abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 07:50:44 #26
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_34639024
Vooral Goodbye My Lover was goed!
Ga ook cdtje aanschaffen van Nerina Pallot.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:19:49 #27
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_34642236
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:50 schreef oYo het volgende:
Vooral Goodbye My Lover was goed!
Ga ook cdtje aanschaffen van Nerina Pallot.
ja zij was ook goed inderdaad..

vond jimmy ook wel goed.. dat ze helemaal los gingen
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_34642734
Vond het wel jammer dat Goodbye my Lover en You're Beuatiful zo hard meegeblert werden dat je James amper hoorde. Hij ging trouwens best wel de mist in met zn pianospel op het einde van GML, maar door het vele gebler en het feit dat ie zich heel snel herstelde merkte weinig mensen het ws. Vanaaf ff foto's uploaden als ik klaar ben op mn werk.
pi_34644666
Ben gister ook naar het concert geweest en vond het een erg leuk optreden van James en zijn band!

Nerina Pallot is mij wat te soft en het werd wel erg irritant dat ze na elk nummer het publiek wat te overdreven bedankte...
volgende wedstrijden:
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:30:56 #30
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_34645363
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind hem verschrikkelijk Clichématige liedjes met akkoordschema's die al 10.000 keer zijn gespeeld, maar dat is nog enigszins te vergeven. Het ergste is nog zijn ontzettend irritante schelle stem. Met een vibrato om koude rillingen van te krijgen. Zijn Cover van zijn nieuwste album is denk ik het enige positieve wat ik van em kan vinden. Die is dan wel weer leuk.
OK, het zijn afgelebberde akkoordenschema's, maar ze klinken wel mooi. Daar gaat het om. En zijn stem vind ik juist goed, hij past bij de liedjes.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:31:19 #31
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34645370
Goodbye My Lover is een perfect nummer voor een begrafenis.

Ongelooflijk hoe depri je van een nummer kunt worden zeg...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34645486
Dan heb je No Bravery zeker nog niet gehoord.
Die was trouwens echt verschrikkelijk mooi met die beelden erbij.
quote:
Nerina Pallot is mij wat te soft en het werd wel erg irritant dat ze na elk nummer het publiek wat te overdreven bedankte...
We waren dan natuurlijk ook wel extreem Lovely
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:42:53 #33
92932 MrGP
This is bat country!
pi_34653073
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan heb je No Bravery zeker nog niet gehoord.
Die was trouwens echt verschrikkelijk mooi met die beelden erbij.
Ja, vond ik ook!
Verder mooi concert, en tevends éérste keer in de HMH, het viel me allemaal wel mee!
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
pi_34655375
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef PDOA het volgende:
Afschieten die jankzak.

Dat nieuwe nummer van 'm dat nu 20x per uur op de radio wordt gedraaid, ik word er effe niet goed van. Die slechte uithalen met zijn stem, om zum kotzen. Ik snap niet dat mensen deze 13-in-een-dozijn 'artiest' kunnen ophemelen.
helemaal juist, hier hoef ik niets aan toe te voegen
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_34657147
Voor de mensen die het wel waarderen: foto's van gisteren.
Heb ze wel ff moeten resizen voor het uploaden.

CLICK ME
  dinsdag 31 januari 2006 @ 20:25:29 #36
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34658827
Ik begreep dat meneer Where Is My Mind? van de Pixies coverde? Was het een schofterige verkrachting of slechts een relatief onschuldige aanranding?
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_34659337
Ik vind het wel grappig dat als iemand het poptruukje weer doorheeft en gewoon een aardige cd uitbrengt dat ie hier dan weer categorisch afgezeken dient te worden. Over een paar maanden volgen hierop de vergelijkingen in de trant van ' dat is weer zo'n zeikstem als James Blunt'

Ja, James Blunt heeft een apart stemgeluid to say the least. Ja, zijn teksten zijn nu niet echt briljant te noemen. Ja, zijn akkoordenschema's zijn niet baanbrekend. Ja, hij heeft gewoon een popalbum uitgebracht waar nog enig gevoel en passie inzit. Ja, hij trekt volle zalen met zijn jankstem. Ja, ik heb liever hem en 40 van zijn klonen in de top 40 dan al die r&B en hiphopmeuk die nog vele malen inhoudslozer is.

Als jullie echt denken mensen hiermee muzikaal op te voeden en in de volwassenere richting te sturen, hebben jullie het mis. Het is juist te danken aan azijnzeikers als jullie dat mensen dit topic lezen en denken hey er wordt verschillend op gereageerd, laten we eens luisteren.
pi_34711193
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef spurs het volgende:
Ben gister ook naar het concert geweest en vond het een erg leuk optreden van James en zijn band!

Was inderdaad een top concert
pi_34711276
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik begreep dat meneer Where Is My Mind? van de Pixies coverde? Was het een schofterige verkrachting of slechts een relatief onschuldige aanranding?
ojee, het gemekker dat iedere cover van een 'heilig verklaarde' band gelijk een schande zou zijn ....

jezus het is 'pop-muziek', geen Heilige Religie van de Gewijde Tonen..

(Soms komen hele stammen over als van die wazige 'gothics' met hun aversie tegen populariteit en paranoia over 'sell-outs' ... ga dan gelijk rondlopen in zwarte rokken en luister naar de 'Death Throwing Skulls', een band die niet in de top40 staat en er ook nooit zal komen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_34711357
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Kill the bastard
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:24:37 #41
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34712392
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ojee, het gemekker dat iedere cover van een 'heilig verklaarde' band gelijk een schande zou zijn ....

jezus het is 'pop-muziek', geen Heilige Religie van de Gewijde Tonen..

(Soms komen hele stammen over als van die wazige 'gothics' met hun aversie tegen populariteit en paranoia over 'sell-outs' ... ga dan gelijk rondlopen in zwarte rokken en luister naar de 'Death Throwing Skulls', een band die niet in de top40 staat en er ook nooit zal komen)
Je hebt mij nergens horen mekkeren over een schandalige cover, laat staan dat ik je vanaf deze plek een muzikale heropvoeding zou willen aanbevelen of schande zou spreken van het feit dat je iemand beschuldigt van vooroordelen terwijl je getuigens je laatste alinea daar zelf ook een handje in hebt. Nee hoor, mij zul je niet zo snel horen mekkeren...

Persoonlijk word ik erg akelig van Blunt, vind 'm kleurloos en saai. Maar het feit dat hij een Pixies nummer coverde getuigt in ieder geval van enige muzikaal historische kennis. Oprechte interesse over het resultaat van deze cover was dan ook de reden van mijn eerdere post in dit topic. Maar enig cynisme is de Blunt fan kennelijk vreemd.
pi_34712470
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:24 schreef DaisyDuke het volgende:

Je hebt mij nergens horen mekkeren over een schandalige cover,
'aanranding' of 'verkrachting' ... jaja, betitel je zaken als sexueel geweld voor je lol ofzo?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:36:20 #43
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34712757
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

'aanranding' of 'verkrachting' ... jaja, betitel je zaken als sexueel geweld voor je lol ofzo?
Ach gossie, je viel over m'n woordkeuze?

Doe je ook je vingertjes in je oren als Blunt zingt dat hij fucking high is?
pi_34712901
ik ben om eerlijk te zijn niet zo'n Blunt-fan mn vrouw vind hem fantastisch en ik vind hem 'redelijk' , gewoon een oppervlakkige popartiest, met aardige nummertjes en een ietwat hese en soms wat ergerlijke stem.

maar kennelijk ben jij heel uitgesproken in je mening over hem?

En ja, ik vind een nummer een 'aanranding' in het meest positieve geval noemen 'gemekker' .. tenzij je het over de zoveelste hiphop artiest hebt die een gitaarrifje van een goed soul-nummer weer eens jat, of Stevie wonders Key-of-Life numers compleet vervormd naar 'Gangstah-texten' ..

maar als iemand als Blunt tijdens een Live-concert gewoon een nummer speelt (en dus niet eens op plaat uitbrengt) moet je niet zoveel zeuren dat dat niet zou mogen ..., gut, tijdens concerten spelen, zeker beginnende artiesten die nog niet zo'n groot en bekend repertoire hebben, vaak covers.
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:05:07 #45
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34713673
Ja, en vaak leggen die covers dan de zwakte van het eigen materiaal schaamteloos bloot.

Menno Pot schreeft dat het een helse klus is om tot de laatste druppel al het onderhuidse venijn uit de Pixies-compositie te wringen, maar dat het Blunt met gemak lukte.

Kan me er iets bij indenken.
pi_34722690
: /
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34744530
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef RM-rf het volgende:
maar als iemand als Blunt tijdens een Live-concert gewoon een nummer speelt (en dus niet eens op plaat uitbrengt) moet je niet zoveel zeuren dat dat niet zou mogen ..., gut, tijdens concerten spelen, zeker beginnende artiesten die nog niet zo'n groot en bekend repertoire hebben, vaak covers.
En soms doen artiesten die zelf al 3 cd's uit hebben ook gewoon een cover tussendoor omdat ze het leuk vinden om een oud bekend nummer eens live in een nieuw jasje te steken. En dan zal je het altijd zien dat de fans van de artiest de cover geweldig vinden en de mensen die fan zijn van het origineel het verschrikkelijk vinden.
pi_34784277
Dit is een topic bedoeld voor de fans, dat begrijp ik... bij mij persoonlijk werkt z'n stem en met name z'n 'accent' ontzettend op de zenuwen, waarom spreekt hij woorden uit zoals hij doet? Is dat nu sexy voor sommige mensen? Heeft hij misschien roots in China?
pi_34802870
Ik vind Goodbye My Lover niet eens zo heel slecht, compositorisch. Maar die stem vind ik echt de boel verpesten daar. It's true.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 6 februari 2006 @ 20:21:10 #50
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34806027
Zijn muziekjes bestaan uit monotoon saai geneuzel . Dat ie maar gauw mag ophoepelen met zijn schelle kutstem
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')