand als Blunt tijdens een Live-concert gewoon een nummer speelt (en dus niet eens op plaat uitbrengt) moet je niet zoveel zeuren dat dat niet zou mogen ..., gut, tijdens concerten spelen, zeker beginnende artiesten die nog niet zo'n groot en bekend repertoire hebben, vaak covers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |